Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podpisując kontrakt musisz jeździć w danej klasie + zaproszenia na inne eventy różnymi autami. dopiero po zakończeniu sezonu możesz zmienić w zależności na co kontrakt zaproponują.

Opublikowano

 

Właśnie za 6 miesięcy traci ważność patent na Force Feedback, którego posiadają kierownicę marki Logitech, tak więc jeśli Sony się postara i dogada się z Logitechiem to dostaniemy wsparcie dla starych, ale jarych kierownic. :)

A co stało na przeszkodzie ze nie było wsparcia od razu ?Wierzycie w bajki ?Logitech wyłożył fujare na te sprzety, a i Sony ma wszystko w chóju też.Nagle się obudzą ta :reggie: Sprzedać te kierownice póki są coś warte, bo potem beda się nadawać tylko do zabawy w piaskownicy lub na śmietnik.
Logitech w teorii skończył produkcją akcesoriów dla konsol dlatego mu na współpracy nie zależy. Sony licencję na korzystanie z tego całego patentu Immersion miało tylko na konsole PS2 i PS3 i jak widać w PS4 nie chcieli inwestować. Ja wciąż mam nadzieję, że PS4 wsparcie na kierownice Logitecha otrzyma.

DFGT jest kierownicą jaką potrzebuję pod względem funkcjonalności i ceny. Thrustmaster i Fanatec swoje peryferia mają za drogie jak na mnie. ;)

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Opublikowano (edytowane)

nie ale po 2 sezonach mam ich dość :/

teraz jeżdzę LMP3 prosenior....coś w tym stylu

 

całkowicie inny świat :)

 

co poprawia patch ?? to nowy czy ten pierwszy ??

Edytowane przez CELL7777
Opublikowano (edytowane)

Kurde. Piękna grafika. Model jazdy to mega hardkor, ale wydaje mi się, że do opanowania. Przejechałem parę kółek po Brands Hatch w oczekiwaniu na patch. Piękna gra kurde :)

Zacząłem w forumule Rookie. Kurde jaka ta gra jest dobra. Ze wspomagaczy mam włączony tylko ABS. Kurde. Ustawiłem SI na 50% na początek i w treningu miałem czas o 6 sekund lepszy. Trzeba podkręcić w następnym wyścigu. Jeździ się mega, czuć każdą nierówność, utratę trakcji, tarkę. Kosmos. Dźwięki, Grafika,Płynność, wszystko po prostu miażdży. 

Edytowane przez orion50
Opublikowano

to poczekaj na open wheel jak się kołami zaczepicie. mnie irytuje że jak lekko się nawet stuknie w tył rywala z przodu to ten momentalnie po hamulcach w panice. auta się przyciągają jak magnesy i pozamiatane. w wielu grach jest taka głupota.

Opublikowano (edytowane)

Jaka głupota? Lepiej się odbijać jak od kartonów? Moim zdaniem bardzo dobry byłby to patent, gdyby AI nie miało czasami dziwnych zagrań wjeżdżając nam w dupę bez przyczyny. Trzeba jednak nadmienić, że wyjątkowo dobrze się walczy z AI w zakręcie. Nie jedzie optymalnym torem jazdy, tylko zostawia miejsce dla gracza, aby mógł atakować dalej.

Wracając do kontaktu, to uważam takie przesadzone kolizje za strzał w 10, w kontekście gry online i nie tylko. Dzięki temu odechciewa się odbijać od samochodów jak od kartonów bez żadnych kar, a nawet dzięki temu zyskując. Trzeba wyczekiwać swojej okazji i jeździć bez mocnego kontaktu, co czasami jest niemożliwe i irytuje, jednak jestem za tak brutalnym traktowaniem rozpychających się graczy, niż to co działo się chociażby w GT. 

 

Oczywiście gra jest za(pipi)ista, i nie było mi dane zobaczyć czegoś równie dobrego na konsolach odkąd gram. Dogrzanie opon, hamulców, poziom paliwa w zbiorniku, to wszystko ma wreszcie sens.

 

Poniżej macie ustawienia pod pada z oficjalnego forum Project Cars, jak dla mnie idealne. To co podał Exact z czułością sterowania na 0 sprawdza się tylko w kartingach zapewne. Bo przy mniej zwrotnych autach, samochód nie chce skręcać tak jak powinien. 50 to za dużo a 0 za mało i idealnym jest tak jak w tym ustawieniu 30. Oczywiście można sobie regulować w zależności czym sezon jeździmy.

 

 

 

quote_icon.png Originally Posted by PuntNL viewpost-right.png

This is the set I am currently using:

Controller Preset Mode 2 (make sure you change 1st)

Steering Deadzone 5
Steering Sensitivity 30
Throttle Deadzone 10
Throttle Sensitivity 40
Brake Deadzone 10
Brake Sensitivity 30
Clutch Deadzone 10
Clutch Sensitivity 45
Speed Sensitivity 70
Controller Filtering Sensitivity 30
Force Feedback 100
RPM/Gear Display Yes

Controller Preset Mode 2 (make sure you change 1st)
Advanced Off

Still not perfect, still have to try lots of things and will adjust accordingly.
Edytowane przez Marcin_wawa
  • Plusik 1
Opublikowano

początek wyścigu, długa prosta. startujesz w środku i przedzierasz się do przodu. jedziesz za typem, delikatnie go tykasz spoilerem a ten po hamulcach i jedziecie sklejeni bez większej kontroli. taka głupota.

Opublikowano

Nie ma idealnego systemu, ale wolę ten, niż bezkarne odbijanie się od przeciwników - taki system sprawdza się w FH czy DC. Po prostu trzeba jeździć jak w real life, z pewną dozą ograniczonego zaufania. Wyprzedzać tam gdzie można, i odpuszczać tam gdzie trzeba. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...