Skocz do zawartości

Medal of Honor : Warfighter


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zresztą, nie będę tego tłumaczył komuś, kto uważa singiel BF3 za "najlepszego w fpsach". A co do kampanii Warfighter'a to cudów się nie spodziewam, mimo że zwiastuny i reklamy jak zwykle u EA sugerowały coś zgoła odmiennego. Niedługo i tak większość o tej grze zapomni, bo jak sam przyznałeś multi jest kijowe a kampania zbyt krótka.

No tak, "prawie ukończyłeś BF3", to takie rzetelne :D. I pokaż mi gdzie pisałem, że ma najlepszą w historii FPS, zawsze twierdziłem, że kampania jest jedna z najlepszych, mieści sie w ramach perełek i nie myl kampanii z fabułą. Dobre nagłośnienie 5.1 (przy każdym wystrzale czołgu sub dmucha podnosząc elementy pokoju :D) oraz spory TV i wrażenia jakie mi dostarczyła gra będą nie zapomniane. Misje, ktore wymieniłeś są świetne ale inne w tym "pancerny rajd" albo pogoń również ryją beret. Sam początek z przedstawieniem gry przez EA pobudza zmysły. Gra od początku była reklamowana "na opad szczęki" i mnie nie zawiodła, fakt fb 2.0 nie jest na tych konsolach w pełni rozwinięty ale faktem jest, że to porządny twór a na dodatek świetnie wykonany. O multi już nie wspomne bo bawiłem i bawię się z nim przednio a o atutach mógłbym pisać dużo. Niektórzy się dziwią że było sporo błędów na premierze ale pomyślmy jak duże są plansze, możliwości taktyczne oraz multum pojazdów każdego rodzaju, jeżeli ktoś nauczy sie obsługiwać każdy na dobrym poziomie to doceni grę. Być może niektórzy wolą prostego Moderna, gdzie respawny są co dwie sekundy a plansze pozbawione wielu elementów aczkolwiek miodne dla większej rzeszy bo bardziej przystępne. Niech odezwią się w tym temacie osoby, które opanowały f16 w multi w BF3 :), sam miałem sporo praktyki żeby dojść do poziomu kiedy utrzymuje się nie raz pół meczu w przestworzach i to właśnie jest świetne, fakt, trudniejsze ale dające o wiele więcej satysfakcji.

 

Co do MOHa, fakt, pokazałem Ci dzisiaj kampanii kawałek i widząc bum mapping okraszony deszczem w pierwszym levelu stwierdziłeś że wygląda tandetnie no to sorry, dopiero jakby więcej osób potwierdziło, że takie elementy wyglądają nieźle to poszedłbyś za nimi i tak samo stwierdził. Hype, pozerstwo i chęć bycia w kupie z innymi, zastanówmy się nie raz czy gry jakie wybieramy NAM się spodobają a nie słuchamy innych i przez to się zwyczajnie ograniczamy. Żeby nie było, posiadam obie serie cod oraz bf, nie jestem fanbojem zadnej z nich ale nie odgranicząjąc się czerpię przyjemność z obu.

Opublikowano (edytowane)

Stwierdzam to, co widzę i Warfighter pod kątem oprawy wizualnej wypada zwyczajnie średnio. Jednak myślę, że za kilka lat przy premierze nowego MoH będzie można stwierdzić, że to najbardziej zaawansowany technologicznie fps. No chyba, że CryEngine 4 albo UE4 okażą się znów liderami w swojej kategorii.

 

Ogółem strasznie mnie wkurza fakt, że pierwszy Frostibte był reklamowany jak najlepszy engine z modelem zniszczalności otoczenia. I tak właśnie było, nie zapomnę zachwytów podczas ogrywania Bad Company (podobnie jak drugiej części, jednak najbardziej pod tym względem zaskoczyła mnie jedynka). Tymczasem przy F2 całkowicie olano te aspekty, zastępując je skryptami, które odpowiednio poprowadzone robią wrażenie nawet w MW3 (no dobra, nie takie jak np. w Crysis 2). Szkoda, lecz mam nadzieję, że w przyszłości to się zmieni.

Edytowane przez Nemesis US
Opublikowano

 

http://www.grasz24.pl/newsy/moh-warfighter-kolejny-zwiastun-zero-dark-thirty,1,1,13556

 

"Electronic Arts wypuściło nowy materiał wideo w kontekście gry Medal of Honor: Warfighter, tym razem zachęcający nas do kupna dodatku 'Zero Dark Thirty'. Ten ostatni jest przeznaczony dla rozgrywki wieloosobowej. W gwoli wyjaśnień – owe DLC nawiązuje do filmu o tym samym tytule (premiera 19 grudnia br.), który opowiada o akcji mającej na celu schwytanie lub zabicie Osamy Bin Ladena. Warto zaznaczyć, że pakiet pobieramy zupełnie za darmo, gdy zakupiliśmy dzieło studia Danger Close e edycji 'Limitowanej' lub 'Deluxe'. Poniżej zamieszczony trailer to nic innego, jak prezentacja dwóch map: Darra Gun Market i Chitral Compound."

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

zacząłem młócić singiel i faktycznie przyłączam się do głosów negatywnych. Nie mam zamiaru zbrukać specjalnie tej gry, chodzi mi o to, że jest ona przeciętna, a w przypadku gier FPS oznacza, że jest po prostu...nudna. Weźmy pod uwagę chociaż prowadzenie akcji - chaos, mało klimatu, nie ciągnie do rozkminiania co za zakrętem. Oczywiście zadanie 8x z rzędu (!) "infiltruj i oczyść" potęguje takie doznania. Możecie mówić co chcecie o COD, ale jednak reżyseria akcji w sensie przyspieszyć, zwolnić, zrobić klimat, zrobić pier.dolnięcie, stoi na najwyższym poziomie i bardziej wciąga.

 

Na plus fajne udźwiękowienie i bardzo mi się podoba grafika podczas cutscenek.

Opublikowano

sorki, że post po postem ale nie wiem edycja się wyświetli. Kod dodany do MOHa w pudełku upoważnia wg okładki do bety BF4. I rozumiem, że teraz wystarczy że wbiję go do gry i mogę spokojnie sprzedać MOHa czekając na info o becie BF4, right?

Gość Zaqair
Opublikowano (edytowane)

sorki, że post po postem ale nie wiem edycja się wyświetli. Kod dodany do MOHa w pudełku upoważnia wg okładki do bety BF4. I rozumiem, że teraz wystarczy że wbiję go do gry i mogę spokojnie sprzedać MOHa czekając na info o becie BF4, right?

tak,ale chyba nikt oprocz sklepu tego od ciebie nie kupi :P

Edytowane przez zaq123456
Opublikowano

dobra muszę jednak parę rzeczy wyprostować. Gierkę skończyłem i uważam, że ma naprawdę parę swoim mocnych punktów.

 

Single Player:

nuda, sztampa i w sumie nic zaskakującego. Wyjątkiem są dwa momenty:

 

1. Moment w którym następuje egzekucja naszego partnera. Fajnie to jest zrobione - najpierw rzewny filmik o tym jak jego żona mówi, że lepiej jest aby był szczęśliwy niż samotny. Potem jest walka, sekwencja porwania i bum - headshot przy stole. 2. moment związany bezpośrednio z pierwszym kiedy mamy zemstę - egzekucje gołymi rękami i parcie do przodu w celu zamordowania łachudry.

 

Nie wiem jak Wy ale parłem jak rambo :D

To co zasługuje jeszcze na plus to oprawa dźwiękowa która bardzo mi się podoba (w sensie music w tle).

 

Multiplayer

pograłem ze 4 godzinki i jedno słowo ciśnie mi się na usta: (pipi)A! Nie mam pojęcia jak można to było tak koncertowo spi.erdolić. Zacznijmy od tego, że multi ma zadatki na świetnego szpila. Buddy system sprawdza się świetnie - motywuje do współpracy, do zemsty na zabójcy partnera (widać go wszędzie na mapie). Co więcej świetny motyw ze współzawodnictwem par. Czyli mamy np. 5 par w jednym teamie i punkty zdobywane razem z kumplem sumują się. Na końcu rundy pokazana jest para z największą ilością punktów. Fajna rzecz, myślę, że jakbyśmy w tym systemie zagrali z ekipą z BF3 to od razu fajnie, bo byłoby współzawodnictwo w jednej drużynie. Świetna sprawa, nie przesadzona, nie wygląda sztucznie (mimo widocznych postaci przez ściany) i wprowadza naprawdę fajny, nowy ciekawy element gry. Kolejnym plusem są naprawdę super mapki. Mapka ze stadionem w Sarajewie ryje czerep klimatem i różnorodnością, Do tego nadal na wysokim poziomie stoi kwestia udźwiękowienia, czyli skradasz się w lesie, słychać dźwięk świerszczy a ty szukasz z tomahawkiem ofiar czających się w cieniu. Również mapka z oświetlonymi ogniskami w lesie (takie ścieżki z podejściem do góry) daje radę - od miasta po las nocą. Naprawdę fajnie skrojone pod piechotę i dają fun. Do tego drobny smaczek czyli dźwięki przy trafianiu przeciwnika - me like it. Wisienką na torcie jest fajny tryb niszczenia celów (rush) ale wygląda to trochę inaczej - mamy 5 potencjalnych miejsc gdzie cel może być i gra losowo w zależności od rundy wyznacza które cele mamy zniszczyć teraz. Obrońcy wiedzą o tym ciut wcześniej aby przygotować obrony, my atakujący dowiadujemy się wtedy kiedy wszyscy.

To co zabija ten tytuł to niedoróbki. Albo inaczej to co zabija ten tytuł to milion niedoróbek, poprzez które gdzieś tam między wierszami jest właśnie ten fajny gameplay opisany wyżej. Słaba szata graficzna, nagle pojawiający się przeciwnicy lub kumple (bywa tak że koleś wychodzi zza rogu i znika, ja strzelam i zabijam go, ale pojawiają się dopiero zwłoki), oczywiście je.bie się dźwięk, znikają nawet całe budynki (!), z bliska wszystko jest brzydkie, pokręcone menu nie daje szybkiego odstępu do zmian, melee wchodzą w sumie ch.uj wie kiedy - od tyłu nie, od przodu nie, z boku czasami, w stopę na leżąco zawsze... (ale za to dostaje się +100 za "Upokorzenie" hehe), hit boxy jak trafią to trafią a jak nie to co z tego - problem officer? Resp na partnerze okazuje się wrzucać Ciebie tyłem do akcji na leżąco (ch.uj wie czemu) i tak mógłbym wymieniać i wymieniać...

 

powiedzcie czemu spier.dolono tak świeży tytuł takimi prostackimi błędami?

Gość Zaqair
Opublikowano

 

powiedzcie czemu spier.dolono tak świeży tytuł takimi prostackimi błędami?

Bo firma EA mysly ze moga zagrozic CoD i co roku cisna swoje fps nie wazne,ze sa w (pipi) nie dorobione,ale musza wyjsc przed CoD. Na (pipi) sie uparli zeby wydac gre przed CoD? Widac,ze ta gra wymaga min. 12 miesiecy SOLIDNEGO developing'u. Niestety dopoki ta firma beda zarzadzac sami idioci to tak to bedzie wygladac.Prostym przykladem jest bf3 dopiero we wrzesniu 2012 ta gra,byla bliska temu co powinno byc na premierze. Druga sprawa,ze wpychaja Frostbite 2 gdzie tylko sie da(nfs,moh,dead space,army of two,dragon age,mass effect),zamiast wydac gre na UE ktory naprawde wszyscy znaja,dali nowy silnik ekipie bez doswiadczenia z nim,a jak sam bf3 pokazal nawet Dice do konca jeszcze nie ogarnia Frostbite 2. EA chce tworzyc gry tanio i szybko. Wezmy takie Dice,pracuje tam obecnie 250 i te 250 osob musi ogarnac dlc,kolejnego bf,patche,komunikacje na twitter,kolejna gre ktora robia(prawdopodobnie Mirror's Edge 2),szlifowanie silnika,wspierac inne studia EA i pewnie robienie Frostbite 2.5-3. Sory ale jak oni maja wydawac dopracowane gry?

Gość Zaqair
Opublikowano

The imminent update for Medal of Honor Warfighter will be released on December 17th on PC, December 18th on Xbox 360 and PlayStation 3 (NA), and December 19th on PlayStation 3 (EU). We’re updating the game based on community feedback to continuously improve the experience for our fans.

This update is optional for Xbox 360, but is required on all platforms for the upcoming Zero Dark Thirty or The Hunt map pack*, free to all Limited and pre-order copies of the Digital Deluxe editions (otherwise priced at $9.99 or 800 MS points for non-LE owners). Thank you for your continuous feedback and support.

http://battlelog.battlefield.com/mohw/news/view/2832654789166764682/

 

Plotki w necie mowia,ze jest to pierwsze i ostatnie dlc,rowniez plotki mowia ze jest to ostatni patch.

Gość Zaqair
Opublikowano

Napisalibyśmy gdyby gra nie została sprzedana kilka dni po premierze :]

U mnie to samo.Gra sprzedana

Opublikowano

wczoraj odpalilem. patch wazy bodajrze 460 mb, zmienia calkowicie interfejs. mozna powiedziec ze jest teraz latwiejszy do ogarniecia. podczas rozgrywki rowniez ulepszyli szybka zmiane broni lub klasy. na szczescie dalej ludzie graja i nie ma problemu z pustymi serwerami. Nie wiem dlaczego tak psioczycie na ten tytul, ja sie bawie przy nim przednio. Ot zwyczajny fps jak pozostale .

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Electronic Arts is taking the Medal of Honor franchise out of its lineup due to low scores for Medal of Honor Warfighter, chief operating officer Peter Moore said in an investor call today.

 

"We struggled with two challenges: the slowdown that impacted the entire sector and poor critical and commercial reception for Medal of Honor Warfighter," said Moore. "Medal of Honor was an obvious miss. The game was solid, but the focus on combat authenticity did not resonate with consumers.

 

"Critics were polarized and gave the game scores which were, frankly, lower than it deserved," he added.

 

Warfighter, the latest installment of EA's Medal of Honor military shooter franchise, was released in October 2012 and received mostly negative reviews.

 

"This one is behind us now. We are taking Medal of Honor out of the rotation, and have a plan to bring year-over-year continuity to our shooter offerings," he said.

http://www.polygon.c..._medium=twitter

 

 

Kocham jak EA zwala na cos innego,niz ich wlasna glupote.Zamiast dopracowac gre wydali to cos a teraz Moore zwala na to,ze gral byla zbyt realistyczna :D Dice pewnie kolejne studio do odstrzelenia.

Edytowane przez zaq123456
  • 4 miesiące temu...
Gość Zaqair
Opublikowano

DICE LA replaces Medal of Honor

developer EA has confirmed that team team at

Medal of Honor developer Danger Close

has been disbanded. Speaking to Eurogamer, EA labels boss Patrick Soderlund said after putting the

Medal of Honor IP on hiatus, the studio

had effectively closed. Many employees have since either left

the company, move to DICE Sweden or

into other parts of EA. Last month EA opened an LA branch of Battlefield developer DICE, which

appeared to effectively replace Danger Close in the area. EA had previously declined to comment on whether Danger Close had

been shut down.

"Danger Close as it was doesn't exist anymore," said Soderlund. "There are people who left LA, people who work with DICE LA, and there

are some who work in other parts of EA, as always when something gets

dismantled." DICE LA is expected to house up to 60 staff by the end of the year, with

former Danger Close employees also joining the developer. The studio is

expected to help work on titles also in development at DICE Sweden,

which includes Battlefield 4 as well newly announced games Mirror’s Edge

2 and Star Wars: Battlefront. Soderlund said that opening a new office in LA under the DICE brand

meant the company could snap up development talent that may otherwise

have been out of its reach. "In Sweden we are floors eight, nine and ten. They are the eleventh floor,

just in LA," said Soderlund. "Frankly, it's about talent. Where can we find the right talent and people

we think have critical skills we need? When you're in Sweden, Stockholm

is a gigantic gaming city with DICE and Mojang and all the other

companies, but we realised we needed to extend our reach if we wanted

to get to the breadth of talent we wanted. "We also thought we could export some of the good things about DICE

into here. Since the DICE LA announcement we had a lot of pressure on

that studio from people who want to come work there. And after E3, as

you can probably imagine, there will be more."

 

www.develop-online.net/news/44526/EA-confirms-Danger-Close-team-disbanded
  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...