darkknight 54 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 History Repeats Battled in SOULCALIBUR V for the first time (excluding training and VS battle). A Soul Coalesces Edited a player license. Beginning of Destiny Registered 3 rivals. Proof of a Fighter Won consecutive matches on PlayStation®Network. Mercenary of War Fought 30 times on PlayStation®Network. Carry Out Your Beliefs Won 5 times in one style on PlayStation®Network. Synchronize DNA Used Ezio in a player match. Awakened to Violence Reached E4 rank in ranked match. Reason to Fight For Reached E1 rank in ranked match. Sings Own Praise Uploaded a replay of your win. Notes on Rivals Play backed another player's replay. Path to Glory Quick Battle: defeated 50 warriors. Road to the Duel Quick Battle: defeated 150 warriors. Perfect Trainee Arcade: cleared Asia route. Purge of the Holy Story: cleared episode 1. Shields Come Together Story: cleared episode 8. Mask Another's Memory Arcade: cleared a ranking route with a record better than your rival. Usurped True Name Quick Battle: won against 10 players with titles and used the obtained title on the player license. Pursuit of Obsession Quick Battle: defeated Harada TEKKEN. Passionate Artist Creation: created a character with full-on coordination (used everything except for height). Colorful Illusion Creation: took a thumbnail by manually setting a decoration frame and background. Fetal Soul Player level reached 5. Throbbing Soul Player level reached 50. Stalwart Barbarian Performed a wall hit 50 times. Adored by Heaven Performed 20 grapple breaks. Like a Flowing Stream Successfully performed a just guard 5 times. Momentary Pleasure Successfully performed an impact 100 times. Black Sword of Death K.O. with critical edge 30 times. Hands of the Abyss Won by ring out 50 times. Parrier of Swords Perfect won 50 times. Wind of Battle Reached over 87,600 m in total movement distance in battle. Alluring Kaleidoscope Landed brave edge 100 times. Gale Forces K.O. the opponent 25 times with an attack after a quick move. Never Ending Effort Landed an attack 20,000 times. Footprints of Soldiers Defeated 100 male characters. Give in to Temptation Defeated 100 female characters. Fancy of a Mad King Guard bursted 30 times. Lively Pub Changed the BGM in options. Strategist of War Fought 75 times on PlayStation®Network. Hero Carved in History Fought 100 times on PlayStation®Network. Courageous Warrior Won 20 times on PlayStation®Network. First Step of a Legend Reached D1 rank in ranked match. Sudden Temptation Quick Battle: defeated all warriors. Resurrection of Order Story: cleared episode 16. War Veteran Arcade: cleared any route with difficulty set on hard. No-hitter Ranked Match: won 10 times with Ezio. Skills for Duels Legendary Souls: won with brave edge. Soul Fulfilled Player level reached maximum. Home is Faraway Story: cleared final episode. Conqueror of the Arena Won 50 times on PlayStation®Network. Unwritten History Obtained all trophies. Cytuj
Grez 33 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 wyglądają na łatwe lecz czasochłonne Cytuj
mashter 54 Opublikowano 4 lutego 2012 Opublikowano 4 lutego 2012 Po 9 godzinach grania, mam 72%. Myślę, że 20 godzina grania, to realny czas na zrobienie platyny. Poziom trudności 3-4/10. Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 5 lutego 2012 Opublikowano 5 lutego 2012 Totalna zenada, niestety. Trofea robia dla dzieci, tudziez casuali Zagram z sentymentu do serii, ale jeszcze nie teraz. Cytuj
darkknight 54 Opublikowano 5 lutego 2012 Autor Opublikowano 5 lutego 2012 Jeszcze nie mialem okazji ograc , ale wyglada na to ze poziom platyn robi sie coraz bardziej zenujacy z gry na gre. Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 5 lutego 2012 Opublikowano 5 lutego 2012 Widocznie mordobicia trzy de mają tak (Tekken 6, TTT HD), a z kolei dwa de idą w stronę HC - wystarczy wspomnieć o 9/10 dla 100% w KoF XIII, czy 10/10 dla UMvsCIII. Niemniej nie nazwałbym tego żenadą. Twórcy zawsze mogli wrzucić coś szalenie trudnego, coś co wywindowałoby ocenę, jednak namco jest nader łaskawe dla mniej wymagających graczy. Cytuj
p3r3z 1 Opublikowano 6 lutego 2012 Opublikowano 6 lutego 2012 to juz chyba norma w bijatykach namco.... t6 padajacy w mniej niz 2 dni(zalosne scenario i trofea z nim zwiazane ale to juz inna historia), ttt hd ( z tego co pamietam pada w kilka h... osobiscie nie ogralem) i teraz soul5 Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 6 lutego 2012 Opublikowano 6 lutego 2012 trochę przesadzacie... mordoklepki jednak najlepiej sprawdzają się kiedy ktoś siedzi na kanapie obok; platynowanie hardcorowych tytułów z kategorii bijatyk jednak zmusza do sporej ilości godzin siedzenia solo na kanapie; z punktu widzenia producenta stosunkowo łatwa platyna może zachęcić graczy do zakupu tytułu i mam wrażenie, że takie serie jak tekken czy soul calibur są skazane na łatwe komplety, a te jednak bardziej niszowe i mniej rozpoznawalne, będące skazane na odpowiednio mniejsze zainteresowanie, mogą próbować przyciągać do siebie właśnie poziomem trudności; może właśnie słowa Sylvana o tym gdzie zmierzają mordoklepki 3d i 2d są w jakimś stopniu potwierdzeniem moich tez, bo w czasach, kiedy pojawiają się gracze "nowego pokolenia" dla których niejednokrotnie strona wizualna produkcji jest jednym z priorytetów przy wyborze tytyułów, gry "płaskie" odchodzą na drugi plan, a jak widać niesłusznie, co pokazał w tym roku mortal kombat; nie jest to reguła bez odstępstw, bo czasem powstają tytuły mimo wszystko mainstreamowe, a jednak będące hardcorem (wipeout hd, demons souls, dark souls, ninja gaiden sigma 2) i sprzedają się fenomenalnie właśnie PRZEZ poziom trudności; Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 6 lutego 2012 Opublikowano 6 lutego 2012 Mordoklepy opierają się na multi. W takim Tekken 6 czy SoulCalibur mogliby dać bardziej wymagające trofea w tej materii. Cytuj
mashter 54 Opublikowano 7 lutego 2012 Opublikowano 7 lutego 2012 Trochę mnie poniosło z tymi 20 godzinami do platyny. Obecnie mam 21 godzin na liczniku i 90% trofek, z tym że mam 50 level postaci, a jest trofeum za 99 level. Wydaje mi się że to będzie około 7-8 dodatkowych godzin. Platyna 30 godzin, a nie 20, także jednak hardkor Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 8 lutego 2012 Opublikowano 8 lutego 2012 Powiem wam, że to całe 4/10 to chyba pic na wodę. Po zapoznaniu się z opiniami kilku graczy, z których część ma już platynę, raczej pojawia się przedział rzędu 6-8/10. Wielu narzeka na Pursuit of Obsession. trochę przesadzacie... mordoklepki jednak najlepiej sprawdzają się kiedy ktoś siedzi na kanapie obok; platynowanie hardcorowych tytułów z kategorii bijatyk jednak zmusza do sporej ilości godzin siedzenia solo na kanapie; z punktu widzenia producenta stosunkowo łatwa platyna może zachęcić graczy do zakupu tytułu i mam wrażenie, że takie serie jak tekken czy soul calibur są skazane na łatwe komplety, a te jednak bardziej niszowe i mniej rozpoznawalne, będące skazane na odpowiednio mniejsze zainteresowanie, mogą próbować przyciągać do siebie właśnie poziomem trudności; może właśnie słowa Sylvana o tym gdzie zmierzają mordoklepki 3d i 2d są w jakimś stopniu potwierdzeniem moich tez, bo w czasach, kiedy pojawiają się gracze "nowego pokolenia" dla których niejednokrotnie strona wizualna produkcji jest jednym z priorytetów przy wyborze tytyułów, gry "płaskie" odchodzą na drugi plan, a jak widać niesłusznie, co pokazał w tym roku mortal kombat; nie jest to reguła bez odstępstw, bo czasem powstają tytuły mimo wszystko mainstreamowe, a jednak będące hardcorem (wipeout hd, demons souls, dark souls, ninja gaiden sigma 2) i sprzedają się fenomenalnie właśnie PRZEZ poziom trudności; Zgadzam się. Napisałbym coś w stylu "nie ma to jak combo piwo+pizza i całonocne granie z kumplem, a najlepiej kilkoma", ale jako iż nie pijam alkoholu, a i takowych potraw się wystrzegam, to zostanę tylko przy wspólnym posiedzeniu przy grze. Dodam, iż lata temu było o takowy stan rzeczy znacznie łatwiej - wiadomo jak to za łebka było. Teraz najczęściej znajomi od gier się porozjeżdżali. Praca na różne zmiany, dodatkowe obowiązki niektórych (dzieci, żona, kochanki, świąteczne wypieki - nie u mnie co prawda, ale wielu kolegów odeszło przez to na grową pomostówkę). Teraz to (niestety) głównie on line. Zawsze to lepsze niż nic, dlatego EWGF w stronę ekipy od TTT HD za brak rzeczonego (choć jakby miałby być taki jak w T DR to może nawet i lepiej). Mordoklepy opierają się na multi. W takim Tekken 6 czy SoulCalibur mogliby dać bardziej wymagające trofea w tej materii. Ale to raczej czas by tylko wydłużało. Niby można się wysilić na coś w deseń "wygraj XX walk rankingowych pod rząd", ale można się w ostateczności ustawić. A trofea typu "wygraj 300/rozegraj 400 walk", to kwestia czasu. Chyba, że jest to rozegrane jak w BlazBlue. Gdy 100% tam robiłem, to należało dobić do pewnego poziomu postaci w grze. Setki tys. punktów wymaganych. Za wygraną hojnie obdarzano, jednak przeciwnicy poziomu 40 to nie przelewki i trzeba potrafić grać w ową grę, a przegraną to cały jeden punkt. Jednak widzę, iż on line w SC V specjalnie wymagający nie jest. Cytuj
mashter 54 Opublikowano 8 lutego 2012 Opublikowano 8 lutego 2012 (edytowane) 25 godzin gry, 97% trofek. Zostało ostatnie trofeum za 99 level. Mam dopiero 56. Ciekawe, czy da się zmieścić w 30 godzinach na platynę Edytowane 22 lutego 2012 przez mashter Cytuj
mashter 54 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 LOL. 54 godziny gry i dopiero platyna. Trzeba wygrać grubo ponad tysiąc walk, żeby wbić 99 level. Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 35 z 6,308 (0.56%) SC V 648 platinium SSF4 1,514 platinium MvC3 379 platinium BB: CS 59 platinium AH3 456 platinium MK Ale to jakiś czas temu. Jakbyś ocenił w skali 1-10 100% w SC V, maSHteR oO Cytuj
mashter 54 Opublikowano 23 lutego 2012 Opublikowano 23 lutego 2012 Nieporównywalnie najłatwiejsza ze wszystkich bijatyk jakie wymieniłeś. 3-4/10 dla mnie, obiektywnie 6/10. Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 23 lutego 2012 Opublikowano 23 lutego 2012 O kurde, a tak straszyli (po początkowym easy plats), że to hardkor jakich mało i 10/10. Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 7 lipca 2012 Opublikowano 7 lipca 2012 (edytowane) Gram sobie w SC5 i nie jest tak latwo jak sie poczatkow wydaje, ze bedzie. Level 99 to jednak dluga droga przed graczem. Denerwuje mnie zmuszanie do gry jako Ezio (trzeba nim wygrac 10 rankingowych walk online). W ogole nie trawie tego kolesia a jeszcze bede musial nim grac Niektore walki w Quick Battles sa dosc ciezkie, szcegolnie z przeciwnikami oznaczonymi jako "advanced". Gra sie fajnie, a edytor tworzenia postaci jest naprawde bardzo dobry. Platyny nie mam jeszcze, edytuje jak juz zdobede, zdobylem. Edytowane 25 listopada 2012 przez Ken Marinaris Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 24 listopada 2012 Opublikowano 24 listopada 2012 (edytowane) za porada jedenego z forumowych wymiataczy nabylem scv, jako gre trudniejsza od tekkenow, ale jeszzcze nie najwyzsza liga trudnosci. musze powiedziec, ze dla mnie, jako mordoklepkowego casuala, poziom trudnosci jest naprawde ostry. gram raptem od czwartku, zrobilem story, arcade + asian way, kilkadziesiat walk quick battle i zdazyly juz ostro latac ku*wy, a i pad kilka razy przemierzal dlugosc pokoju lotem parabolicznym... :confused: gdzie moge znalezc jakis sensowny poradnik o co kaman w tej grze? chodzi mi glownie o informacje jak zrywac chwyty, lamac bloki, tworzyc te garde po ktorej jest rozblysk swiatla od postaci (a w zasadzie jak konkretnie ja wykorzystywac), oraz moze jakies informacje o jugglach, bo jak zrobie combo x4 to max, a taki nightmare czy finalowy przeciwnik ze story itp potrafili mnie wziac w takie obroty, ze jak zadali jeden cios, to juz nie potrafilem nic zrobic, bo seria do zera jechali :confused: jak z tego uciekac? :confused: najgorsze tutaj jest to, ze poziom trudnosci jest albo zenujacy, albo za wysoki :confused: normal i hard to roznica jak easy i very hard w tekkenie. nie mam na czym pocwiczyc, bo albo ja leje, albo mnie leja jak psa... Edytowane 24 listopada 2012 przez Square połączyłem posty :) Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 24 listopada 2012 Opublikowano 24 listopada 2012 http://calibur.8wayrun.com/ cala masa rzeczy poswieconych serii http://soulcalibur.wikia.com/wiki/Soulcalibur_Wiki Nightmare i Mitsurugi sa przesadzeni, przygotuj sie na to. Ja stworzylem postac wzorowana na Hilde i jakos poszlo, ale jak tak piszesz, sa trudniejsze momenty. Najgorsze jest chyba trofeum zwiazane z przemierzeniem jakiejs odleglosci (nie pamietam konkretnie jakiej). Trzeba sztucznie farmic niestety. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 24 listopada 2012 Opublikowano 24 listopada 2012 to trofeum, to yebac ja w sumie chyba niespecjalnie bede celowal w platyne; swego czasu mialem problem ze zrobieniem czasowki w TTT HD (chyba 5 minut na zrobienie trybu arcade - aż mnie mashter wtedy jechał... ) więc gdzie ja do calakowania bitek chodziło mi o grę, w której będę mógł się sprawdzić, czy jestem w stanie się odnaleźć w świecie bijatyk; to efekt znudzenia ciągłym strzelaniem ewentualnie machaniem mieczem (jak teraz o tym myślę, to pełen mieczy soul calibur to wybór na LOL'a ); problem teraz mam w tym, że niespecjalnie mam jak ćwiczyć, bo brak tam opcji dla "uczących się"; arcade na normalu jest banalne, wyzwaniem jest tylko ostatni przeciwnik, a to i tak głównie dlatego, że na ogół to nightmare lub sigfried i ich przegięty zasięg miecza (ciężko w ogóle podejść... ); a na hardzie doszedłem dziś do trzeciego przeciwnika i się poddać musiałem - tak mną obracali, że nie wiedziałem gdzie nogi, gdzie miecz. przydałoby się też wyjaśnienie dla oznaczeń, dla listy kombosów, bo niektóre literowe oznaczenia przycisku są po kropce mniejszą czcionką i zauważyłem, że kombosy czasem wchodzą prawidłowo bez wciskania tych "pomniejszonych" wskazań; dla początkującego ta gra to mordęga i wielka niewiadoma a jak na forum, które wskazałeś Ken, ktoś podaje listę kombo np. dla Xiby, to już w ogole nie wiem OCB... 11B poke 4KB advancing pokes + low 33K (fast steping mid with plenty of time to see if you get a CH to go into K B+K) WTF? od wczoraj jedynie miejsce gdzie można pograć to tokyo, bo reszta serwerów jest zapełniona na okrągłe 0% Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 25 listopada 2012 Opublikowano 25 listopada 2012 (edytowane) To ci powinno pomoc, oznaczenen zawartych tutaj uzywa sie do opisu we wszystkich bijatykach. W treningu powinienes miec opcje ustawienia walki z konsola, na roznych poziomach trudnosci. Przy opisach postaci na forach znajdziesz mnostwo rzeczy ci zbednych. To ze jakis cios ma opoznienie kilku klatek po wyprowadzeniu przydaje sie tym, ktorzy w SC graja caly czas i zwracaja uwage na takie detale. Ty zostan przy podstawowych sprawach Terminologies in SoulCalibur are more or less conventional names or acronyms used to explain specific variables such as positions, buttons and their functions, and the combination of the two. Directional Controls: In SoulCalibur, the first and foremost important thing to understand is the mapping of the directional controls. The conventional method of mapping is: 7 8 9 4 N 6 1 2 3 Now, if that doesn’t seem to make sense to you, then don’t sweat – it’s not rocket science, and with a bit of practice and good memory it can easily be understood. The above set of numbers that surround an ‘N’ are actually names or notations for directions, keeping in view that your player is facing towards the right (and hence positioned at the left). 1 is for down-left or southwest if you prefer to call it, 2 for down, 3 for down-right, 4 for left and so on. The ‘N’ means neutral, which indicates the standard undisturbed position. People who drive will understand it best when compared with shifting gears in a car. When facing towards the left, this will become opposite: 9 8 7 6 N 4 3 2 1 If this is difficult for you to remember, then just look at the standard layout of a numpad on the closest keyboard you can find – the right facing layout is exactly like that, except that ‘5’ is replaced with ‘N’. Button Terminology: Thankfully, there aren’t an awful lot of buttons on a PS3 or Xbox 360 controller, unlike some of the PS4 assumed controller pictures that lurk around the internet. The button terminology and their abbreviations in SoulCalibur are: G = Guard Button A = Horizontal Slash Button B = Vertical Slash Button K = Kick Button For the PS3, these four buttons are mapped in the following way: X = G Square = A Triangle = B Circle = K For the Xbox 360, the four buttons are mapped in the following way: A = G X = A Y = B B = K Yes, the Xbox 360 one is a little confuse because of the overlapping of similar notations, but once again, it’s not rocket science. Other Terminologies: I’ll post the other terminologies used at times for explanation as well, but don’t contemplate on these too much unless you come across them sometime – they are a little confusing. WC = While Crouching WS = While Standing WJ = While Jumping WL = While Landing FC = Forced Crouch/Fully Crouched SS = Sidestep QS = Quick Step SW = Side Walk 8WR = 8 Way Run. Holding direction to run in that direction BT = Back Turned/Towards TC/TJ = Tech Crouch/Tech Jump JF = Just Frame AC = Air Control GB = Guard Break Hit Levels The following are the Hit Levels: H = Hits High M = Hits Mid L = Hits Low SM = Hits Special Mid SL = Hits Special Low SH = Hits Special High UB = Unblockable High Hits can be ducked, and can be blocked standing. Mid Hits attack people crouching, and can be blocked standing Low Hits target people standing, and can only be guarded low Special Mid can be guarded either standing or crouching Special Low is similar, but can be jumped over Unblockables are of course, unblockable Blocking While Standing: Hold G Blocking While Crouching: 2 + G Jumping Over: G + 7/8/9 (depending on the direction you want to jump) Throws In SoulCalibur V, or any other SoulCalibur, the ability to throw is always given particular importance, simply because it is so effective and easy to carry out, and can get rid of lesser-ranged faster characters before they do too much damage. The Normal Throws are done by the simultaneously hitting A or B with G. That means there are two types of throws: A+G B+G Character-specific throws: 2A+G or 2B+G (note the 2 indicates the direction) If you are thrown or get knocked on the ground, you can get back up quicker if you press G right when you hit the ground. Breaking Throws: Since throwing is such a powerful technique, there should obviously be some sort of counter-mechanism to prevent it. This counter-mechanism is called ‘breaking’ throws. To break an A+G throw, you must press A, but with a bit of timing. Press A right when the opponent’s throw arms (or weapon) just come in contact with your character. Remember timing is everything. Similarly, for B+G throws, press B at the right time. Back-throws are the only throws that cannot be broken, with the exception of Voldo, since he’s just weirdly awesome. Metering System A new addition in SoulCalibur V is the metering system, and the combos/moves associated with it. The meters next to the character’s life bars can be filled in the same way as they would in any other game: by hitting, taking hits, tech-rolling, breaking throws, guarding etcetera. Note that the meter can fill two levels (200%). Also, if in a best of three your opponent wins 2 rounds, in the next round you will get one fill (100%) for free. Well, that’s how the meters fill up. But there’s bound to be some use for them right? Right. You can spend your meter by doing the following things: Brave Edge: These are specialized versions of some of your character’s moves. For this, you must first input the move, and then press A+B+K directly afterwards. This uses up 50% of your meter. Critical Edge: These are special super-moves that can be executed by executing: 236236A+B+K. Seems complicated, but it really isn’t too difficult to execute after a bit of practice. Uses 100% of your meter Guard Impacts: These are counters that repel attacks from your opponent, done by 4A+B+K, and uses 50% of your own meter. Guarding and Defense We’ve covered the buttons used for guarding, and its notation ‘G’. Now I’d like to explain Guard Impacts, Just Defend blocks, and Guard Bursting dangers. Guard Impacts cannot block Unblockables or Critical Edges, so no need to waste your meter level on these. However, Use Guard Impact on opponents in the air and they will flip back helplessly. Just Defend are special blocks achieved by tapping G with perfect timing. If done properly, your character will flash blue and the move will go right through you, meaning no guarding animation or anything, meaning the liberty to move much sooner and faster than you would otherwise with a standard block. For attacks that hit multiple times really quickly, you’ll auto JD all the hits with one JD. However, for normal attacks (like AA and BB), you will have to JD each one individually. Throughout the game, your character’s life bar will grow different colors. No glow means all is well, yellow means your Guard is being depleted, and Red means your guard is about to burst. When flashing red, your next Guard will actually be broken by the opponent in slow-motion, giving extra time to deal out damage to you. Be very careful of this and watch your life bar while guarding. Offensive Combos A combo is a series of two or more moves in which ALL of the hits are guaranteed after the first; if the opponent gets hit by the first hit of the combo, the rest of the following attacks will hit regardless of what the opponent does, be it blocking, evading or whatever else that would work otherwise. Combos are of various types and different for different characters. We’ll cover the character-specific combos in another guide. Miscellaneous Tips and Tricks For people starting off or not too experienced, the general amount of available moves for a character can be overwhelming. Sadly, not all those moves are ‘useful’, in the sense that they are very situational, and most have better alternatives. In total there will be around 10 to 15 different ‘useful’ moves, and those are the ones that a player should really try to start with. How do you determine which move is useful and which is not? Well, that really just requires practice; try to practice against a dummy in training mode and figure out which moves are easier and relatively more damaging. Learn those first. Then, if you find yourself stuck in specific situations that you have no answers to, try to further look into the more situational moves and learn them. Those acquainted to games like Tekken will notice that SoulCalibur has a similar but much faster action-packed style of fighting. Speed is a very important factor in SouCalibur, and you can only attain speedy fighting skills by practice. However, speed is not entirely everything. This is where ‘Tiers’ come in. Tiers are basically categorization of the entire set of characters in the game on the basis of advantages/disadvantages. For example, Nightmare has great range and very high damaging attacks, but is terribly slow and is difficult to play with when the opponent is very fast (like Raphael or Voldo) and gets close to him. Similarly, other characters have such advantages and disadvantages, and are categorized through Tiers accordingly. We’ll talk about Tiers in detail in another guide. Edytowane 25 listopada 2012 przez Ken Marinaris Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 25 listopada 2012 Opublikowano 25 listopada 2012 dzieki Ci dobry czlowieku. wczoraj kilka "basic'sow" obejrzalem na YT, nawet w temacie "jak sie poruszac" i sporo tego co opisales juz tam bylo. nie moge sobie znalezc postaci. siegfried jakos frajdy nie daje (kazdy debil moze machac dlugasnym mieczem. xiba fajny, duzy zasieg, ale nie potrafie zrobic nim dluzszych kombosow, chociaz na legendary soul dostawalem od niego solidny wpiernicz i przepiekne kombosy czesal... moze jestem jeszcze za duzym lamerem mitsurigi duzy zasieg, ale jego kombosy chyba zbyt skomplikowane na moje zdolnosci manualne (sidestep, 3B, 236B - niby banal, a wchodzi 1/10). podoba mi sie... duze wyzwanie, a to lubie... pewnie niebawem okaze sie czy nie za duze wiem, ze postac do wyboru to indywidualna sprawa kazdego, ale moze jest cos wybitnie zalecanego dla n00b'a? Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 28 listopada 2012 Opublikowano 28 listopada 2012 dżizas... wczoraj jakieś 2h ze szwagrem w trybie VS... potem odpaliłem arcad na hard i w końcu ruszyłem z miejsca; doszedłem do 6go przeciwnika (cervantes) i pomimo ponad godziny starań musiałem o 2 w nocy się poddać mitsurigi dostawał takie wpierdy, że bania mała: 3:0, w porywach 3:1 która trofa jest trudniejsza: wbicie najwyzszej rangi na online czy zrobienie critical edge w legendary souls? nawet niespecjalnie wiem czy jest jeszcze szansa na wbicie trophy za online, bo graczy jest tam tyle, co kot napłakał (może ktoś chętny się pokopać? ) Cytuj
mashter 54 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 (edytowane) Ja nie wiem jak można ninja gaiden przejść na mn i nie umieć przejść komputera w soul caliburze Normalnie rozpier'dalasz mi serce Edytowane 1 grudnia 2012 przez mashter Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 nie wiem co porownujesz... dwa zupelnie inne systemy... poza tym MN robilem majac juz kilkadziesiat godzin gry i przejscie Mentora, a tutaj ledwo pare godzin padlo z leszczami postaram sie ukoić Twe sece skołatane i mą nieporadnością zasmucone, czym prędzej oklepując mordę Cervantesa czy innego Nightmara mam problem, bo nikt prawie w to nie gra na multi... crap jak cholera Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.