Opublikowano 15 maja 20159 l da sie zmienić klasę auta jakimi sie jeżdzi czy trzeba zaczynać karierę od nowa zeby dokonać zmiany ?? jak to w końcu jest ???
Opublikowano 15 maja 20159 l Pany, da się w tych CARS'ach ustawić kamerę w kokpicie tak by była bliżej szyby i nie było widać kierownicy? Chodzi mi o coś takiego jak mamy np. w DriveClubie. Edytowane 15 maja 20159 l przez Michał102
Opublikowano 15 maja 20159 l W opcjach mozesz przyblizyc ale nie wiem jak mocno bo nie sprawdzalem, za to mozesz sobie kierownice w ogole wywalic zeby ci nie przeszkadzala
Opublikowano 15 maja 20159 l a jak zrezygnuje z sezonu to będę mógł zmienić ?? jest taka opcja na dole
Opublikowano 15 maja 20159 l podpisując kontrakt musisz jeździć w danej klasie + zaproszenia na inne eventy różnymi autami. dopiero po zakończeniu sezonu możesz zmienić w zależności na co kontrakt zaproponują.
Opublikowano 15 maja 20159 l A nie będzie tak że sezon skończyłeś ale kontrakt obowiązuje? Napisz jak sprawdzisz bo też jestem ciekawy:)
Opublikowano 15 maja 20159 l W dniu 15.05.2015 o 14:18, Mecenas napisał(a): W dniu 14.05.2015 o 16:55, badoch napisał(a): Właśnie za 6 miesięcy traci ważność patent na Force Feedback, którego posiadają kierownicę marki Logitech, tak więc jeśli Sony się postara i dogada się z Logitechiem to dostaniemy wsparcie dla starych, ale jarych kierownic. A co stało na przeszkodzie ze nie było wsparcia od razu ?Wierzycie w bajki ?Logitech wyłożył fujare na te sprzety, a i Sony ma wszystko w chóju też.Nagle się obudzą ta Sprzedać te kierownice póki są coś warte, bo potem beda się nadawać tylko do zabawy w piaskownicy lub na śmietnik.Logitech w teorii skończył produkcją akcesoriów dla konsol dlatego mu na współpracy nie zależy. Sony licencję na korzystanie z tego całego patentu Immersion miało tylko na konsole PS2 i PS3 i jak widać w PS4 nie chcieli inwestować. Ja wciąż mam nadzieję, że PS4 wsparcie na kierownice Logitecha otrzyma. DFGT jest kierownicą jaką potrzebuję pod względem funkcjonalności i ceny. Thrustmaster i Fanatec swoje peryferia mają za drogie jak na mnie. Wysłane z mojego GT-I9300
Opublikowano 15 maja 20159 l kontrakty masz w skrzynce z wiadomościami po zakończeniu sezonu. jak zle wybierzemy to wybieramy opcję kończę sezon i mozemy od nowa wybrać kontrakt
Opublikowano 15 maja 20159 l Dobrze wiedzieć. Patch się ściąga i ruszam. Podnieta sięga zenitu. To będzie piękny piątkowy wieczór Nie wiem co wybrać. Jeździć tymi kartami czy nie ? Skoro gra to oferuje to chyba fajnie by było skorzystać. Długo trwa ten sezon z kartami ?
Opublikowano 15 maja 20159 l nie ale po 2 sezonach mam ich dość teraz jeżdzę LMP3 prosenior....coś w tym stylu całkowicie inny świat co poprawia patch ?? to nowy czy ten pierwszy ?? Edytowane 15 maja 20159 l przez CELL7777
Opublikowano 15 maja 20159 l Ja będę około 23, mogę wtedy spróbować z kimś zagrać multi, nie odpalałem jeszcze w tej grze tego trybu ale zapowiada się zabawa ;-)
Opublikowano 15 maja 20159 l Kurde. Piękna grafika. Model jazdy to mega hardkor, ale wydaje mi się, że do opanowania. Przejechałem parę kółek po Brands Hatch w oczekiwaniu na patch. Piękna gra kurde Zacząłem w forumule Rookie. Kurde jaka ta gra jest dobra. Ze wspomagaczy mam włączony tylko ABS. Kurde. Ustawiłem SI na 50% na początek i w treningu miałem czas o 6 sekund lepszy. Trzeba podkręcić w następnym wyścigu. Jeździ się mega, czuć każdą nierówność, utratę trakcji, tarkę. Kosmos. Dźwięki, Grafika,Płynność, wszystko po prostu miażdży. Edytowane 15 maja 20159 l przez orion50
Opublikowano 15 maja 20159 l Wziąłem Brands Hatch i zrobiłem lepszy czas niż Ex4act tym samym autem już na 2gim kółku nie jest źle. Gra miażdży. Muszę na chwilę wyskoczyć i zarywam noc. KOSMOS
Opublikowano 15 maja 20159 l Nie wiem, spojrzałem na Twój filmik. Dzięki Panowie, że poleciliście mi ten szpil, bo jestem podjarany grą na maksa. Po prostu wypas. Idę grać. Jak dłużej pogram to napiszę więcej, bardziej składnie
Opublikowano 15 maja 20159 l Mnie jedna rzecz wyjatkowo drazni. Gdy nawet przy smiesznie malej predkosci, stuknie cie jakis pacjent, to auto wywija koziolka. Slabe to to Edytowane 15 maja 20159 l przez El Loco Chocko
Opublikowano 15 maja 20159 l to poczekaj na open wheel jak się kołami zaczepicie. mnie irytuje że jak lekko się nawet stuknie w tył rywala z przodu to ten momentalnie po hamulcach w panice. auta się przyciągają jak magnesy i pozamiatane. w wielu grach jest taka głupota.
Opublikowano 15 maja 20159 l Cytat Kurde. Piękna grafika Nie żartuj Pan graficznie jest bardzo średnio .Nawet pastgenowo. Edytowane 15 maja 20159 l przez Mecenas
Opublikowano 15 maja 20159 l Jaka głupota? Lepiej się odbijać jak od kartonów? Moim zdaniem bardzo dobry byłby to patent, gdyby AI nie miało czasami dziwnych zagrań wjeżdżając nam w dupę bez przyczyny. Trzeba jednak nadmienić, że wyjątkowo dobrze się walczy z AI w zakręcie. Nie jedzie optymalnym torem jazdy, tylko zostawia miejsce dla gracza, aby mógł atakować dalej. Wracając do kontaktu, to uważam takie przesadzone kolizje za strzał w 10, w kontekście gry online i nie tylko. Dzięki temu odechciewa się odbijać od samochodów jak od kartonów bez żadnych kar, a nawet dzięki temu zyskując. Trzeba wyczekiwać swojej okazji i jeździć bez mocnego kontaktu, co czasami jest niemożliwe i irytuje, jednak jestem za tak brutalnym traktowaniem rozpychających się graczy, niż to co działo się chociażby w GT. Oczywiście gra jest za(pipi)ista, i nie było mi dane zobaczyć czegoś równie dobrego na konsolach odkąd gram. Dogrzanie opon, hamulców, poziom paliwa w zbiorniku, to wszystko ma wreszcie sens. Poniżej macie ustawienia pod pada z oficjalnego forum Project Cars, jak dla mnie idealne. To co podał Exact z czułością sterowania na 0 sprawdza się tylko w kartingach zapewne. Bo przy mniej zwrotnych autach, samochód nie chce skręcać tak jak powinien. 50 to za dużo a 0 za mało i idealnym jest tak jak w tym ustawieniu 30. Oczywiście można sobie regulować w zależności czym sezon jeździmy. Cytat Originally Posted by PuntNL This is the set I am currently using:Controller Preset Mode 2 (make sure you change 1st)Steering Deadzone 5Steering Sensitivity 30Throttle Deadzone 10Throttle Sensitivity 40Brake Deadzone 10Brake Sensitivity 30Clutch Deadzone 10Clutch Sensitivity 45Speed Sensitivity 70Controller Filtering Sensitivity 30Force Feedback 100RPM/Gear Display YesController Preset Mode 2 (make sure you change 1st)Advanced OffStill not perfect, still have to try lots of things and will adjust accordingly. Edytowane 15 maja 20159 l przez Marcin_wawa
Opublikowano 15 maja 20159 l początek wyścigu, długa prosta. startujesz w środku i przedzierasz się do przodu. jedziesz za typem, delikatnie go tykasz spoilerem a ten po hamulcach i jedziecie sklejeni bez większej kontroli. taka głupota.
Opublikowano 15 maja 20159 l Nie ma idealnego systemu, ale wolę ten, niż bezkarne odbijanie się od przeciwników - taki system sprawdza się w FH czy DC. Po prostu trzeba jeździć jak w real life, z pewną dozą ograniczonego zaufania. Wyprzedzać tam gdzie można, i odpuszczać tam gdzie trzeba.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.