Opublikowano 24 grudnia 201212 l to ja chyba jedyny mam radochę, że jest miło, łatwo, bezstresowo i przyjemnie. Same, kuźwa hardkory ... :-]
Opublikowano 24 grudnia 201212 l Nie, spoko, ja też nie miałem ciśnienia na wyższe poziomy trudności :].
Opublikowano 25 grudnia 201212 l zdobywanie posterunków zaje.biscie ułatwiają te klatki z tygrysem czy niedzwiedziem. Jedna strzała z łuku i nam zostaje do ostrzelenia jedynie sniper i to nie zawsze
Opublikowano 25 grudnia 201212 l zdobywanie posterunków zaje.biscie ułatwiają te klatki z tygrysem czy niedzwiedziem. Jedna strzała z łuku i nam zostaje do ostrzelenia jedynie sniper i to nie zawsze Od czasu do czasu można takie rozwiązania wybrać (ja tak zrobiłem raz czy 2), ale przecież uwolnione misie/tygryski zabierają nam gameplay - ja dlatego tego nie robię; raz po wybiciu ekipy z posterunku jeden przyjezdny ziomal tak się przeraził tygrysa w klatce że strzelając do niego rozwalił klatkę uwalniając go - i kotek ziomkami zaczął się zajmować (musiałem pomóc); swoją drogą powinno się przestrzeliwać zamek/kłudkę od klatki a nie strzelać w ogromny przód klatki - to trochę psuje rozgrywkę. RADA jak postępować za zwierzakami: jak "jest się" autem/w pobliżu auta to wystarczy wejść na środek jego dachu aby być niedostępnym i można spokojnie prowadzić ostrzał; ten patent działa to też ze skałami i budynkami, z tym że skałę na którą nie wejdzie zwierz trudno znależć, a budynki są rzadkie i nie zawsze (łatwo/szybko) można na nie wejść. Pytanie: spotkaliście myszy i/lub (sporej wielkości) ważki? - ja raz je zobaczyłem; ta gra ciągle zaskakuje dopracowaniem i rozbudowaniem (bo gameplayowo ta drobnica nic nie znaczy). Edytowane 25 grudnia 201212 l przez Paweł Dziuba
Opublikowano 26 grudnia 201212 l ja mam taki patent na zwierzaki, ze dorwalem jakas dopakowana snajperke z ktorej rozwalam 1 strzalem nawet niedzwiedzia wiec nie ma problemu. gra swietna, mam nabite kolo 16h mysle jeszcze pare godzin i bedzie 100% i wszystkie osiagniecia. wiadomo cos o jakis dodatkach??
Opublikowano 26 grudnia 201212 l a nie prościej sobie dać w żyłę odstraszaczem? Można i tak, ale działa on krótko, często za krótko przy kilku zwierzakach. ja mam taki patent na zwierzaki, ze dorwalem jakas dopakowana snajperke z ktorej rozwalam 1 strzalem nawet niedzwiedzia wiec nie ma problemu. gra swietna, mam nabite kolo 16h mysle jeszcze pare godzin i bedzie 100% i wszystkie osiagniecia. wiadomo cos o jakis dodatkach?? Dodatek ma być na PS3 (misje kooperacyjne) - myślę że będzie to exclusiv czasowy.
Opublikowano 26 grudnia 201212 l Mam takie 2 pytania : Czy po tym jak dostaniemy się na drugą wyspę - można wrócić na pierwszą by pozbierać pierdółki oraz porobić misje poboczne, czy należy skończyć to przed wyprawą na drugą wyspę ? Czy po skończeniu głównego wątku fabularnego możemy grać dalej - by pokończyć m.in. misje poboczne?
Opublikowano 27 grudnia 201212 l oraz bezproblemowo wrócić na pierwszą wyspę i robić to na co masz ochotę. dopiero na drugiej wyspie dojdziesz do momentu gdzie wszystko się zablokuje ze względu na fabułę. na szczęście tylko na chwilę.
Opublikowano 6 stycznia 201312 l Najlepsza gra w jaką grałem w tamtym roku przebiła nawet Mss Effect 3 (jestem hardcorowym fanem gier bioware) A grałem we wszystko co wyszło na konsoli lub pc. Przejście zajęło mi ponad miesiąc gdyż mam mało czasu na granie ale praktycznie nie było innej gry w czytniku. Troszkę pograłem w między czasie w Hitmana (wersja PC) oraz Guardians of Middle Earth ale to Far Cry 3 trzymał mnie tak długo. Dawno nie grałem w STRZELANINĘ tak wciągającą. Prawie jak RPG
Opublikowano 12 stycznia 201312 l Pytanie/problem mam: Jak uruchomić własną rozgrywkę multi z (więcej niż jedną) mapą od gracza (lub własną mapą/mapami) - oczywiście z tych map jakie się ściągnęło na dysk ? - bo nie znalazłem takich opcji; w menu jedynie znalazłem możliwość uruchomienia rozgrywki na TYLKO JEDNEJ mapie, i to TYLKO z tych map które oceniłem jako ULUBIONE; do reszty map jakie mam na dysku, a których nie oceniłem jako ULUBIONE, mam dostęp tylko w edytorze map, a rozgrywki multi nie mogę na nich uruchomić; żadne mapy nie pokazują się też w zakładce MOJE MAPY - a są tam 4 "kategorie" map. . Edytowane 16 stycznia 201312 l przez Paweł Dziuba
Opublikowano 25 stycznia 201312 l No i co dalej? Gra skonczona 2 razy na 100% plus wszystko z dlc, wszystkie osiagniecia a ja chce wiecej. Czekam na wiesci o fabularnym dlc takim na min 10 godzin gry:-)
Opublikowano 25 stycznia 201312 l To się chyba nie doczekasz, nie widziałem, żeby ktoś z developerów oprócz Rockstar wydał DLC na ok. 7h w górę.
Opublikowano 25 stycznia 201312 l To się chyba nie doczekasz, nie widziałem, żeby ktoś z developerów oprócz Rockstar wydał DLC na ok. 7h w górę. A Dragonborn&Dawnguard to pies :potter: Mam tak samo jak Marek kończę drugie przejście i ciągle czuję że mi mało,poproszę dwa DLC po min 10h każde... Edytowane 25 stycznia 201312 l przez kudlaty88
Opublikowano 25 stycznia 201312 l No fakt, zapomniałem, no ale to do RPG to wiadomo, że najmniej 10h pewnie, a tutaj masz "szczelankę".
Opublikowano 3 maja 201311 l czy po zakończeniu fabuły można dalej latać po wyspie i robić zadania poboczne? zabijać piratów/polować na zwierzaki/rozwozić pomoc medyczną?
Opublikowano 4 maja 201311 l dzięki! kurde, tak jak nie przepadam za dubstepem i tego typu klimatami, tak ten kawałek: http://www.youtube.com/watch?v=5HsvitdKRW4 świetnie pasuje do misji na plantacji nie wiem co w tym gameplayu jest, ale gra strasznie wciąga, w ciągu 2 dni spędziłem przy niej 14h. Masa rzeczy do zrobienia, cały czas się coś dzieje, pomimo tego że jest to sandbox nie ma praktycznie żadnych przestojów. Far Cry 2 z tego co pamiętam zrobiony był bardzo podobnie, ale tam nie byłem w stanie dotrzeć nawet do połowy gry bo było monotonnie i nudno. Tutaj mogę biegać po dżungli i polować na bawoły przez cały dzień Edytowane 5 maja 201311 l przez ofsajd
Opublikowano 5 maja 201311 l True, true, szkoda ze dodatek odstaje. Ukonczylem, ale jest krotki, brzydki i poza pierwszymi 20 minutami nie jest zabawny.
Opublikowano 9 maja 201311 l True, true, szkoda ze dodatek odstaje. Ukonczylem, ale jest krotki, brzydki i poza pierwszymi 20 minutami nie jest zabawny. Toś mnie zniechęcił bo właśnie przeszedłem sam początek DLC, właśnie ok 20min. i póki co jestem zachwycony...Klimat mnie chwycił i wątpię żeby puścił, a dźwięczne "madafaka" z ust Spidera mógłbym sobie zapętlić i słuchać do znudzenia . No cóż...ale i tak sam muszę się przekonać co tam dalej się będzie działo.
Opublikowano 11 maja 201311 l Po przejściu kilku misji pobocznych i chyba 3 z wątku głównego stwierdzam że gra (Blood Dragon) wciąga jak diabli...może to dlatego że nie grałem w oryginalnego Far Cry'a 3? Pewnie tak. Ale klimat, główny bohater, cały 'wątek fabularny'...dla mnie mistrzostwo świata. Do tego po ulepszeniu snajpery polowanie na smoki jest mega odjechane. I lubię gry gdzie kasa faktycznie się przydaje i nie mam ciągle wypchanego portfela tak że nie wiem co z tą kasą już robić...ciągle pojawiają się jakieś ulepszenia do broni czy inny stuff, to brakuje amunicji, to apteczek. Dla mnie jak na razie bomba, jestem zachwycony i z całego serca poleciłbym każdemu kto lubi kicz lat 80. Edytowane 11 maja 201311 l przez Kondeer
Opublikowano 11 maja 201311 l no to pewnie nie masz porównania. Napisze tylko tyle od siebie ze FC3 jest mimo wszystko pare razy fajniejszy i ladniejszy, wiec jeżeli ktoś jeszcze nie gral, powinien jak najszybciej nadrobić zaleglosci.
Opublikowano 11 maja 201311 l Nie wiem o co Ci chodzi. Mam porownanie i twierdze, ze Blood Dragon to dodatek na miare Undead Nightmare. Calosc to jeden wielki easter egg z miodnym gameplayem. W zadnej grze, nawet w Skyrimie nie gra mimsie tak dobrze lukiem. Blood Dragon jest idiotyczny do granic absurdu i caly w tym jego urok. Kapitalny soundtrack, dialogi. Monolog Dr Darling o grach wideo i przemocy jest bezcenny. I Rex: "So I collect shit, then I unlock shit and then I get shit. Got it."
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.