łom 1 955 Opublikowano Środa o 11:27 Udostępnij Opublikowano Środa o 11:27 Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 818 Opublikowano Środa o 15:41 Udostępnij Opublikowano Środa o 15:41 Aż można jakąś szybką konkluzję? Bo nie chce mi się oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza
dominalien 254 Opublikowano Środa o 15:48 Udostępnij Opublikowano Środa o 15:48 (edytowane) ∙ ⟵ znikająca konkluzja W dniu 19.10.2024 o 00:32, MarekCol napisał(a): Ja, jebie, już chciałem pisać, że zgarbiony w salonie nad stolikiem do kawy gra, ale nie, teściu zrobił, że jest lepiej xd Teściu uratował sytuację xd Chłopie, zastanów się. Przecież widać, że ci niewygodnie xd Kanapa/Sofa w salonie to nie jest wysokość fotela gamingowego. Pierdol teścia i se kup coś ergonomicznego, co nie połamie ci kręgosłupa. Choćby od tego miał dostać przepukliny, musi siedzieć bo awantura gotowa. Edytowane Środa o 15:50 przez dominalien Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 955 Opublikowano Środa o 16:06 Udostępnij Opublikowano Środa o 16:06 21 minut temu, creatinfreak napisał(a): Aż można jakąś szybką konkluzję? Bo nie chce mi się oglądać. Od 32 minuty jest podsumowanie. W skrócie bieda RT albo taki o niskiej jakości często nie jest nawet warty włączenia a ze wszystkich 30 paru przetestowanych gier niecała połowa ma dobrze zaimplementowane RT. Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 220 Opublikowano Czwartek o 10:41 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 10:41 Łatwiej to czytać w ten sposób: po prawej gry sponsorowane przez Nvidię, gdzie celowo zwykłe SSR/oświetlenie itp. jest w gorszej jakości, żeby dodatkowo spotęgować siłę RT. Jak widać, nie zawsze jest idealnie, szczególnie w presetach poniżej maksymalnego :). Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 126 Opublikowano Czwartek o 10:49 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 10:49 7 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Łatwiej to czytać w ten sposób: po prawej gry sponsorowane przez Nvidię, gdzie celowo zwykłe SSR/oświetlenie itp. jest w gorszej jakości, żeby dodatkowo spotęgować siłę RT. Widzę foliowa czapka założona. Cytuj Odnośnik do komentarza
MarekCol 366 Opublikowano Czwartek o 10:52 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 10:52 Co tu się odjebuje xd Cytuj Odnośnik do komentarza
mozi 1 977 Opublikowano Czwartek o 11:01 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 11:01 Przecież ten portal to ssie pałę amd aż miło. To hardware unboxed z tego co widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 042 Opublikowano Czwartek o 11:02 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 11:02 20 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Łatwiej to czytać w ten sposób: po prawej gry sponsorowane przez Nvidię, gdzie celowo zwykłe SSR/oświetlenie itp. jest w gorszej jakości, żeby dodatkowo spotęgować siłę RT. Jak widać, nie zawsze jest idealnie, szczególnie w presetach poniżej maksymalnego :). Zwłaszcza te Spidermany zrobione na konsoli z APU AMD. ;] Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 955 Opublikowano Czwartek o 11:27 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 11:27 24 minuty temu, mozi napisał(a): Przecież ten portal to ssie pałę amd aż miło. To hardware unboxed z tego co widzę. Taa szczególnie to jak oceniają FSR xd Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 827 Opublikowano Czwartek o 11:38 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 11:38 Ale kocopoły w tej tabelce xD Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 220 Opublikowano Czwartek o 11:40 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 11:40 50 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a): Zwłaszcza te Spidermany zrobione na konsoli z APU AMD. ;] No to jedyna gra w zestawieniu po pierwsze nie Nvidia sponsored, po drugie Insomniac to jedyna firma, która zrobiła RT dobrze na konsole kiedykolwiek, ulepszając to potem na PC i dalej robiąc to w po prostu zajebistym stylu i wydajności . Metro, Alan, Control, i CP to reklamówki ficzera. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 042 Opublikowano Czwartek o 11:42 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 11:42 Może być tak jak mówisz, ale z moim 3060Ti to ja RT zobaczyć mogę na screenach co najwyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza
GearsUp 118 Opublikowano Czwartek o 11:43 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 11:43 Wukonga dobrze umieścili bo na Medium są bugi w RT więc w ogóle nie uwzględnili w tabelce, Low delikatna różnica na korzyść a Very High rzeczywiście widać różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 220 Opublikowano Czwartek o 11:47 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 11:47 13 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a): Może być tak jak mówisz, ale z moim 3060Ti to ja RT zobaczyć mogę na screenach co najwyżej. Ja wszystkie widziałem i ta lista jest bardzo ok, mało firm jest w stanie zrobić A) ładne RT B) nie psujące innych rzeczy w grze C) wydajne RT i presety dla różnych konfiguracji, prócz najwyższych. PS5 Pro na konsolach może coś zmienić, zobaczymy na jak długo i jak to wpłynie na wydajność RT nowych gier na PC. 12 minut temu, GearsUp napisał(a): Wukonga dobrze umieścili bo na Medium są bugi w RT więc w ogóle nie uwzględnili w tabelce, Low delikatna różnica na korzyść a Very High rzeczywiście widać różnicę. Ja często decyduje się na RT, z racji 7900 XTX nigdy nie wysokie i rzadko jest na plus, prawda, CDP Red w tym mistrzowsko sobie radzą. Każdy preset robi robotę i w jakimś stopniu ulepsza wrażenia wizualne. W takim CP 2077 SSR na ultra jest podobny jak RT na Low, a w Alanie 2 jak dasz SSR na max to jest qrwa dramat totalny w stosunku do RT na low i w ogóle innych gier, tak jakby zrobili to specjalnie xD (odbicia oczywiście). Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 955 Opublikowano Czwartek o 11:55 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 11:55 Za tydzień czy dwa mają zrobić filmik na temat tego jak RT wpływa na wydajność, ale będzie wtedy ból dupy Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 220 Opublikowano Czwartek o 11:57 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 11:57 3 minuty temu, łom napisał(a): Za tydzień czy dwa mają zrobić filmik na temat tego jak RT wpływa na wydajność, ale będzie wtedy ból dupy Wiadomo jak wpływa - gównianie wpływa, w zasadzie nie ma sensu tego używać, mając trochę gorsze oświetlenie odbicia itp. stosując zaawansowane technologie z UE5 czy Decimy z 3x lepszą wydajnością . Ciekawe co przyniosą kolejne generacje. ---- Najgorsze RT jak dla mnie ma Diablo IV, nie dość, że nie widać różnicy to jeszcze gra polegająca na napierdalaniu zamienia się w stutter fest xD. Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 955 Opublikowano Czwartek o 12:00 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 12:00 Kolejne generacje przyniosą więcej RT bo to mocno przyspiesza pracę. Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 220 Opublikowano Czwartek o 12:01 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 12:01 4 minuty temu, łom napisał(a): Kolejne generacje przyniosą więcej RT bo to mocno przyspiesza pracę. To chyba największy plus tej technologii, ale jak pisałem z drugiej strony mamy silniki jak UE5, które doskonale to robią z użyciem rasteryzacji i nawet bez wsparcia HW RT i dalej różnica w wydajności jest ogromna, Wukong, SH2 itp. Mam te same odczucia co do Wukonga. Cytuj Odnośnik do komentarza
mozi 1 977 Opublikowano Czwartek o 13:02 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 13:02 Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a): ---- Najgorsze RT jak dla mnie ma Diablo IV, nie dość, że nie widać różnicy to jeszcze gra polegająca na napierdalaniu zamienia się w stutter fest xD. To samo jest w elden ring. Gra po włączeniu RT jest po prostu nie grywalna. Stutter co chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 042 Opublikowano Czwartek o 13:09 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 13:09 Czytając te opinie to Krychu zrobił deal życia ze swoim XTXem - może i RT leży, ale rasteryzacja jak złoto. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 827 Opublikowano Czwartek o 13:15 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 13:15 No taka była też dyskusja dwa lata temu przy okazji premiery nowych kart. Też zdecydowałem się na AMD za 5000 zł bo jednak lepiej to cenowo wychodziło jeśli chodzi o rasteryzację. Tylko teraz rynek wygląda trochę inaczej, karty potaniały, doszły wersje Super, usprawniono DLSS. Teraz jak się będę przesiadał jednak oczekuję wydajności w RT od kolejnej karty. Z tym ,że więcej niż 6k nie dam więc na pewno nie kupię 5090 Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 126 Opublikowano Czwartek o 15:32 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 15:32 (edytowane) 3 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a): To chyba największy plus tej technologii, ale jak pisałem z drugiej strony mamy silniki jak UE5, które doskonale to robią z użyciem rasteryzacji i nawet bez wsparcia HW RT i dalej różnica w wydajności jest ogromna, Wukong, SH2 itp. Software lumen radzi sobie doskonale w Silent Hill 2? Nie wiem, w którym miejscu, w porównaniu do HW RT oświetlenie we wnętrzach jest fatalne, odbicia są żałosne a ambient occlusion słabiutkie. W sumie nawet bez porównania do HW RT te elementy, na które ma wpływ software lumen wyglądają w SH2 słabiutko. 3 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a): Wiadomo jak wpływa - gównianie wpływa, w zasadzie nie ma sensu tego używać, mając trochę gorsze oświetlenie odbicia itp. stosując zaawansowane technologie z UE5 czy Decimy z 3x lepszą wydajnością . Co do wydajności to wiadomo, że RT lekki nie jest, ale pisząc "trochę gorsze oświetlenie odbicia itp. stosując zaawansowane technologie z UE5 czy Decimy" widać, że odnośnie oświetlenia nigdy nie miałeś do czynienia na żywo z grami z PT czy z dobrym GI, a co do odbić to żadna standardowa technologia nie ma najmniejszego podjazu do RT. Więc z "trochę gorszego" robi się tak naprawdę "o WIELE gorsze". Edytowane Czwartek o 15:48 przez tjery 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 220 Opublikowano Czwartek o 15:48 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 15:48 18 minut temu, tjery napisał(a): Software lumen radzi sobie doskonale w Silent Hill 2? Nie wiem, w którym miejscu, w porównaniu do HW RT oświetlenie we wnętrzach jest fatalne, odbicia są żałosne a ambient occlusion słabiutkie. W sumie nawet bez porównania do HW RT te elementy, na które ma wpływ software lumen wyglądają w SH2 słabiutko. Co do wydajności to wiadomo, że RT lekki nie jest, ale pisząc "trochę gorsze oświetlenie odbicia itp. stosując zaawansowane technologie z UE5 czy Decimy" widać, że odnośnie oświetlenia nigdy nie miałeś do czynienia na żywo z grami z PT cz z dobrym GI, a co do odbić to żadna standardowa technologia nie ma najmniejszego podjazu do RT. Więc z "trochę gorszego" robi się tak naprawdę "o WIELE gorsze". Mylisz się, HW RT czasami daje gorsze wyniki niż Lumen i to samo jest we wnętrzach budynków w SH2, wiem, bo sprawdzałem. Są za jasne. Ale z tobą ciężko się o tym gada, no jesteś suwaki na max i lecimy, nie ważne, że są nierówności ^^. Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 126 Opublikowano Czwartek o 15:51 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 15:51 (edytowane) 5 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Mylisz się, HW RT czasami daje gorsze wyniki niż Lumen i to samo jest we wnętrzach budynków w SH2, wiem, bo sprawdzałem. Są za jasne. Nie, nie mylę się. Jak są okna w budynku to do budynku wpada światło, odbija się i oświetla wnętrze, dokładnie jak to robi HW RT w SH2. To co robi software lumen to żart. A jak sobie sprawdzałeś to zapewne żeby to z tym software lumenem jakoś wyglądało to musiałeś podbić jasność całej gry, bo inaczej miałeś ciemnię wszędzie, mimo rzędu okien w ścianach budynku, więc jak przełączałeś na chwilę na RT to przez zbyt dużą jasność gry wydawało Ci się, że jest za jasno. Zresztą filmik u góry wszystko pokazuje czarno na białym, nie ma się o co spierać. 5 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Ale z tobą ciężko się o tym gada, no jesteś suwaki na max i lecimy, nie ważne, że są nierówności ^^. Filmik, który wstawiłeś w każdej rzeczy o której piszę (oświetlenie wnętrz budynków, odbicia, AO) potwierdza to o czym piszę, więc nie wiem o jakie nierówności Ci chodzi. Edytowane Czwartek o 15:54 przez tjery Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.