Skocz do zawartości

Batman: Arkham Origins


ShtaS

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 765
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pamiętacie śmieszną scenę z filmowego The Dark Knight, jak pod koniec na statku czarny więzień wywala detonator do wody, pokazując Jokerowi faka? Jeśli będziecie lizać ściany w siedzibie G.C.P.D. to natraficie na zdjęcie tego ziomka :)

Opublikowano (edytowane)

Panowie o co chodzi z tym DLC  na Deathstroke - 2 mapy i 2 skórki.

Kupiłem edycje przed premierową i w tym pustym pudle był tylko kod na  najemnika Baynea i napis " Grywalna postać Deathstroka (kod do pobrania w pudełku z pełną wersją gry)"

Dziś dostałem grę a w środku nie ma żadnych kodów  choć na folii widniał napis o tych dlc.

Może ja coś nie ogarniam, proszę o doradzenie o co kaman :)

Wersja PC

Edytowane przez GwynBleidd_79
Opublikowano

Kody chyba powinny przyjść Ci na email, sprawdź spam itp,a jak nie to pisz do sklepu. 

Opublikowano (edytowane)

Po co robić na siłę dużą mapę, skoro i tak nie ma się na nią pomysłu? Znowu nawalili budynków, ale co z tego, skoro to wszystko wydaje się takie... bez życia. Idźmy w jakość, panowie z WB, a nie w ilość. Zamknięte lokacje są jak najbardziej w porządku i tylko czeka się, aż będzie można wejść do kolejnego budynku.

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Szkoda, że walki z bossami przynajmniej w głównej linni fabularnej są tak do siebie podobne. Jedynie Firefly i Deathstroke chociaż trochę różnią się realizacją. Nie wiem też skąd WB Montreal czerpał na nie inspiracje, ale na pewno nie z Mr Freeze'a jak wspominali w wywiadach. Fenomen tamtego starcia polegał na tym, że boss uczył się schematów ataków i nie dało się 2 razy zaskoczyć go w ten sam sposób. W AO nic takiego nie ma miejsca.

Opublikowano (edytowane)

Dobra, trolling trollingiem, ale zagrałem w końcu.

Wiadomo tylko troszkę do walki z pierwszym bossem i po wstępniaku ZAJE.BIOZA. 

Nie wiem, może przez to

 

 

że gra rozpoczyna się w więzieniu co przypomina AA, które po prostu uwielbiam. Może dlatego może nie, zobaczymy jak będzie dalej. Walka jest zmieniona na plus, jest bardziej dynamiczna, Batman wyprowadza szybsze ciosy i fajnie się to wszystko zgrywa. Killer Croc to chyba z AA moja ulubiona postać za Jokerem, no po prostu genialna stworzona postać, aczkolwiek walka z nim nawet ujdzie to spodziewałem się czegoś więcej, mam nadzieję, że jeszcze go spotkamy, bo jakby już się nie pojawił to byłoby to mega słabe. :(

 

 

Jak na razie dla mnie o lepsza gierka niż AC, ale to dopiero początek.

 

Aha, duży minus za tłumaczenie niektórych nazw postaci jak Killer Croc. Głupota imo. 

 

@edit

Jak to jest z zagadkami? Niektórych w ogóle nie mogę zrobić, zapewne potem dostanę odpowiednie gadżety tak? 

W ogóle zagadki i zbieractwo jest w grze zrobione fantastycznie w przeciwieństwie do AC. Aż chce się to robić. 

Edytowane przez suteq
Opublikowano (edytowane)

Za mną walka z "człowiekiem, który złamał Nietoperza". Coś ciężko pisze się deweloperom walki z bossami w uniwersum Arkham :confused: Te z Scarecrow i Mr. Freeze z poprzednich części były kapitalne, ale prócz tego to standard. Póki co WB Montreal udała się bitka w kotłowni, reszta jak na razie "mocno średnia". Za to Edward Nigma trzyma poziom.

Edytowane przez Kasias
Opublikowano

Dobra, trolling trollingiem, ale zagrałem w końcu.

Wiadomo tylko troszkę do walki z pierwszym bossem i po wstępniaku ZAJE.BIOZA.

Nie wiem, może przez to

 

 

że gra rozpoczyna się w więzieniu co przypomina AA, które po prostu uwielbiam. Może dlatego może nie, zobaczymy jak będzie dalej. Walka jest zmieniona na plus, jest bardziej dynamiczna, Batman wyprowadza szybsze ciosy i fajnie się to wszystko zgrywa. Killer Croc to chyba z AA moja ulubiona postać za Jokerem, no po prostu genialna stworzona postać, aczkolwiek walka z nim nawet ujdzie to spodziewałem się czegoś więcej, mam nadzieję, że jeszcze go spotkamy, bo jakby już się nie pojawił to byłoby to mega słabe. :(

 

 

Jak na razie dla mnie o lepsza gierka niż AC, ale to dopiero początek.

 

Aha, duży minus za tłumaczenie niektórych nazw postaci jak Killer Croc. Głupota imo.

 

@edit

Jak to jest z zagadkami? Niektórych w ogóle nie mogę zrobić, zapewne potem dostanę odpowiednie gadżety tak?

W ogóle zagadki i zbieractwo jest w grze zrobione fantastycznie w przeciwieństwie do AC. Aż chce się to robić.

Bo Zabojczy Kroko to przetlumaczona wersja ktora wystepowala w polskim Batman Animated Series :)
Opublikowano

Tandetny to był jeden boss i trolling WB Montreal.

 

 

Wzięli do gry totalnego randoma, padł na strzała, a potem wypadł przez okno. Jego udział w grze to tylko pretekst by Batman zgarnął bajeranckie rękawice. A mogli wrzucić kogoś znacznie lepszego, kto byłby jakimś wyzwaniem, jak David Cain, czy KGBeast.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

A jak wygląda sprawa przemieszczania się po mieście? Przyjemnie? I jest co robić? Jest dużo sekretów i sidequestów? W poprzednich częściach podobało mi się bardzo, że system bardzo przypominał Zeldę ale w mrocznych, batmanowych klimatach.

Opublikowano (edytowane)

To w sumie Arkham City 1.5, więc sterowanie Batmanem jest identyczne, tak samo jak struktura misji pobocznych. Riddler powraca prawie w niezmienionej formie. Do roboty jest więc dużo, a nawet bardzo.

Edytowane przez Kasias
  • Plusik 1
Opublikowano

Nie wiem czy inni odnieśli to samo wrażenie ale przemieszczanie jest gorsze niż w poprzedniej części, bo wydaje się, że można złapać linką dużo mniej miejsc. Niektóre chce się łapać intuicyjnie a jednak nie można. Za to miasto masz podzielone na dzielnice i do każdej możesz dolecieć batmobilem (strefy zrzutu). Sekrety Enigmy podobne jak poprzednio, jednak samo zbieractwo bez skanowania znaków. Sidequesty są ale wszystkich nie  próbowałem więc się nie wypowiem, wiem tylko, że sporo z nich jest dosyć schematyczna (zniszcz ileś tam składów broni pinjgwina itp.).

Podniesiony poziom trudności starć ze zwykłymi przeciwnikami, bardzo szybko skracają dystans. W poprzednich częściach można było śmiało szarżować na bandę wrogów i wjeżdżać z combosem, tutaj nie zdążysz go wyprowadzić.

Opublikowano (edytowane)

Póki co wrażenia mam mieszane, trochę rzeczy na plus trochę na minus, początek ok ale mniej klimatyczny niż w AC ogólnie klimat na początku nie robi tak jak w AC. W moim przypadku przyszło to po czasie i im dalej w las tym lepiej, system walki poszedł w dobrym kierunku (jedynie co to momentami zbyt dużo kontry się używa) jest bardziej toporna ale zarazem też dynamiczniejszy, nowi przeciwnicy są genialni bardzo fajnie są do pasowani do reszty (ci karatecy rulez) Tryb dedtykwa też na plus, grafa gorsza choć sama postać Batmana wygląda super, miasto czasami robi wrażenie pustego i IMO nieco przekombinowanego! Klatkować gra nie klatkuje ale za to potrafi się bugować czegoś takiego w AC też nie było..... póki co tyle lece do kapelusznika!

Edytowane przez Soul
Opublikowano (edytowane)

Walka z

 

 

Deathstroakiem(czy jakoś tak)

 

 

jest popier.dolona. Ch.uj wie kiedy kontrować jego ciosy, pisze o jakiś lukach, ale ch,uj wie o co chodzi. 

 

Dobra, trzeba było poczekać aż pojawi się Y, aczkolwiek jestem pewien, że wcześniej mimo czekania nic nie miałem na ekranie z przycisków.

Ogólnie walka pomysłowo zrobiona oprócz tych kontr, które czasem działają ok, a czasem nie. 

Edytowane przez suteq
Opublikowano (edytowane)

Może inaczej - nie jest popyerdolona, tylko dość trudna, jak nie czuje się tego bloku. W pierwszych dwóch fazach każdy powinien dać sobie radę, choć faktycznie łatwo zrobić błąd, bo człowiek asekuracyjnie chciałby wyblokować cios zanim spadnie. W trzeciej fazie do gry dochodzi ostrze, które już dość ciężko zablokować, więc znalazłem alternatywy sposób na wygraną z tym gościem.Trzeba trzymać dystans, atakować go z szybkim użyciem pazura (L2 + trójkąt), po czym walić plombę. W zamian będzie chciał złapać Batmana na beczkę z jakimś g.ównem (tutaj trójkąt + L2) albo walić z guna (szybkie użycie baterangu go ostudzi). Troszkę to trwa, ale można go tak spokojnie pokonać, nie tracąc przy tym życia.

Edytowane przez Kasias
Opublikowano

Walka z

 

 

Deathstroakiem(czy jakoś tak)

 

 

jest popier.dolona. Ch.uj wie kiedy kontrować jego ciosy, pisze o jakiś lukach, ale ch,uj wie o co chodzi. 

 

Dobra, trzeba było poczekać aż pojawi się Y, aczkolwiek jestem pewien, że wcześniej mimo czekania nic nie miałem na ekranie z przycisków.

Ogólnie walka pomysłowo zrobiona oprócz tych kontr, które czasem działają ok, a czasem nie. 

To wcale nie jest tak, ze raz kontra zadziala a raz nie. Kontra pojawia sie na koncu sekwencji jego ataku, wiec jezeli wczesniej odruchowo wcisnales trojkat albo kwadrat zeby go uderzyc, to nie bedziesz mogl juz skontrowac jego ataku.

 

Pojedynek z nim to wyzwanie na timing kontr, szczegolnie na hardzie.

Opublikowano (edytowane)

A to chyba, że. :)

Udało mi się go pokonać za 3 razem, o dziwo, wszystko poszło bez problemu i bez zbędnego ubytku życia.

Ale nie powiem, sama walka jest naprawdę bardzo fajnie zrobiona na styl bijatyk 3D. 

Odblokowały mi się śledztwa, kolejna fajna rzecz w grze. Bardzo mi się podoba ten element. 

Mam nadzieję, że szybko odblokuję tę elektryczną broń co była w AC bo jest potrzebna do znajdziek.

No i w fabule fajnie się rozkręca.

Jak

 

 

Batman mówi "Kim jest Joker?" :D Fajne, nie mogę się doczekać Jokera, aczkolwiek pewnie będzie dopiero pod koniec. :(

 

 

No i trafiłem na buga(dużo ich w tej grze), a mianowicie gdy chciałem wejść do anteny(w okręgu gdzie jest posterunek) musiałem dostać się przez okno po lince, wskoczyłem, zdobyłem hasło, potem musiałem się wydostać przez kratkę. Wyłamuję, wjeżdżam i.....nic. Totalnie nic, nie da się wejść do kanału wentylacyjnego, da się zeskoczyć, po ponownym wejściu dalej to samo, po restarcie checkpointa dalej to samo. Brawo WB, zyebaliście questa i przez co nie będę mógł zobaczyć i skończyć questa Enigmy. :thumbsup: Gdzie byli ku.rwa beta testerzy? Aha, zapomniałem, my nimi jesteśmy. 

Edytowane przez suteq
Opublikowano (edytowane)

A w jaką wersje grasz? Bo podobno ten błąd występuje tylko w wersji PC Steam.
 
Jakby coś w linku poniżej jest jedyne jak na razie rozwiązanie tego problemu (dopóki nie wypuszczą patcha).

 

Edytowane przez Sep
Opublikowano
Pytanie jak odblokować nowe skille do walki wręcz, dojechałem juz do "gwiazdki x5" i dalej  nic a w kieszeni 6 lvl do rozdania....jedynie informacja wykonaj kolejne zadanie.....

 

Za mną kapelusznik i deadshoot, jest dobrze.

 

Stare gotham daje rade nawet graficznie lepiej wyglada wystarczy wlecieć w stare dobre dzielnice...choć z czasem i te nowe zaczynają mieć sens ;]

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...