eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 (edytowane) Ja nie wiem czemu ale mam jakieś mieszane uczucia co do tej gry, pieniądze zbierali zeby wydać gre na PC nagle teraz mam wrażenie jakiegoś przerostu formy nad treścią i coś czuje że wyjdzie gniot (obym się mylił) Studio też nie jest chyba jakoś tak ogromne by gre wydać na tyle platform, nie znam się, może jak już się napisze kod gry to nie jest to takie trudne, ale zawsze mi się wydawało że to jest problemem patrząc na kwiatki jakie wychodzą przy takim Battlefieldzie który też wychodzi na 34223425 platform. Edytowane 13 lutego 2014 przez eX4cT_PL Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Ja nie wiem czemu ale mam jakieś mieszane uczucia co do tej gry, pieniądze zbierali zeby wydać gre na PC nagle teraz mam wrażenie jakiegoś przerostu formy nad treścią i coś czuje że wyjdzie gniot (obym się mylił) Studio też nie jest chyba jakoś tak ogromne by gre wydać na tyle platform, nie znam się, może jak już się napisze kod gry to nie jest to takie trudne, ale zawsze mi się wydawało że to jest problemem patrząc na kwiatki jakie wychodzą przy takim Battlefieldzie który też wychodzi na 34223425 platform. Nie zbierali pieniędzy żeby grę wydać tylko na PC, praktycznie od początku były plany wydania gry na PS3 i X360 z tego co wiem. Jeśli na konsole wyjdzie to co na PC to (oceniając po obecnym stanie alphy) gniotem tego nie będzie można nazwać. Alpha w tej chwili jest już całkiem niezła a gra jest uzupełniana właściwie z dnia na dzień. Żeby nie być gołosłownym, prace nad wersją na next geny z dzisiejszego dnia zawierały: Next-Gen: * PS4: Fix for common buffers using incorrect thread in scene for shared global vectors. * PS4: Fix for lights in rear view mirror. * XB1: Enable Forward rendered threading / threadsetup perf tweaks * XB1: Reset Shadow Setting Quality on TrackLoad (discrepancy with -skipmenu) * Addition of PS4 login flow preprocessor for auto sign-in * Minor OneSock changes for PS4 multiplayer * PS4: Fixes shadow best cascade. * Xbox One multiplayer implementation first pass.This enables basic multiplayer functionality on Xbox One. For the time being all users need to be in a party before creating a match. Matchmaking support is not yet implemented. * XB1: Fix some shadow rendering issues (now correctly aligned with PC) * Added better fps reporting on PS4 * Moved reflection code again to a better position. Enabled threading for it on PS4 * XB1 DebugMenu fix some debug only D3D11 asserts swoją drogą, SMS pracują także nad arcade'owym MMO racerem na tym samym silniku Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Oby, bo nie mogę się doczekać. Oby tylko nie czekali też za długo i żeby na E3 nie zapowiedzieli nowego GT albo GT Prologue które wyjdzie niedługo. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 (edytowane) Czekam, czekam. Mam nadzieję, że będą mocną konkurencją dla Forza Motorsport i pchną team z Turn 10 w nowe obszary. Liczę tylko, że wycisną betonowe 60 FPS, jeśli o mnie chodzi to mogą to robić kosztem fajerwerków graficznych. Edytowane 13 lutego 2014 przez DonSterydo 1 Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Wydaje mi się, że w tej grze poszli o krok dalej niż w FM i GT. Tak złożonej gry konsole jeszcze nie widziały. 1 Cytuj
CELL7777 1 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 http://www.gamersyde.com/news_project_cars_made_by_racers-15045_en.html Codec:AVC1Length:59 secondsFormat:2560 x 1440FPS: 30 fpsSize: 289.22 MB 40 Mbits version !!!! jakość zabija :] Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Gran Turismo na widok tego trailer poszło cicho płakać w kąt. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Razem z Drive Club. Wygląda superancko. Nawet ja się jaram. Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Świetny trailer, rewelacyjnie wygląda, chce to już. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Moim zdaniem trailer h*jowy. Za duzo placeholderow Z rzeczy wazniejszych...Oli Webb został kolejnym konsultantem (po Stigu i Nicolasie Hamiltonie) do spraw modelu jazdy.Pozyskano licjencje na 2 Bentleye:• 2003 Bentley Speed 8 LMGTP• 2013 Bentley Continental GT3Do gry dodano Forda Sierre Cossworth RS500, 2 Merasie (klase C DTM i 300SEL AMG z 71r) i BMW 1M Coupe.Polecam zwłaszcza tego ostatniego - jeżdzi się kapitalnie.We wczorajszym buildzie poraz pierwszy włączono "gumowanie" toru.Z każdą kolejną sesją widać nanoszoną warstwę gumy na torze i wzrasta przyczepność.Oczywiście jeśli w trakcie weekendu spadnie deszcz, guma zostaje "zmyta". 2 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 18 marca 2014 Opublikowano 18 marca 2014 Bo w F1 od Codies jest F1 Codies mają wyłączność na licencję F1 więc w pCARS jest fikcyjna seria Formula A z fikcyjnymi bolidami. Prawdziwe malowania (np. Ferrari) są zrobione przez graczy. Oczywiście jest kilka prawdziwych bolidów jak klasyczne Lotusy (będzie chyba tez BMW Sauber F1.08), ale to są pojedyncze auta (jak Ferrari w GT czy Lotus w FM). Pełna licencja jest w rękach Codemasters. Ponizej GIF pokazujący nowy model LMP1...fikcyjny Zaprojektowany przez jednego z graczy (zarowno auto jak i malowanie). Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 15 kwietnia 2014 Opublikowano 15 kwietnia 2014 (edytowane) Edytowane 16 kwietnia 2014 przez Magik 2 Cytuj
hooki 194 Opublikowano 16 kwietnia 2014 Opublikowano 16 kwietnia 2014 ekstra wygląda efekt jak na dymie i śmieciach z pod kół widać czerwoną poświatę z tylnych lamp, nie widziałem takiego czegoś wcześniej w wyścigówkach. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 16 kwietnia 2014 Opublikowano 16 kwietnia 2014 (edytowane) W GT5 lampy tez oswietlaly dym. Co prawda tutaj jest lepsza jakosc ale GT bylo pierwsze Edyta. Co prawda nie bylo jeszcze oficjalnego potwierdzenia ale na 90% na PS4 bedzie w 1080p/60fps Edytowane 16 kwietnia 2014 przez Magik 1 Cytuj
KOŁD 1 097 Opublikowano 16 kwietnia 2014 Opublikowano 16 kwietnia 2014 Masakrycznie to wyglada ciekawe o ile przytna wersje na ps4 Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 17 kwietnia 2014 Opublikowano 17 kwietnia 2014 Wiadomo kiedy to ma wyjść na ps4? Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 17 kwietnia 2014 Opublikowano 17 kwietnia 2014 Listopad. @Codename Aktualnie build na PS4 chodzi na ustawieniach high w 1080p (byly nawet pierwsze screeny z ps4 ale zostaly szybko usuniete.) Filmik robilem na miksie od medium do ultra w 720p. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 17 kwietnia 2014 Opublikowano 17 kwietnia 2014 Jezeli potwierdziły by się ustawienia high i 1080/60, było by pięknie 1 Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 17 kwietnia 2014 Opublikowano 17 kwietnia 2014 35s zdecydowanie najlepszy moment filmiku, gra zachwyca. Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 18 kwietnia 2014 Opublikowano 18 kwietnia 2014 (edytowane) Listopad 2014 brzmi pieknie. 1080/60 na PS4 jeszcze piekniej. Oby tylko implementacja obslugi gogli VR nie wplynela na opoznienie premiery... No i niech w koncu podadza do wiadomosci, ktore kierownice beda wspolpracowac z CARSami na PS4. Jesli faktycznie premiera w listopadzie to juz pasuje zaczac sie zbroic w odpowiedni sprzet Edytowane 18 kwietnia 2014 przez Tommy Dee Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 23 kwietnia 2014 Opublikowano 23 kwietnia 2014 Premiera 11.2014 http://www.youtube.com/watch?v=BDIXSouz5LA&feature=youtube_gdata_player 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.