Opublikowano 10 maja 20159 l Ja co do pada to ustawiłem wszystko na zero , i jest na razie całkiem , całkiem
Opublikowano 10 maja 20159 l Co za crap. Ponoć nie ma opcji palenia gumy pod gimnazjum. Na pewno nie kupie.
Opublikowano 10 maja 20159 l Stary, no weź nie żartuj ale ja się zgadzam, w Assetto Corsa jest całe community związane z driftem, ludzie jeżdzą w dwójkach, moderzy zapewnili tory i auta do driftu i ja się w to wkręciłem bardziej niż w ściganie się. W ogóle prowadzenie auta bokiem to chyba najbardziej satysfakcjonujące mnie uczucie w racing simach
Opublikowano 10 maja 20159 l ja uważam drift za najnudniejszy z samochodowych motorsportów z tymi śmiesznymi samochodzikami
Opublikowano 10 maja 20159 l Co innego trzskać drifty w DC gdzie to jest banał a co innego w PCars większa satysfakcja tyle ze na padzie to i tak nie wykonalne
Opublikowano 10 maja 20159 l ja uważam drift za najnudniejszy z samochodowych motorsportów z tymi śmiesznymi samochodzikami Najnudniejszy może do oglądania ale polecam spróbować, nawet w grze tylko nie w DC czy innym arcadzie a właśnie w racing simie z kierownicą 900 stopni. Miód i satysfakcja
Opublikowano 10 maja 20159 l wiadomo miód i satysfakcja ale na żywo upalanie kosztowało mnie g27 i 6 punktow wiec teraz się przerzucam na simy
Opublikowano 10 maja 20159 l w Carsach byloby to tez nieco trudne, bo nawet recznego chyba nie ma ? Jest ale chyba trzeba go najpierw w opcjach przypisać do jakiegoś przycisku.
Opublikowano 10 maja 20159 l Ma ktoś kierownicę Thrustmaster T100? Jest to jedyna tania kierownica obsługująca FF działająca z PS4 wiec rozważam jej zakup, bo granie na padzie do najciekawszych nie należy. Co do samej kierownicy, jak działa w niej Force Feedback? Jest na poziomie podobnym do np. DFGT? I czy przy 270° obrotu gra w na przykład Euro Truck Simulator 2 nie byłaby katorgą? A PCars wygląda świetnie, tryb sieciowy jest dobrze napisany bo nie zauważyłem jeszcze "przeskakujacych" po torze pojazdów. Niestety w dniu zakupu gry, po 4 godzinach skończył mi się niespodziewanie PS+ i musze się zadowala singlem. AI jest według mnie nieco kiepskie. Na 60% wyprzedzać je bez problemu a już na 80% przeciwnicy zaczynają mnie spychać i wjeżdżać w dupala. Wysłane z mojego GT-I9300
Opublikowano 10 maja 20159 l Ok, przetestowane pare setów pod DS4. Tu mój prywatny. Martwa strefa kierowania - 10 Czułość kierowania - 0 Martwa strefa przepustnicy - 10 Czyłość przepustnicy - 15 Martwa strefa hamowania - 10 Czułość hamowania - 30 Martwa strefa sprzęgła - 10 Czułość sprzęgła - 45 Czułość prędkości - 65 Czułość filtrowania kontrolera - 50 FF-100 Tryb Sterowania kontrolerem - 2 Zaawansowane - wł Tłum miekkiego sterowania - Wł Filtr wizualny koła - Wył Wsparcie kontry - Wył Dodatkowo by to wszystko lepiej czuć należy wejść w Ustawienia Kamery, przełączyć zakładkę na RUCH i tam zmienić Ruch otoczenia na 100
Opublikowano 10 maja 20159 l Fajnie, że wrzuciłeś jakieś ustawienia bo właśnie szukam innych od standardowych. Jutro je wypróbuje. Teraz pytanie do tych, którzy już są w karierze dalej niż 1 sezon. Jak to dalej wygląda ? możemy zmieniać teamy ? Czy dalej kartami się ścigamy ? No i tak jak ktoś wspominał, minus tej kariery to te eventy, w których nagle przeskakujemy w środku sezonu na najmocniejsze maszyny. Wolałbym jednak spokojnie od najniższych klas do najwyższych. Poza tym, nie ma się do czego przyczepić.
Opublikowano 10 maja 20159 l 300 0 20 15 15 45 45 50 80 80 Yes Mode doesn't matter, it just changes the other settings so leave it On On On On ------------------ Steering deadzone = 18 steering sensitivty = 5 Throttle deadzone = 0 Throttle sensitivity = 30 Brake deadzone = 14 Brake sensitivity = 15 Clutch deadzone = 0 Clutch sensitivity = 45 Speed sensitivity = 75 Control filtering sensitivity = 50 Force feedback = 90 tu kogoś inne
Opublikowano 11 maja 20159 l Pytanie do tych co graja na PS4. Jak z tą grafiką w rzeczywistości jeśli porównac do Drive Club? Przepaść czy niewielka różnica?
Opublikowano 11 maja 20159 l Jak odpaliłem DC po PC to pierwsze moje wrażenie, co tu tak klatkuje, boli to 30 fps bo dwóch dniach grania na 60. Łatwość prowadzenia samochodu też trochę kłuje w oczy, niby każdy wiedział, że to wymagający arcade, ale przez te pół roku człowiek tak się przyzwyczaił do modelu jazdy DC, że przyjął to za normę, a PC pokazało jak się prowadzi samochód wyścigowy. Polecam ustawienia eX4cTa, mam bardzo podobne i sprawdzają się dobrze w większości samochodów poza kartami, tymi pierdułkami na padzie w ogóle się nie da jeździć, nie mogę się doczekać kiedy ta męczarnia w karierze się w końcu skończy. Czasami wybieram się na jazdę gokartami ale po dłuższej jeździe mam problemy z błędnikiem i to samo spotkało mnie wczoraj w PC, to chyba znak, że to dobry symulator Edytowane 11 maja 20159 l przez GoltaR
Opublikowano 11 maja 20159 l Teraz pytanie do tych, którzy już są w karierze dalej niż 1 sezon. Jak to dalej wygląda ? możemy zmieniać teamy ? Czy dalej kartami się ścigamy ? Możesz przedłużyć kontrakt po zakończeniu sezonu lub brać nowy team z innym samochodem. Po pierwszym sezonie miałem do wyboru przynajmniej 3 alternatywy. Edytowane 11 maja 20159 l przez mattaman
Opublikowano 11 maja 20159 l Karty sie dość szybko kończą, pózniej jest wyścig Focusem RS, a pózniej wsiadłem w Rufa, Richard Burns Rally to DriveClub przy tej grze.
Opublikowano 11 maja 20159 l Dzisiaj biore swojego Project CARS bo juz nie moge wytrzymac Jeszcze u kumpla przetestowałem Shifter TH8A do Thrustmastera i chyba tez wezme bo to jest piekna sprawa :C
Opublikowano 11 maja 20159 l Kilka zdań od mnie: gram na T300 - kalibracja zgodnie z tym co na ich fejsie podają. Przy FF jeszcze nie grzebałem - ale już na defaultowych ustawieniach prowadzenie samochodu, reakcję na polecenia mega - żadnych opóźnień i innych problemów (gram bez żądnych wspomagaczy, tryb zawodowiec). Jedyne co drażni to nie da się robić zdjęć na kierownicy - kamerą się nie da sterować (chyba, że ja czegoś nie umiem ustawić). Kolejna wada: menusy ciężko obsługuje się kierownicą - szkoda, że nikt nie pomyślał o daniu możliwości sterowania padem w menusach a kierownicą w samym wyścigu... Z ciekawości zagrałem raz na padzie ale po przesiadce z kiery - to jednak nie to samo (wręcz zaryzykowałbym stwierdzenie "nie da się grać" ) Lista torów miazga, martwi trochę mała liczba samochodów ale zobaczymy za kilka tygodni jak bardzo to będzie doskwierać. Graficznie jest przyjemnie, póki co grałem same słoneczne wyścigi, dupy może nie urywa ale jak dla mnie jest ok. Dropów też nie uświadczyłem. Dla mnie póki co 8/10 (ocena obniżona za menusy i małą liczbę samochodów). Wszystkim polecam.
Opublikowano 11 maja 20159 l Faktycznie kombo CARSy + T300RS = ale juz kombo CARSy + T300RS + sluchawki 7.1 = Brzmienie silnikow jak i wszystkich dzwiekow dochodzacych z samochodu to mistrzostwo swiata! Grajac w GT6 musialem czasami rezygnowac z sluchawek bo nie dalo sie wytrzymac bzyczenia imitujacego dzwieki niektorych silnikow. Tutaj to zupelnie inna bajka. Mozna wylapac takie smaczki jak stukoczace przednie blotniki w Caterhamie 7 Classic, dobijajace zawieszenie do podlogi po najechaniu na wysoka tarke, nie wspominajac o klasychnych "pierdnieciach" na niskich obrotach. Oprawa audio CARSow powinna byc stawiana za przyklad w tego typu grach!
Opublikowano 11 maja 20159 l Budzetowa T100 tez daje mega rade! FF dziala jak nalezy, a sama fizyka w grze, zachowanie auta, czucie kazdej nierownosci w asfalcie to cos pieknego. Jestem wlasnie po 4h sesji Online ze znajomymi i randomami (no nie uwierzylbym ze tak moga dzialac wyscigi Online, gdybym sam w nie nie gral), do tego zmienne warunki pogodowe - COS PIEKNEGO !Nürburgring w strugach deszczu, pozniej gesta mgla, gdzie przebijajace sie slonce jeszcze bardzej ogranicza widocznosc, Azure przy lekkiej mrzawce, California przy zachodzie slonca - dla mnie MIAZGA. Jak ktos jest jeszcze niezdecydowany to niech czym predzej biegnie do sklepu po swoja kopie !
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.