Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O matko... niech każdy gra jak lubi, ja osobiście miałem logitecha gt ? i fajnie było ale czasy kręciłem gorsze niż na padzie. 

było tak zapewne bo nie grałeś w pełno prawnego sima....

 

Słucham?

Opublikowano

Mi się to srednio podoba ten gameplay. Grał na padzie i miał chyba wszystkie systemy włączone, bo nawet jak zaczęło padać to widać ogromną podsterowność. Do tego pewnie easy, skoro wygrał wypadając co chwila z trasy... Z takiego gameplayu nic nie można wywnioskować. :/

Gość DonSterydo
Opublikowano

Ciężko ocenić oprawę po YT, ale wydaje się, że gra jest mało ostra przez mocny blur.

Opublikowano

Kompresja video słaba. Graficznie na PS4 gra wygląda o wiele lepiej. To już widać na filmiku z mercedesem. Dla mnie ta gra wygląda jak Shift Unleashed 2.0 :) I mi pasuje, uwielbiam Shifta. 

 

Wiem że modelem jazdy ma niczym nie przypominać szorowania kołami po asfalcie, ale graficznie to taki Shift Unleashed HD Remastered.  :yes:

 

Spojrzałem przy okazji na ceny Carsów w sklepach gdzie można składać pre order, 249zł  :yucky:  chyba strzele sobie w stopę. 

Opublikowano

Ja zamówię na premierę, ale odeślę jeśli moja nakładka F1 pod T500 RS nie będzie działać. W liście wspieranych kierownic jest tylko podstawa, a nakładka F1 jest wypisana osobno na liście wspieranych na PC. Na PS3 wszystko działa.

 

Ogólnie mam powoli dość sterylnego GT6 więc zakup na premierę obowiązkowy, ale jak nie będzie wspierana moja kierownica to mówię papa cars i PS4.

Opublikowano

Albo to wina kompresji, albo ta gra wygląda jak podrasowane GT6 :)

Na konsolach ich celem było 60 klatek przez co musieli ciąć grafikę. Zresztą ktoś już tu pisał, samochody w konsolowej wersji składają się z około 60 tys. poligonów, na PC przy ustawieniach ultra jest to 200-300 tys. w DriveClubie podobnie.

Opublikowano (edytowane)

http://wccftech.com/project-cars-60fps-ps4-60000-polygons/

 

According to the details, it has also been confirmed that each drivable car in the console versions of the game has about 60,000 polygons. On the other hand, cars in the PC version of the game running on Ultra high settings feature polygons between 200,000 to 300,000, and the number comes down to 60,000 when the game is running on high settings. Project CARS comes with normal maps to cover up for low polygon count on consoles. If compared to Driveclub, Sony’s upcoming racer has about 250,000 polygon count per car, but the game has been designed to keep the number low at the same time.


Read more: http://wccftech.com/project-cars-60fps-ps4-60000-polygons/#ixzz3BmfchsRi

Ciekawe tylko czy z tym GT nie chodziło japończykom o photo mode ;)

Edytowane przez UberAdi
Opublikowano

Samochody premium w GT6 są bardzo ładne, jak na takim poziomie będą w pCARS + otoczenie + zmienne warunki + lepsze oświetlenie to będę zadowolony.

 

W pCARS nie ma photo mode?

Opublikowano

W pCARS nie ma photo mode?

Nie. W wersji PC screenshoty i filmiki robi się normalnie podczas jazdy, można uwolnić kamerę w czasie gry/replaya. Nie wiem czy na konsoli będzie to w ten sposób rozwiązane.

Opublikowano

 

Albo to wina kompresji, albo ta gra wygląda jak podrasowane GT6 :)

Na konsolach ich celem było 60 klatek przez co musieli ciąć grafikę. Zresztą ktoś już tu pisał, samochody w konsolowej wersji składają się z około 60 tys. poligonów, na PC przy ustawieniach ultra jest to 200-300 tys. w DriveClubie podobnie.

 

 

auta w DC mają po ok 200tys polygonów

Gość DonSterydo
Opublikowano

Kogo obchodzi ile polygonów?? Najważniejsze żeby było betonowe 60 FPS bez rwania i jak najwierniejszy model jazdy/fizyki.

Opublikowano (edytowane)

ale 60fps w ścigałce tak bardzo ci potrzebne?  gdzie masz ograniczenie ruchu na lewo i prawo, a nie 360 stopni wokół własnej osi

większość samochodówek jakie grałem w tym na PC miało ograniczniki na 30fps

ilość polygonów oznacza szczegółowość aut

 

imo polygony > 60fps w samochodówkach

Edytowane przez Fanek
  • Minusik 6
Opublikowano

ale 60fps w ścigałce tak bardzo ci potrzebne? gdzie masz ograniczenie ruchu na lewo i prawo, a nie 360 stopni wokół własnej osi

większość samochodówek jakie grałem w tym na PC miało ograniczniki na 30fps

ilość polygonów oznacza szczegółowość aut

 

imo polygony > 60fps w samochodówkach

Ty się dobrze czujesz?
Opublikowano

wiem, że przy 60fps gra jest bardziej dynamiczna, ale mi głównie chodzi o

 

imo polygony > 60fps w samochodówkach

thats it

  • Minusik 6

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...