Skocz do zawartości

Call of duty Black Ops 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Call of Duty: Black Ops II – garść świeżych informacji na temat nadchodzącej produkcji

 

Podczas odbywającego się w Londynie Eurogamer Expo jednemu z naszych redaktorów udało się przeprowadzić krótki wywiad z szefem ds. rozwoju marki Call of Duty. Jay Puryear ujawnił kilka ciekawych informacji odnośnie nadchodzącej odsłony tego popularnego cyklu.

 

 

Reżyserem czuwającym nad produkcją Black Ops II jest Dave Anthony – wiceszef Treyarch, który miał również duży wkład w scenariusz tworzony we współpracy z Davidem Goyerem (odpowiedzialnym między innymi za wykreowanie fenomenalnej postaci Jokera w filmie Mroczny Rycerz). Jednym z głównych celów, jaki postawili sobie Goyer i Anthony było stworzenie zapadającej w pamięć wielopłaszczyznowej postaci złoczyńcy. Jednym z zabiegów mającym na celu stworzenie pewnego rodzaju emocjonalnej więzi gracz – główny czarny charakter będzie epizod, w którym będziemy mogli samodzielnie kierować poczynaniami Raula Mendeza – naczelnego antagonisty Black Ops II. Według słów Puryeara, współpraca z Davidem Goyer’em pozwoliła na „stworzenie świetnej fabuły, bogatej w zwroty akcji sprawiające, że gracze nieraz będą przecierać oczy ze zdumienia”. Twórcy zapowiadają również implementację nowej mechaniki fabularnej, dzięki której wpływ na przebieg fabuły będę miały zarówno zwycięstwa jak i porażki gracza, a także wiele decyzji podjętych w trakcie rozgrywki, co w efekcie może doprowadzić do różnych zakończeń gry.

 

Zapytany o kadrę aktorską mającą pojawić się w dziewiątej grze spod szyldu Call of Duty, Puryear ujawnił jedynie, iż grono osób podkładających głosy po raz kolejny zasili James C. Burns, znany fanom cyklu jako Frank Woods. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się jednak również, że wsłu(pipi)ąc się uważnie w opublikowane już materiały wideo z nadchodzącej produkcji, gracze będą w stanie rozpoznać również głosy innych aktorów, którzy użyczali swoich głosów w poprzednich odsłonach serii

 

Dowiedzieliśmy się również, iż twórcy są niezwykle zadowoleni z misji Strike Force zawartych w trybie dla pojedynczego gracza, a także z rozległej otwartej mapy w trybie Zombie Mode, która pozwoli na dużą swobodę podczas zmagań z nieumarłymi. Wart wzmianki jest również występujący w trybach rozgrywki wieloosobowej system „Pick 10”, który poprzez możliwość dowolnego wyboru dziesięciu przedmiotów dostępnych dla gracza przedmiotów pozwala na pełną swobodę odnośnie planowania taktyki i dostosowania swojego żołnierza według własnych preferencji. Wśród nowych zabiegów mających zachęcić użytkowników do rozgrywki wieloosobowej pojawią się tzw. „score-streak”, które będą nagradzać gracza wkład w podnoszenie puli punktów swojej drużyny dostępem do ciekawszego wyposażenia. Multiplayer zawierać będzie również rozgrywki ligowe, do których można będzie przystąpić zarówno samemu jak i będąc częścią zgranej drużyny. Będą one jednak w pełni opcjonalne. Każdy z dostępnych trybów wieloosobowych posiadać będzie swoje osobne ligi. Twórcy zdradzają również duże zainteresowanie sceną e-sportową i szukają nowych możliwości rozwoju swojej marki w tym kierunku.

 

Zostaliśmy również zapewnieni o najwyższej jakości oprawy graficznej jak i ścieżki dźwiękowej (w tworzenie której są zaangażowani między innymi znany z industrialowej kapeli Nine Inch Nails Trent Reznor, jak i metalowa formacja Avenged Sevenhold). Pozostaje więc tylko czekać na zbliżającą się premierę wyznaczoną na 13 listopada.

 

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=72140

Opublikowano

Skoro tak stawiacie sprawę to też zabieram się za jedynkę, Tak w ogóle przyznam się że pierwszy raz siadam do Call Of Duty, :P widząc po waszym entuzjazmie to raczej nie będę żałował decyzji rozpoczęcia przygody z COD - m

 

 

Pozdrawiam graczy :)

  • Plusik 1
Opublikowano

CoD4MW jak i Black Ops to wypasy singleplayerowe, nic tylko grać, nadrabiać. Zresztą MW to do tej pory też najlepszy piechociarski multi choć już z brodą, ale przegrało się setki godzin :] Oby BO2 zaoferował grywalne multi bo mam ciśnienie na porządną onlinową rozpierduchę, a jak dotąd same niedorobione bzdety od EA wyszły. Tak czy (Ra)siak pewnie singiel da radę, do tego zombi i się będzie działo.

Opublikowano

Chcesz to masz. Kolejność przypadkowa:

BF3

Killzone 2

Unreal Tournament 3

Resistance 3 HC mode

Resistance: Fom

Na przyszlosc to uprzedzaj jakos osobnym postem, ze chcesz cos bardzo smiesznego napisac to nie bede musial potem scierac z ekranu monitora okruchow bulki i herbaty...

  • Plusik 1
Opublikowano

Chcesz to masz. Kolejność przypadkowa:

BF3

Killzone 2

Unreal Tournament 3

Resistance 3 HC mode

Resistance: Fom

Na przyszlosc to uprzedzaj jakos osobnym postem, ze chcesz cos bardzo smiesznego napisac to nie bede musial potem scierac z ekranu monitora okruchow bulki i herbaty...

Nie moja wina, że jesteście wyluzowani goście i nawet tzw. oczywista oczywistość was śmieszy.

Opublikowano

Treyarch znowu pewnie spier.. wersje na ps3

Infinity ward robi super cody na ps3,ale jesli chodz o treyarch to nie wiem, Waw byl bardzo dobry,ale Black ops to byl smiech na sali.Mniejsza rozdzialka,spadki fpsow,ogolnie wersja na ps3 to byl syf w porowaniu ja z xboxa.

Opublikowano

Treyarch znowu pewnie spier.. wersje na ps3

Infinity ward robi super cody na ps3,ale jesli chodz o treyarch to nie wiem, Waw byl bardzo dobry,ale Black ops to byl smiech na sali.Mniejsza rozdzialka,spadki fpsow,ogolnie wersja na ps3 to byl syf w porowaniu ja z xboxa.

Zgadzam sie w calej rozciaglosci, dlatego BO2 biore na X360. Pierwszego BO wzialem najpierw na PS3 i juz po niecalych dwoch tygodniach pozbylem sie tej wersji niczym zgnilego jaja. Po raz drugi nie popelnie tego bledu...Treyarch, choc generalnie robi lepsze CoD-y to programowanie na PS3 jest jak widac dla nich za trudne...

  • Plusik 1
Opublikowano

Coś często słyszę że gry lepiej wychodzą na X-a, i teraz się decyduj jaka platforma,,,no ale powie mi ktoś czy BO2 będzie miała połączenie fabularne z BO ? Dlaczego pytam ? bo nie wiem czy zdecydować się na kupno 1 a następnie przysiąść do 2. :)

Opublikowano (edytowane)

Zdecydowanie bierz black opsa. Nawet jeśli nie będzie jakich dużych powiązań fabularnych to i tak jest to świetna gra której nie powinieneś pominąć.

Jeśli masz do wyboru wersję na ps3 i xboxa to bierz na xboxa. Cody zawsze wyglądają leciutko lepiej (szczególnie te od Treyarch) na xboxie. No i online na tej platformie jest lepszy.

Edytowane przez terror
Opublikowano

Chcesz to masz. Kolejność przypadkowa:

BF3

Killzone 2

Unreal Tournament 3

Resistance 3 HC mode

Resistance: Fom

 

Skomentowano już twoją listę krótko i zwięźle; rozwinę się jednak i zgłębię temat shooterów które w oczywisty sposób przecież zjadają Kol of Dudi 4 Modern Łorfa:

 

BF3 - przykład piechociarskiego multi jak w mordę strzelił... ale mniejsza z tym, gra nudna, niedorobiona, okrojona. Słyszałeś może o Bad Company 2 / Vietnam?

 

Killzone 2 - zamulony do zeżygania, ale przyjazny użytkownikowi, podczas sadzenia serii w przeciwnika można się np. dżemnąć, zjeść kanapkę, zarzucić postem na forum, po czym wracamy, nasz przeciwnik właśnie ginie, a my znów możemy rzuuuu ciiiiić się w wir walki.

 

Unreal Tournament 3 - tja, tak samo jak Tekken jest lepszy niż Guilty Gear, Gran Turismo od Wipeouta, a Resident Evil od Dead Island.

 

Resistance 3 HC mode

Resistance: Fom - te kolosy multiplayerowe jak najbardziej mogą konkurować z CoDem ale Classic, i ten klimat, marzę o tym by skradając się drugowojennym komandosem wyskoczył na mnie stworek z oczami tarantuli, zębiskami jak u tygrysa i 4 bateriami w plecach; szkoda, że nie w dupie.

 

...

Opublikowano (edytowane)

Skomentowano już twoją listę krótko i zwięźle; rozwinę się jednak i zgłębię temat shooterów które w oczywisty sposób przecież zjadają Kol of Dudi 4 Modern Łorfa:

Skomentowano jak skomentowano, ale tak to jest jak się nie ma nic mądrego do napisania.W sumie to co może napisać zaślepiony fanboj, który co roku gra w jedno i to samo, i nie ma czasu aby liznąć innego fpsa? Zresztą czytając twoją ,,zgłębioną" analizę można wywnioskować, że jesteś tym samym typem gracza. Dlatego też wiedząc jak zajadli i niemerytoryczni potrafią byc fanatycy CoD, odpowiem tylko raz.

 

BF3 - przykład piechociarskiego multi jak w mordę strzelił...

Nie grałeś więc nie wiesz. Wybierasz serwery z Metro, Bazar, Sekwana, Karkland, dodatkiem CQ i masz ,,piechociarskie multi jak w morde strzelił".

ale mniejsza z tym, gra nudna.

Subiektywna opinia nie jest argumentem, przykro mi.

(...) niedorobiona, okrojona. Słyszałeś może o Bad Company 2 / Vietnam?

Nie tylko słyszałem, ale i grałem. W przeciwnieństwie do ciebie. Każdy kto grał w obie gry (Bad Company 2/BF3) wie, że BF3 jest bardziej rozbudowany. Więcej broni, pojazdów, zakres ruchów, perki, itd. Możesz na necie sprawdzić, co która gra oferuje.

 

Killzone 2 - zamulony do zeżygania, ale przyjazny użytkownikowi, podczas sadzenia serii w przeciwnika można się np. dżemnąć, zjeść kanapkę, zarzucić postem na forum, po czym wracamy, nasz przeciwnik właśnie ginie, a my znów możemy rzuuuu ciiiiić się w wir walki.

Jak miałeś czułośc ustawioną na minimum to mógł być zamulony. Co do jedzenia kanapek to ja tak mam podczas grania w CoD. Kosmiczny autoaim i ilość życia na 1 hit (gdzie wystarczy strzelać na pałę, bo i tak jedna kula zabija) robi swoje. Co do bycia przyjaznym użytkowikowi, to co pisałem wcześniej (autoaim, perki, nędzna ilosć życia, ks'y) + czy nie zastanawiałeś się nigdy dlaczego CoD sprzedaje się tak dobrze? Nie przypadkiem przez to, że wchodzi noobom w dupsko i jest all friendly?

Unreal Tournament 3 - tja, tak samo jak Tekken jest lepszy niż Guilty Gear, Gran Turismo od Wipeouta, a Resident Evil od Dead Island.

Merytoryczny to twoje prawdziwe imię? Poza tym przeczy to twoim słowom z poprzedniego postu gdzie napisałeś:

Zresztą MW to do tej pory też najlepszy piechociarski multi choć już z brodą

 

Resistance 3 HC mode

Resistance: Fom - te kolosy multiplayerowe jak najbardziej mogą konkurować z CoDem ale Classic, i ten klimat, marzę o tym by skradając się drugowojennym komandosem wyskoczył na mnie stworek z oczami tarantuli, zębiskami jak u tygrysa i 4 bateriami w plecach; szkoda, że nie w dupie.

Co do stworków to biegają jak ludzie, strzelają jak ludzie, mają tyle samo życia co ludzie. No, ale ty o tym nie wiesz bo nie grałes.

 

Co do kolosów to proszę:

Resistance:fom - multi na 6, 8, 16, 40 osób.

- tryby gry: DM, TDM, CTF, Meltdown, Hardcore

- wewnętrzna lista friendsów z pełnym wglądem w statystki graczy

- system party na 20 osób

- wewnętrzny system invów do gry

- pełne wsparcie dla klanów - można założyc swój klan w grze i nim zarządzać

- w pełni customizowane klanówki

- postawione, bezlagowe serwery gwarantujące sprawiedliwą rozgrywkę zarówno na publikach jak i na klanówkach, a nie śmieszne P2P z Coda.

- osobna karta statystyk dla gier customizowanych

- wybór gier przez szybką wyszukiwarkę (klikasz i gra sama szuka ci meczy)

- wybór serwerów z grami customizowanymi

- customizowane skórki postaci

 

To tak na szybko. No i kto tu jest kolosem? A Ty znawco zagraj w coś innego, a nie męcz ciągle jedną i tę samą serię bo później się błaźnisz. Nie można oceniać, która gra jest najlepsza, gdy nie gra się w inne. Tyle ode mnie.

Edytowane przez dunpeal
  • Plusik 2
  • Minusik 1
Opublikowano

Po pierwsze: skąd wziąłeś te brednie, że nie grałem w BF3, BC2 czy Vietnam? xD wiem, że to niewyobrażalne dla Ciebie (choć nie mam pojęcia czemu) ale grałem też w BF1943 (wszystkie poza BF3 to świetne gry) i łącznie pewnie z 600/700 godzin się uzbierało.

 

Po drugie: nie gram co roku w CoDy, grałem w MW, WAW i BO. Ostatnie 2 mają przeciętne multi. Najlepsze miał MW więc żale na inne CoDy które mam w dupie kieruj do fanbojów tejże serii, TYLKO MW miałem na myśli i TYLKO tą część uważam za najlepszego piechociarskiego multi FPS czego nie zrozumiałeś jak widzę, ale już wcale mnie to nie dziwi.

 

Unreal Tournament 3 - tja, tak samo jak Tekken jest lepszy niż Guilty Gear, Gran Turismo od Wipeouta, a Resident Evil od Dead Island.

Merytoryczny to twoje prawdziwe imię?

Znów brak zrozumienia tekstu czytanego, ale już spieszę z pomocą: Porównywanie i oceniania Unreala w zestawieniu z CoDem ma taki sam sens jak robienie tego w powyższych parach gier które łączy jedno, a dzieli milion.

 

BF3 jest bardziej rozbudowany. Więcej broni, pojazdów, zakres ruchów, perki, itd.

 

Resistance:fom - multi na 6, 8, 16, 40 osób.

- tryby gry: DM, TDM, CTF, Meltdown, Hardcore

- wewnętrzna lista friendsów z pełnym wglądem w statystki graczy

- system party na 20 osób

- wewnętrzny system invów do gry

- pełne wsparcie dla klanów - można założyc swój klan w grze i nim zarządzać

- w pełni customizowane klanówki

- postawione, bezlagowe serwery gwarantujące sprawiedliwą rozgrywkę zarówno na publikach jak i na klanówkach, a nie śmieszne P2P z Coda.

- osobna karta statystyk dla gier customizowanych

- wybór gier przez szybką wyszukiwarkę (klikasz i gra sama szuka ci meczy)

- wybór serwerów z grami customizowanymi

- customizowane skórki postaci

 

Mogłyby nawet loda robić tylko co z tego, skoro te rzeczy nie mają wpływu (Res) lub nie przekładają się (BF3) na to co najważniejsze czyli miód - maksymalną przyjemności z grania.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...