Skocz do zawartości

Forza Horizon


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ja tam sie jaram, moim zdanie przyda sie luzniejszy klimat forzie :) bo nie kazdego kreci symulacja, a tak to kazdy bedzie mogl zakosztowac forzy :)

Opublikowano

Po gameplayu z kokpitu stwierdzam, że faktycznie może być dobrze. Jak na razie powaliło mnie info o zmiennej porze dnia, noc, czad. Fury wyglądają niesamowicie, a to przecież free-roam. Nawet jeśli będzie tylko 30 FPS, to można liczyć, że będzie kamiennie stałe, w końcu to Forza, a grafika przy otwartym świecie wydaje się być rewelacyjna. Jestem ciekaw ile dostaniemy maszyn i jaki będzie faktycznie model jazdy. Jeśli coś pomiędzy PGR4 a Fm4, to chyba zaczynam odkładać na Xboxa.. Ostatnio pograłem w demo Fm4 i doszedłem do wniosku, że strasznie brakuje mi tej zabawy i tej konsoli. A co do FM Horizon, to ze sceptyka zamieniłem się w umiarkowanego optymiste i trzymam kciuki za ten tytuł. TDU było świetne, a Fm:H ma szanse przebić go w każdym aspekcie.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Jestem w szoku i jaram się tą grą, jak szczerbaty sucharami, albo Molyneux kolejnym swoim tytułem - REWELACJA.

 

Ta Forza mną doszczętnie pozamiatała, model jazdy wydaje się fantastyczny, klimat urywa łeb, efekty oświetleniowe miażdzą czachę, a graficznie i pod względem możliwości jest najwyższa możliwa półka. I jeszcze noc i festiwal i muzyka i cała otoczka, która trafia do Mnie tak szalenie bardzo, jak żadna inna w grach wyścigowych od czasów pierwszego Undergrounda.

 

Kupuję z miejsca, jak tylko wjedzie do sklepów.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Podsumuję to co już wiadomo:

 

- będzie import save'a z Forza 3/4

- tryb Rivals

- multi dla 8 graczy

- będzie można importować wzory malowań z Forza 4

- 65 rodzajów nawierzchni

- śnieg (nie wiadomo czy jako rodzaj nawierzchni, czy jako opady)

- widoczność - 20 km

- można cofać (no tego jestem prawie pewny)

- różne ustawienia modelu jazdy (w tym simulation stearing)

- zniszczalne elementy otoczenia jak ławki, płotki itp.

- dynamiczna zmiana pory dnia - będzie można też samemu przewinąć

- eventy sponsorskie, np. firmowane przez Casio

- GPS sterowany Kinectem - mówisz o jaki event Ci chodzi i wyświetla trasę

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

oraz

- zaawansowany tuning

- import wszystkich grafik z fm3/fm4 co już na początku FH daje ogromny wybór w tej kwestii

- rozbudowany tryb rivials i system powiadomień z fm4

 

Szkoda że demo z e3 to tylko jedna krótka trasa z jednym samochodem. Mam nadzieje że T10 się ogarnie i nie będzie robiło tej szopki typu jedna trasa co tydzień.

Opublikowano

Zobaczcie ile tam jest dróg na mapie :o Nie jest to ogrom jak w TDU ale i tak jest zayebiście.

 

Do tego realtimowe cienie, poruszające się chmury i słońce.

 

Kolejna po Halo 4 gra która wykorzystuje chyba czwarty rdzeń żydboksa.

 

Mam nadzieję że jakoś rozbudują fajnie multi, bo w tego typu grze ma ono spory potencjał. Pamiętam jak w TDU zbieraliśmy się w grupkę i waliliśmy ten wyścig dookoła wyspy (trwający ok godziny). Mimo skiepszczonego kodu sieciowego jaki był w grze było to jedno z najlepszych doświadczeń, jeśli chodzi o gry wyścigowe :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...