Skocz do zawartości

Batman: Arkham Origins


ShtaS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Dlaczego ta seria nie potrafi uwolnić się od Jokera? Tyle ciekawych postaci, ale nie - 3 gry i 3 razy poświęcamy Jokerowi lwią część gry. Właśnie się dowiedziałem, że Joker podszywał się pod Black Maska.

 

 

Kur.wa, jakie to jest marne xD. No ale nic, gram dalej.

 

 

 

Joker to główny antagonista Batmana, a AO jest ich pierwszym spotkaniem. To chyba oczywiste, że nie mógł dostać jakiejś marginalnej roli. A jeśli chodzi o Arkham City, to głównymi przeciwnikami byli przecież Strange i nad nim Ra's al Ghul. Gdyby doszedł do skutku plan Protokół 10, to unicestwiliby całe zło zebrane do kupy  w jednym miejscu. Coś czego Batman nie potrafił i nie chciał dokonać. Strange zostałby wybawcą Gotham, a Ghul uznałby go za godnego siebie następcę. Joker miał swoją własną zabawę, ale to nie ona była podstawą scenariusza.

 

  • Plusik 1
  • Odpowiedzi 765
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Mógł. Mogło go wcale nie być. Mogło być jedynie puszczenie oka do gracza, tak jak na końcu komiksu Year One. Opcji jest wiele i uważam, że to, co zrobiono w AO jest głupiutkie.

 

Wątek Jokera w City nie był podstawą scenariusza, ale tak jak napisałem w cytowanym przez ciebie poście, był jego sporą częścią. Co za dużo, to i świnia nie zeżre. W 4 części pewnie wsadzą Jokera do Lazarus Pit, no bo Batman bez Jokera, to nie Batman.

 

A to oczywiście bzdura. Starczy już Jokera, drogie Rocksteady/WB.

 

Daleko mi od stwierdzenia, że Joker to postać męcząca, czy słaba, ale motywy w stylu tego, co zaserwowano nam w Origins

no antagonistą będzie black mask... hehehee nie

uważam za okrutnie mizerne,

Edytowane przez ragus
Opublikowano

W czwartej części to co innego.

 

 

Tam by jego  udział nie trzymał się do końca kupy. Oczywiście zawsze jest możliwość z Jamą Łazarza, ale kto miałby go ożywić? Harley nie ma o tym pojęcia, co było ukazane w DLC.  Rocksteady nie otworzyło sobie do tego furtki. Za to otworzyli ją sobie na powrót Scarecrowa i jego plan City of Terror, przepowiednię  Azraela, czy w końcu pościg za Hushem.  Możliwy jest tez ponowny powrót Ra's al Ghula, który znikł po samobójstwie z wieży. Przed bramą Arkham został tylko wbity miecz.

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

W czwartej części to co innego.

 

 

Tam by jego  udział nie trzymał się do końca kupy. Oczywiście zawsze jest możliwość z Jamą Łazarza, ale kto miałby go ożywić? Harley nie ma o tym pojęcia, co było ukazane w DLC.  Rocksteady nie otworzyło sobie do tego furtki. Za to otworzyli ją sobie na powrót Scarecrowa i jego plan City of Terror, przepowiednię  Azraela, czy w końcu pościg za Hushem.  Możliwy jest tez ponowny powrót Ra's al Ghula, który znikł po samobójstwie z wieży. Przed bramą Arkham został tylko wbity miecz.

 

 

 

Intro do nowej części. Batman z wyrzutami sumienia, obwiniający się za śmierć Jockera sam zanosi jego ciało do Lazarus Pit (jedno źródełko ma nawet w swojej jaskini). Jocker powstaje, jednak zamiast stracić rozum kompletnie (zazwyczaj tak się dzieje, jak ktoś użyje źródełka) Jama działa na niego odwrotnie i Jocker normalnieje (tak było w komiksach). Pragnie pomóc Batmanowi i zaczyna z nim współpracować. Jednak efekty z Lazarus Pit zaczynają słabność i Jocker wolno i niepostrzeżenie powoli zaczyna wracać do "swojej normalności".

 

Edytowane przez Shankor
  • Plusik 2
Opublikowano

Witam!

Słuchajcie mam pewien problem z multiplayer'em, mianowicie gdy wybieram opcję "szybka gra" wrzuca mnie do pustego lobby i nawet po 10 minutach gra nie znajduje mi innych graczy. Natomiast gdy wybiorę opcję WBID wyskakuje informacja "usługa WBID jest obecnie nie dostępna, spróbuj ponownie później "

Czy ktoś jeszcze ma taki problem ?

Jak można temu zaradzić ?

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.

Opublikowano

Wieczorami powinni być jeszcze ludzie, jak znajduje puste lobby polecam próbować do skutku. Ale to interesujące w teorii, średnie w praktyce multi dość szybko zdechnie - granie dla funu przy długich loadingach i źle pomyślanym matchmakingu szybko potrafi się znudzić, a fani trofeów/achie wszystko mogą spokojnie boostować na prywacie.

Opublikowano (edytowane)

Boosting na privie. Na lagalu i tak by długo zeszło, na początku poziomy lecą szybko, ale ostatnie to by była kupa grania (i szukania meczów) w porównaniu z ustawką. A ten achie/trofeum za 6 ogłuszeń różnych typów 6 metodami nie wiem jak by robić na rankedzie.

Edytowane przez Mustang
Opublikowano

Dlatego jak słyszę o srulti do gry singlowej, to już wiem, że nic dobrego z tego nie wyniknie. Pakowanie tego na siłę tylko zubaża świetne gry.

 

Pograłem trochę w tę nową część Batmana i po godzinie gry mam wrażenie, że ta przygoda jest jakaś taka... mniejszego formatu? Już począwszy od menusów widać, że grafika jest gorsza niż w poprzedniczkach, a sama fabuła po kilkunastu minutach gry jest uproszczona i wszystko dzieje się zbyt szybko. Do tego daje się zauważyć, że AO jest dla fanów i osób, które mają pojęcie o systemie walki w poprzednikach, bo nic tu nie jest na tacy podawane i np. odkrycie dobijania typów na ziemi dla laików może zająć dużo czasu, a jak to ułatwia bijatyki, mówić chyba nie muszę.

Opublikowano

Na pewno rzeczywiście mniej jest wyjaśniane. Od razu też mamy całą masę gadżetów, których użycie może być trochę kłopotliwe dla nowicjuszy. Twórcy musieli, zapewnie słusznie założyć, że mało kto zacznie przygodę z serią od AO i utrudniając nieco granie początkującym, pozwolili reszcie od razu grać na serio, bez wstępów i kolejnego odblokowywania kluczowych zdolności.

Opublikowano

Dlatego jak słyszę o srulti do gry singlowej, to już wiem, że nic dobrego z tego nie wyniknie. Pakowanie tego na siłę tylko zubaża świetne gry.

 

Pograłem trochę w tę nową część Batmana i po godzinie gry mam wrażenie, że ta przygoda jest jakaś taka... mniejszego formatu? Już począwszy od menusów widać, że grafika jest gorsza niż w poprzedniczkach, a sama fabuła po kilkunastu minutach gry jest uproszczona i wszystko dzieje się zbyt szybko. Do tego daje się zauważyć, że AO jest dla fanów i osób, które mają pojęcie o systemie walki w poprzednikach, bo nic tu nie jest na tacy podawane i np. odkrycie dobijania typów na ziemi dla laików może zająć dużo czasu, a jak to ułatwia bijatyki, mówić chyba nie muszę.

 

 

Po kilkunastu minutach to fabuła nawet nie zaczyna się rozkręcać.

Opublikowano

Jeżeli oczekujesz nie wiem, MGSa 2, to się raczej rozczarujesz, ale fabuła jest w porządku, na poziomie 2 ostatnich części, czyli żadna rewelacja, ale raczej przy padzie nie zaśniesz.

Opublikowano (edytowane)

No no, nie powiem, gra zaczyna pokazywać pazur. Przyzwoity epizod

z Banem, epizod z Jokerem, który leżąc na łóżku w Blackgate opowiada o jego "chemii" wobec Batmana i rozmowa z Alfredem w jaskini.

2/3 gry za mną i jeżeli reszta też będzie trzymała takie tempo, to Origins mnie zadowoli.

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Przechodzę nowego Batmana i tak zwróciłem uwagę na ogromny plus wszystkich trzech części a mianowicie świetne sekwencje FMV i naszło mnie pytanie: czemu twórcy obecnej (jeszcze) generacji tak mało z tego korzystali? Np. serie Uncharted, Assassin's Creed, Dead Space aż prosiły się o to. Jakoś wydaje mi się, że więcej takich renderowanych przerywników było za czasów PSXa...

Opublikowano

Bo rendery rujnują wczuwkę. A jeśli chodzi o Batmany, to u Rocksteady ich nie było, a epa i tak była większa. Jeśli ktoś ponad genialną scenę na silniku z Arkham City (w której Batman rozmawia przez "Codec", a w tle helikoptery Tyger robią rozpierduchę) stawia efekciarskie w większości scenki z AO (podczas których krztusi się animacja), to powinien chyba jeszcze raz zagrać w dwie pierwsze części. 

 

Nie było tego także w BioShock i Infinite - i to są wzory, jak powinno się opowiadać historie w grach wideo :)

Opublikowano

Warner nie próżnuje i można się już szykować na wydanie Arkham Complete Edition zawierające wszystkie odsłony przygód Nietoperka:

 

Batman: Arkham Collection Edition unites Batman: Arkham Asylum, Batman: Arkham City and Batman: Arkham Origins

Warner Bros. Interactive Entertainment and DC Entertainment announce the Batman: Arkham Collection Edition. The blockbuster Batman: Arkham videogame franchise has been united into one staggering package available on PlayStation 3 computer entertainment system, Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft and Windows PC.

The Batman: Arkham Collection Edition will be available in the UK from 22nd November 2013.

Developed by WB Games Montréal and Rocksteady Studios, Batman ™: Arkham Collection Edition brings together the full collection of Arkham Games:

• Batman: Arkham Asylum
• Batman: Arkham City
• Batman: Arkham Origins

Batman: Arkham Asylum and Batman: Arkham City will be available as digital downloads, while the latest game, Batman: Arkham Origins is obtainable as a physical disc.

The Windows PC versions of Batman: Arkham Asylum and Batman: Arkham City will be Game of the Year editions. Included in the PS3 version of Batman: Arkham Origins will be the Knightfall DLC pack.

1384447405-arkhamcollection-ps3-packshot 1384447407-arkhamcollection-x360-packsho 1384447404-arkhamcollection-packshot-2d-

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...