Magik 1 124 Opublikowano 24 maja 2012 Opublikowano 24 maja 2012 ctrl+F i masz free camera. Kontrolujesz "wsadem" i myszka przytrzymujac lewy przycisk myszy Potem potem cykasz fotke frapsem czy jakimkolwiek innym programem do lapania screena. Bawiles sie juz Tweakit Toolem? Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 25 maja 2012 Opublikowano 25 maja 2012 To sprobuj:p Mozna fajnie poprawic oswietlenie/jakosc obrazu. Podobny efekt mozna uzyskac przez fxaa injector. Jakby co to moge ci przeslac moje ustawienia Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 Zaczeli wkoncu robic chmurki:P Za(pipi)isty jest efekt wylatujacych lisci spod przejezdzacacych fur Aha...robi sie tez Monaco i doszla licencja na Fordy i Lotusy. 1 Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 5 lipca 2012 Opublikowano 5 lipca 2012 Coś tu ostatnio cicho. Dodano Pagani Huayra. Tu jeszcze dwa screeny Foty z innego forum bo mi się własnych nie chciało robić Trailer http://youtu.be/5OCHCXxsUAk Licencja na Formula Gulf 1000 i nowy tor (Powerbuilt Raceway) http://www.virtualr....-ruapuna-coming Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 5 lipca 2012 Opublikowano 5 lipca 2012 Potwierdzili tez Macau. Filipppek, grasz? Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 5 lipca 2012 Opublikowano 5 lipca 2012 Staram się regularnie testować nowe buildy Generalnie jest potencjał (a to dopiero pre alpha) i jest szansa że będzie z tego coś fenomenalnego (duża tu zasługa świetnej społeczności, która patrzy na ręce twórców, doradza, testuje, przedstawia własne pomysły, ma wpływ na zawartość, nawet zapewnia licencje btw. jest temat z propozycją zrobienia Toru Poznań). To co napisałem jest pewnie dla Ciebie oczywiste bo widziałem że coś się na forumku udzielasz, ale licze że może jeszcze tutaj znajdzie się jakiś zapaleniec skłonny wesprzeć projekt Moim zdaniem jest szansa że pCARS>rF2 (patrząc na to w jakim tempie rozwija się rF2, na grafikę, chociaż trzeba przyznać że model opony w tworze ISI jest świetny, ale tutaj licze ze SMS nie pozostanie w tyle kiedy zaprezentują swoją nową, lepszą, wersje tego elementu, no i last but not least czas jaki pozostał do premiery). I co ważne pcars będzie na konsole, są nawet pierwsze screeny, nie wiem czy ktoś je tu wrzucał. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 5 lipca 2012 Autor Opublikowano 5 lipca 2012 Ja licze na to, ze dodadza normalne, drogowe samochody typu BMW E46 M3, Nissan 200SX, bo widze naprawde duzy potencjal w tej grze, ktora moze stac sie moim zamiennikiem LFS'a. Ale zeby tak sie stalo musza zostac dodane samochody, ktorymi mozna by w miare realistycznie driftowac, bo jakos nie widzi mi sie upalac super-autami, ktore sa zbudowane typowo pod wyscigi. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 Pod jakim nickiem jestes na pCARS? Rowniez jestem ciekawy jak to bedzie z nowym modelem opony. Szkoda tylko ze bedzie on jedynie na PC (i ewentualnie next genach). @Qvsrta Od poczatku ta gra miala byc typowo wyscigowa, czyli prawdziwe tory+typowo wyscigowe fury. Jednak spolecznosc byla bardzo przychylna by wprowadzic tez inne elementy i dzieki temu mamy 2 dlugasnie trasy fantazyjne i wiadomo ze beda tez jakies fury drogowe (jak Lancer czy Focus). Poki co nie wiadomo czy bedzie licencja Nissana, BMW itp.. Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 Wysłałem friend request na WMD. Btw jak do tej pory jeszcze się nie udzielałem, czekam na jakieś oświecenie Dzisiaj udostępniono build z wczesną wersję Nordschleife (tor jest dostępny dla Team Members+) http://www.virtualr.net/project-cars-nordschleife-added-to-newest-build Liczę na ten new tire model (też jestem ciekawy co z tego będzie patrząc na to że ISI swój podobno rozwija od 2007, a w iRacing też dość długo nad tym pracowali i pracują do tej pory), nie miałem pojęcia że nie zawita na current geny Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 Nie zawita ze wzgledu na zbyt slaba moc obliczeniowa. Nie wiem czy zauwazyles ale po ostatniej zmianie fizyki z 360 na 600hz ucierpial framerate (u mnie jakies 10fps mniej). Nowy tire model bedzie zzeral jeszcze wiecej zasobow procka i jasze konsole zwyczajnie tego nie uciagna. Wersja na PS3 i X360 bedzie opierala na aktualnum modelu. Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 Zauważyłem, ale nie wróciłbym do 360 bo teraz jeździ się przyjemniej (szczególnie kiedy zlikwidowali/ zminimalizowali efekt slowmo) Premiera dopiero za rok, mają jeszcze dużo czasu na optymalizacje, a i sprzęt który to wszystko pociągnie na maksa będzie do tego czasu znacznie tańszy. Co do fizyki to jeszcze sporo jest do zrobienia (chłopaki się starają, świetne są rozkminy w temacie Andy'ego), a mimo to już jeździ się naprawdę dobrze. Nie zawsze jestem na bieżąco z WMDforum, wiadomo coś o terminie wprowadzenia nowego modelu opon? Jak będą opony to i FFB będzie można poprawić. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 Nie mam pojecia kiedy nowy model wejdzie w zycie. Ogolnie 600hz dalo bardzo duzo. jezdzi sie jakos naturalniej plynniej. Model jazdy jest jakby mniej szarpany. Czesc fur ma i tak placeholderowa fizyke. Mnie najlepiej sie jezdzi Audi DTM i Formula B. Kompletnie nie czuje FA (F1). Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 (edytowane) Formula b jest ok, lubie również ariel atoma i caterhama. Na 100% huraya i formula rookie ma placeholderowa fizyke, co do reszty to nie wiem. Trudno to opisać, ale czasem mam wrażenie ze niektóre fury mają słaby "kontakt" z powierzchnią. Jak do tej pory kolesie od zawartości (tory, samochody) mają wieksze tempo niż programiści fizyki Multiplayer to milestone na który, prócz opon, najbardziej czekam. Btw bardziej mi sie podobało to prerenderowane menu niz to co mamy teraz edit: w nowym menu przynajmniej malowania teraz widać Edytowane 6 lipca 2012 przez filipppek Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 Nowe menu jakis mi muli Ogolnie nie podoba mi sie standardowe ustawienie kamery (fury jakos dziwnie lataja). Idealne jest dla mnie "World movement = 100", camera shake = 0 i g-force= 0. Plomby z zebow wypadaja od samego patrzenia Foty 5 Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 Na szczęście menu działa u mnie ok, za to co jakiś czas mi gre wywala i za każdym razem zapominam screena zrobic zeby na forum wrzucic ;/ Z ustawieniami kamery sie nie bawilem, przetestuje to co podales, po silverstone ofkors Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 11 lipca 2012 Opublikowano 11 lipca 2012 Dwa krotkie wyscigi na zachete http://www.youtube.com/watch?v=ewXFtVg5f04 http://www.youtube.com/watch?v=otSwL3DxdTg Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 11 lipca 2012 Opublikowano 11 lipca 2012 Foty wyglądają kosmicznie, aż się nie chce wierzyć, że to gra. Do tego ta ilość detali. Jeśli zrobią konwersję na konsole, to trochę śmiesznie będzie przy tym wyglądać Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 12 lipca 2012 Opublikowano 12 lipca 2012 Te fotki dają radę Na wersje konsolowe nie ma się co jednak napalać. Przepaść między obecnymi PC, a konsolami jest już w tej chwil przeogromna. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 14 lipca 2012 Opublikowano 14 lipca 2012 (edytowane) [quote na me=DonSterydo' timestamp='1342037421' post='2650422] Foty wyglądają kosmicznie A warto nadmienic ze poki co gra nie ma photomode i wszystklie shot sa wyciagniete z gry "na zywca" (replay/free cam). Wczoraj dodali deszcz. Tzn. nie tyle deczcz co mokra nawierzchnie. Bardzo wczesna wersja wiec poki co nie ma "mokrej tekstury" czy kropel na szybach ale mamy fajny "sprej" i znacznie obnizona przyczepnosc Za tydzien dojda chmury 3D. SPAM ALERT Edytowane 14 lipca 2012 przez Magik 1 Cytuj
KOŁD 1 091 Opublikowano 14 lipca 2012 Opublikowano 14 lipca 2012 (edytowane) Czemu zeby pograc w alfe musze zaplacic 25 tysiecy Ojro? I jakie to ma wymaganie w ogole> Edytowane 14 lipca 2012 przez Codename Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 14 lipca 2012 Opublikowano 14 lipca 2012 10 ojro ktore zostanie ci zwrocone przy zakupie gry (rabat) Cytuj
Krizz 541 Opublikowano 14 lipca 2012 Opublikowano 14 lipca 2012 A czy ten rabat będzie na wszystkie platformy ? Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 14 lipca 2012 Opublikowano 14 lipca 2012 Tak. Juz chyba kiedys pisalem o tym. Masz kilka pakietow. Junior (10Euro), uzyskujesz dostep do comiesiecznych buildow i jak pozniej kupisz pelna wersje to placisz 10 Euro mniej. Team Member (25Euro) cotygodniowe buildy i minus 25 euro od ceny gry. Fullmember (45Euro) tak samo jak wyzej tyle ze za pelna wersje nic nie placisz. Czyli to w sumie przedplata za pelniaka Masz jeszcze wyzsze pakiety z innymi bonusami. http://forum.wmdport...m/toolpacks.php Plus w zaleznosci od tego ile "zainwestowales" w projekt beda premie zalezne od sprzedazy. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.