art100 30 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Wydaje mi się, że Dark Souls w wersji PC będzie jedną z tych gier, co potanieją równie szybko, co Duke Nukem Forever - szczególnie patrząc jaką opinią cieszy się blaszakowy port. IMO można się wstrzymać, za parę miesięcy będzie połowa ceny. ... Zgadzam się w 100%, nie warto tej gry teraz kupować tylko poczekać aż będzie tańszy. Pecetowy DS bardzo szybko dołączy do gier często widzianych na wyprzedaży. Miałem już wersję pudełkową w ręce ale odłożyłem na półkę i poczekam na lepszą cenę. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Pecetowy DS jest imho bezczelnym splunięciem w Naszą twarz. Cytuj
scuff 463 Opublikowano 27 sierpnia 2012 Opublikowano 27 sierpnia 2012 (edytowane) Dobrze że nie kupiłem, gra jest kompletnie niegrywalna. Sterowanie myszka+klawiatura można sobie odpuścić bez próbowania - tragedia. Grafika jest jaka jest, ale pojawia się DUŻY problem odbierający całą przyjemność z gry - znikające tekstury I to nie w stylu "o, zniknela podłoga, chodze po powietrzu!", ale "zniknela podloga, instant death i nieskończone spadanie w przepaść" :confused: W tego typu grze taki bug to kompletny cockblock, patchowanie tego wszystkiego zajmie im następne pół roku... I TA KAMERA, SLODKI JEZUSIE........................ Edytowane 27 sierpnia 2012 przez scuff Cytuj
Gość szpic Opublikowano 27 sierpnia 2012 Opublikowano 27 sierpnia 2012 dodaj do tego ze jak masz 120hz monitor to gra sie blokuje na 15fps i rozdzielczosci 720/540 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Square Enix wystartowało z betą serwisu Core Online, który umożliwia uruchomienie znanych, wysokiej jakości gier wydawcy bezpośrednio w przeglądarce internetowej — i do tego za darmo. Już można powrócić wspomnieniami doHitman: Blood Money lub Mini Ninjas, a wkrótce pojawi się również Lara Croft: Guardian of Light czy Tomb Raider: Underworld. Biblioteka dostępnych tytułów ma stale się powiększać. Projekt utrzymywany jest dzięki reklamom. Zasada działania systemu jest bardzo prosta. Użytkownicy serwisu poprzez oglądanie reklam zyskują czas gry — każda minuta materiału promocyjnego, z którym się zapoznali, przekłada się później na 20 minut zabawy. Projektanci rozwiązania dążą do tego, abyśmy mieli zawsze jakiś wybór reklam, co ograniczać ma znużenie wyświetlanymi ciągle tymi samymi spotami. Dodatkowy czas zyskuje się również w trakcie dogrywania się etapów, kiedy to także reklamy obecne są na ekranie. Nie wpływa to niemniej na samą prędkość doczytywania. Zgromadzić da się maksymalnie 60 minut gry, który to limit w dowolnej chwili można odnawiać w trakcie jego wykorzystywania. Jeśli ktoś strasznie jednak nie lubi reklam, ma opcję zakupu poszczególnych poziomów dostępnych tu tytułów. Core Online nie wymaga potężnego komputera do działania (gry są za darmo, więc w sumie nie ma problemu wcześniej ewentualnie sprawdzić, jak system u kogoś chodzi). Gry uruchamia się w Internet Explorerze oraz Firefoksie po zainstalowaniu odpowiednich wtyczek, a także bez dodatkowych zabiegów w przeglądarce Chrome. źródło - dobreprogramy.pl Co o tym sądzicie? Wydaje mi się, że inicjatywa fajna. Na pewno dzięki tej usłudze w końcu spróbuję tego Hitmana . Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 EA zarzeka się, że nie jest ZŁEM! Ciekawy artykuł, który sprowadza się do tego, że firmy kupione przez EA mają swobodę i samodzielnie podejmują decyzje (jasne). http://kotaku.com/5942024/ea-exec-swears-his-company-is-not-evil Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 EA zarzeka się, że nie jest ZŁEM! Ciekawy artykuł, który sprowadza się do tego, że firmy kupione przez EA mają swobodę i samodzielnie podejmują decyzje (jasne). http://kotaku.com/59...any-is-not-evil Ciekawe kto im uwierzy w ten bullshit, chyba jedynie totalni fanboje EA i gierek kotletów przez nich wydawanych XD Cytuj
Suavek 4 817 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Ciekawe kto im uwierzy w ten bullshit, chyba jedynie totalni fanboje EA i gierek kotletów przez nich wydawanych XDAle zdajesz sobie sprawę, że tych jest - niestety - całkiem sporo? To tak jak z fanami squeenix i/lub Final Fantasy, albo innego Blizzarda czy Bioware - nie ważne co dostaną, będą to chwalić i usprawiedliwiać, oszukując przy tym samego siebie. Zresztą, już samych miłośników gier sportowych jest multum. Zło złem, ale ta cała kasa z powietrza się nie bierze... Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 To jak z CoDami. Cały świat ich nienawidzi, a jak gra wychodzi to - boom - 10 baniek w ciągu tygodnia się rozchodzi. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 Nie wiem o co chodzi z tym hejtem na CoD - spoko fps, dynamiczny, multi casualowe i to jest wlasnie to w co chce pograc przez 1h po powrocie z biura a nie dzwonienie po ziomalach, kto sie ustawi w BF3 i na ktorej górce potem kampimy. Nikt nikogo w CoD grac nie zmusza a wszyscy hejtuja jakos bezsensownie. Ze multi nie takie jak w BF - no to chyba dobrze, ze jest inne niz copy/paste z batylfilda. 1 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 Nie zrozumiałeś mej myśli Yacek. Miałem na myśli że czytając fora i serwisy doszedł byś do wniosku że CoDa lubi jakieś 1000 osób a reszta graczy go nienawidzi. Potem pada rekord sprzedaży - to jest ten "fenomen". No chyba, ze każdy z fanów kupuje po kilka tysięcy kopii ;p Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 Kolejnej ARMY może już nie być: Arma III: Twórcy gry zatrzymani przez Greków pod zarzutem szpiegostwa! Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 (edytowane) Albo w grze pojawi się mapka wzorowana na greckim więzieniu xD Edytowane 12 września 2012 przez MBeniek Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 Nie zrozumiałeś mej myśli Yacek. Miałem na myśli że czytając fora i serwisy doszedł byś do wniosku że CoDa lubi jakieś 1000 osób a reszta graczy go nienawidzi. Potem pada rekord sprzedaży - to jest ten "fenomen". No chyba, ze każdy z fanów kupuje po kilka tysięcy kopii ;p No ale to jest nawet na tym forum uskuteczniane, jakis straszny hejt na CoD i nie wiadomo jaki ołtarzyk dla BF a to dwie różne gry są i pajace z działu konsolowego pier dolo, że ojojoj jakie te multi w codzie drętwe i noskillowe jest i sięginie od jednej kuli a oni w tych swoich multiplayerowych super symulatorach wojny musze naku rwić połowe magazynka w body aby zaliczyć hita. Nie jest drętwe, jest szybsze i inne przede wszystkim - dla mnie fajne. Multi w BF też jest spoko chociaż nie lubię takiego rozległego muliplayera. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 heh też mnie smieszy hejt na cod'a a wywyższanie bf. Obie firmy doją graczy jak tylko mogą, dice wydaję nowe dlc i patche, które mało co naprawiają, ale wrzucają nowe bugi plus konsolowy bf to żenada, ale nie BF SUPER, COD GÓ'WNO. Jedny plus dla Dice/EA to, że gra przynajmniej nowy silnik ma. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 No i devi z Obsidian'u postanowili zrobić grę swoich marzeń (oldschoolowego izometrycznego RPG) za pomocą Kickstarter'a. Szykuje się HIT Obsidian Entertainment and our legendary game designers Chris Avellone, Tim Cain, and Josh Sawyer are excited to bring you a new role-playing game for the PC. Project Eternity (working title) pays homage to the great Infinity Engine games of years past: Baldur’s Gate, Icewind Dale, and Planescape: Torment. Project Eternity aims to recapture the magic, imagination, depth, and nostalgia of classic RPGs that we enjoyed making - and playing. At Obsidian, we have the people responsible for many of those classic games and we want to bring those games back… and that’s why we’re here - we need your help to make it a reality! Project Eternity will take the central hero, memorable companions and the epic exploration of Baldur’s Gate, add in the fun, intense combat and dungeon diving of Icewind Dale, and tie it all together with the emotional writing and mature thematic exploration of Planescape: Torment. Combat uses a tactical real-time with pause system - positioning your party and coordinating attacks and abilities is one of the keys to success. The world map is dotted with unique locations and wilderness ripe for exploration and questing. You’ll create your own character and collect companions along the way – taking him or her not just through this story, but, with your continued support, through future adventures. You will engage in dialogues that are deep, and offer many choices to determine the fate of you and your party. …and you'll experience a story that explores mature themes and presents you with complex, difficult choices to shape how your story plays out. Pewnie obecny rekord Double Fine na Kickstarterze (jeśli chodzi o same gry), czyli te prawie 3,5 mln$, zostanie z łatwością pobity . Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 Na papierze brzmi jak marzenie każdego fana wspomnianych wyżej tytułów. Ale jak dobrze wiemy 'papier' to jedno, a rzeczywistość to drugie. Nie mam zdania póki nie zobaczę grywalnego buildu w ruchu. Temu KS nie jest dla mnie w większości Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 (edytowane) Project Eternity will take the central hero, memorable companions and the epic exploration of Baldur’s Gate, add in the fun, intense combat and dungeon diving of Icewind Dale, and tie it all together with the emotional writing and mature thematic exploration of Planescape: Torment. Jeśli ktoś pisze takie rzeczy to znaczy, że nie ma bladego pojęcia jak w merytoryczny sposób zachęcić potencjalnych "producentów". Dziwnym zbiegiem okoliczności nie byli w stanie osiągnąć tych zamierzeń w produkcjach finansowanych przez poważne firmy, ale zrobią to bo dostaną kasę z góry... W skrócie uwierzę jak zobaczę. Bo póki co to bujdy. Edit: Już mają 400 000 $ podejrzewam, że zbiorą z 2 M i wyjadą na wakacje Edytowane 14 września 2012 przez Shankor Cytuj
scuff 463 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Trailer Overstrike: Trailer Overstrike "poprawiony" przez EA Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Cd-Projekt w końcu wystartowało ze swoim cyfrowym sklepem, czyli cdp.pl. Katalog na początku wygląda dość marnie (tylko 34 tytułów ), ale za to ceny wydają się być w porządku (m.in. W2 za 30zł) 1 Cytuj
Manor 645 Opublikowano 15 października 2012 Opublikowano 15 października 2012 Panowie pececiarze, jaki tenis na pc? Z tego co zauważyłem to z ostatnich lat jest tylko Top Spin 2 i parę Virtua Tenisów. Co lepsze, bardziej mnie kręci symulacja i wymagająca rozgrywka, bo sam trochę grałem w tenisa. Top Spin 2? Czy są jakieś uaktualnienia składów? Bo gra jest chyba z 2006 roku. Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 16 października 2012 Opublikowano 16 października 2012 Wracając do Project: Eternity. Skubani zebrali ponad 3,5 mln $ (zamknięcie za 9 godzin), świetny wynik, jest szansa na ciekawą i złożoną grę (rozbudowa gry była uzależniona od ilości $ na kickstarterze). Warto zobaczyć ile dodali od pierwszego postu na KS. Na początku byłem mocno sceptyczny, ale teraz im kibicuję i czekam na grę (którą kupię, o ile nie będzie crapem). http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/ Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 16 października 2012 Opublikowano 16 października 2012 Mają 3x więcej niż chcieli...... ale pieniądze to nie wszystko ;p Zobaczymy co wyjdzie... Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 17 października 2012 Opublikowano 17 października 2012 Dlaczego się tak obawiacie, że gra może okazać się crapem?? Przecież to Obsidian - twórcy takich klasyków jak Planescape Torment, Icewind Dale czy Kotor II. W sumie ich nowsze tytuły też były dobre (Fallout: New Vegas czy Alpha Protocol), tylko właśnie przez nacisk wydawców na szybką premierę zabrakło czasu na dopracowanie. A teraz jak mają wolną rękę i sami sobie ustalają datę premiery to z doszlifowaniem wszystkich elementów nie powinno być problemu. W ogóle cały czas będą mieli kontakt z fanami przez to forum dla "sponsorów" plus w planach jest beta, więc o crapie nie może być mowy. Najwyżej będzie to tylko dobra gra w "staroszkolnym" stylu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.