Voytec 2 761 Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 Szalony Kapelusznik Genialna misja w grze, na miare Scarecrowa z Arkham Asylum. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 Pamiętacie śmieszną scenę z filmowego The Dark Knight, jak pod koniec na statku czarny więzień wywala detonator do wody, pokazując Jokerowi faka? Jeśli będziecie lizać ściany w siedzibie G.C.P.D. to natraficie na zdjęcie tego ziomka Cytuj
GwynBleidd_79 114 Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 (edytowane) Panowie o co chodzi z tym DLC na Deathstroke - 2 mapy i 2 skórki. Kupiłem edycje przed premierową i w tym pustym pudle był tylko kod na najemnika Baynea i napis " Grywalna postać Deathstroka (kod do pobrania w pudełku z pełną wersją gry)" Dziś dostałem grę a w środku nie ma żadnych kodów choć na folii widniał napis o tych dlc. Może ja coś nie ogarniam, proszę o doradzenie o co kaman Wersja PC Edytowane 26 października 2013 przez GwynBleidd_79 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 Kody chyba powinny przyjść Ci na email, sprawdź spam itp,a jak nie to pisz do sklepu. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 (edytowane) Po co robić na siłę dużą mapę, skoro i tak nie ma się na nią pomysłu? Znowu nawalili budynków, ale co z tego, skoro to wszystko wydaje się takie... bez życia. Idźmy w jakość, panowie z WB, a nie w ilość. Zamknięte lokacje są jak najbardziej w porządku i tylko czeka się, aż będzie można wejść do kolejnego budynku. Edytowane 26 października 2013 przez ragus Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 Szkoda, że walki z bossami przynajmniej w głównej linni fabularnej są tak do siebie podobne. Jedynie Firefly i Deathstroke chociaż trochę różnią się realizacją. Nie wiem też skąd WB Montreal czerpał na nie inspiracje, ale na pewno nie z Mr Freeze'a jak wspominali w wywiadach. Fenomen tamtego starcia polegał na tym, że boss uczył się schematów ataków i nie dało się 2 razy zaskoczyć go w ten sam sposób. W AO nic takiego nie ma miejsca. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 (edytowane) Dobra, trolling trollingiem, ale zagrałem w końcu. Wiadomo tylko troszkę do walki z pierwszym bossem i po wstępniaku ZAJE.BIOZA. Nie wiem, może przez to że gra rozpoczyna się w więzieniu co przypomina AA, które po prostu uwielbiam. Może dlatego może nie, zobaczymy jak będzie dalej. Walka jest zmieniona na plus, jest bardziej dynamiczna, Batman wyprowadza szybsze ciosy i fajnie się to wszystko zgrywa. Killer Croc to chyba z AA moja ulubiona postać za Jokerem, no po prostu genialna stworzona postać, aczkolwiek walka z nim nawet ujdzie to spodziewałem się czegoś więcej, mam nadzieję, że jeszcze go spotkamy, bo jakby już się nie pojawił to byłoby to mega słabe. Jak na razie dla mnie o lepsza gierka niż AC, ale to dopiero początek. Aha, duży minus za tłumaczenie niektórych nazw postaci jak Killer Croc. Głupota imo. @edit Jak to jest z zagadkami? Niektórych w ogóle nie mogę zrobić, zapewne potem dostanę odpowiednie gadżety tak? W ogóle zagadki i zbieractwo jest w grze zrobione fantastycznie w przeciwieństwie do AC. Aż chce się to robić. Edytowane 26 października 2013 przez suteq Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 Bawię się przednio, może dlatego że nie oglądałem nic przed premierą. Bo AC mnie znużył po AA, ale bawiłem się na 8/10 mimo wszystko. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 (edytowane) Za mną walka z "człowiekiem, który złamał Nietoperza". Coś ciężko pisze się deweloperom walki z bossami w uniwersum Arkham :confused: Te z Scarecrow i Mr. Freeze z poprzednich części były kapitalne, ale prócz tego to standard. Póki co WB Montreal udała się bitka w kotłowni, reszta jak na razie "mocno średnia". Za to Edward Nigma trzyma poziom. Edytowane 26 października 2013 przez Kasias Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 Dla mnie dobrych poprzednio było więcej, choćby Ivy, Croc (mega klimat), Ra's al Ghul, czy Clayface. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 hmmmmm gra spoko ale po walce z DS a potem Anarchy (wszystkie questy poboczne i walka na końcu z bosem) troszkę mnie gra nuży Na razie wracam do 3ds'a pewnie za duża dawka jak na jeden dzień batmana. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 Dobra, trolling trollingiem, ale zagrałem w końcu. Wiadomo tylko troszkę do walki z pierwszym bossem i po wstępniaku ZAJE.BIOZA. Nie wiem, może przez to że gra rozpoczyna się w więzieniu co przypomina AA, które po prostu uwielbiam. Może dlatego może nie, zobaczymy jak będzie dalej. Walka jest zmieniona na plus, jest bardziej dynamiczna, Batman wyprowadza szybsze ciosy i fajnie się to wszystko zgrywa. Killer Croc to chyba z AA moja ulubiona postać za Jokerem, no po prostu genialna stworzona postać, aczkolwiek walka z nim nawet ujdzie to spodziewałem się czegoś więcej, mam nadzieję, że jeszcze go spotkamy, bo jakby już się nie pojawił to byłoby to mega słabe. Jak na razie dla mnie o lepsza gierka niż AC, ale to dopiero początek. Aha, duży minus za tłumaczenie niektórych nazw postaci jak Killer Croc. Głupota imo. @edit Jak to jest z zagadkami? Niektórych w ogóle nie mogę zrobić, zapewne potem dostanę odpowiednie gadżety tak? W ogóle zagadki i zbieractwo jest w grze zrobione fantastycznie w przeciwieństwie do AC. Aż chce się to robić. Bo Zabojczy Kroko to przetlumaczona wersja ktora wystepowala w polskim Batman Animated Series Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 Ale to brzmi strasznie tandetnie. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 Tandetny to był jeden boss i trolling WB Montreal. Wzięli do gry totalnego randoma, padł na strzała, a potem wypadł przez okno. Jego udział w grze to tylko pretekst by Batman zgarnął bajeranckie rękawice. A mogli wrzucić kogoś znacznie lepszego, kto byłby jakimś wyzwaniem, jak David Cain, czy KGBeast. 1 Cytuj
Harbuz 953 Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 A jak wygląda sprawa przemieszczania się po mieście? Przyjemnie? I jest co robić? Jest dużo sekretów i sidequestów? W poprzednich częściach podobało mi się bardzo, że system bardzo przypominał Zeldę ale w mrocznych, batmanowych klimatach. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 (edytowane) To w sumie Arkham City 1.5, więc sterowanie Batmanem jest identyczne, tak samo jak struktura misji pobocznych. Riddler powraca prawie w niezmienionej formie. Do roboty jest więc dużo, a nawet bardzo. Edytowane 26 października 2013 przez Kasias 1 Cytuj
Il Brutto 1 625 Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 Nie wiem czy inni odnieśli to samo wrażenie ale przemieszczanie jest gorsze niż w poprzedniej części, bo wydaje się, że można złapać linką dużo mniej miejsc. Niektóre chce się łapać intuicyjnie a jednak nie można. Za to miasto masz podzielone na dzielnice i do każdej możesz dolecieć batmobilem (strefy zrzutu). Sekrety Enigmy podobne jak poprzednio, jednak samo zbieractwo bez skanowania znaków. Sidequesty są ale wszystkich nie próbowałem więc się nie wypowiem, wiem tylko, że sporo z nich jest dosyć schematyczna (zniszcz ileś tam składów broni pinjgwina itp.). Podniesiony poziom trudności starć ze zwykłymi przeciwnikami, bardzo szybko skracają dystans. W poprzednich częściach można było śmiało szarżować na bandę wrogów i wjeżdżać z combosem, tutaj nie zdążysz go wyprowadzić. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 (edytowane) Póki co wrażenia mam mieszane, trochę rzeczy na plus trochę na minus, początek ok ale mniej klimatyczny niż w AC ogólnie klimat na początku nie robi tak jak w AC. W moim przypadku przyszło to po czasie i im dalej w las tym lepiej, system walki poszedł w dobrym kierunku (jedynie co to momentami zbyt dużo kontry się używa) jest bardziej toporna ale zarazem też dynamiczniejszy, nowi przeciwnicy są genialni bardzo fajnie są do pasowani do reszty (ci karatecy rulez) Tryb dedtykwa też na plus, grafa gorsza choć sama postać Batmana wygląda super, miasto czasami robi wrażenie pustego i IMO nieco przekombinowanego! Klatkować gra nie klatkuje ale za to potrafi się bugować czegoś takiego w AC też nie było..... póki co tyle lece do kapelusznika! Edytowane 26 października 2013 przez Soul Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 (edytowane) Walka z Deathstroakiem(czy jakoś tak) jest popier.dolona. Ch.uj wie kiedy kontrować jego ciosy, pisze o jakiś lukach, ale ch,uj wie o co chodzi. Dobra, trzeba było poczekać aż pojawi się Y, aczkolwiek jestem pewien, że wcześniej mimo czekania nic nie miałem na ekranie z przycisków. Ogólnie walka pomysłowo zrobiona oprócz tych kontr, które czasem działają ok, a czasem nie. Edytowane 26 października 2013 przez suteq Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 (edytowane) Może inaczej - nie jest popyerdolona, tylko dość trudna, jak nie czuje się tego bloku. W pierwszych dwóch fazach każdy powinien dać sobie radę, choć faktycznie łatwo zrobić błąd, bo człowiek asekuracyjnie chciałby wyblokować cios zanim spadnie. W trzeciej fazie do gry dochodzi ostrze, które już dość ciężko zablokować, więc znalazłem alternatywy sposób na wygraną z tym gościem.Trzeba trzymać dystans, atakować go z szybkim użyciem pazura (L2 + trójkąt), po czym walić plombę. W zamian będzie chciał złapać Batmana na beczkę z jakimś g.ównem (tutaj trójkąt + L2) albo walić z guna (szybkie użycie baterangu go ostudzi). Troszkę to trwa, ale można go tak spokojnie pokonać, nie tracąc przy tym życia. Edytowane 26 października 2013 przez Kasias Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 Walka z Deathstroakiem(czy jakoś tak) jest popier.dolona. Ch.uj wie kiedy kontrować jego ciosy, pisze o jakiś lukach, ale ch,uj wie o co chodzi. Dobra, trzeba było poczekać aż pojawi się Y, aczkolwiek jestem pewien, że wcześniej mimo czekania nic nie miałem na ekranie z przycisków. Ogólnie walka pomysłowo zrobiona oprócz tych kontr, które czasem działają ok, a czasem nie. To wcale nie jest tak, ze raz kontra zadziala a raz nie. Kontra pojawia sie na koncu sekwencji jego ataku, wiec jezeli wczesniej odruchowo wcisnales trojkat albo kwadrat zeby go uderzyc, to nie bedziesz mogl juz skontrowac jego ataku. Pojedynek z nim to wyzwanie na timing kontr, szczegolnie na hardzie. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 (edytowane) A to chyba, że. Udało mi się go pokonać za 3 razem, o dziwo, wszystko poszło bez problemu i bez zbędnego ubytku życia. Ale nie powiem, sama walka jest naprawdę bardzo fajnie zrobiona na styl bijatyk 3D. Odblokowały mi się śledztwa, kolejna fajna rzecz w grze. Bardzo mi się podoba ten element. Mam nadzieję, że szybko odblokuję tę elektryczną broń co była w AC bo jest potrzebna do znajdziek. No i w fabule fajnie się rozkręca. Jak Batman mówi "Kim jest Joker?" Fajne, nie mogę się doczekać Jokera, aczkolwiek pewnie będzie dopiero pod koniec. No i trafiłem na buga(dużo ich w tej grze), a mianowicie gdy chciałem wejść do anteny(w okręgu gdzie jest posterunek) musiałem dostać się przez okno po lince, wskoczyłem, zdobyłem hasło, potem musiałem się wydostać przez kratkę. Wyłamuję, wjeżdżam i.....nic. Totalnie nic, nie da się wejść do kanału wentylacyjnego, da się zeskoczyć, po ponownym wejściu dalej to samo, po restarcie checkpointa dalej to samo. Brawo WB, zyebaliście questa i przez co nie będę mógł zobaczyć i skończyć questa Enigmy. Gdzie byli ku.rwa beta testerzy? Aha, zapomniałem, my nimi jesteśmy. Edytowane 26 października 2013 przez suteq Cytuj
Sep 1 624 Opublikowano 27 października 2013 Opublikowano 27 października 2013 (edytowane) A w jaką wersje grasz? Bo podobno ten błąd występuje tylko w wersji PC Steam. Jakby coś w linku poniżej jest jedyne jak na razie rozwiązanie tego problemu (dopóki nie wypuszczą patcha). Edytowane 27 października 2013 przez Sep Cytuj
Gość Soul Opublikowano 27 października 2013 Opublikowano 27 października 2013 Pytanie jak odblokować nowe skille do walki wręcz, dojechałem juz do "gwiazdki x5" i dalej nic a w kieszeni 6 lvl do rozdania....jedynie informacja wykonaj kolejne zadanie..... Za mną kapelusznik i deadshoot, jest dobrze. Stare gotham daje rade nawet graficznie lepiej wyglada wystarczy wlecieć w stare dobre dzielnice...choć z czasem i te nowe zaczynają mieć sens ;] Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 27 października 2013 Opublikowano 27 października 2013 Możecie nie spoilerować z tymi bossami ? Dzięki z göry Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.