Gość TopsyTurvy Opublikowano 15 sierpnia 2013 Opublikowano 15 sierpnia 2013 Jak już jesteśmy przy marzeniach i życzeniach to poproszę o dopasiony remake Turoka 2 z multi włącznie, na moim N64 czteroosobowy split był hitem (obok GoldenEye i Southparka w NTSC, który na TV był czarno biały). Cytuj
Shankor 1 620 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 (edytowane) Shadowman był dobry, to fakt. Ja poproszę nowe MDK, Jedi Knight z klimatem z Dark Forces II i filmowymi przerywnikami oraz nowego, klasycznego Fallout'a z drużyną i turową walką (może Wasteland 2 da radę). PS. Nie pogardzę też Black & White 3, wierne pierwszej części. Edytowane 16 sierpnia 2013 przez Shankor Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 (...) klasycznego Fallout'a z drużyną i turową walką (może Wasteland 2 da radę). Eee, a "klasyczny Fallout" to własnie nie był do grania solo, a drużyna to wymysł dopiero od Fallout Tactics? Cytuj
Suavek 4 719 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 W klasycznych Falloutach byli kompani, i to wcale niemało jeśli się grało charyzmatyczną postacią. W jedynce troszkę toporni, w dwójce zaś można było wydawać im proste komendy i zmieniać ekwipunek. Cytuj
Shankor 1 620 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Zarówno w pierwszej jak i w drugiej części można było sobie chodzić z drużyną. Tylko nie dało się nimi sterować. Sterowanie wszystkimi było dopiero w Tactics. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Chodzenie w parze, albo brak możliwości sterowania każdym towarzyszem to taka trochę naciągana i udawana dupa, a nie "Fallout z drużyną". To samo jest w Skyrim, a poczucia drużynie nie daje Cytuj
Shankor 1 620 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Zagraj w klasyczne części to pogadamy. ;-) Cytuj
Suavek 4 719 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Nie. Towarzysze w pierwszych Falloutach to nie "naciągana i udawana dupa", gdyż wielu z nich - w przeciwieństwie do wielu współczesnych NPC tego pokroju - posiadało osobowość, własne komentarze i reakcje na poczynania gracza, side-questy, dodatkowe dialogi, czasem zdolności specjalne. Sam sterowałeś jedną postacią, ale dało się odczuć, że kompani to nie mięso armatnie, ale właśnie drużyna. O wiele bardziej niż jakiś rekrutowany no-name, bezimienny członek gangu czy inny skryptowany żołdak. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 (edytowane) Grałem.... po 30 min w każdą xD W Tacticsa trochę więcej, bo kilka godzin. Jakoś mnie nudziły wtedy takie gry. Już bardziej mi pasowały wszelakie Jagged Alliance'y etc. [Edit up] Zwrot "Drużyna" to dla mnie stricte tylko i wyłącznie mechanika. Nie ważne jak beznadziejny lub za(pipi)isty jest dany NPC pod względem charakteru. Jeżeli nie mam całkowitego wpływu na jego poczynania w trakcie walk to on nie jest dla mnie członkiem drużyny a przybłędą, ewentualnie kompanionem czasowym. Edytowane 16 sierpnia 2013 przez Kazuun Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 GFWL marketplace purchases ending Aug 22,2013. As part of the upcoming Xbox 360 systemupdate, Microsoft Points will be retired, and theXbox.com PC marketplace will be closed as ofAugust 22, 2013. We encourage you to spendyour Microsoft Points balance prior to thischange. Although you will not be able to purchase new games, you can continue toenjoy previously purchased content bydownloading them through the Games forWindows LIVE client software as usual. More Ciekawe co się stanie z tymi wszystkimi grami, które mają DLC tylko w tym gów,nianym sklepie (tak, na Ciebie patrzę, Dircie 3). Wyobrażanie sobie, że udostępnią je za darmo to złudne marzenia, ale trochę słabe będzie zostawienie ludzi w du,pie z grami krzyczącymi co trzy kroki "KUP PAN SAMOCHODZIK", a po kliknięciu będzie 404. Cytuj
Suavek 4 719 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 [Edit up] Zwrot "Drużyna" to dla mnie stricte tylko i wyłącznie mechanika. Nie ważne jak beznadziejny lub za(pipi)isty jest dany NPC pod względem charakteru. Jeżeli nie mam całkowitego wpływu na jego poczynania w trakcie walk to on nie jest dla mnie członkiem drużyny a przybłędą, ewentualnie kompanionem czasowym. Było pisać od razu, że masz jakieś dziwnie ubzdurane definicje, to byśmy klawiatury nie marnowali. Drużyna "mechaniczna"... lawl Cytuj
scuff 463 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Nie ważne jak beznadziejny lub za(pipi)isty jest dany NPC pod względem charakteru. Ja wolę jednak ciekawą fabułę i twisty z NPCami mającymi własne AI niż "drużynę" rodem z Icewind Dale'a. Pamiętam jak w starych falloutach wielkość druzyny była uzalezniona od charyzmy, chciałbym żeby znowu wprowadzili takie niusanse :=( Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Nie ważne jak beznadziejny lub za(pipi)isty jest dany NPC pod względem charakteru. Ja wolę jednak ciekawą fabułę i twisty z NPCami mającymi własne AI niż "drużynę" rodem z Icewind Dale'a. Pamiętam jak w starych falloutach wielkość druzyny była uzalezniona od charyzmy, chciałbym żeby znowu wprowadzili takie niusanse :=( I co jeszcze... Żyjemy w czasach press X to jason, gry stają się coraz prostsze i zbiegają się do wspólnego mianownika, coby John Doe na pewno grę kupił a później się nie stresował jakimś czytaniem albo rozumieniem. Takie są korzyści z mainstreamu i postępu technologicznego. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Ciekawy RTS sie szykuje, czekam Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Może i nie jest to topowa seria wśród męskiej części populacji Graczy ale imho poniższy argument zmienia sytuację całkowicie i sprawia, że nadchodzące The Sims 4 stanie się raczej prawie_że_na_pewno zakupem obowiązkowym: 2 Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Widziałem to, pojawiły się też pytania czy będzie można regulować szerokość bioder i dlaczego nie można... spłaszczyć klatki piersiowej O_o. Niemniej mile widziana zmiana ;D. Cytuj
scuff 463 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Bawił się już ktoś 7 days to die? W końcu czuję atmosferę survivalu, crafting i nieco minecraftowy świat z bloków połączony ze scavengem i zombiakami z DayZ. Nie ma budowania słitaśnych willi, trzeba się mocno zabunkrować i czekać z bronią w łapie na noc, inaczej można się pierwszej zdziwić. Póki co mnóstwo bugów, to wciąż alpha, za to multiplayer jest świetny, polecam. Zebrali pół miliona na kickstarterze, gra przeszła już steamowy greenlight, póki co jest do kupienia na oficjalnej stronie za 35$. http://7daystodie.com/ Cytuj
Shankor 1 620 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 11 Października 2013 r. wyjdzie Borderland 2 GOTY, które nie będzie zawierało wszystkich DLC. Też mi GOTY. A czekałem i czekałem na zbiorcze wydanie. To chyba sobie jeszcze poczekam. Cytuj
Suavek 4 719 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Przyzwyczajaj się. To tak samo jak Season Passy, które coraz częściej ostatnio nie obejmują nawet wszystkich DLC. Ja już od dawna nie zaprzątam sobie głowy grami, do których jeszcze nie wyszedł komplet DLC, o ile nie chcę w nie zagrać "tu i teraz". Nawet jak się kupi gierę w promocji, to potem znowu jakieś DLC się pojawia i czegoś nagle brakuje. Już i tak mam takie zaległości w tych wszelkich rzekomych "AAA", że jestem skłonny nawet poczekać rok-dwa po premierze, kiedy już wiem, iż nic więcej się nie pojawi. Tymczasem Borderlands 2 chyba będą chyba ludki z gearbox jeszcze doić przez długi czas. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Właśnie mi się też trochę krew zagotowała, jak przeczytałem newsa o B2 i GOTY. Kij im w oko jeszcze za tego Season Passa, który będzie miał "wszystkie cztery" fabularne DLC. Co za bullshit. Powoli się uczę, że nie ma co w ogóle brać gołej gry na premierę, bo inaczej muszę szykować 2x tyle kasy na wszystkie DLC po drodze. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 (edytowane) Ale Gearbox jeszcze przed premierą samej gry we wrześniu rok temu mówił, że Season Pass będzie dotyczył czterech i tylko czterech story DLC. To czemu TERAZ takie oburzenie, a nie rok temu? A czemu GOTY nie zawiera wszystkich DLC... bo GOTY wychodzi w październiku a DLC mają wychodzić do końca roku, więc jest to stosunkowo zrozumiałe. Co do SP nie zawierających wszystkich możliwych DLC do danej gry jakie się kiedykolwiek ukażą. Niby trochę żal - pewnie, ale z drugiej strony wątpliwe by było by ktoś dał content do gry warty 100 dolarów czy ileś w cenie 30 dolców, bo to by był zwyczajnie kiepski biznes. Ja miałem farta dorwać Season Pass za 30 złotych więc nie narzekam specjalnie. Edytowane 28 sierpnia 2013 przez Kazuun Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Oburzenie, bo zapowiedzieli czy nie, ale Season Pass dotychczas znaczył "wszystkie DLC jakie będą", a nie tylko nie wiadomo jaka część. Oni są odpowiedzialni za zepsucie tego, a miliony durniów (w tym ja), za poklepanie ich po plecach kupując to. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Hola hola, to producent zaznacza co zawiera sie w Season Pass. To, że jakieś głąby ubzdurały sobie, że SP=WSZYSTKIE DLC to nie problem Gearbox. Skoro zaznaczyli wyraźnie, że u nich SP=4 fabularne DLC to nie rozumiem teraz kłapania dziobami awanturników. Owszem, fajnie byłoby dostać wszystkie DLC, ale Gearbox postąpił uczciwie tym razem. Co do gry, sam wreszcie mam zamiar grę nabyć, tym razem wycisnę z niej wszystkie soki. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Bronienie Gearbox? Naprawdę? To prawie tak, jakbyście chcieli, by jeszcze bardziej nas dymali. BTW, u nich Season Pass to było "all four campaign add-ons", nie wiem w jaki sposób "all" odnosi się do czterech z pięciu i Bóg jeden wie ilu jeszcze fabularnych DLC, nie mówiąc już o całej reszcie typu skiny czy klasy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.