kts 2 Opublikowano 27 sierpnia 2014 Opublikowano 27 sierpnia 2014 O matko... niech każdy gra jak lubi, ja osobiście miałem logitecha gt ? i fajnie było ale czasy kręciłem gorsze niż na padzie. było tak zapewne bo nie grałeś w pełno prawnego sima.... Słucham? Cytuj
Gość ragus Opublikowano 28 sierpnia 2014 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Gameplay z PS4. Bardzo w porządku. Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Mi się to srednio podoba ten gameplay. Grał na padzie i miał chyba wszystkie systemy włączone, bo nawet jak zaczęło padać to widać ogromną podsterowność. Do tego pewnie easy, skoro wygrał wypadając co chwila z trasy... Z takiego gameplayu nic nie można wywnioskować. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Mi też się średnio podoba, i graficznie i gameplayowo. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Opublikowano 28 sierpnia 2014 na PC ta gra wygląda chyba sporo lepiej? graficznie na PS4 nie powala Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Albo to wina kompresji, albo ta gra wygląda jak podrasowane GT6 Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Albo to wina kompresji, albo ta gra wygląda jak podrasowane GT6 Z tego gameplayu to i do GT6 kawałek. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 28 sierpnia 2014 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Ciężko ocenić oprawę po YT, ale wydaje się, że gra jest mało ostra przez mocny blur. Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Opublikowano 28 sierpnia 2014 Ten efekt jest tylko w kamerze w kasku. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Oby - bo jeśli wszystkim co karmią nas jest z pecetów to imo, mogą sobie tę grę wsadzić. Lipny materiał mam nadzieję, stąd szału nie ma. Oby. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Kompresja video słaba. Graficznie na PS4 gra wygląda o wiele lepiej. To już widać na filmiku z mercedesem. Dla mnie ta gra wygląda jak Shift Unleashed 2.0 I mi pasuje, uwielbiam Shifta. Wiem że modelem jazdy ma niczym nie przypominać szorowania kołami po asfalcie, ale graficznie to taki Shift Unleashed HD Remastered. Spojrzałem przy okazji na ceny Carsów w sklepach gdzie można składać pre order, 249zł chyba strzele sobie w stopę. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 (edytowane) A ja już chciałem składać pre ale jednak poczekam, poczekam na wszystko - bo jak widać, później są same cięcia względem E3 Edytowane 29 sierpnia 2014 przez ChevChelios Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Ja również chciałem zamawiać kolekcjonerkę na PS4, ale w takim przypadku poczekam... Cytuj
NewNickPL 50 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Ja zamówię na premierę, ale odeślę jeśli moja nakładka F1 pod T500 RS nie będzie działać. W liście wspieranych kierownic jest tylko podstawa, a nakładka F1 jest wypisana osobno na liście wspieranych na PC. Na PS3 wszystko działa. Ogólnie mam powoli dość sterylnego GT6 więc zakup na premierę obowiązkowy, ale jak nie będzie wspierana moja kierownica to mówię papa cars i PS4. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Albo to wina kompresji, albo ta gra wygląda jak podrasowane GT6 Na konsolach ich celem było 60 klatek przez co musieli ciąć grafikę. Zresztą ktoś już tu pisał, samochody w konsolowej wersji składają się z około 60 tys. poligonów, na PC przy ustawieniach ultra jest to 200-300 tys. w DriveClubie podobnie. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Nie wiem jak to możliwe, bo internet mówi, że samochody premium w GT5 składały się z nawet 500,000 polygonów. Coś mi tu śmierdzi. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 (edytowane) http://wccftech.com/project-cars-60fps-ps4-60000-polygons/ According to the details, it has also been confirmed that each drivable car in the console versions of the game has about 60,000 polygons. On the other hand, cars in the PC version of the game running on Ultra high settings feature polygons between 200,000 to 300,000, and the number comes down to 60,000 when the game is running on high settings. Project CARS comes with normal maps to cover up for low polygon count on consoles. If compared to Driveclub, Sony’s upcoming racer has about 250,000 polygon count per car, but the game has been designed to keep the number low at the same time. Read more: http://wccftech.com/project-cars-60fps-ps4-60000-polygons/#ixzz3BmfchsRi Ciekawe tylko czy z tym GT nie chodziło japończykom o photo mode Edytowane 29 sierpnia 2014 przez UberAdi Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Samochody premium w GT6 są bardzo ładne, jak na takim poziomie będą w pCARS + otoczenie + zmienne warunki + lepsze oświetlenie to będę zadowolony. W pCARS nie ma photo mode? Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 W pCARS nie ma photo mode? Nie. W wersji PC screenshoty i filmiki robi się normalnie podczas jazdy, można uwolnić kamerę w czasie gry/replaya. Nie wiem czy na konsoli będzie to w ten sposób rozwiązane. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Jeśli się nie mylę to jednak w pełnej wersji będzie photo mode Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Albo to wina kompresji, albo ta gra wygląda jak podrasowane GT6 Na konsolach ich celem było 60 klatek przez co musieli ciąć grafikę. Zresztą ktoś już tu pisał, samochody w konsolowej wersji składają się z około 60 tys. poligonów, na PC przy ustawieniach ultra jest to 200-300 tys. w DriveClubie podobnie. auta w DC mają po ok 200tys polygonów Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Kogo obchodzi ile polygonów?? Najważniejsze żeby było betonowe 60 FPS bez rwania i jak najwierniejszy model jazdy/fizyki. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 (edytowane) ale 60fps w ścigałce tak bardzo ci potrzebne? gdzie masz ograniczenie ruchu na lewo i prawo, a nie 360 stopni wokół własnej osi większość samochodówek jakie grałem w tym na PC miało ograniczniki na 30fps ilość polygonów oznacza szczegółowość aut imo polygony > 60fps w samochodówkach Edytowane 29 sierpnia 2014 przez Fanek 6 Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 ale 60fps w ścigałce tak bardzo ci potrzebne? gdzie masz ograniczenie ruchu na lewo i prawo, a nie 360 stopni wokół własnej osi większość samochodówek jakie grałem w tym na PC miało ograniczniki na 30fps ilość polygonów oznacza szczegółowość aut imo polygony > 60fps w samochodówkach Ty się dobrze czujesz? Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 29 sierpnia 2014 Opublikowano 29 sierpnia 2014 wiem, że przy 60fps gra jest bardziej dynamiczna, ale mi głównie chodzi o imo polygony > 60fps w samochodówkach thats it 6 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.