Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylko ze 60fps rzuca sie na pierwszy rzut oka i ma wplyw na gameplay a roznice miedzy modelem ultra i high ciezko dostrzec podczas gry (co innego powtorki) zatem Exact ma racje.

Zreszta jak wroce z pracy to wrzuce porownanie 250k vs 60k z kamery TPP :)

Gość DonSterydo
Opublikowano

Fanek, idź lepiej pobiegać dookoła bloku. Dotlenisz się.

Opublikowano

wiem, że przy 60fps gra jest bardziej dynamiczna, ale mi głównie chodzi o

 

imo polygony > 60fps w samochodówkach

thats it

Błagam, nie pisz takich bzdur poza CW bo się nóż w kieszeni otwiera. Każdy SIMracer MUSI mieć 60 klatek, to podstawa. Żadna tam liczba polygonów, co to za bzdura w ogóle - między 300k czy 500k nie dostrzeżesz różnicy podczas gry, a o wiele większe znaczenie będzie mieć wtedy gameplay i liczba klatek właśnie.

Opublikowano

Jak obiecalem tak robie.....ultra 250k vs high/ps4 60k.

 

iJpsrHC7HrUZb.jpg

 

iwJyOXXVdsx54.jpg

 

Sorry ale w ruchu, podczas rozgrywki roznica jest prawie niezauwazalna i w zyciu nie zamienilbym tych modeli kosztem 60 fps.

Plynnosc animacji>polygony.

  • Plusik 1
Gość DonSterydo
Opublikowano

Ja tam żadnej różnicy nie widzę nawet jak się przyglądam.

Opublikowano

ok panowie może macie racje, może po prostu sie nie znam :ermm:

 

Magik skąd pochodzą te screeny?

nie sadziłem, że ta gra tak ładnie wygląda, większość gameplayu widzimy tylko ze środka auta

Opublikowano

Magik a podeślij proszę jeszcze parę takich porównań. Różnicę zdecydowanie widać na samochodzie, ale tylko na zdjęciu :)

 

i2P9qstt1UjvC.jpg

 

icrbOttZakV0q.jpg

 

Znowu u gory autko zlozone z 250k poly a nizej z ok 60k.

Specjalnie wybralem autka z krzywiznami bo tam najbardziej widac roznice.

Jak dla mnie roznica podczas gameplayu jest praktycznie zadna.

Latwiej dostrzec na powtorkach gdzie mamy wieksze zoomy.

 

@ Fanek

Fotki sa moje

Czesc ustawien na medium (otoczenie, refleksy,casteczki)

Opublikowano

Na zdjęciach różnica widoczna, pewnie w trakcie grania w 60fpsach jej nie widać w ogóle, ale ogólnie smutne jest to, że przygotowywana na nextgeny od zera nie daje rady :(

Opublikowano

ok panowie może macie racje, może po prostu sie nie znam :ermm:

 

Magik skąd pochodzą te screeny?

nie sadziłem, że ta gra tak ładnie wygląda, większość gameplayu widzimy tylko ze środka auta

Fanek, Ty chyba nie wiesz jak wygląda ta gra na PC

 

14204753363_091ec80be5_o.png

 

i8vGAsGyy9cY8.jpg

 

qoel1edvz.jpg

 

qe9mt8hl.jpg

  • Plusik 2
Gość DonSterydo
Opublikowano

 

Magik a podeślij proszę jeszcze parę takich porównań. Różnicę zdecydowanie widać na samochodzie, ale tylko na zdjęciu :)

 

i2P9qstt1UjvC.jpg

 

icrbOttZakV0q.jpg

 

Znowu u gory autko zlozone z 250k poly a nizej z ok 60k.

Specjalnie wybralem autka z krzywiznami bo tam najbardziej widac roznice.

Jak dla mnie roznica podczas gameplayu jest praktycznie zadna.

Latwiej dostrzec na powtorkach gdzie mamy wieksze zoomy.

 

@ Fanek

Fotki sa moje

Czesc ustawien na medium (otoczenie, refleksy,casteczki)

 

 

Tutaj już widzę, ale podczas gry, to musiałbym chyba przy samym TV siedzieć żeby mi to różnicę robiło.

Opublikowano (edytowane)

Fanek jesteś zabawnym dzieckiem....

Twoje zdrowie....

 

ja stary koń jestem :)

samochodówki zaczynałem od Colin McRae Rally 1 do 5, jakiś Dirt, NFS od części 2 do ostatniej Rivals4

po drodze jakieś rally, któreś GT, Forza4 i to chyba tyle

z gamingu wypadłem przez jakieś ostatnie 5lat, 3 msce temu kupiłem PS4, powiedziałem sobie że jak nie wrócić do grania teraz to kiedy

jak znajde w tygodniu razem jakieś 15-20h na konsole to sie ciesze :)

 

graficznie i fizycznie pozmieniało sie bardzo dużo dla mnie, przeskok jest ogromny, ten project Cars może być jeszcze większym graficznie kilerem niż DriveClub

 

Twoje zdrowie również

Edytowane przez Fanek
Opublikowano

Wracająco do ilosci poly. na PS4vsPC czyli 60tys do 250tys to różnica powinna byc bardziej widoczana, przeciez to az 4x mniej na PS4. Coś tu nie gra.

...a może te róznice dotycza tylko trybu Photo lub Replay-ów?

Opublikowano

Nie...fotki wyzej faktycznie przedstawiaja LODX (250k) va LODA (60k).

Roznice oczywiscie sa....i to spore. Tyle ze to sa glownie takie rzeczy jak bardziej kanciaste lampy.

Skoro podczas gry lampa zajmuje kilka pikseli to raczej trudno cos takiego dostrzec.

Co innego replaye, gdzie masz czeste najazdy/zoomy kamery na auto.

Opublikowano

Hmm z tego co pamiętam to liczba polygonów w Gran Turismo zmienia się w powtórkach. Być może tutaj również będzie 60k w trakcie gry a w photomode/replayach będzie większa ilość...

 

 

Jeżeli tak nie będzie to mam nadzieję, że różnica będzie tylko w polygonach samochodów, a trasy, warunki pogodowe, światło będą takie same jak na PC. Nie mówiąc już o modelu jazdy.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Wracająco do ilosci poly. na PS4vsPC czyli 60tys do 250tys to różnica powinna byc bardziej widoczana, przeciez to az 4x mniej na PS4. Coś tu nie gra.

...a może te róznice dotycza tylko trybu Photo lub Replay-ów?

 

Co w tym dziwnego? To normalne, że im bardziej złożone są modele tym trudniej dostrzec różnice, a w pewnym momencie robią się praktycznie niezauważalne.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Wszystko ładnie pięknie, ale ten wyskok w 2,39 to co to niby miało być? Fizyka na najwyższym poziomie. :teehee:  Niech to dopracują lepiej.

 

gość ma ping 170, na serwerze już pewnie był w innym miejscu niż na ekranie ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...