Skocz do zawartości

Ninja Gaiden 3


DaniDevil

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wiem ze duzo fanow Ng zawiedzie sie na Ninja Gaiden 3 to co najlepsze zostalo wyciete a to co najgorsze zostawili:D

Ale trzeba chyba dac szanse tej grze, :P Juz teraz ludzie na forum Tecmo domagaja sie w Dlc Takich postacji jak Momiji, Ayane oraz Rachel. Zastanawia mnie co Tecmo nam zaoferuje w nadchodzacych Dlc..

W pierwszym..Dlc.. Dostaniemy Jedna mape oraz Jedna bron...!

Edytowane przez DaniDevil
Opublikowano

och... ciężko...

dużo zmian, niestety nie wszystkie na lepsze;

podoba mi się wślizg przewracający przeciwników zamiast dash'a; brak orbów też jakoś specjalnie mi nie dokucza, ale skończy się walenie sekwencji UT;

kamera ssie na całej linii. momentami ryu dochodzi do krawedzi kadru i kiedy próbuję zaatakować gościa stojącego obok, okazuje się, że poza kadrem bliżej jest koleś; miło z jego strony że nie włożył mi kosy pod żebro, ale na poziomach wyżej niż hard (a na hardzie grałem) raczej nie ma co liczyć na jego wspaniałomyślność;

grafika nienajgorsza, ale plastikowa strasznie, a za taką nie przepadam;

odniosłem wrażenie, że to koniec "ery" klepania kombosów przycisk po przycisku i liczy się konkretny moment: 2-3 sekwencje wciskania tych samych przycisków kończą się innymi kombosami, bo w innym momencie wciśnałem np. /\

chwila gry za mna, niestety więcej dopiero jutro...

Opublikowano (edytowane)

lecę właśnie na Hard kampanie i fajnie jest, nawet łupią :) ogólnie dają rade

Triale też są ciekawe :) ktoś spyta czy są checkpointy w trialach? No jasne, że są :)

Multi to trochę chaos, ale dlatego że ludzie w niego grający nie potrafią grać - tu multi polega troche na taktyce a nie na napierniczaniu ciągle kwadratem i trójkątem - najlepiej sie gra 2 na 2 :)

Edytowane przez dzialkowiec
Opublikowano

Ninja Gaiden 3 = Ninja Gaiden Sigma 2 + Uncharted

tez macie takie wrazenie? do klasycznej rąbanki kataną dolozono rozbudowane lokacje, sporo filmikow, dialogow, a rozmachu wszystkiemu nadaja epickie (tak chyba mozna powiedziec) walki z machinerią.

hard jest trudny, tak troche jak Mentor w NGS2. mysle ze dalej bedzie jeszcze atrakcyjniej.

troche meczace jest to podejscie: zamknac Ryu w jednym obszarze, rzucic mu 20, 30, 40 przeciwnikow niech sie wykaze. brakuje tutaj tych szybkich starc z malymi grupkami przeciwnikow i przechodzenia do kolejnych lokacji.

 

boss drugiego dnia dal mi niezle w kosc. ostatni etap walki niby banalny, ale zawsze znalazlo sie miejsce na zablakany pocisk ;)

 

opinia z ign o fatalnym voice actingu do odlozenia na polke pomidzy najwieksze bajki. filmiki oglada sie przyjemnie, sa zrobione bardzo przyzwoicie. w ogole fajne jest to ozywienie fabularne. mila atrakcja.

no ale jeczenie i uwagi kobiecego glosu doprowadzaja mnie do szewskiej pasji, a zaliczenie zgona kilkakrotnie w krotkim odstepie czasu (patrz: boss day 2) i wysluchiwanie dwoch niemal identycznych kwestii na pozegnanie sprawilo, ze wylaczylem glos w tv na czas tej walki.

 

deayhmatch dosc chaotyczny, ale po kilkunastu minutach i zdobyciu paru nowych kombosow zaczyna miec rece i nogi. to moze podsniesc zywotnosc tego trybu.

Opublikowano

jak chcesz mieć na online lepszy level (czyli umiejetnosci) pograj triale, tam tez level rosnie, potem na online będzie łatwiej - nie ma to jak czlowiekowi zrobic izunke :) ale ci lepsi tak łatwo sobie na to nie pozwalają :) - kontrują, kombinują - fajnie, tylko ninpo na online troche bez sensu. opcja bycia shadow za(pipi)ista

Opublikowano (edytowane)

Brak orbow odbije wam sie czkawka teraz zeby dostac Ut musimy sie niezle napocic:P. Gram Harda i jest ciezko Tecmo powinno dostac kokosa 2 raz czesciej zawodnik nie reaguje na wcisniety Unik wiec motyw stania zawodnika pozostal z Ninja Gaiden Sigma 2, tez bija na unikach wszystko ladnie widac na bossie jak kradnie zycie na uniku:D Jakies samoloty helikoptery co to jest omg... Zeby na hardzie zabic zawodnika to trzeba mu troche nastukac magicy to jakis joke przez co gra stracila na Tepie. Ryu po wcisnieciu bloku zbiera sie do niego zbyt dlugo przez co obrywa sie tak samo jest po uniku wciskam zaraz blok i z jego strony zmulator za wolno to jest wszystko... No coz moge powiedziec Tecmo obiecalo ze poprawia bledy z Ngs2 widac temat zostal olany...! Jak zawsze, Do tego Ryu ma tedecje do zmulania zapozno reaguje na wcisniety przycisk.. Ciekawi mnie Teraz online ale jeszcze poczekam z tym trybem:D

Edytowane przez DaniDevil
Opublikowano

Ninja Gaiden BUGma 3

 

okolo poltora godziny walki z bossem w trzecim rozdziale, jalowej walki. tylko dlatego, ze jakis bug nie pozwalal, zeby odpalila sie sekwencja QTE. za 158 razem w koncu odpalila sie w mejscu, gdzie wczesniej nie raczyla startowac... masakrator...

Opublikowano (edytowane)

Szczerze mam dosc juz tego syfu w tej grze To nie Jest Ninja Gaiden wydaje mi sie ze to raczej USA army Mechaniczne Pajaki, Samoloty, Helikoptery. wszystko rozumie 2 no moze z 4 ale to co oni daja w misjach to jest jakas porazka. Zle zainwestowalem tym razem kaske:D

Edytowane przez DaniDevil
Opublikowano

siedem dni z ośmiu za mną i mogę potwierdzić, że niestety gra wiele straciła na klimacie; jest mały come back tego, co zaznaliśmy w NGS I i II, trzeba dodać, że pięknie wypadł, ale reszta to już techno-rąbanka;

strasznie spadło tempo, bo nie tylko przeciwnicy i sam Ryu poruszają się wolniej, ale i przez wprowadzenie solidnych bloków u dużej części przeciwników - myślę, że około 50% napotkanych wrogów potrafi się skutecznie zasłonić przed naszym mieczem, co np. nie pozwala na złapanie tego tałatajstwa od razu na izunę i trzeba ich najpierw zmiękczyć; odbieram to bardzo negatywnie mając w pamięci system walki NGS2, ale trzeba przyznać, że jako nowy produkt sprawdza się to wyśmienicie;

 

BRUTALNOŚĆ: ci którzy płakali, że nie ma odcinania kończyn posypią głowę popiołem; to co się dzieje na ekranie tu a w poprzednich częściach, to jak różnica brutalności w takim powiedzmy predatorze, a scenom mordów Frediego Krugera, zabawom Jigsaw'a czy produkcjach typu Hostel. Kiedy szlachtowanemu przeciwnikowi pojawiają się na ciele krwawe rany, a on kulejąc próbuje zaatakować jeszcze raz, by po chwili zacząć uciekać słaniając się na nogach lub w ogóle czołgać się krzycząc "I dont wanna die! I dont wanna die!!!". Do tego jucha chlapiąca po ścianach, podłodze, Ryu i ekranie. Ma to klimat, każdy elektroniczny sadysta będzie zadowolony

Opublikowano

Ja dzisiaj trochę pograłem w NGIII. Faktycznie, ten gameplay jest trochę zmieniony, gra może trochę straciła na prędkości ale ogólnie jest naprawdę nieźle. Pomijam już fakt, że to zdecydowanie nie jest ten poziom trudności co poprzednio ale gra się dobrze. Jest krwawo, to mi się podoba. Graficznie jest trochę nierówno, o ile modele postaci są wykonane rzetelnie, tak otoczenie nie zawsze daje radę.

 

Zdziwiłem się trochę jak po walce odnowił się pasek życia postaci. No cóż, widocznie postanowili zrobić grę bardziej przystępną dla reszty. Podejrzewam jednak, że na wyższych poziomach trudności gra potrafi napsuć sporo krwi (hehe). Na ogromny plus warto wspomnieć o znacznie lepszej warstwie fabularnej. Team Ninja się tutaj postarało. Wprawdzie widziałem tylko kilka fragmentów gry, lecz widać, że tym razem położony duży nacisk na scenariusz. W grze przewija się także sporo postaci z poprzednich odsłon.

 

Gameplay trochę zmienili, ale nie aż tak, żeby starzy wyjadacze NG nie mogli się odnaleźć. Trochę mnie drażni ten wślizg ale idzie się przyzwyczaić. Sięgnę po NGIII, to pewne.

Opublikowano

Mam pytanie czy wam tez gra freezuje i az tak drastycznie zwalnia na Master ninja czasami wszystko jest tak wolne ze moge bic oponentow i grzebac w nosie:D

Na Master Ninja Jest przesadzony spam lapania Wyskakuje 4 komandosow i wszyscy chca zlapac Ryu lol Strzelanie z karabinkow i bazook dalej irytuje..

Tepo gry zwolnilo zaleznosci od zawodnikow co moze troche irytowac. Trzeba wtedy szukac slabszego przeciwnika i go wykonczyc i miec nadzieje ze ci bardziej odporni do nas dobiegna zeby ich wybijac Trojkatem albo Kwadratem:D ( albo sie bedziesz meczyl zeby zbic jego blok ) Nowi Magicy daja w Kosc jak do tej pory narbardziej walnieta postac w tej grze.

Opublikowano (edytowane)

A co z kamerą, nadal nie nadąża za postacią i trzeba ją ręcznie centrować?

 

Kamera moze byc jest wmiare okey.. Mozna sie doczepic czasami do jej przenikania przez sciany jak nas gdzies przycisna do sciany albo moru...

Co do nowego slizgu najwieksze (pipi) jakie moze byc przez co Ryu po slizgu zbiera sie do bloku albo do ciosu jak mala dziewczynka do tego robiac wsliz on nie dziala jak unik w Ngs2 wiekszosci przypadkow obrywa sie starzy Bossowie teraz to wyzwanie przez ten nowy patent ze slizgiem.. Mam jeszcze jedno ale Ryu po skonczonym Combie czasami potrzebuje czasu na wykonanie innej rzeczy np bloku albo wslizgu przez co gra nam czesto kradnie w ten sposob zycie bo stoimy w miejscu jak pipa. Gra ma lepsze i gorsze momenty ciekawe kiedy Tecmo wyda patch do online i story Bo gra na Master Ninja ze freezujaca gra i zwolnieniami irytuje przez co wykonane przez nas combo nie wchodzi tylko np. zrobi jeden cios ktory go jeszcze zmuli:D.

Edytowane przez DaniDevil
Opublikowano

tu chyba nie ma centrowania ;) norma jest, ze widzisz ladny pusty placyk i ryu, a pietnastu przeciwnikow jest poza kadrem...

 

widzisz Daniel, a mowilem Ci, ze cos nie tak z animacja... juz na hardzie byly miejsca, gdzie predkosc drastycznie spada i masz slow motion jak w matriksie. caly czas nie wiedzialem o co chodzi (po prawdzie dalej nie wiem): czy to problem z wydajnoscia, czy celowy zabieg, bo w czasie tego zwalniania animacji nadal pozostaje ona plynna. np. dzieki temu obejrzalem przepiekna izune w wykonaniu z ostatnim mieczem (if You know what i mean... ;))

 

co do tych magow/alchemikow - gold fiends z ngs2 przy nich to cieniasy. nie wiem jak im podolam jak mi wyskocza w siedmiu na master ninja...

Opublikowano

Tia w Trialach sa:D Dobra to jak gra ma bledy poprzedniczki Tecmo mowilo ze poprawi to w nowej Ninja Gaiden ( Ja tylko tyle powiem ze sklamali dlatego ze dzis Walczylem z Genshinem na Trialu i dalej jest motyw ze staniem Ryu i czekaniem na Cios od oponenta ) Teraz trzeba sie zapytac Tecmo czy mieli Testerow i testowali gre jesli tak bylo To sory ale Ci testerzy to powinni pracowac przy grach na telefony:D dlatego ze spadek szybkosci gry w jakims momecie przechodzenia planszy drastycznie spada przez co gra bardzo ale to bardzo irytuje. Kurde jestem zly na Tecmo zobaczymy czy tym razem okaza skruche i zrobia poprawki do gry Czekam:D

Opublikowano

przeraza mnie, ze ja - gosc bedacy graczem, niespecjalnie interesujacy sie technikaliami w grach - jestem w stanie wypunktowac tyle wpadek, a testerzy nie byli w stanie tego wychwycic... o co kaman? chyba czas sie w branzy zakrecic i wygryzc (pipi)y ze stolkow ;)

 

a zauwazyliscie, ze UT i Ninpo tez sa nam dawane w konkretnych lokacjach? developerzy ustalili w ktorym miejscu moze sie pojawic UT i Ninpo, a gdzie na 100% go nie dostaniecie. wystarczy obserwowac wskaznik ninpo jak rosnie w czasie walki: w jednym miejscu bedzie rosl blyskawicznie, a kawalek dalej walac ten sam rodzaj wroga, rozbijecie caly ich tabun i nie naladujecie chocby 20% paska.

gra stoi na oszustwie. zupelnie jak poprzedniczka.

Opublikowano

Za bardzo Team Ninja kombinowało, chcieli po prostu po latach wnieść kilka nowości. Szkoda, bo poprzednie gry z serii praktycznie się nie różniły gameplay'em i dlatego były tak dobre. Mogli po prostu skupić się na fabule, co im zresztą wyszło ale nie przesadzać z nowinkami. Choć dla mnie to jest i tak naprawdę udany tytuł.

Opublikowano

Dobrze, że mam grę na iX, u mnie nic się nie freezuje, Hard skończony animacja czasami zwolniła i to minimalnie na MN freeza nie miałem a ni jednego a jestem w połowie 4tego dnia. Kamerę da się centrować tak jak w każdym NG, końcówka drugiego dnia jest męcząca (mowa o bossie) ale tylko dla tych którzy nie wiedzą jak właściwie korzystać z łuku. Na Hardzie motyw ten też mnie irytował a na MN przejechałem to bez problemu wystarczy przytrzymać AIM'a na tyle długo aż załączy się slow motion i spokojnie oddać strzał bo im szybciej tym gorzej, palce zaczynają boleć, można też od bić się gościowi od ramion i wtedy strzelić z łuku bardzo pomocne przy dużej ilości działek albo panów z rakietami. Mi tam wślizg się podoba unikać unika, umożliwia nam wykonanie ciosów z biegu a taka izuma prawie zawsze siedzi ( Izuma to znowu IMBA cios, tak samo jak nowy flaying swolow) Jak macie problem z panami którzy wyskakują z pod ziemi i nie tylko, wystarczy odbić się od ich ramion zrobić FS'a i dokończyć techniką wykończenia padają w sekundę. Na każdego przeciwnika jest sposób który to dość szybko wyklucza go z pojedynku trzeba tylko takowy odkryć ja osobiście chciał bym mniej więcej zrozumieć po czym odpala się SOB, technika ta bardzo przypadał mi do gustu i na MN daje wiele radochy zwłaszcza gdy uda nam się ją zrobić na jakimś flaku i kontynuować na jakimś prawdziwym bad ass przeciwniku :) Albo nawet przejechać 4 flaku na furkocie a później wszystkich fajnie wykończyć miodzio.....jedyne co boli, to faktycznie Ryu po nie których akcjach zamula frytę i stoi jak w ryty :/ Na MN dobór przeciwników jest dużo lepszy i bardziej sensowny od razu pojawia się wyzwanie a nie non stop te same falki i IMO dopiero na MN gra pokazuje pazury, plus licznik karmy, człowiek czuje się jak w domu mnie z tego wszystkiego najbardziej boli fakt czemu od razu nie dali tych pazurów i kosy tylko czekają z tym (pipi) wie po co ?

Opublikowano (edytowane)

Ta gra powinna się nazywać IZUNA GAIDEN 3

 

ja na magików mam już patent, oni sa mocni w grupie, ale solo to cieniasy - jeebie ich samym trójkątem by zbić tarcze (kombo mieczem w łep z góry), potem jak nie ma tarczy to to samo - to kombo jest bardzo mocne i destrukcyjne, no i krótsze niz sekwencja 3 kwadratów - mag pada po 4-5 razach - unikam ich w grupie, no ale to oczywiste :)

 

na trialach gra freezuje strasznie czasami i to nie są lagi

 

Nie mogę pojąc, jak ta sama firma co zrobiła NGS2 teraz ich produkt boryka sie z takimi problemami - bossowie mrygają jak dyskoteka, robią slide albo teleport WTF?

 

czas zacząc master ninja - to smutne, że koncząc hard nie wpada trofeum za normal i hero

BTW odpaliłem gre na hero z Playstation Move :) Tylko w na tym poziomie trudności można użyć Move;a

Edytowane przez dzialkowiec
  • Plusik 2
Opublikowano

sa combosy, tylko ze jak jest jedna bron to nie ma ich za wiele - pozatym w kampanii nie ma czasu na świrowanie z kombosami, trzeba wybić wrogów skutecznie bez specjalnego fantazjowania

Opublikowano (edytowane)

sa combosy, tylko ze jak jest jedna bron to nie ma ich za wiele - pozatym w kampanii nie ma czasu na świrowanie z kombosami, trzeba wybić wrogów skutecznie bez specjalnego fantazjowania

 

Kazde combo mozna jedno razowo pociagnac dalej jak konczysz dane combo wciskasz Trojkat na 1 sekunde i puszczasz mozna zabrac oponeta np. do izuny i na chwilke odpoczac sa rozne wykonczenia trojkatem zalezy jakie w danym momecie bylo uzyte combo.. Te wykonczenia sa bardzo dobre na Trialach jak sa przeciwnicy oporni na zadawane ciosy:D

 

Gram sam Triale zostaly mi Dwa Leader 04 i 05 z Bossami na koncu...

 

W Lengendary 04 trzeba sie napocic zeby dojsc do Genshina ale to pikus bo jak mu nastukamy to wychodza Ninjasy ze szponami i z Genshinem robi sie niezla ekipa ciezko jest przez to ze tym dupka trzeba zbijac blok do tego caly czas musimy sobie ustawiac samemu Kamere wiec jest co robic a Genshin gdzies z boku planuje jak Ci dowalic. :D

 

Legendary 05 jest malo wymagajacy na poczatku, problem zaczyna sie z mechanicznym Dino troche przesadzony spam Rakietami ktory nas co jakis czas wybija z rytmu..

 

Gralem tez Master Ninje 01 i Tam jest dwoch Ryu normalny i Ten licker Ryu:D z kosa to co sie tam dzieje to przechodzi ludzkie pojecie:D

Master Ninja jeszcze da rade samemu zrobic bo widzialem Pare osob ktore zaliczylo solo Master Ninja 01 i Chyba 03.

Edytowane przez DaniDevil
Opublikowano

gra rzeczywiście będzie się kwalifikować do sporych wyzwań z racji tych triali; zrobiłem akolite dopiero i 2 triale z mentora i widzę już, co będzie dalej; ustawiczny brak czasu nie daje mi przysiąść na dłużej, ale zamierzam je czesać solo tak długo, jak dam radę, ale o wyniku Daniela nie mam co marzyć...

 

cieszyłem się już, po trialach akolity, że tu gra nas nie będzie robiła w jajo i pasek ninpo będzie cały czas się ładował równo; jednak po pierwszych dwóch rozegranych trialach mentora widzę, że niestety, ale tutaj już wybiórczo się to dzieje... czasem przy leszczach błyskawicznie ładował się pasek ninpo, a potem przy silniejszych, np. mutantach, było już nałożone to ograniczenie i ładowanie szło dużo wolniej;

 

master ninja narazie odkładam "na potem" - obecnie skupię się na trialach... jak opanuję walenie alchemików do perfekcji, będę ze spokojem mógł zacząć MN ;)

 

działkowiec, Twoja metoda na alchemików, z biciem ich /\ przez łeb z powietrza rzeczywiście całkiem fajnie się sprawdza; no ale testowałem je jedynie na trialu akolity, więc ogólnie byli słabsi niż na kampanii hard; jest nad czym pracować :]

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...