Gość Zaqair Opublikowano 24 października 2014 Opublikowano 24 października 2014 http://youtu.be/JKV4cmJj-Ys 2 Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 24 października 2014 Opublikowano 24 października 2014 PS4/XO trailer, tiaa. Swoją drogą, za(pipi)isty. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 24 października 2014 Opublikowano 24 października 2014 (edytowane) Trailer z PC...zrobiony przez jednego z "betowców" Lepsza jakosc tutaj http://www.gamersyde.com/download_project_cars_green_hell-33322_en.html Edytowane 24 października 2014 przez Magik Cytuj
pr3c3l 0 Opublikowano 24 października 2014 Opublikowano 24 października 2014 Orientuje się ktoś czy będzie split screen? Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 28 października 2014 Opublikowano 28 października 2014 (edytowane) Nie będzie split screen na konsolach ani na PC Edytowane 28 października 2014 przez ussr Cytuj
pr3c3l 0 Opublikowano 29 października 2014 Opublikowano 29 października 2014 Gdyby moich znajomych było stać na ps4 to spoko ale jeżeli nikt inny nie ma czarnulki to bez split screena jest masakra... Ale i tak czekam na ten tytuł i mam nadzieje ze się nie zawiode :-) Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 30 października 2014 Opublikowano 30 października 2014 Oby wyścigi on line nie były popsute przez lagi online. Bo wówczas gra nie będzie miała żadnego sensu, albo strasznie krótkie życie. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 30 października 2014 Opublikowano 30 października 2014 No niestety ale lagi w takim DC są większym utrapieniem niż brak online ostatnio walnąłem gościa choć byłem dwie długości samochodu za nim. Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 15 listopada 2014 Opublikowano 15 listopada 2014 Nie wiem jak wyjdzie to ściganie się na padzie bez asyst. Pograłem dziś z godzinę i albo jestem już tak słaby na padzie albo kierownica jest jedyną słuszną opcją. Nie wiem też czy Slightly Mad nie przesadzili z odpadaniem kół bo czasem mam wrażenie że wystarczy lekko w coś stuknąć i nie możemy kontynuować wyścigu. Nauczony prze arcade'y chciałem sobie rozjechać słupek http://www.twitch.tv/uberadi/c/5500532 Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 17 stycznia 2015 Opublikowano 17 stycznia 2015 Na gamersyde wrzucili nowe intro. http://www.gamersyde.com/hqstream_project_cars_intro_1080p_60fps-33882_en.html Przy okazji kilka fotek Moje: I nie moje : https://lh5.googleusercontent.com/-cb87JeHHprc/VLj9ViVBNJI/AAAAAAAAQ9c/yUmKu1SgMw0/w1462-h823-no/Screenshot11158.bmp Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 17 stycznia 2015 Opublikowano 17 stycznia 2015 ciekawe co z tego ostatecznie wyjdzie, na trailerze widze kilka furek z DC wiec pewnie po premierze zaczna sie ostre porownania Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 17 stycznia 2015 Opublikowano 17 stycznia 2015 DC graficznie nie przebije, zwlaszcza na konsolach. Wkoncu to ma chodzic w 60fps i miec jakies 30 fur na torze Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 17 stycznia 2015 Opublikowano 17 stycznia 2015 nie chodzi mi o porownania konsolowych wydan bo jak piszesz chociazby przez liczbe fur to bedzie wg mnie ostro od DC odstawiac, chodzilo mi o wyglad na master race pc i ogolna ocene gry jesli chodzi o model jazdy i fun w porownaniu do konsolowych tuzow jak forza czy gran turismo Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 17 stycznia 2015 Opublikowano 17 stycznia 2015 Cars ma być hard core simem. Chociaż dla mnie to niech będzie tylko duchowy spadkobierca Shift 2 i wystarczy. Grafika też się liczy ale przede wszystkim model jazdy. Cytuj
iDAK 44 Opublikowano 17 stycznia 2015 Opublikowano 17 stycznia 2015 Model jazdy obecnie jest już na dobrym poziomie. Bardzo podoba mi się praca zawieszenia, oglądając powtórki z przejazdów. FFB też sporo poprawili względem pierwszych buildów, które były pod tym względem tragiczne. FFB jest na pewno lepszy od Forzy 5, ale do poziomu iRacing, rF2 czy LFS jeszcze dość znacznie brakuje. Mnie ogólnie to nie podobają się kolory w pcarsach, są mało naturalne, zbyt jaskrawe. Jeśli chodzi o poziom graficzny, to na chwilę obecną każda ścigałka (nieważne czy arcade czy sim) może Driveclubowi buty czyścić, no może z wyjątkiem Forzy 5, która też jest śliczna, ale nierówna pod tym względem. Ficuś pisał o porównaniach fur DC vs PCARS. Ja może przytoczę tu liczby. Każda fura w Dirveclubie składa się z 250 tys. polygonów. Dla porównania, pCARS będzie mieć ich 60 tys. (konsole), 200-300 tys. (PC na ustawieniach Ultra). Jednak oświetlenie i refleksy robią niesamowitą robotę w DC. Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 18 stycznia 2015 Opublikowano 18 stycznia 2015 Cars ma być hard core simem. nope Co do modelu jazdy i FFB to się chyba właśnie najbardziej zawiodłem. Niektóre auta potrafią się zachować jak w shifcie, innymi się wyciąga nadnaturalną przyczepność jak w Gran Turismo. W przypadku niektórych samochodów, jest też tak, że podczas gry na kierownicy mają dziwną tendencje do wpadania w nadsterowność na każdym zakręcie a gdy zmienimy sterowanie na pada trzymają się drogi lepiej niż powinny tak jakby pomimo wyłączonych asyst gra korygowała nasze błędy. FFB stoi w tyle za tymi prawdziwymi simami i żeby to jakoś naprawić trzeba samemu się bawić configiem. Graficznie jak mam porównać DC i PCars (grałem w obie żeby nie było ) to lepsze wrażenie robi DC. Różnicę na korzyść Carsów widać gdy się zatrzymamy a niedoskonałości DC nie tuszuje nam wszechobecny blur. W Cars modele aut wydają się bardziej dopracowane i szczegółowe i wygląda jakby różnica w polygonach była nieco większa niż te ogłoszone 50 tys. W ruchu natomiast tona filtrów, rozmycie i efekty pogodowe przeważają szale na korzyść DC. Pod względem dźwięku się nie mogę przyczepić do niczego. Nie zrozumcie mnie źle, to nie jest zły racer. Na konsolach dla fanów ścigałek must have wg mnie, nie będzie konkurenta chyba aż do nowego Gran Turismo, Carsy dają sporo fun'u. Myślałem po prostu, że gra trochę bardziej wyewoluuje pod względem modelu jazdy w stronę realizmu a tak się nie stało. Jeśli natomiast ktoś myślał nad kupnem wersji PC to nie ma zupełnie sensu skoro można mieć zamiast tego za niższą cenę lepszego racera, na dodatek ze sporą społecznością dostarczającą darmowych tras i aut (twórcy Cars z tego co wiem będą sprzedawać paczki z autami a modowanie skończy się na robieniu skórek w photoshopie). Cytuj
iDAK 44 Opublikowano 18 stycznia 2015 Opublikowano 18 stycznia 2015 (edytowane) Utarło się powiedzenie, że im trudniej się jeździ, tym lepszy symulator, bo jest bardziej hardcorowo. To jest oczywiście nieprawda, co pokazało Assetto Corsa, i mam nadzieję pokaże w finalnej odsłonie pCARS. Przez lata wmawiał mi Dave Keammer, twórca iRacing, że jeżdżę po najlepszym symulatorze wyścigowym, jaki kiedykolwiek powstał, a tak naprawdę, to jeździło się po tym jak po lodowisku. Pozwolę sobie zacytować Kamila Franczaka, zwycięzce GT Academy 2014 na Europę Środkowo-Wschodnią. Takie opinie są dla mnie wiarygodne, gdyż nie jest to osoba sponsorowana. Pcarsów niestety nie miał okazji przetestować, a szkoda. Witam!Chciałem napisać o tym wcześniej ale przez ostatnie miesiące grałem tylko w GT6 a inne simy poszły na bok, dlatego wczoraj dla przypomnienia intensywnie przetestowałem Assetto Corsa, iRacing i LFS (nawet specjalnie zakupiłem iR )iRacing - trudno porównać drogowe samochody z Race Campu do Cup'owych MX-5 ale jedno i drugie miało semi slicki. w iR wszystko jest +/- ok z oponami dopóki nie zaczniesz się ślizgać - wtedy mam wrażenie, że opona przegrzewa się w sekundę i robi się zbyt śliska. Prawie niemożliwym jest tam przejechać driftem, a 370z race spec na semi slickach (kolor czerwono-POMARAŃCZOWY!) mogłem przejechać driftem cały stowe corner przy okazji drapiąc się po głowie.LFS - znów trudno porównać bo nie ma prawdziwych aut ani tras ale wg mnie pod względem fizyki i czucia samochodu jest to prawdziwy kot. Gdyby LFS miał licencję na tory i samochody to byłby chyba najlepszy.Assetto Corsa - po przejechaniu kilkunastu kółek różnymi samochodami na Silver-international na semi slickach mogę powiedzieć, że to jest najlepszy sim, z którym miałem do czynienia. Jeśli ktoś ma AC to niech spróbuje BMW Z4 zwykłe na tym torze. Czasy okrążeń dosłownie identyczne do tych, które robiłem na wyścigu. Ponadto próbowałem jeździć dokładnie tak samo jak na Campie i od razu to działało. Czucie opon, zbliżania się do limitu przyczepności, niestabilność samochodu po przejeździe po tarkach, czucie transferu masy, działania ABSu to według mnie coś naprawdę bliskie ideałowi. Wiele osób zarzuca AC, że ma za dużo przyczepności i nie da się autem zrobić spina - otóż nie da się Nissanem 370z standardowym na drugim biegu nic się nie działo. Wersją wyścigową trochę bardziej z powodu mocno spiętego dyfra ale do tego stopnia, że zakręt stowe robiło się na prostych kołach. Klucz to dobrze wykorzystać transfer masy i zrobić to z wyczuciem, żeby nie polecieć bokiem. GT6 - Generalne osiągi samochodu (Vmax, pkt hamowania, trzymanie boczne) są bardzo bliskie rzeczywistości. Przed jazdą GT-R'em na international wsiadałem na konsolę i szukałem pktów hamowania. Po przesiadce do prawdziwego auta punkty były bardzo podobne. Niestety po tych 3 miesiącach jazdy nie przekonałem się do tego co pod względem fizyki oferuje GT6. Można mieć w (pipi)e transfer masy, kąt skrętu kół, sposób hamowania - kamera ze zderzaka zacznie wibrować, z opon poleci dym i auto i tak pojedzie tam gdzie chcemy. GT uczy leniwego podejścia do jazdy bez próby zrozumienia samochodu. Zawsze jeździ się na siłę i to owocuje dobrym czasem. W rzeczywistości (i również w AC i iR) trzeba współpracować z autem, pomagać mu płynąć przez zakręt. "Do not overdrive, let it go". Ogólnie wszystkie simy oddają bardzo dobrze osiągi samochodu, natomiast tylko niektóre dają poczuć to co czuje się w prawdziwym samochodzie. Assetto Corsa to mój sim bo właśnie tam odnalazłem te wszystkie niuanse dynamiki pojazdu, które czułem podczas Race Campu. Nie mówię, że inne są złe, po prostu mi nie pasują.W iRacing prawie nie da się złapać poślizgu ale to właśnie tam najlepiej śmiga się onlineJeśli chcecie wiedzieć więcej to pytajcie! Edytowane 18 stycznia 2015 przez iDAK 1 Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 19 stycznia 2015 Opublikowano 19 stycznia 2015 Cars ma być hard core simem. nope Co do modelu jazdy i FFB to się chyba właśnie najbardziej zawiodłem. Niektóre auta potrafią się zachować jak w shifcie, innymi się wyciąga nadnaturalną przyczepność jak w Gran Turismo. W przypadku niektórych samochodów, jest też tak, że podczas gry na kierownicy mają dziwną tendencje do wpadania w nadsterowność na każdym zakręcie a gdy zmienimy sterowanie na pada trzymają się drogi lepiej niż powinny tak jakby pomimo wyłączonych asyst gra korygowała nasze błędy. No to mi pasuje, Więc czekam do Marca, mam nadzieje że nie opóźnią ponownie. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 28 stycznia 2015 Opublikowano 28 stycznia 2015 Wrazenia z wersji preview, nadal kolizje i AI przeciwnikow doluja. http://www.carthrottle.com/post/6-things-i-learned-about-project-cars-after-a-handson-preview/ Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 28 stycznia 2015 Opublikowano 28 stycznia 2015 Ja dziś pograłem karierę trochę dłużej. Muszę przyznać że udał im się ten tryb i myślę, że będziecie zadowoleni. Co do AI to napewno poprawiło się względem buildów z przed kilku miesięcy ale nadal potrafi postąpić bezsensownie i zamiast jechać jak kierowca, jedzie jak... hmm ja grając w Burnouta? Nie za każdym razem się takie rzeczy dzieją ale serio trzeba uważać bo przez bezsensowny manewr AI możemy zakończyć wyścig (np bez koła, nie wiem o co chodzi ale w tej grze ciągle odpadają koła ). Warto też pobawić się sliderem poziomu umiejętności przeciwników żeby dopasować go do swoich możliwości. Z detekcją kolizji też się po części zgodzę chociaż wg mnie jest lepiej niż w "kartonowym" Gran Turismo. Z takich śmieszniejszych rzeczy dziś widziałem jak w czasie wyścigu BAC Mono zbyt późno zaczął hamować i wjechał w "tyłek" Mclarena F1, zamiast go stuknąć, wślizgnął się tak jakby pod niego podbijając go do góry. I zanim zaczniemy jeździć autem warto się nim trochę pobawic i dopasować ustawienia bo dla mnie np takie BMW M1 Coupe z podstawowymi ustawieniami zaserwowanymi przez grę jest prawie niegrywalne. Jak ktoś się nie zna to będzie musiał w necie ustawień szukać (albo jeździć z asystami). Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 28 stycznia 2015 Opublikowano 28 stycznia 2015 A ja wciąż z obawami patrzę na tytuł bo jak niby pokazywali wersję na konsolę to można powiedzieć, że wyglądało to po prostu słabiej z tym co można zobaczyć w wersji PC. Wiadomo, grafa to nie wszystko ale jednak rozmazanego to ja nie chcę. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 28 stycznia 2015 Opublikowano 28 stycznia 2015 Przecież to oczywiste, że będzie na konsolach wyglądać gorzej niż na uber PC. Co w tym dziwnego albo zaskakującego? PS. Nie śledziłem tematu - jest już ustalona sztywna data premiery? Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 28 stycznia 2015 Opublikowano 28 stycznia 2015 (edytowane) A ja wciąż z obawami patrzę na tytuł bo jak niby pokazywali wersję na konsolę to można powiedzieć, że wyglądało to po prostu słabiej z tym co można zobaczyć w wersji PC. Wiadomo, grafa to nie wszystko ale jednak rozmazanego to ja nie chcę. No będzie słabiej, gra ma chodzić w 60 klatkach na konsolach więc musieli trochę pojechać po oprawie. Nie będzie tak jak na materiałach z PC ale nadal wygląda przecież przyzwoicie. Nie martw się o oprawę tylko o całą resztę Edytowane 28 stycznia 2015 przez UberAdi Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.