Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ctrl+F i masz free camera. Kontrolujesz "wsadem" i myszka przytrzymujac lewy przycisk myszy :)

Potem potem cykasz fotke frapsem czy jakimkolwiek innym programem do lapania screena.

 

Bawiles sie juz Tweakit Toolem?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Zaczeli wkoncu robic chmurki:P

 

 

34qn2b4.jpg

10mis5h.jpg

358e49g.jpg

314fmo2.jpg

 

 

Za(pipi)isty jest efekt wylatujacych lisci spod przejezdzacacych fur

 

qn31c3.jpg

28usak4.gif

 

 

Aha...robi sie tez Monaco i doszla licencja na Fordy i Lotusy.

  • Plusik 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Staram się regularnie testować nowe buildy ;)

Generalnie jest potencjał (a to dopiero pre alpha) i jest szansa że będzie z tego coś fenomenalnego (duża tu zasługa świetnej społeczności, która patrzy na ręce twórców, doradza, testuje, przedstawia własne pomysły, ma wpływ na zawartość, nawet zapewnia licencje btw. jest temat z propozycją zrobienia Toru Poznań).

 

To co napisałem jest pewnie dla Ciebie oczywiste bo widziałem że coś się na forumku udzielasz, ale licze że może jeszcze tutaj znajdzie się jakiś zapaleniec skłonny wesprzeć projekt :D

 

Moim zdaniem jest szansa że pCARS>rF2 (patrząc na to w jakim tempie rozwija się rF2, na grafikę, chociaż trzeba przyznać że model opony w tworze ISI jest świetny, ale tutaj licze ze SMS nie pozostanie w tyle kiedy zaprezentują swoją nową, lepszą, wersje tego elementu, no i last but not least czas jaki pozostał do premiery). I co ważne pcars będzie na konsole, są nawet pierwsze screeny, nie wiem czy ktoś je tu wrzucał.

Opublikowano

Ja licze na to, ze dodadza normalne, drogowe samochody typu BMW E46 M3, Nissan 200SX, bo widze naprawde duzy potencjal w tej grze, ktora moze stac sie moim zamiennikiem LFS'a. Ale zeby tak sie stalo musza zostac dodane samochody, ktorymi mozna by w miare realistycznie driftowac, bo jakos nie widzi mi sie upalac super-autami, ktore sa zbudowane typowo pod wyscigi.

Opublikowano

Pod jakim nickiem jestes na pCARS?

Rowniez jestem ciekawy jak to bedzie z nowym modelem opony. Szkoda tylko ze bedzie on jedynie na PC (i ewentualnie next genach).

 

@Qvsrta

Od poczatku ta gra miala byc typowo wyscigowa, czyli prawdziwe tory+typowo wyscigowe fury.

Jednak spolecznosc byla bardzo przychylna by wprowadzic tez inne elementy i dzieki temu mamy 2 dlugasnie trasy fantazyjne i wiadomo ze beda tez jakies fury drogowe (jak Lancer czy Focus).

Poki co nie wiadomo czy bedzie licencja Nissana, BMW itp..

Opublikowano

Wysłałem friend request na WMD. Btw jak do tej pory jeszcze się nie udzielałem, czekam na jakieś oświecenie ;)

Dzisiaj udostępniono build z wczesną wersję Nordschleife (tor jest dostępny dla Team Members+)

 

http://www.virtualr.net/project-cars-nordschleife-added-to-newest-build

Liczę na ten new tire model (też jestem ciekawy co z tego będzie patrząc na to że ISI swój podobno rozwija od 2007, a w iRacing też dość długo nad tym pracowali i pracują do tej pory), nie miałem pojęcia że nie zawita na current geny :/

Opublikowano

Nie zawita ze wzgledu na zbyt slaba moc obliczeniowa. Nie wiem czy zauwazyles ale po ostatniej zmianie fizyki z 360 na 600hz ucierpial framerate (u mnie jakies 10fps mniej). Nowy tire model bedzie zzeral jeszcze wiecej zasobow procka i jasze konsole zwyczajnie tego nie uciagna. Wersja na PS3 i X360 bedzie opierala na aktualnum modelu.

Opublikowano

Zauważyłem, ale nie wróciłbym do 360 bo teraz jeździ się przyjemniej (szczególnie kiedy zlikwidowali/ zminimalizowali efekt slowmo) :) Premiera dopiero za rok, mają jeszcze dużo czasu na optymalizacje, a i sprzęt który to wszystko pociągnie na maksa będzie do tego czasu znacznie tańszy.

Co do fizyki to jeszcze sporo jest do zrobienia (chłopaki się starają, świetne są rozkminy w temacie Andy'ego), a mimo to już jeździ się naprawdę dobrze. Nie zawsze jestem na bieżąco z WMDforum, wiadomo coś o terminie wprowadzenia nowego modelu opon? Jak będą opony to i FFB będzie można poprawić.

Opublikowano

Nie mam pojecia kiedy nowy model wejdzie w zycie.

Ogolnie 600hz dalo bardzo duzo. jezdzi sie jakos naturalniej plynniej. Model jazdy jest jakby mniej szarpany.

Czesc fur ma i tak placeholderowa fizyke. Mnie najlepiej sie jezdzi Audi DTM i Formula B. Kompletnie nie czuje FA (F1).

Opublikowano (edytowane)

Formula b jest ok, lubie również ariel atoma i caterhama.

Na 100% huraya i formula rookie ma placeholderowa fizyke, co do reszty to nie wiem.

Trudno to opisać, ale czasem mam wrażenie ze niektóre fury mają słaby "kontakt" z powierzchnią. Jak do tej pory kolesie od zawartości (tory, samochody) mają wieksze tempo niż programiści fizyki ;)

Multiplayer to milestone na który, prócz opon, najbardziej czekam. Btw bardziej mi sie podobało to prerenderowane menu niz to co mamy teraz ;)

edit: w nowym menu przynajmniej malowania teraz widać :D

Edytowane przez filipppek
Opublikowano

Nowe menu jakis mi muli :P

Ogolnie nie podoba mi sie standardowe ustawienie kamery (fury jakos dziwnie lataja).

Idealne jest dla mnie "World movement = 100", camera shake = 0 i g-force= 0.

Plomby z zebow wypadaja od samego patrzenia :D

 

Foty :P

7522926028_2a9993dbec_b.jpg

7519993336_a89fa9d246_b.jpg

7518918472_0170b34fcd_h.jpg

7518919812_dae2d249cf_b.jpg

7514287370_9ccf8884ee_b.jpg

7510753528_65be034630_b.jpg

7510745752_0cf531c783_o.png

7525667870_23150607b9_b.jpg

  • Plusik 5
Opublikowano

Na szczęście menu działa u mnie ok, za to co jakiś czas mi gre wywala i za każdym razem zapominam screena zrobic zeby na forum wrzucic ;/ Z ustawieniami kamery sie nie bawilem, przetestuje to co podales, po silverstone ofkors :D

Gość DonSterydo
Opublikowano

Foty wyglądają kosmicznie, aż się nie chce wierzyć, że to gra. Do tego ta ilość detali. Jeśli zrobią konwersję na konsole, to trochę śmiesznie będzie przy tym wyglądać :P

Opublikowano (edytowane)

[quote na

me=DonSterydo' timestamp='1342037421' post='2650422]

Foty wyglądają kosmicznie

 

 

A warto nadmienic ze poki co gra nie ma photomode i wszystklie shot sa wyciagniete z gry "na zywca" (replay/free cam).

Wczoraj dodali deszcz. Tzn. nie tyle deczcz co mokra nawierzchnie. Bardzo wczesna wersja wiec poki co nie ma "mokrej tekstury" czy kropel na szybach ale mamy fajny "sprej" i znacznie obnizona przyczepnosc :) Za tydzien dojda chmury 3D.

SPAM ALERT :P

1z5spag.jpg

35i3nk7.jpg

156v406.jpg

of27hw.jpg

2yxiygz.jpg

64i7tl.jpg

260pp4o.jpg

152f6ef.jpg

Edytowane przez Magik
  • Plusik 1
Opublikowano

Tak.

Juz chyba kiedys pisalem o tym.

Masz kilka pakietow.

Junior (10Euro), uzyskujesz dostep do comiesiecznych buildow i jak pozniej kupisz pelna wersje to placisz 10 Euro mniej.

Team Member (25Euro) cotygodniowe buildy i minus 25 euro od ceny gry.

Fullmember (45Euro) tak samo jak wyzej tyle ze za pelna wersje nic nie placisz.

Czyli to w sumie przedplata za pelniaka :)

Masz jeszcze wyzsze pakiety z innymi bonusami. http://forum.wmdport...m/toolpacks.php

Plus w zaleznosci od tego ile "zainwestowales" w projekt beda premie zalezne od sprzedazy.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...