Skocz do zawartości

PSX Extreme #174


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

PSX Extreme #174

psx174.jpg

Lutowy numer dostępny od 1.02 (środa)

Prenumerata - wysyłka 30.01 (poniedziałek)

W branży gier wideo mamy dwa rodzaje premier: premiery gier i premiery nowych konsol. Porównując pierwsze do drugich, chyba wszyscy będziemy zgodni, że nowy hardware mamy okazję witać niezmiernie rzadko. Wypuszczenie na rynek nowego sprzętu to zawsze wielkie wydarzenie, swego rodzaju święto, nie tylko dla producenta, co głównie dla nas – graczy. W końcu nie zdarza się co miesiąc, nieprawdaż? Nowa konsola to wielka, pasjonująca niewiadoma, zestaw tajemnic czekających na odkrycie – nowe funkcje, nowe aplikacje, możliwości, a przede wszystkim nowe gry. To także kolejne wyzwanie dla naszych portfeli i kolejny twardy orzech do zgryzienia dla każdego szanującego się gracza. Kupić? Poczekać? Jak to działa? Jakie są pierwsze wrażenia? Jak prezentują się pierwsze gry? Dlatego właśnie nie mieliśmy wątpliwości, co powinno być okładkowym i głównym tematem numeru PSX Extreme, który właśnie trzymacie w rękach...

 

Na kilkunastu kolejnych stronach znajdziecie jeden z pierwszych w Europie (jeśli nie pierwszy!), a na pewno pionierski w Polsce, kompletny test PlayStation Vity – najnowszej konsolki z obozu Sony. Handhelda, o którym marzy zapewne wielu z Was i o którym głośno w mediach od ponad roku. W końcu jest! A właściwie będzie, bo polską premierę wyznaczono na 22 lutego 2012 r. U nas już teraz możecie poznać wszystkie detale nowej kieszonsolki oraz przeczytać recenzje 6 startowych gier, jakie przygotował na premierę producent – w tym Uncharted: Złotej Otchłani. Wszystko oczywiście spod dłuta naszego „inspektora gadżeta” – KILa.

 

Pierwszy w Polsce test PS Vity to także powód, dla którego nie znajdziecie w tym numerze recenzji Final Fantasy XIII-2. Nie zawsze można wszystko pogodzić, a w tym przypadku na drodze stanęło nam embargo dla recenzji, wyznaczone przez Square Enix na 3 lutego. Dwa dni różnicy to niewiele, ale w tym interesie „nie ma przebacz”. Więcej o tym przeczytacie zresztą w felietonie Rogera. A propos, swoje myśli nieuczesane przelał także na papier HIV, co jest swoistym ewenementem na przestrzeni ostatnich lat. Czujcie się ostrzeżeni! Czeka też na Was kilka cieplutkich playtestów, m.in. nowego Ghost Recona, którego Rozbo ograł w Paryżu. Uwagę wielbicieli bijatyk powinna przykuć recenzja SOULCALIBUR V, a fanów uniwersum Metal Gear czeka prawdziwa uczta. Poza tym jak zwykle ciekawa publicystyka, Kąciki, a na deser – extrimowo, jeszcze przed głównym daniem – relacja ze spotkania redakcyjnego w Sulejówku. Działo się! Życzę smacznej lektury. [Grzegorz 'Butcher' Drabik]



PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!

TEMAT NUMERU



PlayStation Vita - megatest

 

RECENZJE PS VITA

Everybody’s Golf

Little Deviants – Małe Rozrabiaki

ModNation Racers: Road Trip

Reality Fighters

Uncharted: Złota Otchłań

WipEout 2048



Spotkanie redakcyjne - Sulejówek '12

 

CO NOWEGO

Beat the Beat: Rhythm Paradise

Resident Evil 6

Risen 2: Dark Waters

Tales of Graces F

The Last of Us

The Last Story

Uprising44: Powstanie Warszawskie

 

PLAYTESTY

Asura’s Wrath

FIFA Street

Resident Evil: Operation Raccoon City

Tom Clancy’s Ghost Recon: FS

 

RECENZJE

Metal Gear Solid HD Collection

Need for Speed The Run

Pro Evolution Soccer 2012

SOULCALIBUR V

WWE ‘12

 

NETWORK

AMY 61

All Zombies Must Die!

Choplifter HD

Jurassic Park: The Game

Oddworld: Stranger’s Wrath HD

Scarygirl

Trine 2



POCKET

Auta 2

Corpse Party

Pullblox

Tales of the Abyss

 

HARDKOR

Zgrentgen: PS Move vs Kinect

Najbardziej absurdalne giwery

Powrót do przeszłości – Game Gear

O co chodzi jakby... – Metal Gear Solid

Przez pryzmat serii – Soulcalibur

TBG - Oddworld: Abe’s Oddysee

Graczpospolita

Kącik sportowy

Kącik RPG

Kącik wyścigowy

Kącik bijatyk

 

FELIETONY

Z dziennika gracza

Branża bez tajemnic

O grach wiemy wszystko!

Współcześni gaijini

TES V: Skyrim – Opowieści z... (cz. 2)

Od gracza dla graczy

Babskie sprawy

Okiem maniaka

 

STAŁE RUBRYKI

Co nowego



Ohayo Nippon

Hydepark

Listy

Region filmowy

Finish Him!

 

PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!

 

PRENUMERATA została rozesłana do prenumeratorów w poniedziałek 30.01. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na prenumerata@psxextreme.pl lub posty w tym temacie. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj.

 

Zapowiedź nowego numeru jest już również na PPE. Informacje o styczniowym PE znajdziecie również na naszym profilu facebookowym.

Opublikowano

Nim posypią się żale, czemu to okładka konkursowa nie jest na froncie, spieszę wyjaśnić - uczestnicy konkursu mieli za zadanie stworzenie plakatu kinowego Uncharted: Złota Otchłań. My, jak zauważyliście, główny nacisk położyliśmy na test PS Vity (nie zapominając również o Drake'u), stąd wrzucanie na okładkę plakatu do gry, której recenzja jest raczej deserem niż głównym daniem, mijałoby się z celem.

Opublikowano

Perez - sorry ale z tą okładką to niezła siara. Najpierw robicie konkurs której praca ma trafić na okładkę PE, a później dajecie taki badziew. . Ehhh szkoda gadać

Opublikowano

Top 10 najgorszych okładek PE macie jak w banku. W sprawie zawartości wypowiem się jak już dokonam zakupu tego "potworka".

Opublikowano

Kiedy mogę się spodziewać numeru w skrzynce pocztowej? Ostatnio byłem miło zaskakiwany kiedy czytałem numer wraz z pojawieniem się jego zapowiedzi na ppe.

Prenumeraty zostały już rozesłane. Dzisiaj lub jutro numer powinien być.

Opublikowano (edytowane)

Napisze tylko tyle:

 

 

ZAJEBIŚCIE

 

 

słaba okładka. Dawno nie było takiej lipy. Serio. Wy byliscie pijani gdy akceptowalisc3ie ta szmire ? Bo poziomem wykonania to ona nie dorownuje tutaj fanowskich przerobka zdjec uzytkownikow lub jakims marny demotom. Jak nowy wydawca, probojacy zmienic koncept designu pisma na bardziej nowoczesny pozwala aby tak marnie wykonany projekt trafil do druku ? Zwolniliscie grafika i teraz sami na kolanie z 12 roznych tutoriali probojecie cos sklecic ? Bo autentycznie taki projekt to wychodzi z pod reki jakiegos gimbera, ktory uczy sie dopiero programu, testujac milion tutkow i uwazajac, ze to co zrobil jest naprawde spoko. No sorry ale nie jest i to jest szmira.

Edytowane przez Yacek
  • Plusik 8
Opublikowano (edytowane)

No cóż, poczytam zawartość, ale... Okładka jest po prostu okropna :( A szkoda, bo miesiąc temu wypadła świetnie.

Perez - sorry ale z tą okładką to niezła siara. Najpierw robicie konkurs której praca ma trafić na okładkę PE, a później dajecie taki badziew. . Ehhh szkoda gadać

 

 

dokładnie- okładka to dno :confused:

 

ale macie fatalnego grafika, wysłać go do Kambodży na urlop :confused:

 

nie wiem jakim cudem ostatnio mu wyszła ta z batmanem

 

 

+ znów uje.bana napisami jak stół durczoka, widac jeden miesiac tylko wytrzymaliście bez napisolandii

 

 

 

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Edytowane przez Orson
  • Plusik 1
Opublikowano

Serio, to juz lepiej by bylo zrobic nowoczesna, minimalistyczna okladke z wektorowych ujęć PS Vita, wziętych z sampli udostępnianych przez Sony. U Was czasami nie ma wakatu na grafika ?

Opublikowano

Miałem nadzieję, że po brzydkich okładkach sprzed miesiąca, teraz podniesiecie poziom, ale się zawiodłem. Okładka tragiczna, nowe logo brzydkie, jeśli w środku szata graficzna jest taka jak ostatnio to też na minus.

PSX Extreme jeszcze jakieś 2 lata temu miał najładniejszą szatę graficzną ze wszystkich magazynów jakie widziałem. Te piękne arty albo screeny przechodzące w tło do teksty recenzji albo zapowiedzi i inne mniejsze screeny zatopione w nich. Było genialnie. A jest nowocześnie, ale niestety brzydko i ze stron bije zimnem. Chce się jedynie szybko przeczytać tekst i przewrócić stronę, a nie rozkoszować się jej przytulnym designem.

  • Plusik 2
Opublikowano

ta nowoczesność Butchera i jego 'z nowym rokiem nowym krokiem" odbija się gigantyczną czkawką

 

kryzys wieku średniego to nie dobry okres na objęcie magazynu jak widac - sory Butch, no bonus , źle się pan bawisz

  • Plusik 3
Opublikowano

Okej, to jak skończą się lamenty na faktycznie słabą okładkę (sorry Roman, ale mają rację, jest słabo, nie wiem dlaczego tak, a nie inaczej), to treść powinna spokojnie odbić pierwsze, niemiłe wrażenie. Bo jest miodnie i mega ciekawie.

Opublikowano

No screen wygladem przypomina jakas kaszke w stylu "tomb raider i paskudna tekstura lasu 30 lat temu".

 

To kolejny blad w designie okładki gdzie zestawiło się 2 takie same środowiska na screenie przez co wyszla taka papka.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...