Opublikowano 1 kwietnia 201312 l ...tylko nachodzi pytanie - czy to nie troszkę paranoja, że muszę kupić 3x Titan by cieszyć się 60 klatkami? Wymagaia wymaganiami, postęp postępem... ale bez przesady
Opublikowano 1 kwietnia 201312 l Te 3XTitan to akurat już jest chore, no ale całe szczęście, że to tylko ciekawostka,a nie mam nadzieję, trend jaki mógłby zapanować na piecykach. Już kiedyś producenci zachwalali możliwość puszczenia w dual sli kart, a tak naprawdę to nie sądzę by wiele osób z tego korzystało. Tak z innej beczki to w końcu pojawił się pierwszy screen z Torment:Tides of Numenera Wygląda całkiem fajnie biorąc pod uwagę, że Unity to nie jest jakiś mega zaawansowany silnik oferujący graficzne wodotryski. Wiadomo, tekstury można jeszcze podciągnąć,poprawić geometrię otoczenia i dodać inne rzeczy ale ogólnie to graficznie tytuł raczej nie powinien straszyć choć główne skrzypce i tak pewnie będzie grał świetny design, który już z concept artów dobrze rokuje. Edytowane 1 kwietnia 201312 l przez Paliodor
Opublikowano 1 kwietnia 201312 l Zależy co rozumiesz przez "wiele". To zdecydowana mniejszość ludzi grających na PC ale nie jest aż tak rzadkie, jak może Ci się ewentualnie wydawać. Samemu osobiście znam dwie osoby co mają SLI układy. Co do screena: Design kapitalny. Imho nawet nie wygląda tragicznie i jeżeli tak by gra wyglądała w całości, to nie było by nad czym płakać. Być może jestem zmęczony albo coś ale ten most po lewej oraz latarnie u dołu wyglądają na "delikatnie muśnięte cell-shadingiem" w moich oczach. Tak jak by troszkę odstawały graficznie or reszty scenerii. Dla mnie znacznie ważniejszym elementem są postacie, ich wygląd oraz animacja. Te rzeczy są mnie w stanie bardziej razić niż niedociągnięcia w tłach.
Opublikowano 1 kwietnia 201312 l Znowu cukierki, niech sobie raz na zawsze twórcy wsadzą tę modę głeboko w dupę i powrócą do "fotorealistyczności", najlepiej mhhrocznej. I gadam tu ogólnie. Co za dużo to niezdrowo. Edytowane 1 kwietnia 201312 l przez Sebastian Ś.
Opublikowano 2 kwietnia 201312 l Cukierki to macie w Diablo 3, Screen wygląda wg mnie bardzo ok. Nie ma co zresztą oceniać całokształt kolorystyczny po zaledwie jednej planszy z "The Bloom" (która swoją droga kolorystyke jaką ma, taką ma ale cukierkową z całą pewnośćią bym ją nie określił). Nie oczekuje wodostrysku po nowym Tormencie, chce dostać fabułą wątkami i światem po ryjcu, który będzie w zasadniczym stopniu budował to, co zbudował Planescape.
Opublikowano 2 kwietnia 201312 l Tutaj też niby jest cukierkowy wygląd, ale całokształt robi dobre wrażenie:
Opublikowano 2 kwietnia 201312 l Również niestety cukierki ale oczywiście jak się już człowiek wciągnie i gra to nie zważa na takie sprawy. Ogólnie jestem osobą niezmiernie elastyczną jeśli chodzi o oprawę ale w zapowiedziach pewnych produkcji zaczyna mnie to już powoli irytować i zaczynam odczuwać przesyt.
Opublikowano 2 kwietnia 201312 l No ale ej zabawa kolorami w monitorze i taką cukierkowatość jak kogoś razi da sie zreperować xd
Opublikowano 2 kwietnia 201312 l Tak przypadkiem natrafiłem na takie coś na YouTube. Paliodor wrzucił screena, to tu macie vidsa. To mnie tylko utwierdza, że nie mam pojęcia gdzie kolega Sebastian się dopatruje cukierkowatości.
Opublikowano 2 kwietnia 201312 l Może przywykł do współczesnych shooterków i teraz każdy kolor inny niż brązowy to cukierek.
Opublikowano 2 kwietnia 201312 l W sumie może daje lekkim cukierkiem, ale bez przesady z "cukierkowatością" (ilość cukru w cukrze or something lol) a ten motyw jak dało mrokiem kiedy ta postać klękała przed ołtarzykiem i mrugnął tam potwór to wgl, bardzo fajna scena. Gra może być miejscami niepokojąca, podoba mi się taki zamysł.
Opublikowano 3 kwietnia 201312 l W ruchu prezentuje się to bardzo fajnie. Postać jest dobrze animowana, efekt zapadającego mroku też fajnie buduje klimat. Jedynie co mają do poprawy to fakt, że postać troszkę za bardzo wyróżnia się na tle otoczenia. Na ogromny plus muzyka.Coś czuję, że szykuje się genialny ost do tej gry.
Opublikowano 4 kwietnia 201312 l Raven Software i Activision wypuszczają kody źródłowe od Jedi Academy i Jedi Outcast do sieci: Raven shares source code for Jedi Knight games Homage paid to LucasArts memory 38 2 hour ago - 8:30 AM on 04.04.2013 In the wake of LucasArts' death at the hands of Disney, Raven Software and Activision have decided to release the source code for the Jedi Knight games -- Jedi Academy and Jedi Outcast. "Raven is sad to hear about the closing of LucasArts today, we respected them and enjoyed working with them over the years," the studio told Kotaku. "... As a gift to the persistently loyal fanbase for our Jedi games and in memory of LucasArts, we are releasing the source code for both games for people to enjoy and play with." You can download Jedi Outcast here, and get Jedi Academy here. There's no support for either of them, so dig in and have fun. Świetna sprawa, może jakieś fajne mody powstaną z rąk zapaleńców. Jakiś czas temu puściłem multi Jedi Outcast i o dziwo jeszcze troszkę ludzi gra, w Academy pewnie jeszcze więcej będzie ale w sumie nawet nie sprawdzałem jeszcze mimo, że mam ją na Steam. Edytowane 4 kwietnia 201312 l przez Paliodor
Opublikowano 4 kwietnia 201312 l Ciekaw jestem co to za kod, poniewaz jak staralem sie go otworzyc to sypalo mi jakies bledy o braku srodowiska xbox. czyzby kod na wszystkie platformy?
Opublikowano 5 kwietnia 201312 l Ciekawostka dla ludzi lubiących gry Blizzarda. Konkretniej Titan. http://titanfocus.info/_/news/project-titan-info-leak-esports-jay-wilson-blizzcon-2013-and-more-r65 Niby nie potwierdzone, plotki i leak bla bla bla - ale to nie znaczy, ze nie można se poczytać albo miec jakiegoś zdania na dany temat
Opublikowano 6 kwietnia 201312 l No to Torment uzbierał z samego kickstartera więcej kasy niż Project Eternity. Shit just got real.
Opublikowano 8 kwietnia 201312 l pytanie do tych co grali na pc w dark souls uzywaliscie tego moze: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=488240 ?
Opublikowano 8 kwietnia 201312 l orientujecie się czy iD Software jeszcze istnieje albo czy ktoś ma chociaż w planach wydanie jakiejś oświeżonej wersji albo następcy QIII Arena? Pograłem ostatnio i nawet pominąwszy aspekt sentymentu to ta gra jest cholernie miodna. Szczerze to już wymiotuję tymi krasnalami w Halo i dziesiątą wodą po Modern Warfare i chciałbym zagrać w coś pokroju Q3 a tutaj okazuje się, że na rynku posucha i prócz Shootmanii, która klimatem nie grzeszy, nie ma na rynku nic ciekawego.
Opublikowano 8 kwietnia 201312 l id software zyje i ponoc dlubie przy nowym doomie ( tzn wywalili po premierze rage to co mieli i robia od nowa). I przyjecie dooma zadecyduje czy id software nie bedzie zamkniety po ostatnich porazkach. Wiec nie liczylbym na cos w stylu Q3
Opublikowano 8 kwietnia 201312 l Jakbyś chciał wiedzieć więcej to: Kotaku: Doom 4 being rebuilt for next-gen, Rage 2 canceled, id's future in trouble http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=534093&highlight=doom+4 http://kotaku.com/five-years-and-nothing-to-show-how-doom-4-got-off-trac-468097062 Pod linkiem kupa tekstu, to nie wklejam. Edytowane 8 kwietnia 201312 l przez Hela
Opublikowano 11 kwietnia 201311 l Tez za Q3 tesknie, pamietam jak z 9-10 lat temu sie obsralem zurem po sam pas, jak Xaero na nightmare usidlilem i jeszcze mialem to nagrane, albo jak sciagalo sie bota ID, co mial wszystkie statsy wysrubowane na maksa i na dm6 walka. Wtedy to robilo. Teraz czasami zagram na http://www.quakelive.com/ ale to juz nie to samo.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.