DaniDevil 7 Opublikowano 28 marca 2012 Autor Opublikowano 28 marca 2012 (edytowane) Ja Alchemikow bije Trojkate jak sciagne mu blok to robie combo kwadratem i na koncu comba trzymam trojkat. Tez moze robic comba trojkatem i na koncu przytrzymac trojkat na 1 sek:P tylko licz sie z tym ze bijac trojkatem twoje comba sa wolniejsze ale sa bardziej skuteczne bo zadajesz wieksze obrazenia i szybciej oponenta doprowadzisz do wykonczenia przez SoB Jak znajde czas to nagram jakis trial to wtedy zobaczysz co mialem na mysli:D Z moich obserwacji jak wlaczysz nipon to staraj sie walnac nim w Duza grupe oponentow dlatego ze wtedy nipon doladuje Ci troche zycia:D Edytowane 28 marca 2012 przez DaniDevil Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 ja osobiście chciał bym mniej więcej zrozumieć po czym odpala się SOB Ta technika sie odpala wtedy, gdy przeciwnicy wokół Ryu są "zmiękczeni" tzn widać na nich krew. Wtedy walisz trójkąt, zapina sie animacja i ciągniesz kolejny trójkąt i kolejna animacja i tak do wycięcia wszystkich, którzy ledwo zipią. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 [] tez daje rade, zeby wskoczyła złota seria SoB. kozacko raz mi się udało kilkunastu żołnierzy tak wykosić - z kazdym kolejny gdzieś tak od piątego, rósł mi banan na pysku zawsze jak mi wchodzi jedno SoB to wychylam analoga w stronę najbliższego przeciwnika, żeby to przenieść na niego, ale generalnie warto jest zmiękczyć jakiegoś leszcza (pan z karabinkiem, fiend) i albo jego zaprowadzić do grupy, albo pozwolić dogonić się grupie i wtedy jechana a właśnie - bawicie się w ogóle z wypełnianiem "kontraktów" w trialach? fajny sposób na podbicie punktacji, ale czy coś jeszcze? poza tym kiedy jest kontrakt na wykonanie "SoB" to piszą "rapidly press /\ & []" - na początku nie kminiłem zasady, a teraz mam wrażenie, że SoB można wykonać pompując [] albo /\ albo jednocześnie [] i /\; czy zauważyliście jakiś większy sens w trzaskaniu obu przycisków, bo ja nie? Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 w trialu nie jest napisane /\ & [] tylko /\ kropka [] co może oznaczać "lub" Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 (edytowane) Skonczylem gre na Normalu. Moje odczucia co do niej nie zmienily sie ani o jote. Moj szacunek do Gulasha z Neo Plus zostal utwierdzony, natomiast imbecylizm pajacow wykazujacych w swoich recenzjach na to, ze NG3 to crap zostal ostatecznie przez doktora psychiatrii Czezare zdiagnozowany. Po pierwsze w odroznieniu od poprzednich czesci w NG3 JEST fabula i to calkiem sprawnie, znosnie i zrecznie opowiedziana. Nie zdradze jej szczegolow rzecz ciemna. Po drugie system walki...Przeszedl gruntowny lifting, ale bardzo glebokich zmian moim zdaniem nie ma. Jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny feeling z niej plynacy pozostal i za to chwala i dziekczynienie Team Ninja, ze nie spyrtolono tego. Zadna, powtarzam ... zadna chodzona naparzanina znajdujaca sie obecnie na rynku nie moze sie rownac z NG3 jesli chodzi o dynamike, tempo siekaniny, jej brutalnosc i technicznosc. Brak dekapitacji kompletnie mnie wali, zwazywszy na to, jaka dawke czystej brutalnosci i pokazu sadystycznej wrecz sily Ryu dostajemy w zamian. Efekty "dzialan" Hayabusy sa od razu widoczne na wdziankach nieszczesnikow, ktorzy mieli pecha pojawic sie na jego drodze. Na poczatku potyczki wygladaja jak laleczki, by pod koniec przypominac ociekajace krwia kawalki swini wiszace na hakach w ubojni zywca. Co jeszcze...na moich ustach niejednokrotnie pojawil sie usmiech, kiedy w pewnych momentach Team Ninja znalezli sie pod wplywem tworcow Gyrosow, a w innych - Assassin`s Creed W tym drugim przypadku chodzi mi o pewien typ przeciwnikow Ryu Teraz cierpliwie czekam na kilka rzeczy. Po pierwsze na na nowe bronie tj Szpony i w dalszej kolejnosci Kose. Kto wie...moze w dalszej kolejnosci moj ukochany Lunar sie pojawi? No i wreszcie w oczekiwaniu na rozwiazanie globalnego problemu z nieprawidlowymi online passami na X360 zajme sie Trialami. Moja ocena gry: 8/10. Edytowane 28 marca 2012 przez Czezare Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 Niestety na dzień dzisiejszy gra w pełni nie jest grywalna - na MN w kampanii zamula. Triale - nie da się polowy z nich przejść w coopie (solo da rade, o ile nie próbowało się grać w nie w coopie). Tylko że solo się nie zrobi Ultimate'a a i z wcześniejszymi też może być solo niełatwo (tak mi się wydaje). Niektóre triale w coopie zwieszają konsole obu graczom (freeze gdy pojawia się checkpoint), błedy są też tego typu, że wale Genshina mieczem a on nie odnosi obrażeń i nie reaguje, partnera raz nie widziałem - gdy padł nie mogłem go podnieść, bo nie było go widać gdzie leży. Raz partner padł, ale zawisł 2m nad ziemią i tez nie dało się go podnieść Ilość błędów mnie przeraża - najgorsza jest zmiana mechaniki Ryu, co może powodować, że przejście wszystkich triali będzie impossible. Przyjęcie ciosu na blok powoduje że Ryu jest tak oszołomiony, że nie może od razu zrobić uniku. Możecie dać Tecmo znać, co sądzicie o ich nowej grze pod adresem http://www.gamecity.ne.jp/form/ng3_na Cytuj
Gość Soul Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 (edytowane) Ta technika sie odpala wtedy, gdy przeciwnicy wokół Ryu są "zmiękczeni" tzn widać na nich krew. Wtedy walisz trójkąt, zapina sie animacja i ciągniesz kolejny trójkąt i kolejna animacja i tak do wycięcia wszystkich, którzy ledwo zipią. Właśnie, nie zawsze czasami dzieje się to dużo szybciej Ogólnie SOB daje radę a Hayshi powiedział, że odpala się to randomowo i większego wpływu nie mamy, choć czuje, że ktoś znajdzie na to jakiś patent:) Edytowane 28 marca 2012 przez Soul Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 28 marca 2012 Autor Opublikowano 28 marca 2012 Wylasnie to zrobilem dzieki za link:D Ilosc bledow haha zobacz jak teraz czesto Ryu nie reaguje na twoje komendy i sie zwiesza gra ma teraz dziwne ataki przez co wydaje mi sie ze tak dziwnie reaguje Ryu czasami skacze w inna strone niz ty mu kazales bo np. typ za toba skacze na ciebie albo chce cie zlapac:D Dziwnie tez gra canceluje nam ciosy WTF..? zaczynam combo wczesniej od typa ktory mnie chce zatakowac i on mnie napierdziela.. Ogolnie za duzo zmian i to odbilo sie na grywalnosci Ninja Gaiden 3.. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 (edytowane) Zagrajcie sobie w NG2 na iXie tam to dopiero jest cheat, to co tu się dzieje to małe piwo ;] Edytowane 28 marca 2012 przez Soul Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 28 marca 2012 Autor Opublikowano 28 marca 2012 (edytowane) Wiem jak wyglada gra w Ng2 kiedys mialem okazje pograc:D Chociaz walki byly szybkie teraz to caly system walki jest bardzo wolny przez dziwnych oponentow:D Szkoda mi tylko Tej gry:D Przeciez mogli zostawic orby:P troche ich brakuje:D gra by bardzo duzo zyskala wtedy:D To troche dziwne ze trzeba czekac na SoB jak bysmy wiedzieli jak je uzyc to czasami by nam to zycie uratowalo:D Edytowane 28 marca 2012 przez DaniDevil Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 przyznaj jednak, ze ta randomowość SoB'a daje tez fun - kiedy walczysz z jakims grubasem i wiesz, ze moze trafic, jesli Ty go szybciej nie zalatwisz, a w glowie tlucze sie mysl: wpadnie ten Steel on Bone czy nie? Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 28 marca 2012 Autor Opublikowano 28 marca 2012 (edytowane) Dziwne ja bym zrobil osobny maly pasek do Sob jak by byl caly to mozna bylo go odpalic np. kwadraz+Trojkat albo R3 zamiast tego walnietego zooma:D. Mam tez zal do tego ze jak wlczymy z bossami nie widac paska zycia. Walcze w leader 04 z Genshinem jak mu sie troche buzke obije wychodza Ninjasy ze szponami Dwoch zwariowanych oponentow sa takie trzy fale ich wychodzenia i np. Jak bym wiedzial ile zycie Genshinowi zostalo w 3 fali to bym probowal jego bic a tak mecze tych osrancow i zostaje mi malo zycia. Ciekawi mnie czy Tecmo da patch do tych bugow.. Edytowane 30 marca 2012 przez DaniDevil Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 28 marca 2012 Opublikowano 28 marca 2012 to Ty chyba jeszcze dobrze po sieci nie pograles Dzis mi dzialkowiec zniknal w czasie biegu, a byl w przeciwnej druzynie. widzialem tylko smugi miecza. partner z teamu mojego widzial go normalnie, a ja najpierw ogladalem jak wlasnie partner walczy z niewidzialnym dzialkowcem, a potem sam toczylem walke ze smuga od miecza. o wyniku chyba mozna sie domyslec. do tego wlasnie trzeci grajacy z nami w pewnym momencie zlapal buga: po zgonie padl na glebe, tak ze leb wyladowal mu wewnatrz budynku i juz sie zrespawnowac nie mogl... w czasie falcon dive wyladowalem na plecach dzialkowca, stojacego na kontenerze w tym zasniezonym lvlu. wcisnalem /\ zeby go odeslac do respawnu, postac na chwile mi sie zawiesila w powietrzu, po czym odpalila na nowo animacja. tyle, ze nie zabijania, a jak odbijam sie od tego kontenera - to akurat moglo byc spowodowane lagiem, ale i tak jakies dziwne: najpierw jestem na plecach, a potem mnie kawalek cofa i obniza o dobre 3 metry. aha, gdzies, ktos plakal, ze nie mozna gry zainstalowac w wersji EU, a w JAP jest taka opcja. informuje: w menu glownym: options -> install (ostatnia pozycja) wg mojej krotkiej obserwacji wynika, zd loadingi mocno sie skracaja Cytuj
aux 3 807 Opublikowano 29 marca 2012 Opublikowano 29 marca 2012 Zgadza się, jest instalacja. Przed chwilą odkryłem grzebiąc w opcjach. Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 29 marca 2012 Autor Opublikowano 29 marca 2012 (edytowane) Pierwsze co to zainstalowalem gre:D Wczoraj lyklem Sam Leader 04 Genshin wczoraj padl jak nalesnik. Chyba zaczne nagrywac filmiki.. Tak wiec teraz bede meczyl Leader 05 jesli mi sie uda samemu zaliczyc to bede probowal Cos z Master ninja:D mam juz nawet na oku 2 plansze na ktorych da rade moze samemu to zrobic:D Poprostu miales laga:D Moze dzis z dzialkowcem i z Toba pogramy w Clanie wieczorkiem dla funu.... Edytowane 30 marca 2012 przez DaniDevil Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 29 marca 2012 Opublikowano 29 marca 2012 dziś gramy 2 na 2 - wg mnie to jedyna słuszna koncepcja tego multi, gdzie można rozsądnie się pobawić - przy większej liczbie graczy robi się total chaos - przynajmniej ja go nie ogarniam. Prywatny mecz jest ciekawszy, a publiczny to Call of Duty z katanami Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 29 marca 2012 Opublikowano 29 marca 2012 Moze dzis z dzialkowcem i z Toba pogramy w Clanie wieczorkiem dla funu.... żegnaj dobry wyniku, witaj s(pipi)e ratio wczoraj kilka razy ładnie udało mi się pociąć działkowca w plasterki, choć uznaję jego wyższość, bo zdecydowanie lepiej składa kombosy do kupy byle nie przed 21, plz Daniel, kiedy zaczynasz robić ludziom platyny? Uruchomiłeś już zapisy? triale coraz bardziej mi się podobają; obecnie robię (solo) te Mentora (6 z 10 zaliczonych) i jeszcze jest łatwo; obawiam się przeskoku na wyższy lvl, bo tam to już po samych obrazkach w indeksie widzę, że będzie hard (Red Hood + alchemicy... dramat...) cz triale różnią się czymś od siebie jesli brać po uwagę grę solo i w coopie? ta sama ilość przeciwników, czy jednak więcej? Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 29 marca 2012 Opublikowano 29 marca 2012 (edytowane) no triale się różnią, bo w coopie jest łatwiej, partner cie podniesie, ale zbierasz mniej karmy liczba przeciwników jest taka sama Daniel (nie wiem, czy to zauważyłeś) pamietaj, że skoro robisz triale solo, jeśli przed checkpointem zachowasz ninpo (nie zużyjesz go) to po checkpoincie twój pasek życia się wydłuży, to na pewno ci się przyda. Więc szkoda by było przed koncem walki na jakiegoś leszcza puścić kule w ten sposób gra cie wynagradza za pełną profeskę i nie używanie tej lamerskiej broni (oj jak to mnie wkur... na multi) To samo jest z ultimatem, jeśli przed checkpointem masz naładowany pasek ultimate i zaczniesz się ładować, to ultimate przejdzie ci do kolejnej fazy gry i będziesz go mógł użyć po checkpoincie bez nabijania paska Edytowane 29 marca 2012 przez dzialkowiec Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 29 marca 2012 Opublikowano 29 marca 2012 To samo jest z ultimatem, jeśli przed checkpointem masz naładowany pasek ultimate i zaczniesz się ładować, to ultimate przejdzie ci do kolejnej fazy gry i będziesz go mógł użyć po checkpoincie bez nabijania paska jesteś pewien, że tak to działa? próbowałem raz i chyba straciłem czerwoną powłokę... za to nie zauważyłem, że niezużyte ninpo dodaje kopa do paska energii; good tip - dziękuję Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 29 marca 2012 Opublikowano 29 marca 2012 (edytowane) niiejestem, bo ktoś mi to powiedział, czyli zakładam że sprawdził - ok ja sprawdzę, tylko teraz nie wiadomo, czy to w każdym trialu, czy w coopie tak w single nie itd. OK sprawdziłem, kolega miał racje - oba patenty dzialaja - sprawdzalem to na trialu 1 solo Edytowane 29 marca 2012 przez dzialkowiec Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 29 marca 2012 Autor Opublikowano 29 marca 2012 (edytowane) Panowie dodaje tylko zycie:D a reszte kasuje:P Nipon i UT cos za cos:D ale w czasie walki walisz w leszczy nipon w duza grupe na bank naladuje Ci pasek z energia:D Jesli wyskoczy Ci w prawym rogu powiadomienie ze masz leszcza zabic Ut, Nipon albo Shurikenem lub Izuna:D To wykonaj te zalecenia a twoja karma bedzie miala wiecej punktow za wykonane zadania:D Edytowane 1 kwietnia 2012 przez DaniDevil Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 29 marca 2012 Opublikowano 29 marca 2012 (edytowane) Trochę cie Daniel nie zrozumiałem - chyba lepiej jest dostać życie w nowym checkpoincie, niż go nie dostać? Druga sprawa to przejście do nowego checkpointa z UT - chyba lepiej jest przejść i go wykorzystać w kolejnej fajli, niż przejść i go stracić? Ja widzę większą korzyść jeśli pod koniec fali zostanie mi 1-2 przeciwników (leszczy) i mam na nich marnować UT? lepiej wg mnie przejść do kolejnej fali i przeznaczyć je na 5-6 Może i faktycznie opłacalne jest wykonanie zadania z UT i otrzymać karmę, ale szczerze powiem jak jest mega rozpierducha na wyższym poziomie trudności to ja nie zwracam na to uwagi i skupiam się tylko, by przeżyć i stracić jak najmniej życia Edytowane 29 marca 2012 przez dzialkowiec Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 30 marca 2012 Autor Opublikowano 30 marca 2012 (edytowane) Daje ci przyklad masz duzo przeciwnikow i malo zycia to wtedy jesli masz naladowany nipon to wykorzystaj go, napewno doladujesz pasek UT i Nipon do nastepnej fali. Kurde musze chyba nagrac wam filmik z karmy jak ja gram i laduje pasek w czasie walki i na jej koncu:D Postaram nagrac cos ale zbytnio duzo czasu nie mam ostatnio... Wczoraj pogralem Online i stwierdzam ze dalej Multi w NG to porazka.. Edytowane 30 marca 2012 przez DaniDevil Cytuj
Gość Soul Opublikowano 30 marca 2012 Opublikowano 30 marca 2012 LOL co tu nagrywać przecież to oczywiste, im więcej ninpo ut, sob i wykończeń tym więcej karmy a przecież o to tu chodzi.... Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 30 marca 2012 Autor Opublikowano 30 marca 2012 (edytowane) Jasne ze o to chodzi swoja droga to chyba oczywiste:D Im wiecej zadan wykonanych tym lepsza bedzie koncowa punktacja Karmy... Dzis Udalo mi sie zaliczyc Master 03 Master 01 solo:D biore sie teraz za Master 02:D probowalem tez Master 05 ale jest tam Extreme framerate drop.. Tak jak w Story na poziome Master Ninja:P Edytowane 30 marca 2012 przez DaniDevil Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.