Magik 1 124 Opublikowano 6 czerwca 2013 Opublikowano 6 czerwca 2013 Nie no to sa screeny z PC, ale panowie w SMS dogadali juz sie z Sony i MS w sprawie next genow i prawdopodobnie skupia sie na nowych sprzetach olewajac PS3/X360. Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 6 czerwca 2013 Opublikowano 6 czerwca 2013 Nie no to sa screeny z PC, ale panowie w SMS dogadali juz sie z Sony i MS w sprawie next genow i prawdopodobnie skupia sie na nowych sprzetach olewajac PS3/X360. Czy to nie byl kicksterter Project Cars jako gra na ps3/xbox? Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 6 czerwca 2013 Opublikowano 6 czerwca 2013 Nie Kickstarter tylko WMD. Jako PC, WiiU, PS3, X360. Teraz PS3 i X360 moga zastapic PS4 i Xone. 1 Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 6 czerwca 2013 Opublikowano 6 czerwca 2013 Jak zapowiedzą CARS na next geny na e3 to nie wiem czy ktoś później spojrzy w stronę Drive Club 1 Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 6 czerwca 2013 Opublikowano 6 czerwca 2013 Jak zapowiedzą CARS na next geny na e3 to nie wiem czy ktoś później spojrzy w stronę Drive Club Fanatycy sony bedą się brzydzić Cars bo to nie ex. Więc w multi ( o ile będzie?) będzie się grało świetnie. Nie mogę się doczekać premiery Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 6 czerwca 2013 Opublikowano 6 czerwca 2013 (edytowane) Jak zapowiedzą CARS na next geny na e3 to nie wiem czy ktoś później spojrzy w stronę Drive Club Fanatycy sony bedą się brzydzić Cars bo to nie ex. Więc w multi ( o ile będzie?) będzie się grało świetnie. Nie mogę się doczekać premiery Jest multi, już w aplhie można grać. Taki mały smaczek dziś zauważyłem dopiero i nagrałem : Edytowane 6 czerwca 2013 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 6 czerwca 2013 Opublikowano 6 czerwca 2013 Adi, co do tego Driveclub to jednak inny target. A biorac uwagr fakt ze GT6 wychodzi jednak na ps3, to pCARS moze okazac sie zbawieniem dla fanow simow chcacych kupic ps4 2 Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 (edytowane) Właściwie to racja. Na nowe GT pewnie trzeba będzie poczekać z 5 lat hehe Znów pobawiłem się trochę w sony vegas i wyszło coś takiego : Edytowane 7 czerwca 2013 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 (edytowane) nowe dźwięki do BMW Z4 Edytowane 29 czerwca 2013 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 1 lipca 2013 Opublikowano 1 lipca 2013 Ostatnio duzo sie dzieje w kwestii dynamicznego modelu opon. Cholernie czuc roznice kiedy przegrzejemy kola. Przyczepnosc tak spada ze czasy od razu leca o jakies 3-5 sekund w plecy. Potem trzeba naprawde plynnej i ostroznej jazdy zeby doprowadzic temperatury do prawidlowego stanu. Cisnienie w oponach jest tez zalezne od wysokosci nad poziomem morza Podoba mi sie co panowie z SMS robia z zawieszeniem. Zachowanie sie niektorych fur na nierownosciach to kosmos. 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 1 lipca 2013 Opublikowano 1 lipca 2013 Ciekaw jestem co oni by wysmażyli jakby dysponowali budżetem Turn 10 już nie mówiąc o PD, heh. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 1 lipca 2013 Autor Opublikowano 1 lipca 2013 Nawet nie wiecie jak zaluje, ze nie kupilem tego przedpremierowego dostepu do gry. ;( Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 1 lipca 2013 Opublikowano 1 lipca 2013 (edytowane) Niesamowicie to wygląda. Niestety nie mam sprzętu, na którym mogłbym to odpalić więc nie wiem jak faktycznie wypada fizyka (opinie słyszałem ogólnie pochlebne.. za wyjątkiem tego, że ponoć czasem zalatuje dziwactwami z Shiftów). Co do grafiki, to brakuje mi tylko prawidłowego odwzorowania faktury szkła/plastiku w lampach samochodowych. W tym aspekcie rozpieściło mnie GT5 i we wszystkich grach mnie teraz to razi (jedynie.. ku memu zaskoczeniu Hot Pursuit od Criterion ma jeszcze przyzwoicie to zrobione). Poza tym jest mistrzostwo. Jak te odbicia w asfalcie wpływają na framerate? Mógłby ktoś zrobić jakieś drobne porównanie framerate'u z odbiciami wyłączonymi (o ile się da), na średnim poziomie i na maksymalnym? Chodzi mi o kombinację screen + średni framerate z danych ustawień (przy całej reszcie na full jeśli się da). Po prostu jestem ciekawy jak bardzo jest to mocożerne... bo jeśli bardzo to ciemno widzę tak wyglądające mokre nawierzchnie w np. Gran Turismo na PS4, lub ew. Forzy 6 na Xone.. (60fps, przy ograniczonej architekturze). Edytowane 1 lipca 2013 przez Emet Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 1 lipca 2013 Opublikowano 1 lipca 2013 @ Qvstra Bedzie jeszcze okazja zainwestowac w wersje na PS4/Xbox One tym samym otrzymujac dostep do alphy na PC. @Emet Refleksy na nawierzchni aktualnie sa BARDZO mocozerne (spadek fps o polowe). Jednak poki co nie sugerowalbym sie tym ze wzgledu, ze efekt nie byl jeszcze optymalizowany. O fizyke sie nie martw Opinie jako by bylo podobnie do Shift zwykle wypisuja ludzie co widzieli gre na Youtube z shiftowymi ustawieniami kamery + (stare buildy) . Prawda jest taka ze w obecnym stadium, gra jest pod tym wzgledem o lige wyzej od FM czy GT i jesli wykorzysta swoj potencjal to bedziemy mieli z pierwsza gra na konsole (nie liczac RBR), ktora bedzie mozna smialo porownac do czolowych simow na PC. Polecam ten kanal youtube. http://www.youtube.com/user/mcninsane/videos Wiekszosc gameplayow dosc stara, ale zawsze staralem sie wylaczac shiftowe "upiekszacze". Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 1 lipca 2013 Opublikowano 1 lipca 2013 (edytowane) Chętnie bym przetestował grę jeszcze na obecnej generacji, ale jak nie da rady to trudno. Wyklarowało się może trochę w ile aut i lokacji celują, są może już jakieś potwierdzone? Dobrze, że gra wychodzi i na PC i na konsole, przynajmniej dowiemy się czy faktycznie simy na PC muszą być lepsze od tych na konsolach czy to kwestia tylko i wyłącznie zdolności, bądź też ich braku, konkretnego developera. Edytowane 1 lipca 2013 przez DonSterydo Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 2 lipca 2013 Opublikowano 2 lipca 2013 to i ja polece swój profil: http://www.youtube.com/user/sXeAdi Wrzucam filmy z CARS dość regularnie Co do fizyki to dużo zależy od auta bo nad każdym samochodem pracują indywidualnie a że to alpha to po prostu niektóre są niedokończone. Ale z każdym buildem jest coraz lepiej i wygląda na to że gra będzie nie tylko przyjemna dla oka ale będzie także pełnoprawnym simracerem z jajami że tak powiem @DonSterydo Nie wiem w ile aut celują, narazie jest 45, niedługo dojdą mercedesy a co będzie później to nie wiem. Wiem tyle, że na taką masówke jak w Forzie (nie mówiąc o GT) nie ma co liczyć. Lokacji jest aktualnie 39 na ekranie wyboru, niektóre mają po 3-4 wariacje a niektóre są "under construction". No i jedna to tak zwany test track czyli duży obszar z różnymi rodzajami torów i czymś w rodzaju placu do nauki jazdy (tu pewnie rozpoczniemy tryb kariery) http://i.imgur.com/F2BSQBf.jpg Czaje się do zrobienia filmiku z komentarzem pokazującego co tam w alphie jak narazie możemy zobaczyć, w środę prawdopodobnie będę miał kierownice więc może się wkońcu zmobilizuje. A niedawno zrobiłem takie porównanie: Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 2 lipca 2013 Opublikowano 2 lipca 2013 (edytowane) Co do fizyki to dużo zależy od auta bo nad każdym samochodem pracują indywidualnie a że to alpha to po prostu niektóre są niedokończone. Ale z każdym buildem jest coraz lepiej i wygląda na to że gra będzie nie tylko przyjemna dla oka ale będzie także pełnoprawnym simracerem z jajami że tak powiem Gwoli scislosci to wszystkie fury sa niedokonczone (a nie tylko niektore). Oczywiscie rozne pojazdy za w roznym stadium developingu. Najbardziej zaawansowane sa auta klasy GT/turystyczne/Formula A. Warto tez sprobowac customowych ustawien FFB dostepnych na forum. To co wyroznia te gre na tle konsolowych "simow" to wlasnie czucie przyczepnosci na kierownicy. Dla informacji powiem ze nad mmodelem jazdy czuwaja: -Ben Colins (Stig) - glownie single seatery i auta drogowe. -Nicolas hamilton - karty, touring, gt Ostatnio zauwazylem ze na forum udziela sie czasem rowniez Rene Rast, kilkukrotny mistrz Porsche Supercup. I jego zdanie jazda takim Audi DTM w pCARS jest najbardziej wiarygodna ze wszystkich simow Edit. Przy okazji kilka moich fotek Edytowane 2 lipca 2013 przez Magik Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 4 lipca 2013 Opublikowano 4 lipca 2013 (edytowane) Zmienna pora dnia (czas ustawiony na 240x): A tu trailer który serio robi wrażenie (w prawdziwym HD, nie "jutubowym") http://vimeo.com/69691304 Edytowane 6 lipca 2013 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 9 lipca 2013 Opublikowano 9 lipca 2013 Czasami mam wrazenie, ze w tym trailerze sa pomieszane klipy z PC i x360/ps3 . Nascar na przyklad wyglada jak na obecna generacje konsol, ale kij z grafika boje sie, zeby tylko fizyki nie pocieli Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 9 lipca 2013 Opublikowano 9 lipca 2013 Pisałeś Magik, że fizyka nie ma żadnych naleciałości z Shiftów.. A co z tym podskakiwaniem samochodów? Np. ten Ruf na filmiku Adiego wyraźnie, nienaturalnie podskakuje/buja się w "shiftowym" stylu. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 9 lipca 2013 Opublikowano 9 lipca 2013 (edytowane) Pisałeś Magik, że fizyka nie ma żadnych naleciałości z Shiftów.. A co z tym podskakiwaniem samochodów? Np. ten Ruf na filmiku Adiego wyraźnie, nienaturalnie podskakuje/buja się w "shiftowym" stylu. Ruf jest puszczony na AI (musiałem dać autopilota żeby zrobić najazd kamery od razu a nie bawić się z powtórką) które nie potrafi jeszcze jeździć niektórymi samochodami i ogólnie jeździ bardzo "sztucznie" do tego stopnia że potrafi tego RUFa (który w defaultowych ustawieniach ma bardzo luźne zawieszenie) nawet przewrócić na zakręcie. Więc tym się nie sugeruj Edytowane 9 lipca 2013 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 9 lipca 2013 Opublikowano 9 lipca 2013 Aha, no to być może to zmienia postać rzeczy Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.