Colin 1 976 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 nie mówię o odbijaniu się ale to przesadna reakcja na delikatną obcierkę że nawet śladu na lakierze by nie było. wyobraź sobie takie zachowanie w realu. Cytuj
Mecenas 60 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 (edytowane) A co z ustawieniami aut ?Kutwa ja sobie zrobiłem randomowe sterowanie pod pada i gram .Nikt nic nie mówi o tych ustawieniach ,a przeca to najważniejsze tam dopiero sie zaczyna zabawa.. Edytowane 15 maja 2015 przez Mecenas Cytuj
Marcin_wawa 452 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 (edytowane) @colin Nigdzie nie napisałem, że jest to idealny system kolizji ale nadal lepszy niż brak jakichkolwiek kar. Edytowane 15 maja 2015 przez Marcin_wawa Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 No ja popieram Colina, czasem lekko przegiete akcje odchodza, najczesciej nawet nie z mojej winy. Cytuj
Marcin_wawa 452 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 Ale ja też to widzę, jednak nadal twierdzę, że jest to lepsze, niż jakby gra dawała zielone światło do rozpychania się i wyprzedzania na jana. Oczywiście jest wiele do poprawy, jak już pisałem wjeżdżający w dupę przeciwnicy, a ty koziołkujesz itp. Ale ma więcej zalet taki system, niż wad. Cytuj
Wooyek 1 131 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 Gra ktoś tutaj na T300RS? Bo problem mam taki, że podczas kalibracji kierownica ustawia się delikatnie w lewo, w grze muszę też kierownicę trzymać bardziej w lewo żeby auto jechało prosto, jak trzymam kierownicę na wprost, auto skręca w prawo, ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić? Nie ukrywam, że mnie to irytuje. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 Ale ja też to widzę, jednak nadal twierdzę, że jest to lepsze, niż jakby gra dawała zielone światło do rozpychania się i wyprzedzania na jana. Oczywiście jest wiele do poprawy, jak już pisałem wjeżdżający w dupę przeciwnicy, a ty koziołkujesz itp. Ale ma więcej zalet taki system, niż wad. No no, w sumie to jedyna wada jakiej sie dopatrzylem poki co. Gra wciaga bez dwoch zdan. Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 Pojezdzilismy dzisiaj trochę online i na takim nurburgringu wyprzedzić kogoś bez walnięcia nie jest łatwo, mega czuć speed, dynamikę i trzeba bardzo uważać, wyczekiwać na błąd przeciwnika. Ogólnie gierka rządzi, dla mnie symulator idealny. Z ta grafika z past genów to żart chyba? Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 No jak ta gra wyglada pastgenowo, to nie wiem co mozna napisac o jej konkurentach... Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 @ Wooyek A jak zaraz po wlaczeniu konsoli kierownica ci sie kalibruje to jest idealnie ustawiona? Jesli nie to musisz poszukac w instrukcji kiery jak dokonac korekty kalibracji. Jesli to problem z kalibracja w grze to moze, tak jak ja na poczatku, nie robiles tego "prawidlowo". W CARSach niestety jest kilka randomowych bugow i chyba do kalibracji tez jeden sie wkradl (przynajmniej u mnie). Po prawidlowej kalibracji kiera powinna sama ustawic sie w pozycji centralnej. U mnie tak sie nie dzialo mimo, ze robilem wszystko zgodnie z instrukcjami na ekranie (ktore mowia skrec kierownice w lewo LUB prawo...) Kalibracja zaskoczyla mi po calkowitym przekreceniu kierownicy w LEWO a nastepnie ustawieniu jej w pozycji 90 stopni w "drodze powrotnej" (nie przekraczajac pozycji centralnej). Jesli to cos innego to prawdopodobnie odkryles kolejnego buga. Mozesz pokombinowac podczas kalibracji z ustawieniami kierownicy w innym niz 90 stopni polozeniu moze to cos zmieni Cytuj
orion50 632 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 (edytowane) Dobra, kurde, pokolei. Jest już dość późno, więc spróbuję zebrać myśli i napisać o tym, czego do tej pory doświadczyłem. W karierze śmigam sobie na razie w formule rookie. Jest fajnie, SI ustawione na 80%, większość wyścigów do tej pory wygrałem. Asysty OFF oprócz ABS'u. Dostałem zaproszenie do wyścigu jakimś Fordem MK, nie pamiętam modelu, starusieńki Escort. Kurde to było wyzwanie. Zamiatało dupskiem jak cholera, non stop trzeba było uważać, odpowiednio dobierać obroty do prędkości. Rewelacja, do opanowania. Pośmigałem też Formułą B (chyba GP2) oraz autami typu GT2. Jeździ się znakomicie. Jak odpaliłem SPA o zachodzie słońca to prawie się obesrałem z radości. Wszystko ostre jak brzytwa, doskonałe oświetlenie, cieniowanie, strugi światła padające na asfalt, przebijające się przez drzewa.. Generalnie rzecz biorąc oprawą AV jestem zaskoczony in plus. Na serio jest świetnie. Model jazdy też jest wspaniały i wydaje mi się, że do przyzwoitego opanowania na padzie. Nie wyobrażam sobie jak ogromna frajda musi być na kierownicy... To tyle po kilku godzinach grania. Jutro cisnę cały dzień, więc wieczorem pewnie co nieco dopiszę. Wszystkim niezdecydowanym gorąco polecam. Dla fanów simów - must have. Edytowane 16 maja 2015 przez orion50 Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=PNucoygzEw0 Nagralem swoj przejazd, ustawilem sobie zmienna pogode i czas, swietnie to wyglada. Sam przejazd bez szalenstw, za to fun mega Edytowane 16 maja 2015 przez Redmitsu Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 Gran Turismo i Forza maja zawieszona poprzeczkę najwyżej w swej historii. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 Twórcy Gran Turismo kładą lache na to jak wysoko zawieszona jest poprzeczka. Ich gra i tak się sprzeda, więc pewno znowu dostaniemy kartonowe kolizje i dźwięki silników nagrywane za pomocą odkurzacza. Cytuj
Wooyek 1 131 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 (edytowane) @ Wooyek A jak zaraz po wlaczeniu konsoli kierownica ci sie kalibruje to jest idealnie ustawiona? Jesli nie to musisz poszukac w instrukcji kiery jak dokonac korekty kalibracji. Jesli to problem z kalibracja w grze to moze, tak jak ja na poczatku, nie robiles tego "prawidlowo". W CARSach niestety jest kilka randomowych bugow i chyba do kalibracji tez jeden sie wkradl (przynajmniej u mnie). Po prawidlowej kalibracji kiera powinna sama ustawic sie w pozycji centralnej. U mnie tak sie nie dzialo mimo, ze robilem wszystko zgodnie z instrukcjami na ekranie (ktore mowia skrec kierownice w lewo LUB prawo...) Kalibracja zaskoczyla mi po calkowitym przekreceniu kierownicy w LEWO a nastepnie ustawieniu jej w pozycji 90 stopni w "drodze powrotnej" (nie przekraczajac pozycji centralnej). Jesli to cos innego to prawdopodobnie odkryles kolejnego buga. Mozesz pokombinowac podczas kalibracji z ustawieniami kierownicy w innym niz 90 stopni polozeniu moze to cos zmieni Po włączeniu nie kalibrowała się prosto, ale znalazłem rozwiązanie. Ustawienie jej prosto i wciśnięcie MODE+ST+SE resetuje elektronikę i zapamiętuje nową, prostą pozycję. Także chwilowo alarm odwołany. Edytowane 16 maja 2015 przez Wooyek Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 U mnie po włączeniu T100 kalibracja zawsze kończy się na maksymalnym skręcie i nie ceneruje jej, ale jak odpale grę to wszystko jest okej. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 Easye, weź nagraj jakiegoś hot lapa na tym T100. Ciekaw jestem jak się to kółko w tej grze sprawuje Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 Nagram jakis filmik z naszej sesji, sporo online jezdzimy. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 3 cele historyczne osiągnięte. teraz jeszcze wszystkie reklamy + zaproszenia i jestem legendą. tylko właśnie te zaproszenia jakieś zbugowane mam nadzieję że to ogarną bo nie mam zamiaru zaczynać kariery od nowa. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 Jak zbugowane? Jezdziles normalnie od wyscigu do wyscigu, czy na cos w karierze trzeba zwrocic uwage? W sumie nie wyszedlem jeszcze z 3 sezonu Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 Kurde skończyłem pierwszy sezon Mistrzostwem, ale szpil. Teraz przeniosłem się do klasy GT5. Walka z tylnym napędem w tej grze to po prostu poezja. Możemy wieczorem Panowie coś pojeździć, albo po prostu później jakoś Postaram się Wam nie przeszkadzać. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 (edytowane) izi, zbugowane czyli zaproszenia nie pojawiają się wtedy, kiedy powinni. np zaproszenia na zawody za przejechanie 175 kółek w karierze, wygranie 2 i 4 mistrzostw zespołowych i kilka innych nie pojawia się, mimo że wymogi spełniłem. ludzie na necie pisali że im np odblokowało się zaproszenie za 500 kółek w karierze ale za 175 nadal mają zablokowane. e: teraz zauważyłem że za 500 też mam odblokowane a za 175 nadal czeka. Edytowane 16 maja 2015 przez Colin Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 Jest tutaj jakaś ekipa do nocnego jeżdżenia? Tak od 22:00? Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 2 sezony za mną. Teraz dostałem ofertę z kategorii "nie do odrzucenia" tzn. Fomula C. Jeździ się znakomicie, feeling jest wspaniały. SI jak na razie ustawione na 80% i pojawiło się w końcu jakieś wyzwanie. Trzeba się postarać Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 jeżeli zacząłem karierę od mistrzostw renault to mam nie odblokuje już jakiegoś trofeum ? wczoraj coś mi easye mówił na grupie, szczerze to jeszcze nawet nie przeglądałem listy Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.