SG1-ZIELU 870 Opublikowano 26 września 2014 Opublikowano 26 września 2014 Graficznie nie powala , więc muszą się ratować graczami którym zależy na realizmie tylko ilu kupi do tego kiere za 1500 zł. A na padzie grać w tą grę to grzech? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 26 września 2014 Opublikowano 26 września 2014 Jeeeezu liczyłem na tę grę a ona z każdym gameplayem wygląda gorzej... Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 26 września 2014 Opublikowano 26 września 2014 to jest nagrywane kamerą przed monitorem, same linie boczne tory wyglądają koszmarnie finalna gra nie będzie napewno tak wyglądać kiepska jakość video Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 26 września 2014 Opublikowano 26 września 2014 Co do konsol to jeszcze nie jest ustalone. Strzelam ze bedzie 20 do 30 fur na torze Szczerze wątpię. Bardziej realistyczne jest chyba jednak 16. Demko na XONE i PS4 ma 24 fury przy czym dev pisal ze gra radzi sobie z wieszka iloscia. Ostateczna liczba nie jest znana ale 24 to minimum 1 Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 27 września 2014 Opublikowano 27 września 2014 Patrzac po tych filmikach to chyba nie jest tak zle z ta jazda na padzie skoro randomy radza sobie calkiem przyzwoicie. Ja sam na poczatku bede korzystal z pada do momentu kiedy sytuacja z kierownicami sie wyjasni i cos sie wowczas wybierze. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 27 września 2014 Opublikowano 27 września 2014 Fakt, że randomy sobie dobrze radzą grając na padzie akurat źle świadczy o grze Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 27 września 2014 Opublikowano 27 września 2014 O Project CARS to sie akurat nie martwie. Patrzac na konkurencyjnosc SI mozna sie domyslic, ze demo bylo ustawione na najlatwiejszy poziom trudnosci wlacznie z wszystkimi wspomagaczami (TCS, ESC, ABS itd.) Chodzilo mi glownie o czulosc i o plynnosc sterowania za pomoca galki od pada. Wyglada mi na to, ze P. CARS jednak bedzie pad friendly, a na kierownicach po wylaczeniu wszystkich ulatwiaczy na pewno nie bedziemy narzekac na brak wyzwania Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 27 września 2014 Opublikowano 27 września 2014 Ano....w becie na PC jest z padem kiepsko ale czytajac wrazenia z EGX mozna sie dowiedziec ze konsolowe demko na znacznie lepsze filtrowanie pada. Z tego co pisal jeden z devow niestety nie moga w demku podniesc poziomu AI bo slider w menu im sie zacial xD Nie wiem tez czy zauwazyliscie ale w defaultowym ustawieniu wyrzucili wkoncu pie.rdoly typu trzesienie kamery itd Licze na to ze w wersji konsolowej mozna bedzie tez wylaczyc bluc w kamerze z kasku. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 27 września 2014 Opublikowano 27 września 2014 Jeeeezu liczyłem na tę grę a ona z każdym gameplayem wygląda gorzej... Raz to wygląda średnio, a raz gorzej. Ten gameplay z Xboksa One jest moim zdaniem bardzo ładny. Należy też pamiętać, że to 60 klatek i 24 samochody na trasie. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 28 września 2014 Opublikowano 28 września 2014 (edytowane) Nie wiem na co niektórzy liczyli. To jest 60 FPS + dynamiczna zmiana pory dnia i pogoda, a do tego sporo aut. Kolejne offscreeny z Xone: Ciekaw jestem jak oddadzą sterowanie na padzie bo to jest klucz do sukcesu tej gry na konsolach. Edytowane 28 września 2014 przez DonSterydo Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 28 września 2014 Opublikowano 28 września 2014 Nie wiem czy ktos to wczesniej wrzucal ale na ponizszym filmiku koles z ISR dzieli sie swoimi wrazeniami z dema Project CARS wystawionego na E3. Jezdzi na padzie z wylaczonymi asystami Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 28 września 2014 Opublikowano 28 września 2014 (edytowane) gość mówi, że gra na PS4 wygląda amazing, cienie i oświetlenie robi robote i jest też stały fps szykuje sie kolejny next-gen racing ale nie jara mnie tak bardzo ta gra jak DC, tutaj beda wyścigi tylko po torach tak? potwierdzili 1080p 60 fps dla PS4, troche niższa rozdzielczość dla Xboxa: "Lee did state that the PS4 and Xbox One versions of the game were both running at 60 frames per second, with the PS4 version managing 1080p and the Xbox One running at a slightly lower resolution (Lee did not say exactly what the resolution was, but commented that the Xbox One version’s resolution was still a work in progress, and resolution of the demo wasn’t necessarily representative of the completed game)." http://n4g.com/news/1594819/project-cars-1080p-60fps-on-ps4-slightly-lower-res-on-xbox-one Edytowane 28 września 2014 przez Fanek Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 28 września 2014 Opublikowano 28 września 2014 Dla mnie to wygląda na Shift 3 i nie mam nic przeciwko bo kocham oba Nfs'y z pod tego znaku, i jestem wniebowzięty. Tylko jeszcze ta kierownica. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 28 września 2014 Opublikowano 28 września 2014 full hd, 60fps, zmienna pogoda i pora dnia i 24 auta na raz na trasie, a wy sie dziwicie, ze to nie wyglada jak driveclub na gifach? puk puk zrobcie w czola Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 28 września 2014 Opublikowano 28 września 2014 nie puk puk bo to z kamery przed monitorem, gra generalnie wygląda napewno lepiej niz te video ale pytanko Panowie, w CARS jezdzimy tylko po torach wyścigowych, nie będzie tras w górach i z drzewami jak w DC ? Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 28 września 2014 Opublikowano 28 września 2014 z tego co wiem same realne tory jak na sima przystalo Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 28 września 2014 Opublikowano 28 września 2014 nie puk puk bo to z kamery przed monitorem, gra generalnie wygląda napewno lepiej niz te video ale pytanko Panowie, w CARS jezdzimy tylko po torach wyścigowych, nie będzie tras w górach i z drzewami jak w DC ? Są nie tylko tory ale też takie trasy: I tak jak myślałem co do 3 monitorów. W rozdzielczości 5760x1080 gra jest w miare grywalna u mnie na mixie low/mid (z przewaga tych najnizszych ustawien) Dopóki się nie uzbroje pod granie na triple screenie i oculusie to potrójny ekran zostawiam dla Assetto Corsy, CARSy do końca roku będę ogrywał na telewizorze 1 Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 9 października 2014 Opublikowano 9 października 2014 Po dluzszym czasie odpalilem sobie dzisiaj pCARS to i cyknalem pare fotek 2 Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 10 października 2014 Opublikowano 10 października 2014 to i coś ode mnie 5 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 11 października 2014 Opublikowano 11 października 2014 Proszę PCtowców o nie gwałcenie nas takimi materiałami bo mamy ślinotok Cytuj
Wooyek 1 131 Opublikowano 11 października 2014 Opublikowano 11 października 2014 Trochę ten dźwięk jest nie teges coś, bo aktualnie jak wprowadzili do F1 silniki 1,6 to bolidy brzmią trochę inaczej. Ten dźwięk bardziej pasuje do bolidów z wcześniejszych lat. Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 11 października 2014 Opublikowano 11 października 2014 Trochę ten dźwięk jest nie teges coś, bo aktualnie jak wprowadzili do F1 silniki 1,6 to bolidy brzmią trochę inaczej. Ten dźwięk bardziej pasuje do bolidów z wcześniejszych lat. To są starsze bolidy. Nie zaglądam na forum WMD już od kilku miesięcy chyba i nie wiem czy są plany wprowadzenia nowych z 2014, może Magik jest bardziej zorientowany. Swoją drogą, te nowe bolidy brzmią bardzo biednie W Project Cars jazda F1 daje mase satysfakcji bo nawet na jednym ekranie bardzo dobrze czuć prędkość, rozpędzanie się takim potworem robi wrażenie a efektu dodaje właśnie ten dźwięk. Za pierwszym razem ciary na plecy mogą wskoczyć, polecam dobre słuchawki albo kino domowe Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 12 października 2014 Opublikowano 12 października 2014 to wyzej co wkleil chris85 to gameplay z PC ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.