Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zalezy co masz na mysli mowiac o grzebaniu pod maska. Tuning/ustawienia czy upgrady?

Oczywiscie jak kazdy sim, pCARS daje ci mozliwosc zabawy z ustawieniami takimi jak cisnienie w kolach, przelozenia skrzyni, ustawienia zawieszenia itd.

Nie jestem pewien jak to bedzie z upgradami (wkoncu zdecydowana wiekszosc aut to fury typowo wyscigowe).

W wersji alpha malowania sa robione przez graczy w photoshopie i wrzucane do gry. Nie wiem czy w fullu bedzie jakis edytor.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

jak można nazywać p. C.A.R.S. podrasowanym Shiftem?

 

dzieło pasjonatów motoryzacji i symulacji porównywać z komercyjnym shitem od EA, ludzie proszę...

 

Magik - ależ musisz mieć pieca do takiej graficzki, w końcu racer który ociera się o fotorealizm a nie plastiki pokroju forzy czy gt...

Opublikowano

Z Shiftem ta gra nie ma praktycznie nic wspolnego (oprocz developera oczywiscie).

EA ma prawa do wszystkich assetow itp. wiec SMS musi roboc cala robote od podstaw.

A co do mojego PC to bardzo sie mylisz...3 letni "zlom"....

Licze ze wersja na PS4 da rade.

Opublikowano

Trzeba poczekać ale jakiś czas temu jeden z devów mówił, że mają kłopoty z wersją konsolową:

 

 

“It’s been challenging splitting the renderer further across threads in an even more fine-grained manner – even splitting already-small tasks into 2-3ms chunks. The single-core speed is quite slow compared to a high-end PC though so splitting across cores is essential.

“The bottlenecks are mainly in command list building – we now have this split-up of up to four cores in parallel. There are still some bottlenecks to work out with memory flushing to garlic, even after changing to LCUE, the memory copying is still significant.”

http://gamingbolt.com/project-cars-dev-ps4-single-core-speed-slower-than-high-end-pc-splitting-renderer-across-threads-challenging#AFMXJXgfoT6lFCee.9

 

Opublikowano

Czyli po prostu nie potrafią zoptymalizować gry pod wiele rdzeni. Kolejna gra która lepiej będzie działała na 4 rdzeniach 3,5GHz niż na 8 rdzeniach.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ciekaw jestem czy ta ich ilość platform na które wyjdzie ich nie zabije...

Przecież to standard dla gier multiplatformowych. PC jako platforma domyślna + WiiU, PS4 i Xbox.

Opublikowano

Standard? Wii U? To dla mnie absolutny ewenement i ogromne zaskoczenie, że chce im się bawić w wersje na Wii U. Nie wiem po kiego oni to robią w ogóle.

Nie zapominajmy, że CARS miało pierwotnie wyjść na past geny. WiiU prawdopodobnie dostanie wersje na takim poziomie.

Opublikowano

To rozumiem, ale nie jestem w stanie zrozumieć rentowności takiego przedsięwzięcia.

Właściwie ja też :) Chociaż w necie można znaleźć mase komentarzy takich jak "OMG I'm buying it for my WIIU", nawet pod tym filmikiem. Może dużo na tym nie stracą ;)

 

Wie ktoś co to za logo na końcu obok Oculusa? (to czerwone najbardziej na prawo)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...