Gość DonSterydo Opublikowano 23 kwietnia 2014 Opublikowano 23 kwietnia 2014 Będzie na WiiU? Jeśli osiągną poziom wykonania Forza 4, to wezmę Cytuj
orion50 632 Opublikowano 23 kwietnia 2014 Opublikowano 23 kwietnia 2014 Czy ja tam widziałem Makau ? Kurde. Trzeba zacząć zbierać siano na kombo PS4, Kierownica, C.A.R.S Cytuj
Gość suteq Opublikowano 23 kwietnia 2014 Opublikowano 23 kwietnia 2014 (edytowane) Hahahaha, jak GT7 nie będzie na poziomie CARS to Sony może zamykać studio. Jezu jak to wygląda. :O Edytowane 23 kwietnia 2014 przez suteq Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Ja wciąż nie mogę pozbyć się wrażenia że to tylko, a dla mnie aż Shift 3 w wersji niszczycielskiej. Ale modelu jazdy sam nie czułem bo nie grałem więc czekam na te grę jak na wyścigowego mesjasza Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Ciekaw jestem czemu takie tuzy jak Polyphony i Turn 10 nie mogą załatwić uszkodzeń, a taki "śmieszny" developer za kasę graczy jest w stanie to zrobić. Cytuj
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Listopad. @Codename Aktualnie build na PS4 chodzi na ustawieniach high w 1080p (byly nawet pierwsze screeny z ps4 ale zostaly szybko usuniete.) Źródło? Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Czy ja tam widziałem Makau ? Nie....widziales trase typu point to point (Azure Coast). SMS maja licencje na na Macau, ale biorac pod uwage ze gra ma wyjsc w listopadzie a Macau dalej nie ma w alphie, szanse na to ze tor znajdzie na start w grze sa nikle. Na tym etapie prac, staraja sie dopracowac to co juz maja. Macau spodziewalbym sie w pozniejszym updacie lub DLC. Ciekaw jestem czemu takie tuzy jak Polyphony i Turn 10 nie mogą załatwić uszkodzeń, a taki "śmieszny" developer za kasę graczy jest w stanie to zrobić. Inne gry o znacznie mniejszych budzetach, jakos nie mialy z tym problemu. Taki Grid czy Shift2 mialy mocne zniszczenia z takimi rzeczami jak pourywane kola. Budzet pCARS to niecale 4 mln euro (czyli jakies 16 razy mniej niz GT5). Zatem SMS nie ma zbyt wiele kasy zeby dodatkowo placic za "specjalne" warunki licencji zezwalajace na wieksze uszkodzenia. Osobiscie uwazam, ze cala gadka o tym ze producenci nie chca sie zgodzic na uszkodzenia to zwykla sciema, marketingowy belkot. Podobnie jak gadka w przypadku Grid2, ze "tylko 5% graczy uzywa widoku z kokpitu". Po prostu, takie rzeczy wymagaja za duzo pracy. Zwlaszcza przy liczbie fur siegajacej kilkuset. Z tego samego powodu w FM ani GT nie mamy "przeplatanki" rak na kierownicy. Źródło? Developer Wiecej powiedziec nie moge Cytuj
Gość suteq Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4Jc51w_VCzE Gdyby nie było podpisów to serio bym chyba wskazał, że jest odwrotnie niż wskazują podpisy. Miazga. :o Edytowane 28 kwietnia 2014 przez suteq Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 (edytowane) mozna sie przyczepic ze w grze jest wiecey drzew Edytowane 28 kwietnia 2014 przez Szymek_PL_ Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Inne gry o znacznie mniejszych budzetach, jakos nie mialy z tym problemu. Taki Grid czy Shift2 mialy mocne zniszczenia z takimi rzeczami jak pourywane kola. Budzet pCARS to niecale 4 mln euro (czyli jakies 16 razy mniej niz GT5). Zatem SMS nie ma zbyt wiele kasy zeby dodatkowo placic za "specjalne" warunki licencji zezwalajace na wieksze uszkodzenia. Osobiscie uwazam, ze cala gadka o tym ze producenci nie chca sie zgodzic na uszkodzenia to zwykla sciema, marketingowy belkot. Podobnie jak gadka w przypadku Grid2, ze "tylko 5% graczy uzywa widoku z kokpitu". Po prostu, takie rzeczy wymagaja za duzo pracy. Zwlaszcza przy liczbie fur siegajacej kilkuset. Z tego samego powodu w FM ani GT nie mamy "przeplatanki" rak na kierownicy. No to niezły paradoks że gry z mniejszym budżetem mają więcej takich smaczków... Podejrzewam żę tras będzie więcej niż w takiej Forzie. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Ta gra razem z Oculusem musi być niebywałym ekspyriensem. Cytuj
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Nie chcę oczywiście chwalić dnia przed zachodem słońca, ale teraz widać co studio, które wyrwało się spod skrzydeł EA, potrafi zrobić w spokoju i bez terminów. Gra zapowiada się na całkowitą miazgę. Mam nadzieję, że te rzekome ustawienia high i 1080p na PS4 to prawda. Nie lubię grać w wyścigi na PC. Cytuj
UberAdi 2 288 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Czuje, że ludzie mogą kręcić nosem na małą liczbę aut w porównaniu do GT i Forzy nie zwracając uwagi na to że to symulator a nie gra z 1000 aut robionych metodą kopiuj wklej. Ja kibicuje temu projektowi bo CARS i Assetto Corsa będą grami w które prawdopodobnie przegram długie godziny w Oculusie, przynajmniej taką mam nadzieje Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Dla mnie akurat "mala" liczba aut nie stanowi wiekszego problemu bo zazwyczaj znajduje sobie jeden samochod w danej klasie i na nim sie skupiam. Wieksza porazka jest dla mnie mala liczba torow po ktorych tymi samochodami mozna jezdzic. To raczej nie bedzie dotyczyc Project CARS bo liczba licencjonowanych torow jest dluga co mnie niemozebnie cieszy Za to Forza pod tym wzgledem daje dupy po calej lini. Juz w FM4 czulem niedosyt z powodu malej llosci torow. FM5 to dalszy regres w tym temacie co mnie zupelnie zniechecilo do serii Turn10. Mala prosba do chlopakow ktorzy maja dostep do bety. Moglby ktos z was zrobic liste torow i ewentualnie samochodow, ktore juz sa w becie, ktorych jeszcze mozna sie spodziewc, na ktore SMS posiada licencje, a ktore z roznych wzgledow moga nie pojawic sie w finalnej wersji itd. itp. albo zarzucic linkiem gdzie mozna powyzsze informacje znalezc. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 (edytowane) European Circuits - Anhalt - Oschersleben - Azure Circuit - Monaco - Badenring - Hockenheim - Belgian Forest Circuit - Spa Francorchamps - Besos - Circuit de Catalunya - Bologna - Imola - Brands-Hatch - Brands-Hatch - Derby - Donington Park - Eifelwald - Nordschleife Team Member+ - Eifelwald GP - Nurburgring GP Senior+ - Florence - Mugello - Heusden - Zolder - Loire 24 - Circuit de la Sarthe - Milan - Monza - Moravia - Brno - Northampton - Silverstone - Oulton Park - Oulton Park - Snetterton - Snetterton American Circuits - California Raceway - Willow Springs - Connecticut Hill GP - Watkins Glen - Lakeville Raceway - Sonoma Raceway - Monterey - Laguna Seca - Wisconsin Raceway - Road America Asian Circuits - Emirates Raceway - Dubai Autodrome - Jin Ding - Zhuhai - Sakitto - Suzuka Oceania Circuits - Bathurst - Mount Panorama Historic Tracks - Historic Badenring - Hockenheim (Pre 2002) - Rouen Les Essarts - Historic Milan - Monza (1967. GPL2.) - Solitude Rennstrecke - Old Spa - Northampton Classic - Silverstone 1975 Oval Tracks - Concord - Charlotte Motor Speedway ** - Delaware - Dover - Harrison Pike Raceway - Indianapolis Speedway* - Henrico - Richmond - Memphis - Bristol - Volusia - Daytona *** Kart Tracks - Belgian Forest Karting Circuit - Chesterfield - Emirates Kartdrome - Glencairn - Summerton Country Roads - California Highway Team Member+ - Azure Coast Team Member+ Fictional Tracks - Test Track - Bannochbrae Planned/Confirmed Tracks - Cadwell Park - Ruapuna Park[/color] - Milan Oval - Macau - Sachsen Test Track**** Green - Licensed * - Not an exact replica? Infield not yet confirmed. ** - Fictional Infield. *** - Real Infield. **** - Planned but needs tweaking for legal reasons. Correct as of 4/4/14 Edytowane 29 kwietnia 2014 przez mattaman Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 mozna sie przyczepic ze w grze jest wiecey drzew :confused: Ano. Do tego sa za duze. Mimo ze wiekszosc komentarzy na temat porownania jest pozytywna, developer nie jest zadowolony ze filmik podlapaly media bo laguna na razie jest 'bazowa", do pozniejszej poprawki. "It's a shame in a way that that comparison video is taking off - that track hasn't even had a proper polish and fix pass yet...the tarmac colour is well off and the tree accuracy isn't great... it will be far better, and far more accurate, when it's complete." Zatem spokojna twoja rozczochrana A jesli chodzi o liste torow podana przez mattamana, to uwzglednia ona tory na ktore SMS ma licencje...nie sadze zeby do listopada wyrobili sie ze wszystkimi (zwlaszcza historyczne sa w malo zaawansowanym stadium". Czesc pewnikiem bedzie w updatach lub DLC. Mysle ze na poczatkek mozemy spokojnie liczyc na 30+ roznych torow (oczywiscie nie licze tutaj wersji ktorkich, lustrzanych itd). Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Boli tez brak licencji, ktore sa w Forzie czy GT Cytuj
mrynk 110 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 (edytowane) Zauważyliście że na filmiku z poprzedniej strony, był widok z kokpitu i na szybie nalepka "GT Real Driving Simulator " Czyli SMS włączyli też auta które startowały w realu sponsorowane przez Polyphony.... A mogli zmienić, by nie robić reklamy...zuchy A ogólnie CARS zapowiada się na miazgę. Ja grając w GT od początku serii (jedynka zaraz po premierze w JAP - oczywiście kopia) i np. w GT5 chyba 300h zrobione. A jak zagrałem w demo GT6 i po premierze poczytałem komentarze, to pierwszy raz w życiu sobie darowałem (kupię kiedyś do obczajenia za max 50pln). To teraz, jeżeli na PS4 będzie git, to ja nawet do CARS dodatki będę dokupywał. Kierownice czas wyjąć z szafy. Jak GT7 nie zmieni się diametralnie, to już go nie ma Edytowane 29 kwietnia 2014 przez mrynk Cytuj
UberAdi 2 288 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 GT7 musi ruszyć z miejsca bo mamy trochę inne czasy, sztywna fizyka i dzwęki kosiarek obecne od zawsze teraz nie robią na nikim wrażenia a mogli sobie pozwolić na taką stagnację ze względu na brak konkurencji. Ciekawe jak Polyphony to rozegra mając konkurenta w postaci PCars. Dobrze się dzieje bo konkurencja może nam wyjść tylko na dobre. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 pCARS ogolnie idzie zupelnie ina droga niz GT czy FM. Kariera ma byc zlozona z wielu serii wyscigowych gdzie pniesz sie w gore rozpoczynajac od gokartow, przez fury turystyczne/bolidy jednomiejscowe a konczysz na wyscigach wytrzymalosciowych prototypami. Cos jak w TOCA Fotka mala, ale schemat przejrzysty. Z innej beczki, kierowca wyscigowy Rene Rast, znany w polsce glownie z serii Porsche Supercup, w tym sezonie jezdzi Audi R8 LMS. Koles uzywa pCARS jakos swoj domowy symulator w ramach przygotowania do wyscigow i twierdzi ze pCARS oferuje doznania najblizsze temu, co czuje na prawdziwym torze Swoja drogo ma fajny sprzecik 2 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Chyba niedlugo zobaczymy po raz pierwszy wersje na konsole:) Z twittera WMDCars “@AbeerHeisenberg: @WMDCars When are you going to show us PS4 gameplay?” <- Funny you should mention it… stay tuned ;-) Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Z tymi zniszczeniami to jest chyba tak że dla Polyphony zwyczajnie się nie chce tego robić bo po co? W GT tych aut są setki i zrobić model zniszczeń do każdego auta zajmie mnóstwo czasu. Więc nie róbmy, tylko wpierniczmy do gry setki aut, żadne nie będzie miało zadrapania podczas czołowego zderzenia, nie będzie mogło się wywrócić na dach ani przekoziołkować. Nikt tego nie zauważy bo gracze będą mieli setki samochodów. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 http://www.youtube.com/watch?v=ZSvRjLOp08o&feature=youtube_gdata_player Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 30 kwietnia 2014 Opublikowano 30 kwietnia 2014 Piękne, piękne następny zimowy sezon odkładam wszystkie przygodówki i przykręcam G29 z powrotem do stelażu Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.