Gość Zaqair Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Nie wiedzialem gdzie to wrzuci to dam tu: Citybound, an offline and moddable city-building sim announced With Citybound, designer Anselm Eickhoff has a simple goal—"to do something crazy." A 21-year-old computer science student in Munich, Germany, he originally set out to make an alternative to SimCity, according to a story at Gamasutra. Citybound will be browser-based and run offline, with moddability as "a priority, not an afterthought," according to Eickhoff's dev blog. The game will support large cities and regions that can be simulated at once and not rely on what Eickhoff calls "tiny city lots or artificial city interaction dynamics." Citybound will also offer procedural buildings and a level of simulation that takes into account individual cars and pedestrians, according to a post introducing the project. "Ever since I played A-Train and SimCity 2000 as a child, this was my dream," Eickhoff writes. "Now I have the technology, the skills and the knowledge to implement it." Eickhoff currently works as a web developer for a German radio broadcaster, according to Gamasutra, and for the time being is developing Citybound alone. He's not planning a Kickstarter or Indiegogo proposal to raise funds, but will instead offer paid early-access to the game in a way similar to Overgrowth and Minecraft, according to a recent Reddit post. "I'm not financially dependent of this being a success, but if it does make some money, I can put even more time into it," writes Eickhoff on Reddit. "I like this organic process better than thinking of stretch goals now and hoping that it works out." Since posting his plans on the SimCity subreddit, Eickhoff writes on his blog that the attention paid to his project has made him decide to "streamline" his life a bit more so he can devote more time to Citybound. He hopes to release a playable alpha in the next three months. For additional images and examples of the animation Eickhoff is designing, be sure to check out his dev blog here. http://www.pcgamer.com/2014/03/11/citybound-an-offline-and-moddable-city-building-sim/ Duzo koles obicuje zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj
Suavek 4 695 Opublikowano 18 marca 2014 Opublikowano 18 marca 2014 Squeenix znowu to zrobił. Deus Ex The Fall to podobno beznadziejny port z tabletów, do tego stopnia, że nawet grafiki nie podbili, nie da się zmienić klawiszy, a czułość myszy nawet na maks jest za wolna. Dobrze, że się wstrzymałem. Poczekam aż będą to sprzedawać za parę euro w promocji, to może kupię dla fabuły. Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Nie wiem czy kogos to zainteresuje tutaj. Planują remake starej przygodówki Sierry na PC z lat 90'tych Wtedy to była niesamowita gra, dodatkowo nastrój potęgowały te wszystkie mroczne piksele, na których nic nie było widać a wszystkiego trzeba się było domyslać. Miało to wtedy swój urok. Nadal gdzies mam swoją kopię gry z miesięcznika Reset. Myslę, że samo delikatne odswieżenie grafiki to za mało żeby przyciągnąć ludzi do klasyka. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 23 marca 2014 Opublikowano 23 marca 2014 no nie wiem nie jestem przekonany, do tego fear factory na soundtracku trochę słabo Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 23 marca 2014 Opublikowano 23 marca 2014 No i co z tego ze FF na soundtracku a co niby miało być ? Sama gra rzeczywiście dupy nie urywa auta wyglądają jakoś sztucznie, świecą jak psu jajca, efekt cienia mógły być lepszy, krew wygląda biednie - mam nadzieje że nad tym jeszcze posiedzą. Cytuj
scuff 463 Opublikowano 26 marca 2014 Opublikowano 26 marca 2014 Launch trailer, nie wiem czy koza obali LOLa z 1 miejsca twitcha, ale będzie wysoko. Przez kilka dni... co najmniej jeden. 1 Cytuj
SpacierShark123 1 505 Opublikowano 27 marca 2014 Opublikowano 27 marca 2014 Nie siedzę za bardzo na portalach PC dlatego też nie orientuję się.Wiecie może kiedy wychodzi ten bajer od nvidii , który ma podnieść fps w grach na dx11?Coś jak mantle dla amd . Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 28 marca 2014 Opublikowano 28 marca 2014 Skąd to jest ?Z życia wzięte Cytuj
Suavek 4 695 Opublikowano 30 marca 2014 Opublikowano 30 marca 2014 Halo: Spartan Assault już nie będzie na PC exclusivem dla Win8 - http://store.steampowered.com/app/277430 W ogóle gdyby tak połączyć kropki ze sobą, to można by przypuszczać, że Microsoft szykuje się na zmianę frontu w kwestii gier PC. Ostatnio sporo się słyszało o poświęceniu blaszakom więcej uwagi. M$ zamyka wkrótce G4WL, coraz więcej ich gier pojawia się na Steam, a także wraz z zamknięciem G4WL mają niby ogłosić coś nowego w kwestii swej strategii wobec PC. Na forum powyższego SA także ciekawy wątek - http://steamcommunity.com/app/277430/discussions/0/540737414631736132/ Do tego ten cały remake Age of Empires II, a także zapowiedziany Age of Mythology, gdzie obok siebie widnieją loga Steam i Microsoft. Czyżby zmiana polityki się nam szykowała? M$ wreszcie przejrzy na oczy i nie tylko wyda część swoich staroci na Steam (Halo chyba najbardziej wyczekiwane), ale także więcej nowości w przyszłości? Może faktycznie wystraszyli się Valve i ich tego całego SteamOS, szczególnie po niezbyt ciepłym przyjęciu Windows 8. No chyba, że za bardzo idealizuję myślami i wcale tak różowo nie będzie. Niemniej jednak Halo 1-4 na PC bym nie pogardził... <cebula>W bundlu za 5zł</cebula> :> Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 30 marca 2014 Opublikowano 30 marca 2014 Współpraca M$ z Valve? It's about time. Cytuj
scuff 463 Opublikowano 30 marca 2014 Opublikowano 30 marca 2014 Niemniej jednak Halo 1-4 na PC bym nie pogardził... <cebula>W bundlu za 5zł</cebula> :> 5zł za te nerf gun adventures? Murzynie proszę. Cytuj
Suavek 4 695 Opublikowano 30 marca 2014 Opublikowano 30 marca 2014 (edytowane) 5zł za te nerf gun adventures? Murzynie proszę. Grałem w demo wieki temu, aż takie złe nie było. EDIT: Kurde, tak patrzę na ten filmik i naprawdę niektóre bronie wyglądają jak te z Halo :\ Edytowane 30 marca 2014 przez Suavek Cytuj
scuff 463 Opublikowano 30 marca 2014 Opublikowano 30 marca 2014 (edytowane) Wychowałem się na doomach/heretikach/quake'ach i jak strzelam to chcę czuć że pociski wchodzą w mięso, kiedy grałem w Halo 1 na pc to nie miałem żadnej przyjemności z zabijania.. Edytowane 30 marca 2014 przez scuff Cytuj
Suavek 4 695 Opublikowano 30 marca 2014 Opublikowano 30 marca 2014 Też nie miałem, a puste lokacje przyczyniły się do rzucenia gry w kąt. Niemniej jednak 2 czy 3 bym może i zagrał gdyby wyszło na PC i nie było kijowym console-portem. Ale tak jak mówię, na zasadzie "może kiedyś jak będzie za grosze", bo jakoś szczególnie mi nie zależy. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 marca 2014 Opublikowano 30 marca 2014 Wychowałem się na doomach/heretikach/quake'ach i jak strzelam to chcę czuć że pociski wchodzą w mięso, kiedy grałem w Halo 1 na pc to nie miałem żadnej przyjemności z zabijania.. zwykły karabin może i tak, ale snajpa/magnum łoi pięknie Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 6 kwietnia 2014 Opublikowano 6 kwietnia 2014 Znane są już wymagania Watch_Dogs: http://www.cdaction.pl/news-37646/rekomendowane-wymagania-komputerowego-watchdogs-juz-znane.html Minimalne całkiem niezłe. Cytuj
SpacierShark123 1 505 Opublikowano 6 kwietnia 2014 Opublikowano 6 kwietnia 2014 Znane są już wymagania Watch_Dogs: http://www.cdaction.pl/news-37646/rekomendowane-wymagania-komputerowego-watchdogs-juz-znane.html Minimalne całkiem niezłe. 8 rdzeni?Ło cholercia kogoś chyba poniosło z wymaganiami. Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 6 kwietnia 2014 Opublikowano 6 kwietnia 2014 No im się akurat pomyliło, bo ten i7 3770, ma 4 rdzenie. Cytuj
Suavek 4 695 Opublikowano 7 kwietnia 2014 Opublikowano 7 kwietnia 2014 (edytowane) Pograłem półtorej godziny w Hawkena. Stwierdziłem, że spoko shooter po czym... odinstalowałem. Teraz wiem, co czują nabywcy Titanfalla. ;p A poważnie, jakoś spodziewałem się więcej. I choć z jednej strony nie jest to kolejny shooterek na szybkie kille i widać, że twórcy starali się odwzorować walkę mechów, to ja jakoś tego nie czułem po dłuższej rozgrywce, a całość przerodziła się w ot kolejną multiplayerową strzelankę z obowiązkowym systemem progresji. Po półtorej godziny stwierdziłem, że widziałem dość i wywaliłem, bo zwyczajnie szkoda mi czasu i życia na dłuższe wałkowanie tego. Tęsknię za Unreal Tournament... Edytowane 7 kwietnia 2014 przez Suavek Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 12 kwietnia 2014 Opublikowano 12 kwietnia 2014 nie wiem kur.wa jak można grać w RE4 i czerpać radość z rozgrywki, przecież ten system celowania jest tak upośledzony że mała bania. 1/10 wouldn't buy again Cytuj
Suavek 4 695 Opublikowano 12 kwietnia 2014 Opublikowano 12 kwietnia 2014 Ale reszta gry jest za(pipi)ista. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 12 kwietnia 2014 Opublikowano 12 kwietnia 2014 (edytowane) Uważam, iż nie ma pan racji. Sterowanie czołgiem przecież jest czadowe* i wymusza na graczu kombinowanie w każdym pojedynku, gdzie na ekranie jest 3 lub więcej przeciwników. Wieśniak za tobą -> truchtasz przed siebie -> obrót -> ostrzegawczy strzał w potylicę -> podbiegasz -> z kopa chu,ja -> 2 ciachnięcia nożem. No zaj.ebiste. Girsy czy inne ded spejsy nigdy mi takiej przyjemności z zabijania nie dały. Po 10 godzinach 10/10, zobaczymy jak dalej. *na ustawieniu B pada to już w ogóle jest rewelacja Edytowane 12 kwietnia 2014 przez ragus Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.