Skocz do zawartości

Beyond: Two Souls


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Obejrzałem na szybko, przewijając, bo się spieszę na uczelnię, ale kurde, graficznie jest nieźle. Ale ile jest grania w ciągu tych 25 minut? Troszkę się obawiam, że Cage się nie za wiele nauczył :/

Opublikowano

graficznie oczywiscie bardzo ladnie, ale zapowiada sie kolejny interaktywny film, i to chyba jeszcze mniej gameplau niz poprzednio ,mysle ze wlasnie jako film to by mozna to wysoko ocenic, jako gra to bedzie cos w stylu asuras wrath - mało gry w grze ;/ a jednak te elemnty powinny byc wyważone

 

co do "mocy" to każda ich gra miała jakies moce i elementy nadprzyrodzone, farenheith i heavy rain też. najwyrazniej to lubią

 

 

zarys fabuly jaki sie pojawia kojazy mi sie z ksiazka stephena kinga "podpalaczka" - babka z nadprzyrodzonymi umiejetnoscami ucieka przed policją i jakąś organizacją ktora pewnie chce te zdolnosci wykorzystac, może być ciekawie bo pomysł jest fajny, oby tylko dało sie w to grać a nie tylko oglądać, gra ktora w 99% sklada sie z QTE naprawde musi mieć wybitną fabule żeby czlowieka zmusic do tysiecznego nacisnienia X

jak by co w w ksiazce "podpalaczka" uciekal ojciec ktory potrafil zmuszać ludzi do wykonywania polecen (kosztem swojego zdrowia) i córka ktora kontrolowala ogien i mogla podpalac wszystko (pyrokineza)

Opublikowano

Tak samo jak w HR gameplay się dla mnie liczył, tak tutaj fakt że będzie to festiwal QTE przeplatany małą liczbą scenek gdzie się rzeczywiście porusza postacią, nie ma dla mnie znaczenia. Produkcje Quantic to przede wszystkim historie, które mocno angażują - takie magiczne pseudo-gry.

Opublikowano

Kurde, tez mi trochę banan z geby zniknął po tym "gameplayu". HR jak najbardziej mi sie podobalo, i kij z tym ze sekwencje akcji były QTE, ale na tym filmiku Beyond był to 25minutowy QTE...troche przeginka, no chyba ze to taka przedłużona scenka akcji, powiedzmy jak jazda na autostradzie w HR.

 

W sumie logiczne ze cala gra nie bedzie ciągłą ucieczką, skakaniem itp.. ale sprawa wyjasniona, jesli chodzi o formę rozgrywki to bedzie dokladnie jak HR. Nie mam nic przeciwko, kolejna świetna filmo-gra, tak by to trzebabyło nazwać, bo zaraz badna spragnionych gameplayu zacznie rzucać to już oklepane "festiwal QTE".. po prostu ku#wa, inna forma gry.

 

ps. Grafa zaj$%ioza.

Opublikowano

Jestem napalony i ofkors nastawiam się na filmo-grę bardziej niż na grę-filmo :)

Trzeba po prostu tak potraktować tę produkcję. W związku z czym zarzut, iż gra jest filmem a nie grą jest zarzutem nieuczciwym, ponieważ ta gra ma być filmem i tyle :)

Opublikowano

Kurde, tez mi trochę banan z geby zniknął po tym "gameplayu". HR jak najbardziej mi sie podobalo, i kij z tym ze sekwencje akcji były QTE, ale na tym filmiku Beyond był to 25minutowy QTE...troche przeginka, no chyba ze to taka przedłużona scenka akcji, powiedzmy jak jazda na autostradzie w HR.

 

W sumie logiczne ze cala gra nie bedzie ciągłą ucieczką, skakaniem itp.. ale sprawa wyjasniona, jesli chodzi o formę rozgrywki to bedzie dokladnie jak HR. Nie mam nic przeciwko, kolejna świetna filmo-gra, tak by to trzebabyło nazwać, bo zaraz badna spragnionych gameplayu zacznie rzucać to już oklepane "festiwal QTE".. po prostu ku#wa, inna forma gry.

 

ps. Grafa zaj$%ioza.

 

Po prostu musieli pokazać więcej akcji, ale Cage obiecuje, że gra będzie zróżnicowana i co chwilę będziemy robić coś nowego. Co do Move'a i 3D nic nie jest jeszcze postanowione - dopiero o tym rozmawiają. Ale żyroskop w Sixaxisie gra wykorzystuje.

Opublikowano

A ja bez owijania w bawełnę spodziewałem się innej mechaniki niż w HR.

 

Byłem na 100% pewien, że Cage zaserwuje coś nowego tak jak zrobił to w HR. Za cholerę się nie spodziewałem, że "walnie" to samo.

Szkoda, że nie tematyka Kary i szkoda, że gameplay/mechanika podobna do HR.

Opublikowano

Ja mam nadzieję, że te plotki co pojawiły się przed E3 to była prawda i QD faktycznie pracuje nad dwoma projektami. A tym drugim jest właśnie KARA (tzn. gra w takim klimacie) :wub: .

Opublikowano
Byłem na 100% pewien, że Cage zaserwuje coś nowego tak jak zrobił to w HR.

 

O grze Fahrenheit nie słyszałeś? HR nie był żadnym novum w dorobku Cage'a.

Opublikowano

Dzięki za info <_<

 

Źle zrozumiałeś, pomiędzy Fahrenheitem a HR była różnica w gameplayu, nie jakaś ogromna no ale jednak była (no po prostu była).

Natomiast to co pokazali w demku Beyond wygląda jak żywcem wyciągnięte z HR (mechanika).

 

I dlatego spodziewałem się, że i Beyond znowu pokaże coś nowego.

Opublikowano

No ale jakie to różnice według Ciebie? Całe to trio opiera się na tym samym gameplayu czyli QTE + od czasu do czasu łazimy sobie postaciami po lokacjach i czegoś szukamy.

Opublikowano

co do "mocy" to każda ich gra miała jakies moce i elementy nadprzyrodzone, farenheith i heavy rain też. najwyrazniej to lubią

 

Gdzie w Heavy Rain były nadprzyrodzone elementy? W mojej historii sobie nie przypominam ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...