Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

ano - przy tym sprzecie i przy tym devie lock na 30fps bylby najrozsadniejszy, jak juz celowali w 60fps to mogli nawet o te kilka samochodow zredukowac ich ilosc na torze - w dobie racerow gdzie sciga sie maks 12 aut na torze to liczby ponad 40 robia wrazenie ale czy faktycznie sa az tak niezbednie potrzebne...

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

 

Niestety, no buy. Turn 10 dalej niedoścignionymi mistrzami optymalizacji w racerach.

Bez zmiennej pory dnia i pogody, to żadne osiągnięcie :P

 

 

No nie wiem, na tym filmiku CARS nie trzyma stałych 60 FPS w 900p + tearing nawet za dnia bez deszczu, więc trochę blado to wypada nawet przy FM5, które wyszło na premierę Xone i ma betonowe 60 FPS, zero tearingu i jednak te 1080p.

 

 

Jak gra chodzi w 30 FPS, to się robi w 30 FPS, a nie wmawia się, że jest 60 FPS.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

w dzisiejszych czasach patch może wiele działać. Wątpię, żeby takiego faila zaliczyli. Albo to poprawią albo np. na sztywno w deszczu moga zablokowac fpsy.

 

Na tych filmikach widać, że przy rejestracji obrazu pojawiają się takie poziome czerwone kreski, jeśli to jest to co myślę, to jakby zrobili pełną analizę takiego materiału, to by wyszło, że CARS nie dość, że z warunkami pogodowymi chodzi w 30-40 FPS to jeszcze ma tearing na kosmicznym poziomie. Jakbym miał to przyrównać do innego developerskiego bubla to jak ulał pasuje Titan Fall na Xone 30-40 FPS i tearing na poziomie 20-30% :P

 

Też nie chcę wierzyć w taki obrót spraw, ale cóż, na DF jest napisane, że to jakieś ostatnie buildy pre-produkcyjne. Patchem takiej fuszery nie da się naprawić.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Oj, i filmik wywolujacy poploch, sensacje i niedowierzanie zostal z jutuba usuniety. Przypadek? Nie sadze ;)

 

Na stronie DF juz sa oficjalne przeprosiny za testowanie starego builda, ktory z finalna wersja nie ma nic wspolnego

 

The plot thickens  :Coolface:

Odnośnik do komentarza

ostatnio zaniedbałem trochę temat. poruszaliście już wątek torów dostępnych w grze? tak przeglądam sobie właśnie listę i czysty boner. tyle dobrych lokacji, że chyba lepszego miksu nie mogli zrobić. 

http://www.projectcarsgame.com/locations.html

 

po tych ostatnich cyrkach z premierą itd zacząłem tracić ochotę na zakup ale teraz znowu się jaram. trzeba poszukać jakieś dobre źródło i ogarnąć na premierę.

Odnośnik do komentarza

Mało materiałów widziałem, przeważnie z PC więc można powiedzieć kupuje że w ciemno. Zaraz po premierze Shift 2 gra była nie grywalna, przynajmniej na kierownicy ale po wydaniu patcha dało się w końcu grać. Nie sądzę żeby SM Studios popełnili ten sam błąd. 

 

Oleje tryb kariery przez te komedie z frame rate i skupię się na wyścigach online, bo to będzie prawdziwy diament tej gry. A przynajmniej powinien być. 

Odnośnik do komentarza

nom, jest na czym jeździć, ale jednak kilku brakuje, liczę, że z czasem pojawią się takie miejscówki jak Suzuka, Ascari czy Tsukuba. Wydają mi się dość klasyczne, dziwne, że ich nie ma.

Suzuka widnieje pod nazwa Sakitto. Nie dostali licencji, stad tez widnieje nazwa fikcyjna.

Edytowane przez iDAK
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...