Magik 1 124 Opublikowano 29 grudnia 2013 Opublikowano 29 grudnia 2013 Zalezy co masz na mysli mowiac o grzebaniu pod maska. Tuning/ustawienia czy upgrady? Oczywiscie jak kazdy sim, pCARS daje ci mozliwosc zabawy z ustawieniami takimi jak cisnienie w kolach, przelozenia skrzyni, ustawienia zawieszenia itd. Nie jestem pewien jak to bedzie z upgradami (wkoncu zdecydowana wiekszosc aut to fury typowo wyscigowe). W wersji alpha malowania sa robione przez graczy w photoshopie i wrzucane do gry. Nie wiem czy w fullu bedzie jakis edytor. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 26 stycznia 2014 Opublikowano 26 stycznia 2014 Robi wrażenie, podrasowany Shift widzę ma się doskonale. To będzie najlepsza samochodówka na PS4 ever. Ciężko będzie zrobić lepszą. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 jak można nazywać p. C.A.R.S. podrasowanym Shiftem? dzieło pasjonatów motoryzacji i symulacji porównywać z komercyjnym shitem od EA, ludzie proszę... Magik - ależ musisz mieć pieca do takiej graficzki, w końcu racer który ociera się o fotorealizm a nie plastiki pokroju forzy czy gt... Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Z Shiftem ta gra nie ma praktycznie nic wspolnego (oprocz developera oczywiscie). EA ma prawa do wszystkich assetow itp. wiec SMS musi roboc cala robote od podstaw. A co do mojego PC to bardzo sie mylisz...3 letni "zlom".... Licze ze wersja na PS4 da rade. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 29 stycznia 2014 Opublikowano 29 stycznia 2014 Liczę przynajmniej na jakość jak w ustawieniach high na pc Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 29 stycznia 2014 Opublikowano 29 stycznia 2014 Jezeli by nie było obsługi kółek od Logitecha, byłby to mega fail. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 4 lutego 2014 Opublikowano 4 lutego 2014 Dalej na forum nic nie mowia o next genach? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 4 lutego 2014 Opublikowano 4 lutego 2014 no ma być, 1080p 60kl/s - tak jak na PC. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 4 lutego 2014 Opublikowano 4 lutego 2014 no ma być, 1080p 60kl/s - tak jak na PC.Ale moze juz jest jakis wczesny build, screeny? Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 4 lutego 2014 Opublikowano 4 lutego 2014 Szczerze to ja nie wierze w 60 fps. Chcialbym ale czarno to widze (zwlaszcza w deszczu). Tym bardziej ze robia sie nowe particles potraktowane Physxem. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 4 lutego 2014 Opublikowano 4 lutego 2014 Trzeba poczekać ale jakiś czas temu jeden z devów mówił, że mają kłopoty z wersją konsolową: “It’s been challenging splitting the renderer further across threads in an even more fine-grained manner – even splitting already-small tasks into 2-3ms chunks. The single-core speed is quite slow compared to a high-end PC though so splitting across cores is essential. “The bottlenecks are mainly in command list building – we now have this split-up of up to four cores in parallel. There are still some bottlenecks to work out with memory flushing to garlic, even after changing to LCUE, the memory copying is still significant.” http://gamingbolt.com/project-cars-dev-ps4-single-core-speed-slower-than-high-end-pc-splitting-renderer-across-threads-challenging#AFMXJXgfoT6lFCee.9 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 4 lutego 2014 Opublikowano 4 lutego 2014 Czyli po prostu nie potrafią zoptymalizować gry pod wiele rdzeni. Kolejna gra która lepiej będzie działała na 4 rdzeniach 3,5GHz niż na 8 rdzeniach. Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 5 lutego 2014 Opublikowano 5 lutego 2014 Dajmy im jeszcze chwilę czasu - liczę na to, że dużo wycisną z architektury PS4. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Ciekaw jestem czy ta ich ilość platform na które wyjdzie ich nie zabije... Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Ciekaw jestem czy ta ich ilość platform na które wyjdzie ich nie zabije... Przecież to standard dla gier multiplatformowych. PC jako platforma domyślna + WiiU, PS4 i Xbox. Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Standard? Wii U? To dla mnie absolutny ewenement i ogromne zaskoczenie, że chce im się bawić w wersje na Wii U. Nie wiem po kiego oni to robią w ogóle. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Standard? Wii U? To dla mnie absolutny ewenement i ogromne zaskoczenie, że chce im się bawić w wersje na Wii U. Nie wiem po kiego oni to robią w ogóle. Nie zapominajmy, że CARS miało pierwotnie wyjść na past geny. WiiU prawdopodobnie dostanie wersje na takim poziomie. Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 To rozumiem, ale nie jestem w stanie zrozumieć rentowności takiego przedsięwzięcia. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 To rozumiem, ale nie jestem w stanie zrozumieć rentowności takiego przedsięwzięcia. Właściwie ja też Chociaż w necie można znaleźć mase komentarzy takich jak "OMG I'm buying it for my WIIU", nawet pod tym filmikiem. Może dużo na tym nie stracą Wie ktoś co to za logo na końcu obok Oculusa? (to czerwone najbardziej na prawo) Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 luzik, wii u dostanie ciekawe ficzery - tabletopad do czegoś się przyda Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.