Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to jest nagrywane kamerą przed monitorem, same linie boczne tory wyglądają koszmarnie

finalna gra nie będzie napewno tak wyglądać

kiepska jakość video

Opublikowano

 

 

Co do konsol to jeszcze nie jest ustalone. Strzelam ze bedzie 20 do 30 fur na torze :P

 

Szczerze wątpię. Bardziej realistyczne jest chyba jednak 16.

 

 

Demko na XONE i PS4 ma 24 fury przy czym dev pisal ze gra radzi sobie z wieszka iloscia.

Ostateczna liczba nie jest znana ale 24 to minimum ;)

  • Plusik 1
Opublikowano

Patrzac po tych filmikach to chyba nie jest tak zle z ta jazda na padzie skoro randomy radza sobie calkiem przyzwoicie. Ja sam na poczatku bede korzystal z pada do momentu kiedy sytuacja z kierownicami sie wyjasni i cos sie wowczas wybierze.  

Opublikowano

O Project CARS to sie akurat nie martwie. Patrzac na konkurencyjnosc SI mozna sie domyslic, ze demo bylo ustawione na najlatwiejszy poziom trudnosci wlacznie z wszystkimi wspomagaczami (TCS, ESC, ABS itd.) Chodzilo mi glownie o czulosc i o plynnosc sterowania za pomoca galki od pada. Wyglada mi na to, ze P. CARS jednak bedzie pad friendly, a na kierownicach po wylaczeniu wszystkich ulatwiaczy na pewno nie bedziemy narzekac na brak wyzwania 

Opublikowano

Ano....w becie na PC jest z padem kiepsko ale czytajac wrazenia z EGX mozna sie dowiedziec ze konsolowe demko na znacznie lepsze filtrowanie pada.

Z tego co pisal jeden z devow niestety nie moga w demku podniesc poziomu AI bo slider w menu im sie zacial xD

Nie wiem tez czy zauwazyliscie ale w defaultowym ustawieniu wyrzucili wkoncu pie.rdoly typu trzesienie kamery itd :)

Licze na to ze w wersji konsolowej mozna bedzie tez wylaczyc bluc w kamerze z kasku.

Opublikowano

Jeeeezu liczyłem na tę grę a ona z każdym gameplayem wygląda gorzej...

 

Raz to wygląda średnio, a raz gorzej. Ten gameplay z Xboksa One jest moim zdaniem bardzo ładny. Należy też pamiętać, że to 60 klatek i 24 samochody na trasie.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem na co niektórzy liczyli. To jest 60 FPS + dynamiczna zmiana pory dnia i pogoda, a do tego sporo aut.

 

Kolejne offscreeny z Xone:

 

 

 

Ciekaw jestem jak oddadzą sterowanie na padzie bo to jest klucz do sukcesu tej gry na konsolach.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

gość mówi, że gra na PS4 wygląda amazing, cienie i oświetlenie robi robote  i jest też stały fps

szykuje sie kolejny next-gen racing

ale nie jara mnie tak bardzo ta gra jak DC, tutaj beda wyścigi tylko po torach tak?

 

potwierdzili 1080p 60 fps dla PS4, troche niższa rozdzielczość dla Xboxa:

"Lee did state that the PS4 and Xbox One versions of the game were both running at 60 frames per second, with the PS4 version managing 1080p and the Xbox One running at a slightly lower resolution (Lee did not say exactly what the resolution was, but commented that the Xbox One version’s resolution was still a work in progress, and resolution of the demo wasn’t necessarily representative of the completed game)."

http://n4g.com/news/1594819/project-cars-1080p-60fps-on-ps4-slightly-lower-res-on-xbox-one

Edytowane przez Fanek
Opublikowano

full hd, 60fps, zmienna pogoda i pora dnia i 24 auta na raz na trasie, a wy sie dziwicie, ze to nie wyglada jak driveclub na gifach? puk puk zrobcie w czola

Opublikowano

nie puk puk bo to z kamery przed monitorem, gra generalnie wygląda napewno lepiej niz te video

 

ale pytanko Panowie, w CARS jezdzimy tylko po torach wyścigowych, nie będzie tras w górach i z drzewami jak w DC ?

Opublikowano

nie puk puk bo to z kamery przed monitorem, gra generalnie wygląda napewno lepiej niz te video

 

ale pytanko Panowie, w CARS jezdzimy tylko po torach wyścigowych, nie będzie tras w górach i z drzewami jak w DC ?

Są nie tylko tory ale też takie trasy:

 

I tak jak myślałem co do 3 monitorów. W rozdzielczości 5760x1080 gra jest w miare grywalna u mnie na mixie low/mid (z przewaga tych najnizszych ustawien) :P Dopóki się nie uzbroje pod granie na triple screenie i oculusie to potrójny ekran zostawiam dla Assetto Corsy, CARSy do końca roku będę ogrywał na telewizorze ;)

  • Plusik 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Trochę ten dźwięk jest nie teges coś, bo aktualnie jak wprowadzili do F1 silniki 1,6 to bolidy brzmią trochę inaczej. Ten dźwięk bardziej pasuje do bolidów z wcześniejszych lat.

To są starsze bolidy. Nie zaglądam na forum WMD już od kilku miesięcy chyba i nie wiem czy są plany wprowadzenia nowych z 2014, może Magik jest bardziej zorientowany.

Swoją drogą, te nowe bolidy brzmią bardzo biednie :P W Project Cars jazda F1 daje mase satysfakcji bo nawet na jednym ekranie bardzo dobrze czuć prędkość, rozpędzanie się takim potworem robi wrażenie a efektu dodaje właśnie ten dźwięk. Za pierwszym razem ciary na plecy mogą wskoczyć, polecam dobre słuchawki albo kino domowe ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...