MBeniek 3 260 Opublikowano 10 stycznia 2012 Opublikowano 10 stycznia 2012 Nowe info na temat zapowiedzianego niedawno XCOM: Enemy Unknown: Gra osadzona będzie w tym samym uniwersum co tworzona w studiu 2K Marin pierwszoosobowa strzelanka. Chronologicznie akcja w XCOM: Enemy Unknown zacznie się jednak znacznie później, w czasach gdy cały świat walczy z inwazją kosmitów. Zespół Firaxis zamierza pozostać wierny tradycjom pierwszych odsłon serii. Dlatego warstwa strategiczna rozgrywana ma być w czasie rzeczywistym, podczas gdy starcia z obcymi będą turowe. Tryb strategiczny pozwoli nam na prowadzenie badań naukowych, odkrywanie sekretów technologii kosmitów oraz produkcję uzbrojenia i sprzętu. Sporo uwagi poświęcimy stronie ekonomicznej i interakcji z rządami różnych krajów, które będziemy musieli przekonać do finansowego wsparcia naszej organizacji. Nie zabraknie oczywiście przechwytywania statków kosmitów. Zwerbowani żołnierze nabywać będą z czasem doświadczenie i rozwijać własne umiejętności. X-COM: Enemy Unknown nie jest tworzony jako remake części pierwszej. Zamiast tego Firaxis tworzy własną grę opartą jedynie na podobnych założeniach. Dlatego współczynniki opisujące postacie będą inne niż w pierwowzorze. Mechanika rozgrywki zostanie uproszczona, choć według autorów usunięto jedynie jej nudne elementy. Pomimo wszystkich tych zmian fundamenty mają pozostać te same. Żołnierze wciąż będą umierali bez możliwości ich późniejszego wskrzeszenia, a w trakcie starć ogromną rolę odegra mgła wojny i linia wzroku postaci. źródło Screeny: Premiera: jesień 2012 (PC, PS3, X360) Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 10 stycznia 2012 Opublikowano 10 stycznia 2012 (edytowane) Wielce żałuję, że nie jest to remake najlepszej części z serii UFO (Enemy Unknown). Wyjdzie zapewne średniak pokroju czeskiego Aftermatha, niczego ponad to bym się raczej nie spodziewał. Jeśli jednak system rozwoju baz będzie zbliżony do tego z jedynki to z chęcią łyknę ten tytuł. Edytowane 10 stycznia 2012 przez MierzejX Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 10 stycznia 2012 Opublikowano 10 stycznia 2012 Ten drugi screen mnie trochę zmartwił. Jak na wcześniejszy hype, to niezbyt mi to przypomina oryginalne Enemy Unknown. Mam tylko nadzieje, że nie wyjdzie z tego żaden potworek pokroju pokroju tych wszelkich Aftershocków i temu podobnych. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 10 stycznia 2012 Opublikowano 10 stycznia 2012 Hmm, ja tam widzę podłoże z zasięgiem w hexach. Dziwi mnie tylko że po jednej i po drugiej stronie są ludzikony. Powiększyłem sobie i to chyba jednak humanoidalne ufoki. A te nasze pamperki to pewnie początkowe leszczyki co to srają w gacie i panikują po zobaczeniu ufoka, a pancerze mają z wełny Czyli wszystko się zgadza Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 Przypadkiem natrafiłem na tytuł Xenonauts - polecam obczaić To jest remake UFO: Enemy Unknown i powiem Wam, że większe nadzieję pokładam w tym projekcie. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 Jak ktoś chce wierny "remake" to raz jeszcze polecam UFO: Extraterrestials. Klon oryginału na dobre i na złe - żaden potworek pokroju Aftercrapów. I przy okazji - http://angryjoeshow.com/2012/01/xcom-enemy-unknown/ Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 (edytowane) Nie grałem w Extraterrestials i z pewnością obczaję. Nie przesadzajcie, że Aftermath był taki zły, ta gra była całkiem ok. Miała swoje minusy, ale dało się w nią grać, poza tym z tego co widzę Extraterrestials zebrało niższe oceny niż gra czeskiej produkcji. Co do samego "remaku" nie chciałbym surowego, archaicznego interfejsu, przepełnienia go zbędnymi opcjami, zbyt wielu elementów w rozgrywce turowej typu 30 trybów strzału, multum możliwości ułożenia się w danej pozycji (kładzenie się, 360 stopni kierunków do wyboru), milion modyfikatorów pola widzenia itp. Chcę takiego uproszczenia jakie właśnie było w jedynce, już sam podział pola bitwy na hexy zaczyna mnie martwić. Kwadraty są spoko, 4 kierunki do zabezpieczenia w zupełności wystarczają. Edytowane 12 stycznia 2012 przez MierzejX Cytuj
django 549 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Time Units are gone – instead, each character can be given a double move (or a move and an action) with each turn. Not gone: Mutons, Cyberdiscs and Sectoids. Also introduced: Suppressive fire, destructible environments and procedurally-generated missions. …and for the absolute purists, a nice touch: The most challenging difficulty setting has been named “Classic Mode”. There are 16 individual countries involved in XCOM, and each has its own strengths and weaknesses. Africa may be rich in natural resources, but poor when it comes to stacks of cash. Dead soldiers remain dead forever – and if they’re killed by something powerful enough, equipment can be damaged beyond repair. Goes without saying then that if you play poorly enough, you really will lose The Game! In the shiny new information dump included in Game Informer (and summarised at NeoGAF, there are also suggestions that the PC version – at least – will include an “enhanced interface” so you can zoom all the way out and check out the field of play from a bird’s eye perspective. Whether that stretches to the console versions or not is something we’ll be keeping a close eye on. Cytuj
Obsolete 973 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Hmm, ja tam widzę podłoże z zasięgiem w hexach. Dziwi mnie tylko że po jednej i po drugiej stronie są ludzikony. Powiększyłem sobie i to chyba jednak humanoidalne ufoki. No przeciez w 1 alieni przybierali forme innych postaci, wiec nie wiem o co cho. Moze i bym sie podniecal, gdyby nie fakt, ze to gra, ktora wychodzi rowniez na konsole. Mozna sie spodziewac standardowych uproszczen dla uposledzonych, tak zeby biedne konsolomaniaki sie nie pogubily w meandrach rozgrywki. Juz mnie "Dragon Age 2" wystarczajaco wku,rwil ostatnimi czasy, az strach bylo Deus Ex 3 odpalac majac w pamieci multiplatformowy kał - Deus Ex: IW. 1 Cytuj
Stona 569 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Nie przyjmowali formy tylko przejmowali psionicznie;) Pamiętam jak mnie to w(pipi)iało Ogólnie gra mnie bardzo w(pipi)iała ale ją lofciam Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Jestem za(pipi)isty, bo nie mam pojęcia co to za gra xD Cytuj
gork 19 Opublikowano 16 stycznia 2012 Opublikowano 16 stycznia 2012 Moze i bym sie podniecal, gdyby nie fakt, ze to gra, ktora wychodzi rowniez na konsole. Mozna sie spodziewac standardowych uproszczen dla uposledzonych, tak zeby biedne konsolomaniaki sie nie pogubily w meandrach rozgrywki. Juz mnie "Dragon Age 2" wystarczajaco wku,rwil ostatnimi czasy, az strach bylo Deus Ex 3 odpalac majac w pamieci multiplatformowy kał - Deus Ex: IW. Zgadzam się, ale Deus Exa nie zje.bali A nowy xcom będzie słaby patrząc po filmie z gry. Czemu nie zrobili turówki z rzutem izometrycznym jak dawniej =/ (chociaż sam sobie odpowiem, łatwiej sprzedać kolejnego fpsa). Cytuj
Stona 569 Opublikowano 16 stycznia 2012 Opublikowano 16 stycznia 2012 DeusEX nie z(pipi)ali? Hmmmmmmmmmmmmmm Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 16 stycznia 2012 Opublikowano 16 stycznia 2012 Deus Ex HR nie spełnił moich oczekiwań nie dlatego, że wyszedł na konsole. Nowy XCOM nie wyszedłby gdyby nie konsole bo wydawcy nie opłacałoby się wydawać starej marki tylko na PC. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 16 stycznia 2012 Opublikowano 16 stycznia 2012 DeusEX nie z(pipi)ali? Hmmmmmmmmmmmmmm Tzn, że co dokładniej? Bo ja też nie bardzo wiem/rozumiem.... Cytuj
Stona 569 Opublikowano 16 stycznia 2012 Opublikowano 16 stycznia 2012 Jak wrócę do domu to Ci rzucę screenem który wczoraj zrobiłem. XXI wiek pełną gębą XD Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 18 stycznia 2012 Opublikowano 18 stycznia 2012 Moze i bym sie podniecal, gdyby nie fakt, ze to gra, ktora wychodzi rowniez na konsole. Mozna sie spodziewac standardowych uproszczen dla uposledzonych, tak zeby biedne konsolomaniaki sie nie pogubily w meandrach rozgrywki. Juz mnie "Dragon Age 2" wystarczajaco wku,rwil ostatnimi czasy, az strach bylo Deus Ex 3 odpalac majac w pamieci multiplatformowy kał - Deus Ex: IW. Zgadzam się, ale Deus Exa nie zje.bali A nowy xcom będzie słaby patrząc po filmie z gry. Czemu nie zrobili turówki z rzutem izometrycznym jak dawniej =/ (chociaż sam sobie odpowiem, łatwiej sprzedać kolejnego fpsa). Przecież ten XCOM będzie turówką. Co do uproszczeń to spodziewać się można gry dla inwalidów, wystarczy spojrzeć na Civ Revolution - ta sama marka odpowiedzialna. Gra tak uproszczona, żeby 5cio latki mogły grać. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 7 marca 2012 Opublikowano 7 marca 2012 http://www.blisteredthumbs.net/2012/03/xcom-enemy-unknown-first-developer-diary/ fapfapfapfapfapfapfapfap... Cytuj
Stona 569 Opublikowano 7 marca 2012 Opublikowano 7 marca 2012 Jeśli nie będzie opcji wyłączenia tej "super mega wypas kamery która zwiększa dozniania" to oficjalnie oleję tę grę. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 7 marca 2012 Opublikowano 7 marca 2012 Jeśli nie będzie opcji wyłączenia tej "super mega wypas kamery która zwiększa dozniania" to oficjalnie oleję tę grę. But it's sexi, highlights drama, connects You to your soldiers Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 7 marca 2012 Opublikowano 7 marca 2012 Raczej się da. W wielu grach taki patent stosowano dla zwiększenia efektowności, ale koniec końców po kilku animacjach się go wyłączało. Przypuszczam, że tu będzie podobnie. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 (edytowane) http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-xcom-enemy/732072 Nie będę zgrywał purysty ani nic - nawet jeśli zmienią trochę względem oryginału, czy nawet coś uproszczą, to całość i tak zapowiada się miodnie. EDIT: Na drzewo siwy, nudny już jesteś. Edytowane 9 czerwca 2012 przez Suavek Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 Ciekawy wywiad od AngryJoe. Odpowiedzi na pytania typu "czy da się wyłączyć kill cama" itp., które przewinęły się w tym temacie wcześniej: http://angryjoeshow.com/2012/06/aj-spoony-exclusive-xcom-2012-interview/ Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 hej, mam prośbę - już milion lat nie grałem na PC. Mam w miarę zgrabnego lapciaka i chciałbym zapytać - gdzie można sprawdzić jakie wymagania (boże aż mnie zęby bolą że to w ogóle piszę) ma ta gierka? wygląda na idealną na podróże z lapkiem, coś co będzie się ciągnąć przez parę godzin. znalazłem kilka wymagań, każde inne Cytuj
marjano 161 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 (edytowane) Wymagania minimalne: System operacyjny: Windows Vista Procesor: dwurdzeniowy z zegarem 2 GHz Pamięć RAM: 2 GB Wolne miejsce na dysku twardym: 20 GB Karta graficzna: 256 MB pamięci (Nvidia GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT lub lepsza) Wymagania rekomendowane: System operacyjny: Windows 7 Procesor: Intel Core 2 Duo 2,4 GHz / Athlon X2 2,7 GHz Pamięć RAM: 4 GB Wolne miejsce na dysku twardym: 20 GB Karta graficzna: 512 MB pamięci (seria Nvidia GeForce 9000 / ATI Radeon HD 3000 lub lepsza) Edytowane 11 września 2012 przez marjano 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.