_Red_ 11 992 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Szczerze mówiąc, nie pamiętam co spowodowało, że taki research się pojawił w laboratorium. Łapię ufoki, robię odkrycie za odkryciem i potem widzę, że mam pełno nowych przedmiotów:) Ale ten pancerz pojawił się stosunkowo wcześnie w moim przypadku, bo dopiero jestem przed misją główną "Attack alien base". http://xcom.wikia.com/wiki/Skeleton_Suit_%28Project%29 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Szprota Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 No to chyba może przez to że ufoków nie łapie(złapałem chyba z 2 bo trzeba było) No nic jutro coś pokombinuje Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Trzeba by było sprawdzić na wiki co odblokowuje ten pancerz. Sam nie pamiętam dokładnie. Gra karze tylko w początkowym stadium za niewykonanie misji głównej, bo po prostu ma się zbyt mało mocy przerobowej/jest zbyt dużo rzeczy na ogarnięcie i przez to ciężko utrzymać niski poziom paniki. Ja jestem przed ostatnią misją główną od jakiegoś miesiąca, gdzie gram sobie po kilka godzinek tygodniowo, ale jako że mam pokryty cały świat satelitami to poziom paniki mi nie wzrasta. Cytuj Odnośnik do komentarza
mr_pepeush 96 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 strasznie mi sie dywan klei. to chyba od tego miodu, ktory z ekranu plynie jak cisne xcom wlasnie skonczylem rozgrywke. niestety okazuje sie, ze zle rozlokowalem instalacje i mam kupe na miekko... nie zwrocilem uwagi, ze w miejscu, gdzie mial byc jeden uplink, jest zrodlo pary non stop brak mi technikow, a jedyne dotad 4 satelity mam na 4 kontynentach, zamiast na jednym. chyba czas na rozpoczecie zabawy od nowa, a wlasnie skonstruowalem klucz do wejscia do ukrytej bazy obcych Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Wydaje mi się, że na źródle pary można zbudować każdy budynek, nie trzeba generatora. Nie przejmowałbym się tym tak bardzo, bo w późniejszym etapie gry dostaje się dostęp do naprawdę potężnego (i drogiego) generatora, więc energii będziesz miał dużo. Jak brakuje techników, a powinno przynajmniej na początku, to polecam zainwestowanie w workshopy, a już najlepiej podlinkowanie dwóch ze sobą. Nie przejmuj się tym, że satelity masz na 4 kontynentach. Też tak miałem. Później jak będziesz miał więcej satelit to będziesz mógł sobie wybierać, gdzie chcesz je umiejscowić. Do tego czasu po prostu wrzucasz je tam, gdzie jest wysoki poziom paniki. Na misjach zawsze wybieraj te, które umożliwiają Ci zdobycie pieniędzy, bo na początku jest to najbardziej bolesne ograniczenie. Jeżeli dostaniesz zlecenie od Council na wytworzenie jakiś przedmiotów i nie jesteś zadowolony z nagrody to zrób reloada. Dostaniesz inne. Nie ma sensu zaczynać od nowa. Ta gra uczy pokory i adaptowania się do sytuacji. Jak Ci się coś nie uda to trudno. Normala traktuj jako rozgrzewkę przed Classiciem. Taki dłuższy tutorial. Ech, muszę w końcu skończyć tę grę Cytuj Odnośnik do komentarza
diolek 43 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 brak multika na jednej konsoli to wedlug mnie duzy blad. ta gra jest stworzona do wymieniania sie padem przy jednej konsoli po ukonczeniu tury. Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Jak sobie to wyobrażasz, jak drugi gracz wiedziałby gdzie jesteś i jakiekolwiek zasadzi z użyciem Ghost Armora byłyby niemożliwe? Podobnie snajperzy ze Squad Sightem ostrzeliwujący z daleka również nie mieliby racji bytu, bo wiadomo by było gdzie oni są i jak ich flankować. Drugi gracz powinien wychodzić z pokoju? No nie wiem. Jakoś tego nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kymel 786 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Mogli co-opa zrobić z misjami w stylu: jeden gracz kontroluje rannego żołnierza a drugi ma cały team i musi kumpla uratować. Cytuj Odnośnik do komentarza
diolek 43 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Jak sobie to wyobrażasz, jak drugi gracz wiedziałby gdzie jesteś i jakiekolwiek zasadzi z użyciem Ghost Armora byłyby niemożliwe? Podobnie snajperzy ze Squad Sightem ostrzeliwujący z daleka również nie mieliby racji bytu, bo wiadomo by było gdzie oni są i jak ich flankować. Drugi gracz powinien wychodzić z pokoju? No nie wiem. Jakoś tego nie widzę. jak mozna grac w fps multi na podzielonym ekranie ,i jakas przyjemnosc z tego jest, to w tym przypadku tez mozna ustalic jakies reguly fair play:-) . Cytuj Odnośnik do komentarza
mr_pepeush 96 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Estel, dzięki za porady, ale wczoraj już zacząłem grać od nowa Niestety, chyba też dałem ciała, bo zacząłem kopać, budować, kupować, a jestem daleko od misji fabularnej z budową celi i łapaniem sektoida... Lekko skwasiłem W pierwszej grze nie byłem znowu tak daleko, żeby żałować, że odpuszczam (spotkałem pierwsze jednostki stricte bojowe - nie pamietam nazwy, ale te takie szerokie w barach, następne po fioletowych trzynogich paskudach). Może jeszcze spróbuję znów na tamtym savie, bo go zachowałem, ale tutaj z 2h zostało i będę na tym samym etapie Włączyłem opcję autosave, w sumie z głowy mam dzięki temu robienie zapisu na etapie działań w bazie i na początku misji (czasami korzystałem jeszcze z trzeciego zapisu, gdzieś w połowie misji, jak chciałem przejść na perfekcie, a ginęła mi postać). Na początku przestraszyłem się, bo myślałem, że savuje bez opamiętania co turę, ale potem załapałem, że tylko 4 savy robi a potem nadpisuje. @up w fps'y raczej grywasz coopa na splicie, bo vs w splicie ma mniej więcej tyle sensu, co zabawa w chowanego ze skrzeczącą papugą na ramieniu; z drugiej strony w heroes III tysiąc godzin grałem z kumplem zarówno w coopie jak i na versusie i dało radę z wychodzeniem od kompa, więc można w tej grze raczej widziałbym coopa z dwoma drużynami uderzeniowymi, większym terenem do spenetrowania i zdobywaniem większych obiektów niż np. latające spodki; można by dać atak z dwóch skrzydeł, albo drużynę zwiadowców i snajperów, którzy i tak musieliby się dobrze zbliżyć do ofiar (a nie jak teraz, można ich z miejsca nie ruszyć i tylko oczy wysłać do przodu ) Cytuj Odnośnik do komentarza
mr_pepeush 96 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 (edytowane) juz nie lubie tej gry. do pracy sie przez nia nie wysypiam... panika wzrosla na maks w ameryce poludniowej, a po biezacej misji wzrosnie tak i w australii. robi sie goraco, bo nie wiem czy z zadaniem zdaze fabularnym dla obnizenia paniki. w ostatniej misji dostalem straszny lomot - zolnierze mieli po 1-3 pkt zycia jak odprowadzilem VIPa, a jeszcze musialem niedobitki ubic... napiecie mialem jak w walce z bossem w ngs2 [edit:] q-rwa - no i zaspałem do pracy! FUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! Edytowane 28 Grudnia 2012 przez mr_pepeush 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 992 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 (edytowane) No i gra skończona... szybko, za szybko. Tyle badań, rozwoju postaci i bazy po to, by ukończyć kilka krótkich misji fabularnych. Pozostaje wgrać save'a tuż sprzed ostatniej misji i jeszcze trochę powalczyć w randomowych starciach, ale to w zasadzie tyle - zupełnie od nowa nie miałbym ochoty przechodzić. Mimo wszystko gra świetna i intensywna - ostatnio już tylko takich produkcji szukam, które po tygodniu mogą iść na wymianę Edytowane 5 Stycznia 2013 przez Red_XIII Cytuj Odnośnik do komentarza
mr_pepeush 96 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 ja natomiast jestem gamon pierwszej wody... 4 razy juz zaczynalem i ciagle mialem problem z opanowaniem paniki. moze za szybko odpuszczalem. chcialem zrobic duzo badan na misjach pobocznych, a panika powoli rosla... moze gdybym szybciej zrobil nalot na baze ufoli, to by poszlo gladko. a tak to szedlem w rozwoj pod atem satelit, ale tez bryndza wychodzila. walki to pikus i na normalu zaczely mnie juz nudzic, choc z kolei walka w bazie byla za dluga i w pewnym momencie wkurzalo latanie po duzym terenie, bo gdzies cos zostalo do ubicia i nie wiadomo gdzie Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Jak już mało przeciwników zostaje to pojawia się taka fala pomarańczona. Ona Ci mówi gdzie są przeciwnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza
mr_pepeush 96 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 tiaa... tylko bylo tak, ze zasuwałem z jednego końca na drugi, tam fala poleciała z lewej, przeszdłem na lewą część mapy i nikogo nie znalazłem, za to zaraz z drugiej strony ta fala przyszła... no i jako, ze nie wiedziałem dokładnie, czy ktoś został na samym początku bazy, czy może jest kawałeczek ode mnie, to musiałem iść ostrożnie (na ogół wykonuję ruch o jedno pole i przechodzę w wartę w takich "niebezpiecznych" warunkach), więc trwało to dość długo; Cytuj Odnośnik do komentarza
dzialkowiec 35 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 @pepe - może stosuj jedną ze strategii "entrance move" - puszczasz wabika, a reszta w tryb warty, ekipa wroga się pojawia, zmiata kosmitów, ty wracasz wabikiem i zyskujesz turę Ponadto jak bedziesz 5x zaczynać to nigdy się nie nauczysz, bo nie dojdziesz do dalszej gry, a tam nowi ciekawi przeciwnicy są Cytuj Odnośnik do komentarza
diolek 43 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 przeszedlem gre, nikt nie zginal w calej grze,a trofeo - kuloodporny nie wpadlo.dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza
dzialkowiec 35 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 a tutorial był wyłaczony, jak zaczynałeś grę? Cytuj Odnośnik do komentarza
diolek 43 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 tak,wyłaczony. Cytuj Odnośnik do komentarza
dzialkowiec 35 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 trofeum mówi, że żołnierz musi przeżyć i uczestniczyć we wszystkich misjach w grze - na pewno był na wszystkich? może był ranny, a ty go nie zabrałeś na jedną z nich. Owszem nie zginął, ale by zdobyć trofkę musi nie zginąć i być na każdej misji Cytuj Odnośnik do komentarza
diolek 43 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 kurcze teraz niewiem czy byl na wszystkich misjach,czy moze byl na L4 ... no nic ,gierka kozacka i jeszcze nie raz ją przejde: Cytuj Odnośnik do komentarza
Kris77 433 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zagrałem w demo i gierka mi podeszła, nawet bardzo. Szkoda tylko że demo takie krótkie... Pewnie to będzie mój kolejny zakup i mam takie pytania: - Czy gra ma jakiś online pass? - Czy Elite Soldier Pack daje coś przydatnego w rozgrywce, czy tylko pierdoły? - Jak wypadła polska wersja językowa? Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 ja wreszcie położyłem łapki na fulla. Z automatu wskoczył do mojego TOP3 2012. Rewelacyjna strategia i genialny reboot. Jako ortodoksyjny fan pierwowzoru trochę ubolewam, że gdzieniegdzie chamsko ja uprościli i czas rozgrywki skrócili gdzieś o 50-60h ale z drugiej strony o dziwo przełknąłem taką decyzje. Replayality jest genialne więc z chęcią można parę razy tą 20-30h kampanię przechodzić. na dniach ma wyjść darmowy dodatek(czy tam patch) który wprowadzi modyfikatory do rozgrywki więc będzie jeszcze lepiej: Modyfikatory dostępne od samego początku: Damage Roulette: Zwiększone widełki obrażeń od broni New Economy: Losowe fundusze od członków rady Not Created Equally: Początkujący żołnierze mają na starcie losowe statystyki Hidden Potential: Przy awansie statystyki żołnierzy zwiększają się losowo Red Fog: Rany odniesione w boju wpływają negatywnie na wydajność żołnierzy podczas misji Absolutely Critical: Strzał z flanki gwarantuje obrażenia krytyczne The Greater Good: Psioniki można nauczyć się wyłącznie poprzez przesłuchanie psionicznego obcego Marathon: Rozgrywka trwa znacznie dłużej Results Driven: Mniej funduszy z kraju wraz ze wzrostem paniki High Stakes: Losowe wynagrodzenie za powstrzymywanie porwań obcych Diminishing Returns: Zwiększony koszt tworzenia satelit Modyfikatory dostępne po ukończeniu gry na poziomie Impossible: More Than Human: Umiejętności psioniczne pojawiają się niezwykle rzadko War Weariness: Przychody maleją wraz z czasem E-115: Elerium degraduje się z czasem Total Loss: Przy śmierci żołnierza traci się również całe jego wyposażenie Alternate Sources: Ilość energii wymaganej do konstruowania pomieszczeń zwiększa się znacząco Cytuj Odnośnik do komentarza
mr_pepeush 96 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Kris, online pass nie wystepuje, a elite soldier pack to tylko ciuszki. Na muve.pl kupilem gre za 79zl. Dostawa z dnia na dzien - polecam. Wersja polska bardzo fajna. Dobry voice acting, nie meczy, czasem fajnie bluznia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Kris77 433 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 (edytowane) Kris, online pass nie wystepuje, a elite soldier pack to tylko ciuszki. Na muve.pl kupilem gre za 79zl. Dostawa z dnia na dzien - polecam. Wersja polska bardzo fajna. Dobry voice acting, nie meczy, czasem fajnie bluznia Dzięki za info. Na muve.pl już jest za 169 zł, a na pewnym portalu aukcyjnym można wyrwać za niecałe 90 zł z DLC. Ale jeśli nie ma żadnych przepustek, a DLC to duperele, to zaczaję się na używkę. Edytowane 9 Stycznia 2013 przez Kris77 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.