Gość Opublikowano 11 lutego 2012 Opublikowano 11 lutego 2012 Nie będzie True Crime: Hong Kong, dostaniemy Sleeping Dogs. Jak na razie świetny kinowy trailer. To nie może się nie udać! Jaram się i liczę na klimaty jak z genialnego Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 11 lutego 2012 Opublikowano 11 lutego 2012 może być przyjemna rozgrzewka przed GTAV Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 13 lutego 2012 Opublikowano 13 lutego 2012 A co to (pipi)a, GTA to jakis krol gier? 2 1 Cytuj
_mike 318 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Taki tam preview: http://www.gametrailers.com/video/hit-points-stirring-the/729535 Premiera w Sierpniu. Dobra giera się zapowiada. Strasznie mi się podoba to co do tej pory zobaczyłem, a system walki zgapiony z Batmana napawa optymizmem Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 26 kwietnia 2012 Opublikowano 26 kwietnia 2012 podoba mi sie to trzymam kciuki zeby wyszedl konkretny szpil, fajnie wygladaja poscigi na motorach / samochodach Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 25 maja 2012 Opublikowano 25 maja 2012 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8QuIovDO6TE Dotychczas nie slyszalem o tej produkcji, ale po tym co zobaczylem, z miejsca zostala jedna z najbardziej oczekiwanych gier roku. Edytowane 25 maja 2012 przez Magik Cytuj
yaczes 14 480 Opublikowano 25 maja 2012 Opublikowano 25 maja 2012 Jak dla mnie SD > GTAV Jak ktos napisal w komentarzach: JC + GTA + John Woo = ultimate sandbox game Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 maja 2012 Opublikowano 25 maja 2012 LOLZOR O_O Dlaczego o tej grze jest tak cicho? Hamerykańskie klimaty mnie nie kręcą, ale Hong Kong + sandbox Wygląda na cholernie mocno rozbudowaną grę z przywiązaniem do detali niczym rasowa produkcja Rockstar. Aż dziw, że to gra SE. Cytuj
popiol 16 Opublikowano 26 maja 2012 Opublikowano 26 maja 2012 Jaja jak ch.u.j że ta gra się zapowiada tak miodnie Chyba nikt się tego nie spodziewał po tym tytule, no ale wstrzymajmy się z zachwytami do pierwszych playtestów i recenzji, ale nadzieja jest bo byle kto tej gry nie robi. Jakby wyszedł z tego nieoczekiwanie konkretny tytuł to by chociaż umilił oczekiwanie na króla (czyt. GTA V) Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 27 maja 2012 Opublikowano 27 maja 2012 Kotick miał dałna że kazał to skasować. Trzeba bliżej się zainteresować, nie napalam się bo developer nie zapewnia super jakości. Ale w sumie Saints Row 3 kupiłem na czuja i nie zawiodłem się, mam nadzieje że tutaj będzie podobnie. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 27 maja 2012 Opublikowano 27 maja 2012 Grę wydaje Cenega = będzie można skorzystać z Kompani Graczy Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 trailer z e3 developer diary : community day http://www.youtube.com/watch?v=8oPNhq0q-3s i jeszcze jeden trailer mam nadzieje ze bedzie to b.dobra produkcja, Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 (edytowane) No nie wiem, pierwsze True Crime'y zapowiadały się też rewelacyjnie, a wychodziło sztucznie i plastikowo. System walki, slow-motion, jakieś dodatkowe możliwości - wszystko super, ale czy gra będzie tworzyła jedną zgraną całość? GTA IV potrafiło stworzyć świat, gdzie budynki sprawiały wrażenie budynków, nie jakichś pustych brył pokrytych teksturą, gdzie samochody bujały się jak prawdziwe samochody i czuło się prędkość, gdzie strzelając do ludzi czuło się ich wagę i bezwładność. W takiej grze można nie robić żadnej misji z wątku głównego i świetnie się bawić przez dziesiątki godzin. Ba! Nawet zwykła przechadzka dostarczała mnóstwo wrażeń, bo autorzy ukrywają tony różnych ciekawostek w świecie gry. O to chodzi - miasto nie jest tylko dodatkiem, dużą "otwartą" planszą po której można pojeździć, ale tak naprawdę to tylko tło i scena dla misji. Dalej idąc. Czy wszystkie misje będą opierać się na tym samym, tj. pojedź w miejsce X, wytłucz/zastrzel kilkadziesiąt osób i jedź dalej? W GTA częściowo to tak wygląda, ale nie brakuje wykręconych i niespodziewanych zwrotów akcji, dodatkowo dzięki świetnej fabule robiąc teoretycznie tą samą (w mechanice) misję po raz n-ty świetnie się bawimy, bo jesteśmy w nietypowym miejscu/sytuacji. To dlatego wszystkie "GTA-killery" (a było ich chyba jeszcze więcej niż "iPhone-killerów") mimo świetnych zapowiedzi, mimo bajerów których od zawsze w GTA brakowało, mimo późniejszego startu nigdy nie były w stanie pobić aktualnego wydania produkcji od Rockstar. Bo król jest tylko jeden. I kurde, ciężko to napisać, ale widać, jak poważne dzisiejsze konsole mają niedobory mocy i pamięci :confused:. Edytowane 7 czerwca 2012 przez raven_raven Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Nie ma czegoś takiego jak GTA-killer. Są tylko lepsze i gorszę podróbki. Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Hehe... Wszystkie platformery to podrobka Mario Wracajac do SD. Ja sie jaram. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Hehe, wszyscy się wypowiadają w dziale PS3 Zauważyłem, że w monitoringu tylko część kamer jest aktywna. Podejrzewam że w DLC wrzucą kolejne miejscówki do oczyszczenia a potem nalotu policyjnego. Czyt. nie ma co inwestować w dodtki do Sleeping Dogs Cytuj
nyGGaz 11 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Gra mnie wessała totalnie. Oczywiście można się czepiać sterowania autem, animacji w niektórych momentach i pracy kamery.. Ale powiem Wam jedno: KLIMAT Hong Kongu przyćmiewa te wszystkie niedociągnięcia, poza tym oprawa muzyczna to miód na uszy (jakkolwiek by to nie brzmiało ). Pograłem już ok. 10h-12h i chcę jeszcze. Nie brnę na siłę aby jak najszybciej zaliczyć główny wątek, natomiast delektuję się każdym zadaniem dodatkowym, które swoją drogą są meeeega ciekawe! Polecam. Wstępnie 8+ / 10! Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Opublikowano 26 sierpnia 2012 poki co jestem bardzo zadowolony, najwazniejsze ze klimat jest gruby, system walki daje satysfakcje no i w koncu mozna normlanie smigac na motorze Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Opublikowano 26 sierpnia 2012 (edytowane) Przeszedłem gierę i uzbierałem wszystko Gra na 8/10, model jazdy słaby ale nie mam co do reszty się przyczepić. Może porównując do GTA IV parę detali przeszkadza, ale mniejsza z tym. Świetny system walki, piękne miasto, dobra fabuła. Mało zostało do calaka więc go zrobię, można powiedzieć że niezbyt męczący. Edytowane 26 sierpnia 2012 przez MaZZeo Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 27 sierpnia 2012 Opublikowano 27 sierpnia 2012 No i jest calak. Walki kogutów to największy mindfuck jaki spotkałem ostatnio w grach. Bilans zwycięstw/porażek ptaków nie ma znaczenia, tak samo jak i sam przebieg walki - jeden ptak dziobie drugiego 4 razy tak że pada na glebę, po czym ten wstaje, wykur.via mu falcon kicka i od razu zgonuje Wszelkie te poboczne aktywności ssą jaja i nie mająnawet startu do jakiś głupot pokroju rzucanie podków w Red Dead Redemption. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 27 sierpnia 2012 Opublikowano 27 sierpnia 2012 Tak swoją drogą to chciałem zauważyć, że ściągnięty z Batmana system walki niszczy Nie wiem ludzie piszą że jest sporo gorszy? To jego kopia, ale dla mnie momentami lepsza. Po pierwsze jest trudniej, po drugie najbardziej efektywne są kombinacje, w batmanach to głównie był spaming x'a, a perek robił wszystko automatycznie. W batmanie używa się w 3 przycisków. W SD jest ich 5 i do tego dochodzą combosy. A to latanie batmana od jednego do drugiego - animacyjnie super ale to już zachacza o samograj. Inna sprawa że w batmanie swobodnie mogłeś rozwalić 15-20 gostków ciebie atakujących, to jest komedia nawet jak na superbohatera. W SD nie masz do czynienia z walkami o takich proporcjach, poza niektórymi fight clubami. Nie ma też takiej sytuacji, gdzie dobrze zbudowany osiłek na oko ważący 100 kilo pada na glebę po jednym strzale jak. Tutaj są klasy przeciwników, z każdym trzeba obchodzić się inaczej. Batman ma bardzo efektowne i genialne animacyjnie walki, ale zwyczajnie SD go niszczy pod względem wyciąganej satysfakcji. No i samo wykorzystanie elementów otoczenia wprowadza różnorodność w walce, nie mówię o tych śmietnikach i wiatrakach ale wykorzystywanie barierek, ścian, stołów, nawet aut jest mega Ciekawe czy jakieś przyszłe gry zaadoptują trochę tych patentów z SD do swoich gier (ROCKSTAR PLZ) 3 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.