Michał102 870 Opublikowano 7 czerwca 2015 Opublikowano 7 czerwca 2015 Na PS4. Start wyścigu jest jakby w slow motion... potem jak się stawka rozjedzie jest ciut lepiej, ale dropy są jak dla mnie nieakceptowalne. Ja jestem cholernie na tym punkcie wyczulony. Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 8 czerwca 2015 Opublikowano 8 czerwca 2015 Mam pewną teorie co do zapisywania czasów w wyzwaniach społecznościowych, może to przypadek ale zapisuje mi tylko czasy gdy łapie się w rankingu do 3000 miejsc. Wczoraj sprawdzałem czas i byłem na 29xx, dzisiaj już mi krzyczy, że nie mam czasu w tym wyzwaniu. Jest to już któryś raz z rzędu kiedy czas znika z rankingu, Może moja teoria jest bzdurą i ktoś wie o co w tym chodzi. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 8 czerwca 2015 Opublikowano 8 czerwca 2015 (edytowane) Miejmy nadzieję że mimo wszystko idzie progres w trophy za te wyzwania Ponownie zachęcam do udziału w 3h endu na torze Le Mans w sobotę. Zostały jeszcze miejsca w kategorii LMP1 Info na PW. Edytowane 8 czerwca 2015 przez mattaman Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 12 czerwca 2015 Opublikowano 12 czerwca 2015 Pojawił się patch 1.4 ktory duuuuzo poprawił. Chyba lepszy framerate w deszczu, pojawily sie swiatla stop na asfalcie, oraz wiele innych poprawek ktorych nie chce mi sie wymieniac ani szukac. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 12 czerwca 2015 Opublikowano 12 czerwca 2015 Project CARS –Patch 1.4 – Release Notes General* Pagani Monza Clubday invitational event - No longer causes the game to crash when using a specific livery on the Pagani Huayra.* PC - Fixed an issue that would cause the game to crash while watching saved replays, when shared memory is enabled.* PS4 - Anisotropic filtering has been increased to help reduce blurry textures.* PS4 - Temporal anti-aliasing has been further optimized. This reduces the ghosting effect and additionaly gives the player full control via a slider to tweak the resulting image according to personal preference.Performance improvements* Xbox One - Various performance optimizations, adding up to an average of 5-6% performance improvement. This results in an overall smoother experience.* PS4 - All shaders have been rebuilt using new shader compiler, giving a significant performance boost in some areas.* PS4 - CPU performance gains due to new more aggressive code optimisations.Physics & AI* The AI loss of grip that results from tyre degradation as a result of wear is now more noticeable.* The AI will now show much more realistic grip loss when running on slick tyres in the rain.* First pass improvements on various tracks to enhance the AI performance and ability (Azure Circuit, Donington GP, Watkins Glen, Bathurst, Nordschliefe)Pitting, tuning, setups* Fixed an issue where certain street cars would pit for tyre change during rain when they already had the correct tyres fitted.* Fixed an issue where custom vehicle setups were lost when progressing through sessions.* Improved the system used to select the most appropriate tyres based on current and predicted weather conditions.* Ensure that the AI always pit when they need to change tyres based on the weather conditions.* The Default strategy will now correctly show the tyres that will be fitted on the player vehicle during a pit stop.* The pit stop routine will no longer start during online races until the player closes the pit stop menu. This ensures that the player has enough time to select or configure an appropriate set of actions before the pit crew start working on the car.* Tyre pressures will now be correctly set when the player changes to a new set of tyres.* The currently-active Pit strategy will now remain in action when advancing through race sessions. Online* Fixed an issue where the player was sometimes given a large time penalty when exiting the pit lane.* Fixed an issue where the remaining session time displayed an incorrect value in the Tuning screen.* Fixed an issue that at times would prevent a player from entering a race, after joining a second online lobby.* Fixed and issue where the Track Location popup would at times appear on some screens.* PS4 – The lobby browser now displays random lobbies instead of always the oldest lobbies.* PS4 – Fixed an issue where network features could not be used after resuming from rest mode.* PC - The lobby browser now automatically extends the search distance for lobbies when not enough of them are found using the default filter. Lobbies that are hosted further away (and therefore have potentially worse latency to all peers) appear at the bottom of the browser, and are colour coded with yellow or orange icons do indicate the quality of the connection.* PC - The session host now regularly sets the current timestamp into a session attribute, so that sessions with too old timestamps are not displayed in the browser. This prevents stale sessions with no active host from appearing in the session browser.* PC - When joining a session, the client now attempts to request the member details multiple times before giving up. This helps to improve the success rate of joining online sessions.* Xbox One – Fixed an issue where matchmaking was not filtering the race length correctly.Controls – All platforms* Fixed pedals and triggers that vibrates during replays.* Fixed an issue that causes the wheel centring spring to be active during driving.* Improved force feedback strength and tweaked the default force feedback parameters for all supported wheels based on community feedback.* Further enhancements to the steering feeling – Improved blending between the tyre force spring and the steering lock spring.* Improved behaviour of the wheel force springs while navigating the menu system.Controls – PS4* Fixed an issue where the player got stuck on the career screen when entering driver name using a wheel controller.* Improved the support implementation of several older Fanatec wheels, such as the GT2, GT3, and CSR.* Fixed the Fanatec CSS so that it works correctly in sequential mode.* Fixed the Fanatec CSP pedals to save the calibration correctly if player calibrated only pedals.* Fixed the Fanatec CSP ABS rumble.* Fixed the Fanatec CSW handbrake.* Game Pad - Tilt Control support implemented to allow controller tilt to be used to control the vehicles.Vehicles* Adjusted handbrake strength on vehicles which are equipped with handbrakes. Fixed an issue where the rain wipers’ state did not reset correctly when restarting a session. Fixed an issue where light glows from a vehicle behind the player would sometimes appear in front of the player.* Fixed fuel pressure gauge calibration in several cars.* Fixed an issue where a white border would at times appear around the brake light glow of certain cars.* Ford Mk.IV – Improved the collision model to prevent vehicles wedging in under other vehicles.* Formula Gulf, Gumper Apollo, Formula Rookie - Fixed and issue with the livery sets that caused the livery selection to display wrong liveries. * Lykan Hypersport -Statistics updated to latest manufacturer specification.* Lotus 72D - Improved handing characteristics, exposed bump stops to be adjustable in the vehicle setup, reduced cold sensitivities of the slick tyres, adjusted the AI speed, wear and rain tires to match the player’s experience. * Karts - Reworked the Karts optimization to help address performance drops with a lot of Karts on track.* McLaren 12C GT3 - Adjusted the vehicle pose to more closely match the real car.* BMW M3 GT4 – Improved the accuracy of the levels at which the oil and water temperature warning lights will activate.* Ford Escort RS1600 - Improved the collision and wheel contact model to prevent climbing over other cars in collisions.* 250cc Superkart – Improved the default setup to address controller issues on higher speed tracks, and improved the AI handling. * Lotus 49 – Improved the AI handling of the vehicle in corners and in close racing. * Pagani Huayra - Reduced fuel consumption to around 3mpg in hard track use, and improved cooling to prevent engine overheating.Tracks* Bathurst – Removed cones in the pit lane that was causing cars to get stuck.* Watkins Glen – Fixed a number of accuracy issues around the track. * Lemans 24h – Improved the race line at a few corners to keep the LMP cars off the curbs as this was causing the cars to lean over on two wheels.* Silverstone National – Vehicle grid placement reworked to more closely align with the painted start boxes.* Hockenheim (various layouts) – Reworked the wet weather reflection mapping to address incorrect object reflections.* Willow Springs – Fixed an issue where the vehicle could drive through the barriers when exiting the pits.GUI* Driver Network Profile - Visual tidy up to improve usability.* Fixed an issue where very thin lines would not always appear.* Added support for better info display on the Community Events page.* Fixed the issue where HUD customization was not saved on exiting a session.* Fixed an issue where the Potential Lap time display on the Lap Info board would be inconsistent with the sector times being displayed. * Monitor/Spectate mode - Fixed an issue where the vehicle being viewed would automatically reset to the player’s vehicle on leaving the monitor screen. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 12 czerwca 2015 Opublikowano 12 czerwca 2015 analiza gamersyde miazdzy, prawie rock solid 60fps na ps4 po tym patchu, brawo dla deva Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 12 czerwca 2015 Opublikowano 12 czerwca 2015 szukałem sobie ustawień do DFGT w PC i znalazłem na YT tego jegomościa: co za czubek, jak zmyśla, jak tłumaczy z angielskiego, w ogóle jaką ściemę wali to korci mnie, żeby mu napisać co o nim myslę Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 12 czerwca 2015 Opublikowano 12 czerwca 2015 mega konkretnie wyglada ten patch notes, z ciekawości pamiętam że sporo pływał fps na Xboxie, też to naprawili? Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 mala roznica na xone, na ps4 ogromna, praktycznie caly czas teraz gra smiga 55fps-60fps Cytuj
Luqat 975 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 Nawet start full gridu na Sarthe w deszczu? Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 13 czerwca 2015 Opublikowano 13 czerwca 2015 (edytowane) Ja tam w deszczu przy max autach widzialem dropy. BTW: Przyjechał shifter TH8A <3 https://www.youtube.com/watch?v=8RrxPGEM5Sg Edytowane 13 czerwca 2015 przez Redmitsu 5 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 14 czerwca 2015 Opublikowano 14 czerwca 2015 (edytowane) Jeeezu jak te zmiany biegów słodko wyglądają i brzmią Edytowane 14 czerwca 2015 przez Szejdj 1 Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 14 czerwca 2015 Opublikowano 14 czerwca 2015 A juz za rok Asseto Corsa i GT7 Piękne czasy dla nas nastały. Cytuj
Kaczi 829 Opublikowano 14 czerwca 2015 Opublikowano 14 czerwca 2015 (edytowane) czy pod T100 na PC i DC są jakieś specjalne ustawienia? Czy włączać i jechać? PS: Obie gry na PS4 Edytowane 14 czerwca 2015 przez Kaczi Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 (edytowane) Przede wszystkim poprawnie przeprowadzić kalibracje, pedaly dociskac powoli, ustawiajac katy przy 2 ustawieniu pamietaj, ze masz kierownica skrecic tylko o 90 stopni, a nie jak niektorzy na maksa itp. W temacie o kierownicach tez zamieszczalem filmik, na podstawie ktorego niektore rzeczy poprawilem. (niektore rzeczy jednak zostrawilem standardowo - jak mart str kierowania 5) Edytowane 15 czerwca 2015 przez easye Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 Panowie, ktoś tutaj podawał sprawdzone ustawienia pod pada - byłbym bardzo wdzięczny za wygrzebanie tych ustawień i ponowne ich podanie (mam teraz mocno ograniczony dostęp do neta i sam nie zdążę tego znaleźć). Ostatnio trochę pograłem na padzie bo nie chciało mi się rozkładać kierownicy i jakże duże było moje zdziwienie, że klasą GT3 robie czasy średnio o 2-3 sekundy na kółku lepsze względem tego co było na kierownicy. Zawsze miałem ogromne trudności z grą na padzie w tego typu gry, a tu taka niespodzianka. Być może na tych ustawieniach, które wcześniej podawaliście było by jeszcze lepiej:) Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 Panowie, ktoś tutaj podawał sprawdzone ustawienia pod pada - byłbym bardzo wdzięczny za wygrzebanie tych ustawień i ponowne ich podanie (mam teraz mocno ograniczony dostęp do neta i sam nie zdążę tego znaleźć). Ostatnio trochę pograłem na padzie bo nie chciało mi się rozkładać kierownicy i jakże duże było moje zdziwienie, że klasą GT3 robie czasy średnio o 2-3 sekundy na kółku lepsze względem tego co było na kierownicy. Zawsze miałem ogromne trudności z grą na padzie w tego typu gry, a tu taka niespodzianka. Być może na tych ustawieniach, które wcześniej podawaliście było by jeszcze lepiej:) Controller Preset Mode 2 (make sure you change 1st) Steering Deadzone 5 Steering Sensitivity 30 Throttle Deadzone 10 Throttle Sensitivity 40 Brake Deadzone 10 Brake Sensitivity 30 Clutch Deadzone 10 Clutch Sensitivity 45 Speed Sensitivity 70 Controller Filtering Sensitivity 30 Force Feedback 100 RPM/Gear Display Yes Controller Preset Mode 2 (make sure you change 1st) Advanced Off Still not perfect, still have to try lots of things and will adjust accordingly. 1 Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 16 czerwca 2015 Opublikowano 16 czerwca 2015 Ostatnio trochę pograłem na padzie bo nie chciało mi się rozkładać kierownicy i jakże duże było moje zdziwienie, że klasą GT3 robie czasy średnio o 2-3 sekundy na kółku lepsze względem tego co było na kierownicy. Bez wspomagaczy? W tym bez ABS? Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 16 czerwca 2015 Opublikowano 16 czerwca 2015 Przykładowo Mercem SLS GT3 z włączonym tylko ABSem (na padzie hamulca wyczuć nie sposób) na SPA robie 2:20,5xx, a na kierce już 2 sekundy w du.pe . T100 mam na domyślnych ustawieniach i może tu jest pies pogrzebany. Odnoszę wrażenie, że sterowanie na tej kierownicy jest strasznie mułowate... wszystko dzieje się z lekkim lagiem i nie jestem w stanie jechać tak szybko jak na padzie. Ogólnie dziwna sprawa. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 16 czerwca 2015 Opublikowano 16 czerwca 2015 w GT na PS3 też lepsze czasy kręciłem na padzie, ale i tak wydałem 1000zł na G25 Cytuj
Kaczi 829 Opublikowano 16 czerwca 2015 Opublikowano 16 czerwca 2015 gra nie wykrywa mi kierownicy T100, kierownica sprawna bo sprawdzałem na DC, ktoś coś jakaś pomoc? Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 16 czerwca 2015 Opublikowano 16 czerwca 2015 Kierownice podepnij do konsoli jak załaduje się pierwszy ekran z komendą "wciśnij X" (przed intrem). Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 Pograłem trochę po ostatniej łatce i jestem zachwycony jak ta gra teraz płynnie chodzi Minimalne spadki jeszcze się zdarzają, ale raczej tylko w srogiej ulewie gdy jedziemy w środku stawki i praktycznie cały ekran pokrywa tafla wyrzucanej spod kół wody. Mam też wrażenie, że gra jeszcze wyładniała. Początkowo twierdziłem, że CARSy nie wyglądają najlepiej, ale jak zobaczyłem co sobą prezentuje nowa Forza, to zmieniam zdanie - CARSy sa przepiękne. Brawa dla SMS Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 Poprawili AA i dodali np. odbicia świateł stopu w asfalcie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.