orion50 632 Opublikowano 15 lipca 2012 Opublikowano 15 lipca 2012 Ło Jezu. Zakochałem się, co prawda nie wiem czy mój komputer to pociągnie, ale ta gra wygląda po prostu pięknie, a jeździ się pewnie jeszcze lepiej. Ciułam kasiorę Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 15 lipca 2012 Opublikowano 15 lipca 2012 obserwuje tytuł od dawna...są duże zadatki na racer wszechczasów....szkoda tylko tego jak uboga pewnie będzie wersja na current geny Cytuj
Kaper 666 17 Opublikowano 17 lipca 2012 Opublikowano 17 lipca 2012 Zanim to wyjdzie to będzie ps4 Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 17 lipca 2012 Opublikowano 17 lipca 2012 Wiosna-lato 2013. Plan jest taki zeby uniknac sezonu swiatecznego i ewentualnej konkurencji (FM5?). Licze ze next geny dostana swoj port. Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 17 lipca 2012 Opublikowano 17 lipca 2012 Nie, użytkownika easygoingmartin z WMD. Ja takich robić nie potrafię Warto też wspomnieć że chmury które są od wczorajszego buildu, wyglądają niesamowicie, nie wiem tylko czy mogę już zamieścić materiały. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 17 lipca 2012 Opublikowano 17 lipca 2012 Luzik, jesli wyraznie sie zaznaczy ze to wczesna wersja, ktora ulegnie poprawie Wszystko modelowane 3D 1 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 17 lipca 2012 Opublikowano 17 lipca 2012 Wszystko wygląda megarewelacyjnie, martwi mnie jedna rzecz. 95% gier które mają długi okres produkcji po premierze okazują się kiszką... Nie lepiej by było gdyby tą grę wypuścili szybciej a z czasem poprawiali ją patchami? Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 17 lipca 2012 Opublikowano 17 lipca 2012 Panowie z SMS i tak sie spiesza. Gra ma wyjsc w ciagu roku a nie jest jeszcze nawet w fazie alpha. Dopiero co dali chmury i mokra nawierzchnie. Niektore trasy nie maja praktycznie zadnych obiektow, trzeba dopracowac pogode, dodac kilkadziesiat pojazdow i kilka torow, robi sie zupelnie nowy model fizyki opon. Roboty od groma jak na jeden rok Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 lipca 2012 Opublikowano 17 lipca 2012 Luzik, jesli wyraznie sie zaznaczy ze to wczesna wersja, ktora ulegnie poprawie Wszystko modelowane 3D Mózg na suficie Ciekaw jestem czy niebo w Forza Horizon będzie chociaż w połowie tak zayebiste Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 17 lipca 2012 Opublikowano 17 lipca 2012 (edytowane) Mysle ze w Horizon bedzie jak we wiekszosci racerow. Kilka wersji skyboxa 2d ktore sie "zamieniaja" (jedno "zdjecia" zanika i pojawia sie kolejne). O ile nie oglada sie przyspieszonego filmiku trodno takie cos dostrzec:) W Cars wszystkie chmury stanowia obiekty wymodelowane w 3D. Dzieki temu moga zmieniac ksztalt i rzucac cienie (niektore zakrety oswietlone, inne nie). Filmik z ktorego pochodzi gif. Polecam 1080p i full screen;) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IvFt6pn3Knw Edytowane 18 lipca 2012 przez Magik 1 Cytuj
Kaper 666 17 Opublikowano 18 lipca 2012 Opublikowano 18 lipca 2012 Te niebo wygląda wprost rewelacyjnie, jeszcze nie widziałem czegoś takiego w żadnej grze . Szkoda że trzeba tak długo czekać Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 18 lipca 2012 Opublikowano 18 lipca 2012 Właściwie to nie trzeba Pozwól że zacytuję: (...) Masz kilka pakietow. Junior (10Euro), uzyskujesz dostep do comiesiecznych buildow i jak pozniej kupisz pelna wersje to placisz 10 Euro mniej. Team Member (25Euro) cotygodniowe buildy i minus 25 euro od ceny gry. Fullmember (45Euro) tak samo jak wyzej tyle ze za pelna wersje nic nie placisz. Czyli to w sumie przedplata za pelniaka Masz jeszcze wyzsze pakiety z innymi bonusami. http://forum.wmdport...m/toolpacks.php Plus w zaleznosci od tego ile "zainwestowales" w projekt beda premie zalezne od sprzedazy. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 18 lipca 2012 Opublikowano 18 lipca 2012 Nowe Pagani in-game http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8bDHVs4m724 3 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 lipca 2012 Opublikowano 18 lipca 2012 Jak w GT na PS4 będą takie chmury to będzie super. Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 18 lipca 2012 Opublikowano 18 lipca 2012 (edytowane) http://www.wmdportal...o-project-cars/ Licencja na wozy BMW F1.08 Edytowane 18 lipca 2012 przez filipppek 1 Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 Jezdzisz na defaultowym FFB czy probowales jakis customowych plikow? Polecam sprawdzic pliki od Andy'ego Gartona. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 Nowe Pagani in-game http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8bDHVs4m724 To auto jest tylko od stania? 3 Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 29 lipca 2012 Opublikowano 29 lipca 2012 Jezdzisz na defaultowym FFB czy probowales jakis customowych plikow? Polecam sprawdzic pliki od Andy'ego Gartona. Default. Teraz będę miał 5 dni czasu to się pobawie. Jest tam coś co się w szczególności wyróżnia? Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 29 lipca 2012 Opublikowano 29 lipca 2012 Poki co sprawdzalem sop+tyres i ogolnie jest niezle choc przesadzil troche z reakcja na podsterownosc . Innych na razie nie sprawdzalem. Jak chcesz dosc znacznie poprawic FFB chocby przy najezdzaniu na tarki (niezaleznie czy korzystasz z customa czy domyslnych) to w menu F1>Input>Force Mask wlacz opcje Rumplestrip. Nie wiem dlaczego defaultowo jest to wylaczone ale roznica jest znaczna. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 8 sierpnia 2012 Opublikowano 8 sierpnia 2012 Sorry za post pod postem ale te foty po prostu trzeba pokazac 3 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 9 sierpnia 2012 Opublikowano 9 sierpnia 2012 Ta roślinność niszczy system. Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 10 sierpnia 2012 Opublikowano 10 sierpnia 2012 (edytowane) Roślinność wygląda mega, ale ten drugi samochód jedzie plastikiem (pierwszy też trochę). W ruchu pewnie wygląda to jeszcze lepiej. No i aliasing kłuje w oczy. Magik to twoje screeny ? Edytowane 10 sierpnia 2012 przez Square Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.