Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja nie wiem czemu ale mam jakieś mieszane uczucia co do tej gry, pieniądze zbierali zeby wydać gre na PC nagle teraz mam wrażenie jakiegoś przerostu formy nad treścią i coś czuje że wyjdzie gniot (obym się mylił)

Studio też nie jest chyba jakoś tak ogromne by gre wydać na tyle platform, nie znam się, może jak już się napisze kod gry to nie jest to takie trudne, ale zawsze mi się wydawało że to jest problemem patrząc na kwiatki jakie wychodzą przy takim Battlefieldzie który też wychodzi na 34223425 platform.

Edytowane przez eX4cT_PL
Opublikowano

Ja nie wiem czemu ale mam jakieś mieszane uczucia co do tej gry, pieniądze zbierali zeby wydać gre na PC nagle teraz mam wrażenie jakiegoś przerostu formy nad treścią i coś czuje że wyjdzie gniot (obym się mylił)

Studio też nie jest chyba jakoś tak ogromne by gre wydać na tyle platform, nie znam się, może jak już się napisze kod gry to nie jest to takie trudne, ale zawsze mi się wydawało że to jest problemem patrząc na kwiatki jakie wychodzą przy takim Battlefieldzie który też wychodzi na 34223425 platform.

Nie zbierali pieniędzy żeby grę wydać tylko na PC, praktycznie od początku były plany wydania gry na PS3 i X360 z tego co wiem. Jeśli na konsole wyjdzie to co na PC to (oceniając po obecnym stanie alphy) gniotem tego nie będzie można nazwać. Alpha w tej chwili jest już całkiem niezła a gra jest uzupełniana właściwie z dnia na dzień. Żeby nie być gołosłownym, prace nad wersją na next geny z dzisiejszego dnia zawierały:

 

Next-Gen:

* PS4: Fix for common buffers using incorrect thread in scene for shared global vectors.

* PS4: Fix for lights in rear view mirror.

* XB1: Enable Forward rendered threading / threadsetup perf tweaks

* XB1: Reset Shadow Setting Quality on TrackLoad (discrepancy with -skipmenu)

* Addition of PS4 login flow preprocessor for auto sign-in

* Minor OneSock changes for PS4 multiplayer

* PS4: Fixes shadow best cascade.

* Xbox One multiplayer implementation first pass.This enables basic multiplayer functionality on Xbox One. For the time being all users need to be in a party before creating a match. Matchmaking support is not yet implemented.

* XB1: Fix some shadow rendering issues (now correctly aligned with PC)

* Added better fps reporting on PS4

* Moved reflection code again to a better position. Enabled threading for it on PS4

* XB1 DebugMenu fix some debug only D3D11 asserts

 

swoją drogą, SMS pracują także nad arcade'owym MMO racerem na tym samym silniku :)

 

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Czekam, czekam. Mam nadzieję, że będą mocną konkurencją dla Forza Motorsport i pchną team z Turn 10 w nowe obszary. Liczę tylko, że wycisną betonowe 60 FPS, jeśli o mnie chodzi to mogą to robić kosztem fajerwerków graficznych.

Edytowane przez DonSterydo
  • Minusik 1
  • 3 tygodnie później...
Gość suteq
Opublikowano

Razem z Drive Club.

Wygląda superancko. Nawet ja się jaram.

Opublikowano

Moim zdaniem trailer h*jowy.

Za duzo placeholderow  :P

 

Z rzeczy wazniejszych...
Oli Webb został kolejnym konsultantem (po Stigu i Nicolasie Hamiltonie) do spraw modelu jazdy.
Pozyskano licjencje na 2 Bentleye:
• 2003 Bentley Speed 8 LMGTP
• 2013 Bentley Continental GT3
Do gry dodano Forda Sierre Cossworth RS500, 2 Merasie (klase C DTM i 300SEL AMG z 71r) i BMW 1M Coupe.
Polecam zwłaszcza tego ostatniego - jeżdzi się kapitalnie.
We wczorajszym buildzie poraz pierwszy włączono "gumowanie" toru.
Z każdą kolejną sesją widać nanoszoną warstwę gumy na torze i wzrasta przyczepność.
Oczywiście jeśli w trakcie weekendu spadnie deszcz, guma zostaje "zmyta".

 

  • Plusik 2
Opublikowano

Bo  w F1 od Codies jest F1 :P

Codies mają wyłączność na licencję F1 więc w pCARS jest fikcyjna seria Formula A z fikcyjnymi bolidami.

Prawdziwe malowania (np. Ferrari) są zrobione przez graczy.

Oczywiście jest kilka prawdziwych bolidów jak klasyczne Lotusy (będzie chyba tez BMW Sauber F1.08), ale to są pojedyncze  auta (jak Ferrari w GT czy Lotus w FM).

Pełna licencja jest w rękach Codemasters.

Ponizej GIF pokazujący nowy model LMP1...fikcyjny :P

 Zaprojektowany przez jednego z graczy (zarowno auto jak i malowanie).

 

iblX6JpmfqVcL5.gif

 

 

 

 

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

W GT5 lampy tez oswietlaly dym.

Co prawda tutaj jest lepsza jakosc ale GT bylo pierwsze :)

Edyta.

Co prawda nie bylo jeszcze oficjalnego potwierdzenia ale na 90% na PS4 bedzie w 1080p/60fps :)

Edytowane przez Magik
  • Plusik 1
Opublikowano

Listopad.

@Codename

Aktualnie build na PS4 chodzi na ustawieniach high w 1080p (byly nawet pierwsze screeny z ps4 ale zostaly szybko usuniete.)

Filmik robilem na miksie od medium do ultra w 720p.

Opublikowano (edytowane)

Listopad 2014 brzmi pieknie. 1080/60 na PS4 jeszcze piekniej. Oby tylko implementacja obslugi gogli VR nie wplynela na opoznienie premiery... No i niech w koncu podadza do wiadomosci, ktore kierownice beda wspolpracowac z CARSami na PS4. Jesli faktycznie premiera w listopadzie to juz pasuje zaczac sie zbroic w odpowiedni sprzet ;)

Edytowane przez Tommy Dee

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...