Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

to wyzej co wkleil chris85 to gameplay z PC ?

Tak, PC

 

Ktoś oblatany w temacie pieców powie mi, co muszę kupić (jakie podzespoły) żeby to tak wyglądało?

 

PS. a tak serio - czy uważacie, że jest szansa na taką jakość na ps4/xbox one?

Gość DonSterydo
Opublikowano

 

 

to wyzej co wkleil chris85 to gameplay z PC ?

Tak, PC

 

Ktoś oblatany w temacie pieców powie mi, co muszę kupić (jakie podzespoły) żeby to tak wyglądało?

 

PS. a tak serio - czy uważacie, że jest szansa na taką jakość na ps4/xbox one?

 

 

Ha hah hah ha :D Dobre ;)

Opublikowano (edytowane)

Ktoś oblatany w temacie pieców powie mi, co muszę kupić (jakie podzespoły) żeby to tak wyglądało?

 

 

 

i5 2500k i GTX 670 starczały, aby carsy śmigały u mnie na Ultra w FHD. To było w połowie roku. Teraz jest jeszcze lepiej pod względem optymalizacji.

Edytowane przez iDAK
Opublikowano

Prace nad grą i tak ciągną się w nieskończoność więc co znaczy kilka miesięcy opóźnienia. Może biorą przykład z lekkiej obsuwy z serwerami w DC i chcą to jednak dopracować żeby nie było wpadki. Niech więc pracują, mają wydać grę wyścigową stulecia. 

Opublikowano

Wszyscy znają historie takich gier, których premiery były przesuwane by na koniec okazały się wielką kupą. Tu będzie to samo, przynajmniej w wersjach konsolowych, PC może uratują. Pamiętajcie moje słowa.

Opublikowano (edytowane)

Dokladnie, nie znam jeszcze gry ktorej stale przekladana premiera wyszlaby jej faktycznie na dobre. Gier nie przeklada sie po to aby cos doszlifowac (zwykly kit od wydawcow/devow ktory wszyscy lykaja), tylko dlatego ze cos jest nie tak.

 

Bardziej jednak martwilbym sie wersji o konsole niz PC ;)

Edytowane przez Bansai
Opublikowano

dokładnie, PC uratują, wersja konsola będzie na poziomie NFS SHIFT

 

Szanuje Shift jak niewielu graczy, i mam nadzieje że twoje słowa będą prorocze ;) Już dziś widać po filmikach na youtube że ta gra na konsoli dość mocno zbliżona jest właśnie do NFS'a. 

 

Za to wersja PC'towa będzie wybajerzona pod sam sufit. Obsługa kierownic, multimonitorów, dojdą mody robione przez graczy, kamery, skiny, auta, tory. Oj będzie się działo na blaszakach. 

Opublikowano

Czekalem na 24 listopada jak dzieciak na przyjscie sw. Mikolaja. Ekscytacja rosla z dnia na dzien. Planowanie budzetu na konsole, kolko i gre, az tu nagle pfff balon pekl, powietrze uszlo :) Poczatkowo bylem zawiedziony ale teraz sobie mysle, ze moge poczekac te 4 miesiace dluzej. Niech SMS sobie ten diamencik w spokoju szlifuje ;)

Opublikowano

Dla wersji konsolowych obsuwa to dobra wiadomosc IMO.

Wystarczy porownac demko z E3 do aktualnego.

Na E3 mielismy totalnie zwalone sterowanie, 16 aut na trasie i annimacje ok 45fps.

Po paru miechach jest w miare stabilne 60fps przy 24 autach. Dodatkowo dolozyli kilka efektow poprawili niebo itd.

Mysle ze dodatkowy czas zaprocentuje ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...