Kris77 435 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 (edytowane) Szkoda że tylko retail na płycie, a nie również jako dodatek w formie DLC, bo to rozwinięcie gry... Szkoda mi się pozbywać XCOM w wersji na płycie, a zanim tą edycję kupię to poczekam aż sporo stanieje. Edytowane 21 sierpnia 2013 przez Kris77 Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Cena PC odstrasza, biorąc pod uwagę, że to dodatek. Z jednej strony właśnie czegoś takiego chciałem - na wzór Civ5 usprawnienie oryginału - ale 30$...? Wyjątkowo liczę na lokalnych dystrybutorów, że trochę zaniżą cenę w PL. Jeśli będzie warto to te 60zł może i bym dał na premierę. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Troszkę się zgubiłem.... @Kris77 Jakie "szkoda pozbywac sie XCOMa"? @Suavek Jest już gdzieś cena podana? Czy zakładasz, że będzie tak jak z Civilką? Cytuj
Kris77 435 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Troszkę się zgubiłem.... @Kris77 Jakie "szkoda pozbywac sie XCOMa"? No bo to tylko dodatek, te same mapy + parę dodatkowych, ulepszenia, itp. Trzymać 2 sztuki XCOM na półce to trochę rozpusta, jak się pojawiła gra w PS PLUS to psie pieniądze kosztuje. Więc zamiast kupować za 40 ojro wersję retail XCOM: Enemy Within, chętnie przygarnąłbym jako DLC za 15 ojro... Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Aaaa, bo kolega na konsoli... Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 @Suavek Jest już gdzieś cena podana? Czy zakładasz, że będzie tak jak z Civilką? http://gamingeverything.com/xcom-enemy-within-expands-alien-invasion-on-111213/#more-56069 XCOM: Enemy Within is rated M for Mature by the ESRB and will be available in North America on November 12, 2013 and internationally on November 15, 2013. XCOM: Enemy Within will be available for Windows PC and Mac for $29.99, and will be available for Xbox 360 and PS3™ system for $39.99 as the XCOM: Enemy Within – Commander Edition. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Hmm, trza będzie kodzik od Kompanii Graczy wyciągnąć xD Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Nie będę zakładał tematu osobnego: Cytuj
estel 806 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Przeszedłem to The Bureau i muszę powiedzieć, że dziwi mnie że gra zebrała tak niskie oceny. Jak dla mnie jest to solidna pozycja na 7+. Faktycznei jest kilka niedoróbek np. przeskoki w fabule, bardzo rzadko AI naszych żołnierzy wybiera dziwną drogę do osłony itd. ale jest to mimo wszystko solidny szpil. Poza tym nie kojarzę nic podobnego w stylu rozgrywki (taktyczne dowodzenie oddziałem) poza Full Spectrum Warrior na X1, a to było lata temu. Nawet Valkyria Chronicles, które z obecnej generacji chyba najbardziej przypomina The Bureau jest dalej turówką, a nie grą akcji. Jeżeli komuś brakuje takiej mechaniki to warto się zainteresować gdzieś po przecenie. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 31 sierpnia 2013 Opublikowano 31 sierpnia 2013 http://youtu.be/W5fp9GsCPHU Nie jestem jakoś pod wrażeniem. Wygląda na to, że całość sprowadzi się do jakiegoś unit-packa za 30$. Póki co o zmianach i poprawkach w mechanice cisza. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 września 2013 Opublikowano 1 września 2013 Bo pokazali to co wygląda najbardziej flashy. Czyli norma w przypadku trailerów. Ciężko pokazać na trailerze zmiany odnoszące się do balansu. Do premiery mamy 2-3 miesiące. Przyjdzie czas i na te "nudniejsze" info (I hope). Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 1 września 2013 Opublikowano 1 września 2013 Sęk w tym, że jak na razie nie było o niczym więcej nawet wzmianki, i to mnie martwi. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 1 września 2013 Opublikowano 1 września 2013 (edytowane) Ciekawe ile średnio, razem z grindowaniem, wyjdzie czas gry. 2/3 ceny nowej gry to sporo, mam nadzieję, że przełoży się to na rozgrywkę. Ja się jaram, nowe jednostki wyglądają kozacko, a z podstawką spędziłem prawie 40h A jeszcze do ogrania będzie Bureau. Reaktywacja marki Xcom, to jedna z fajniejszych rzeczy, która wydarzyła się ostatnimi czasy w gamingu. Edytowane 1 września 2013 przez DonSterydo Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 1 września 2013 Opublikowano 1 września 2013 (edytowane) Tylko jeśli całość sprowadzi się zaledwie do nowych jednostek, to jaki ten dodatek będzie miał sens? Ilość nie jest równoznaczna z jakością. Może to być fajna zabawka, ale jeśli nie poprawią w pewnych aspektach także rozgrywki, to motywacja do powtórnej zabawy będzie taka co żadna. Mówią o nowym surowcu, który na polu walki jest obecny tylko kilka tur, ale z drugiej strony wszelka taktyka z parciem do przodu na wariata zazwyczaj nie kończyła się najlepiej, szczególnie w pierwszych fazach rozgrywki. Znowu będzie strzelanie criticalów przez ściany z dwóch kilometrów przez obcych. Powodzenia podczas gry w trybie Iron Man... No chciałbym się mylić, ale nie uważacie, że gdyby szykowali także jakieś zmiany w systemie, to "coś" by na ten temat wspomnieli przy okazji pierwszej zapowiedzi? Bo jak na razie to się sprowadza do "nowe jednostki, nowi wrogowie i nowe mapy". Dla mnie za mało. Reaktywacja marki jest dobra o tyle, że wyszedł Enemy Unknown. Gdyby Firaxis nie zrobiło strategii, a całość zostałaby wskrzeszona w postaci tego potworkowatego shootera, to bym klął bardziej niż po uśmierceniu Syndicate przez EA... Edytowane 1 września 2013 przez Suavek Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 września 2013 Opublikowano 1 września 2013 Moje jedyne doświadczenie z serią Civilki to wolny weekend jakieś 2 miesiące temu czy coś, więc ekspertem nie jestem, ale zdaje się że ludzie raczej mają bardzo dobre zdanie o każdym dodatku do tej serii. Że każdy jest wart ceny, ze każdy wprowadza znaczące poprawki i nowości. To sprawia, że daję im pewien kredyt zaufania w tej kwestii, i tak jak wspominałem wcześniej, mam nadzieję, że te mniej flashy info na temat balansu i zmian pokaże się w najbliższym czasie. Wszak mają jeszcze te 2-3 miechy. Dwa: nie sądzę, by ktoś był skory do zapłacenia 30 dolców za kostium mecha i modyfikacje genetyczne dla wojaków. To by było trochę za mało. Tym bardziej, że minęło całkiem sporo czasu od czasu premiery gry. Rok przerwy pomiędzy wydaniem podstawki i expansion. Będę trochę jak Fox Mulder z X-files i po prostu powiem: "I want to believe". *fingers crossed* Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 2 września 2013 Opublikowano 2 września 2013 Może. Obejrzałem właśnie Content Pax TB i wspomina tam, że w grze jest więcej nowości niż wstępnie reklamują, a także o tym, iż developerzy milczą na temat aspektu strategicznego i budowy bazy. No oby... oby... I żeby miało to jakiś sens jeszcze, gdyż prawdę mówiąc śmiać mi się chciało, kiedy najpotężniejsze działo do myśliwców w EU wynalazłem po tym jak już pokonałem najsilniejszego Battleshipa obcych czymś znacznie słabszym. Kompletnie nieprzemyślane rozwiązanie i mam nadzieję, że te wszelkie nowości z EW nie będą działać na podobnej zasadzie. Cytuj
estel 806 Opublikowano 4 września 2013 Opublikowano 4 września 2013 (edytowane) Nie rozumiem co w tym nieprzemyślanego. Jakbyś miał się tego czepić to tak samo na początku gry obcy mają bronie laserowe, a ty słabsze na normalna amunicję. I też ich pokonujesz. Później przy przejściu z laserów do plazmy jest to samo. Przecież to nie jest nic nadzwyczajnego, że ktoś słabszy pokonuje kogoś silniejszego. Cały Xcom to jest obrona słabszej ludzkości przed najazdem bardziej zaawansowanych i dopakowanych kosmitów. Edytowane 4 września 2013 przez estel Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 4 września 2013 Opublikowano 4 września 2013 (edytowane) Nie mówię o zdobywaniu technologii bezpośrednio przydatnych w walce z obcymi, ani o walce słabszego z silniejszym, lecz w tym przypadku o technologii, która w kontekście gry jest zupełnie niepotrzebna, po prostu. Bo mówię, skoro zestrzeliłem bez najmniejszych problemów Battleshipa obcych (afair) bronią EMP, w dodatku bez korzystania z tych jednorazowych boostów, to na cholerę mi jeszcze lepsza broń do myśliwców, skoro Battleship to już i tak najpotężniejszy okręt obcych w grze i nic bardziej mocarnego mi nie wyskoczy? Jest to nieprzemyślane w tym sensie, że broń do myśliwców zdobywa się po zestrzeleniu najpotężniejszego okrętu wroga. A skoro pokonałem takowy czymś słabszym (a przecież walka powietrzna jest niemal w pełni zautomatyzowana - żadnej strategii czy taktyki), to jaki jest sens wynajdowania czegoś jeszcze potężniejszego? IMO lepszym rozwiązaniem byłoby wrzucenie technologii najpotężniejszej broni dla jakiegoś obcego myśliwca czy zwiadowcy, która byłaby albo niezbędna, albo mocno przydatna z kolei w zestrzeleniu Battleshipa, z którego zaś gracz zdobywałby jakieś materiały przydatne do badań zupełnie innej kategorii, chociażby do walki naziemnej. Wtedy mielibyśmy motywację, żeby w ogóle za misję się zabierać, a tymczasem osobiście robiłem to tylko i wyłącznie dla achievementa... EDIT: Edytowane 4 września 2013 przez Suavek Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 4 września 2013 Opublikowano 4 września 2013 Trochę dłuższy, aczkolwiek niespecjalnie emocjonujący, gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=1uMHNOuj5SU&feature=youtu.be Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 4 września 2013 Opublikowano 4 września 2013 Jeszcze przy okazji - http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/8031-The-Bureau-XCOM-Declassified Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 4 września 2013 Opublikowano 4 września 2013 - Why were you playing this - I asked myself. - Cause it's me job. - Would you be playing it if it wasn't your job? - Fuck no! I'd be playing the other XCOM while eating something mother would disaproove of. - Well, that's the review then, isn't it? Heh. Biorąc pod uwagę, że XCOM: EU nie było hitem otrzymującym 10/10 to powyższy fragment nabiera mocniejszego wydźwięku. Heh... Cytuj
Canaris 304 Opublikowano 7 września 2013 Opublikowano 7 września 2013 (edytowane) Wlasnie pograłem sobie troche i musze powiedzieć ze godnie w (pipi) jest. Oczywiscie na Iron Man bo inaczej nie ma sensu. Ponadawałem żołnierzom polskie nazwiska i ksywki i wychodzi na to że Polska ratuje swiat Poki co pochowałem dwóch zółtodziobów - jeden dostał z przyłozenia serie od Outsidera a drugi zdołał załatwić jednego Sectoida ale drugi juz go skosił. Trzeciego zdołałem uratowac bo padł krytycznie ranny i mam nadzieje cos tam z niego wykrzesac ;P Fajnie że gra nagradza postepowanie zgodnie z taktyką prawdziwego wojska - tyraliera , od przeszkody do przeszkody, ogien zaporowy, overwatch itp Chociaz niepodoba mi sie to ze jest tak zarąbicie uproszczona - nieskończone magazynki , tylko jeden strzał na runde zamiast Ap i takie tam. Ale mimo wsio gra sie bardzo przyjemnie . P.s. Pierwszy kraj który spanikował mi - Francja .... xD Ale sie zdziwilem Edytowane 7 września 2013 przez Canaris Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 8 września 2013 Opublikowano 8 września 2013 Czego się zdziwiłeś Francuzi tak mają. Na placu pigal rosną drzewa aby armie zdobywców maszerowały w cieniu Co do gry to pytanko mam czy opłaca się teraz grać w x-coma czy poczekać na dodatek ? Tzn kampania w dodatku zupełnie nowa czy rozszerzenie tej obecnej. Sam mam x-coma od roku ale rok temu nieskończyłem a teraz mam ochote na strategie europa uniwersalis i Rome 2 głodu nie zaspokoiły. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 8 września 2013 Opublikowano 8 września 2013 Kampania ta sama, w większości. Dodatek zmienia głównie mechanikę. Nowości pod względem story to będą te misje gdzie będziemy poznawać wszelakie nowe zabawki. Więc: to samo story + kilka nowych misji. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.