danielskii 155 Opublikowano 22 czerwca 2013 Opublikowano 22 czerwca 2013 no ale mozna wlaczyc tryb marathon a on chyba wydluza rozgrywke? nie probowalem jeszcze ale tak wynika z opisu. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 22 czerwca 2013 Opublikowano 22 czerwca 2013 Nie chce mi się wertować wszystkich stron, więc na szybko. Jakieś porady by gra nie zaczęła mnie frustrować ? Cytuj
Gość Opublikowano 22 czerwca 2013 Opublikowano 22 czerwca 2013 Nie pchać się na pałę, lepiej nie wychodzić jednym herosem na lufy kilku ufokom. Czasami lepiej zrobić 2 kroki mniej niż o 1 za dużo. Staraj się doprowadzić do sytuacji w której każdy członek teamu po wykonaniu ruchu jest w stanie otworzyć ogień do wroga. Oczywiście powyższa dewiza o nie pchaniu się pałę tyczy się również tego, że im mniej wrogów Cię zobaczy, tym lepiej dla skuteczności skomasowanego ognia twojego zespołu . Snajper=bóg słońce. Jak ufok przejmie Twoją jednostkę, to jak najszybciej zabij tego ufoka. Trzymaj palec na "zapisz grę", ale w związku z zabezpieczeniem przed nadużywającymi tej funkcji, musisz się trzymać powyższych zasad. Gra na hardzie nie jest jakaś bardzo trudna, gra jest raczej mało frustrująca o ile często myślimy na zapas. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 22 czerwca 2013 Opublikowano 22 czerwca 2013 (edytowane) A co z tymi fabrykami i naukowcami, bo jakoś nuży mnie czytanie tych pierdół. Aha raczej Polskiego nie ma w opcjach ? Edytowane 22 czerwca 2013 przez marekjw2523 Cytuj
Gość Opublikowano 22 czerwca 2013 Opublikowano 22 czerwca 2013 (edytowane) Ja grałem na X360 w polską wersję, nie wiem jak na PS3. Co do rozwoju naukowego, to jest bardzo istotny. Strategiczne planowanie bazy jest bardzo ważne, bo np. za sąsiedztwo z odpowiednim budynkiem (zwykle takim samym) dostajemy bonusy. Dodatkowa energia, naukowcy itd. Chodzi o to, że nie można stawiać odpowiednich struktur gdzie popadnie, bo miejsce mamy ograniczone i po pewnym czasie może się okazać, że np. nasze zasoby energetyczne nie pokrywają zapotrzebowania na nie, bo mamy za mało generatorów lub też są porozsiewane po całej bazie (a tutaj chodzi o bonusy znacznie zwiększające zasoby!). Nie muszę chyba pisać, że bez rozwoju nowych technologii walka z ufokami jest mocno utrudniona? Do tego rozwój bazy jest wymuszany przez fabułę i nie da się np. posunąć akcji do przodu, jeżeli np. nie zbudujemy czegoś lub nasi naukowcy nie wymyślą nowej broni itp. Edytowane 22 czerwca 2013 przez Gość Cytuj
estel 806 Opublikowano 23 czerwca 2013 Opublikowano 23 czerwca 2013 Najważniejsze żeby jak najszybciej połączyć ze sobą dwa Satellite Uplink i dwa Satellite Nexus. Czyli robisz z nich kwadrat np: Uplink - Uplink | | Nexus - Nexus Dzięki temu masz 16 miejsc na satelity do dyspozycji = możesz wysłać satelitę do każdego kraju = nikt ci nie odejdzie z projektu + dostaniesz bonusy za posiadanie wszystkich krajów z danej grupy 3 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 23 czerwca 2013 Opublikowano 23 czerwca 2013 potwierdzam, główna zasada strategii tej gry, bez tego kwadratu będą same kłopoty, z nim praktycznie cała ekonomia zapewniona Cytuj
maztika 36 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 tak jak piszą koledzy powyżej, a oprócz tego nie buduj hyperwave beacon, jeśli we własnej flocie nie masz demonów (te "samoloty" na technologii obcych), gdyż po zbudowaniu tego ustrojstwa spodki obcych są znacznie silniejsze. w samoloty pakuj najlepiej emp i dobrze byłoby mieć chociaż jeden nad każdym kontynentem. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 29 czerwca 2013 Opublikowano 29 czerwca 2013 Moja ekonomi było do dupy i chyba trzeba zaczynać grę od nowa Afryka stracona, USA najwyższy poziom paniki, ogólnie dupa. Do tego misja gdzie dwóch mam tylko bardzo doświadczonych żołnierzy a reszta to nooby bo reszta odpoczywa . Misja nie do przejścia, a wrogów dużo i jeszcze te cholerne mutanty. Cytuj
kidnappa 269 Opublikowano 29 czerwca 2013 Opublikowano 29 czerwca 2013 Najważniejsze żeby jak najszybciej połączyć ze sobą dwa Satellite Uplink i dwa Satellite Nexus. Czyli robisz z nich kwadrat np: Uplink - Uplink | | Nexus - Nexus Dzięki temu masz 16 miejsc na satelity do dyspozycji = możesz wysłać satelitę do każdego kraju = nikt ci nie odejdzie z projektu + dostaniesz bonusy za posiadanie wszystkich krajów z danej grupy Czego ja tego posta nie przeczytałem jak zaczynałem grę. To mnie właśnie wkurza w tej grze, że ciągle jakieś państwa odchodzą mimo tego, że non stop staram się robić misje zmniejszające panikę. Na dodatek nie wiem dlaczego ubzdurało mi się,że można wysłać tylko 3 satelity. Teraz to ja już nie mam z 6-7 pańśt w tej cąłej osi czy jak to tam jest. I teraz pytanie, zaczynać grę od nowa czy uda mi się mimo wszystko jakoś ją pokonać ? Cytuj
kidnappa 269 Opublikowano 29 czerwca 2013 Opublikowano 29 czerwca 2013 no to jakieś 10 h w plecy, ale lepiej zacząć od nowa i grać komfortowo niż się denerwować ciągle. Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 29 czerwca 2013 Opublikowano 29 czerwca 2013 Wysłanie satelity nad każde państwo wcale nie oznacza, że nikt nie odejdzie, bo panika i tak będzie się zwiększać tam gdzie nie będziesz wysyłał ziomków na misje. Ja wysyłałem satelity tylko w gorących momentach np. jak w Egipcie i Argentynie miałem prawie max panikę (4/5) i miałem misję do wyboru Nigeria/Argentyna/Francja to leciałem do Argentyny, a po misji gdy panika w Egipcie była max wysyłałem tam satelitę co obniżało z automatu panikę o 2 w tym kraju (to że satelita pojawi się tam dopiero po kilku dniach nie ma znaczenia). Co do budowy to nie opłaca się budować laboratoriów, IMO max 2 obok siebie wystarczą. Za to warsztaty to dobra rzecz, bo później jak coś zbudujesz to zwracają Ci część kosztów budowy (zależy od ilości warsztatów obok siebie), i z tego co pamiętam to obniżają koszty budowy przedmiotów. Warto też jak najszybciej łapać ufoków żywcem, dzięki przesłuchaniom dostajemy kredyty które przyspieszają rózne badania np. nowych broni o 50% (co wyklucza potrzebę budowy laboratoriów). A i nie warto dawać mysliwców na kontynenty gdzie nie ma satelit, przynajmniej ja nigdy nie miałem wykrytego latającego UFO nad kontynentem bez satelity. Grałem na normalu, na końcu miałem 10 wystrzelonych satelit i w 3 państwach panikę 3/5, reszta 2/5 lub 1/5. Ale za to wykryło mi 4 ludków ze skillami psionicznymi, po ich wymasterowaniu na polu walki robiłem z przeciwnikiem co chciałem Cytuj
kidnappa 269 Opublikowano 29 czerwca 2013 Opublikowano 29 czerwca 2013 Wysłanie satelity nad każde państwo wcale nie oznacza, że nikt nie odejdzie, bo panika i tak będzie się zwiększać tam gdzie nie będziesz wysyłał ziomków na misje. Ja wysyłałem satelity tylko w gorących momentach np. jak w Egipcie i Argentynie miałem prawie max panikę (4/5) i miałem misję do wyboru Nigeria/Argentyna/Francja to leciałem do Argentyny, a po misji gdy panika w Egipcie była max wysyłałem tam satelitę co obniżało z automatu panikę o 2 w tym kraju (to że satelita pojawi się tam dopiero po kilku dniach nie ma znaczenia). Co do budowy to nie opłaca się budować laboratoriów, IMO max 2 obok siebie wystarczą. Za to warsztaty to dobra rzecz, bo później jak coś zbudujesz to zwracają Ci część kosztów budowy (zależy od ilości warsztatów obok siebie), i z tego co pamiętam to obniżają koszty budowy przedmiotów. Warto też jak najszybciej łapać ufoków żywcem, dzięki przesłuchaniom dostajemy kredyty które przyspieszają rózne badania np. nowych broni o 50% (co wyklucza potrzebę budowy laboratoriów). A i nie warto dawać mysliwców na kontynenty gdzie nie ma satelit, przynajmniej ja nigdy nie miałem wykrytego latającego UFO nad kontynentem bez satelity. Grałem na normalu, na końcu miałem 10 wystrzelonych satelit i w 3 państwach panikę 3/5, reszta 2/5 lub 1/5. Ale za to wykryło mi 4 ludków ze skillami psionicznymi, po ich wymasterowaniu na polu walki robiłem z przeciwnikiem co chciałem No tak, ale jestem już przy ataki na bazie ufo i straciłem z 6-7 państw i mam tylko raptem dwie satelity wypuszczone. Więc chyba będzie lepiej zacząć od nowa. Szkoda tylko moich wojaków, bo mam już większość na maksymalnym "levelu", do tego prawie każdy lata z najlepszym pancerzem oraz z laser/plasma gunami. Jak się wysyła te myśliwce, bo nie czaje tego myku. Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 29 czerwca 2013 Opublikowano 29 czerwca 2013 (edytowane) To były takie ogólne wskazówki ode mnie, na twoim miejscu zacząłbym faktycznie od nowa. Myśliwce masz w hangarze, nowe wytwarzasz tylko na kontynencie na którym zacząłeś grę, potem wysyłasz je na inne kontynenty (transferujesz kwadratem). Można mieć max 4 myśliwce na kontynent (żeby wytwarzać nowe trzeba zrobić miejsce w swoim kontynencie). A żeby zaatakować UFO to musi je wykryć satelita, wtedy masz misję na zestrzelenie tego UFO (wysyłasz myśliwce - pojedyńczo) i potem możesz zbadać wrak (mi kilka razy UFO uciekło, nie miałem żadnych konsekwencji - podobno może wrócić i zestrzelić satelitę, ale to chyba tylko wtedy gdy nie zareagujesz w ogóle na nie czyt. nie wyślesz myśliwców). Edytowane 29 czerwca 2013 przez Czimeq Cytuj
kidnappa 269 Opublikowano 29 czerwca 2013 Opublikowano 29 czerwca 2013 Tak Ufoki mogą zestrzelić satelitę. Miałem satelitę kiedyś nad USA i wykryła mi ona UFO, ale nie wiedziałem jak wysłać myśliwce na inny kontynent i po jakimś czasie satelita została zestrzelona. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 30 czerwca 2013 Opublikowano 30 czerwca 2013 Gra zaczęta od początku i widać postępy , nowe bronie, łapane ufoki, i w końcu atak na bazę . Także chyba warto zagrać od nowa jak ktoś był tak u(pipi)ony jak ja Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Nadchodzi duży dodatek do gry: New soldier abilities allow you to research Gene Mods to augment your fighters' physical capabilities, and the Mechanized Exoskeletal Cybersuit. MECs can use flamethrowers or grenade launchers, because it is cool when mechs use those things. New weapons and equipment will also bolster your assets.New enemies will also rear their ugly heads, with the Mechtoid the first to be unveiled. An alien resource known as MELD, fresh tactical challenges and a whole 47 new maps are also on the cards. You'll also get more multiplayer environments, units, and powers, as well as stuff yet to be announced. http://www.destructoid.com/xcom-enemy-within-announced-for-november-12--260465.phtml Premiera 12 listopada. Cytuj
estel 806 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 YES PLS BITCH. Właśnie sobie odświeżam Xcoma, bo wstyd się przyznać ale przerwałem grę przed ostatnią misją. Dzisiaj właśnie zrobiłem mały rekonesans gdzie jestem, jak wygląda sytuacja i odpaliłem ostatni atak na obcych. Jadę z tematem specjalnie przed Enemy Within, które czuję że wyciągnie mi znowu kilka ładnych godzin z życia. Miód! Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Ja niestety po raz pierwszy w historii był tak w ujany na grę że ją odinstalowałem. Nawet nie chodziło o to że zacząłem grać drugi raz bo dzięki waszym radom szło mi nieźle ale czarę goryczy przelały te z(pipi)ane randomowe strzały. Nic tak nie wkurza jak strzał w przeciwnika który stoi obok ciebie i napis Miss. Gra świetna, ale to potrafi ostudzić chęć do grania 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 31 sierpnia 2013 Opublikowano 31 sierpnia 2013 http://www.youtube.com/watch?v=W5fp9GsCPHU Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 1 września 2013 Opublikowano 1 września 2013 Rozwala mnie narzekanie na trudnosc tej gry. Remake jest o wiele prostszy od oryginalu, a randomowosc strzalow to jeden z najlepszych jej elementów. 90% zgonow spowodowanych nieudanym strzalem to wina gracza, a nie gry. Wlasnie skonczylem swoj pierwszy playthrough na classicu i stwierdzam, ze to najlepszy remake klasycznego hitu (razem z Resident Evil Remake). Po skonczeniu, od razu zabralem się za classic ironman - tutaj dopiero zaczyna się prawdziwa zabawa. Juz nie moge sie doczekac starcia z trybem impossible. Gra ma swoje minusy, glowny to mala ilosc map oraz brak ich randomowosci. Brakuje mi tez tego charakterystycznego klimatu lat 90'tych znanego z oryginalu (i wspanialej muzyki z wersji z psx'a). Do tego zdarzylo mi sie pare bugow z zacieciem sie gry. Ponizej gameplay z dodatku: Swietnie to wyglada. Dodatek z pewnoscia wprowadzi troche zmian w balansie gry, glownie powinni oslabic snajperow ze squadsight, gdyz czyni to gre zbyt prosta od pewnego momentu. Czekam podekscytowany na to rozszerzenie. Cytuj
estel 806 Opublikowano 1 września 2013 Opublikowano 1 września 2013 Ja mam podobnie. Też czekam podjarany i tym razem od razu zaczynam od Classica. Xcoma przeszedłem na normalu, ale pod koniec gra rzeczywiście była za prosta. Chociaż po dłuższej przerwie jak udałem się na misję to praktycznie cały team mi padł. Jednak grupowanie teamu w momencie kiedy przeciwnik ma granaty to nie był dobry pomysł ;P Cytuj
Grzegorzo 1 411 Opublikowano 7 września 2013 Opublikowano 7 września 2013 Bylo? Pod okiem Sesslera twórca oryginalnego X-Com gada z twórcą remake'a . http://youtu.be/z8zZsecTRfM Cytuj
beny25b 0 Opublikowano 6 listopada 2013 Opublikowano 6 listopada 2013 czesc wie ktos moze czy DLC Slinghot-Proca działa z polską wersją na plycie? CZy lepiej poczekac na Enemy Within, ktora podobno bedzie zawierac. Chodzi mi o wbicie trofeów z tego DLC Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.