mr_pepeush 96 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 strasznie długa jest ta walka z alchemikiem a Mentor 10 - siedzę na tym od paru dni, choć tak naprawdę na ogół robię jedną próbę, 3 kontynuacje i muszę wyłączyć z braku czasu... może jutro, bo dziś znów nie pogram... gość generalnie jest easy, trzeba tylko go wytrwale ciachać raz po raz, bo jest tu bardzo wytrzymały (na YT sprawdzałem z ciekawości i widziałem filmik gościa, któremu zeszło 8 minut na Red Hoodzie); zastanawia mnie, kiedy wyjdzie patch na poprawę płynności poziomu MN, bo zabrałbym się za kampanię na tym lvlu; codziennie sprawdzam strony TN i TK - nic ciekawego nie piszą, nawet świeżych newsów brak; żeby się nie okazało, że naprawdę gra zostanie porzucona samej sobie i pomysłowym graczom jak NGS2 Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 31 marca 2012 Autor Opublikowano 31 marca 2012 Wydaje mi sie ze chyba beda Patche ale moge sie mylic Tecmo pokazal juz przy Ngs2 jak wziasc kaske i olac tytul oraz miec ludzi gleboko w (pipi)e... Do tego NG 3 bardzo kiepsko sie sprzedaje moze ich to zmotywuje do dzialania.. Tez duzo osob mowilo i pisalo ze jak splatynuje Ngs2 to nastepnej odslony gry nie kupia:D Co do Mentora 10 to jest tam chyba 7 albo 8 Alchemikow:D Gram teraz triale Master i np. Mster 02 oraz Master 04 i Master 05 maja spadki plynnosci.. Ciezko sie gra bo czasami wciskamy kombinacje klawiszy na padzie i nasz Ryu robi cos innego niz to co Mu wcisnelismy... Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 NGS2 jaka by nie byla, to jednak gra byla w dobrym stopniu dopracowana - nigdy nie paczuje sie produktu by wyeliminować 100% bledow - nie ma sensu patchować np UN, skoro i tak da sie te team missions zrobić w sigmie a zagra w nią 1% posiadaczy gry - to po prostu jest nieopłacalne. NG3 wymaga tego mocno, Tecmo na pewno zdaje sobie z tego sprawę, bo część gry jest niegrywalna Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 31 marca 2012 Autor Opublikowano 31 marca 2012 W Ngs2 tylko Online mi przeszkadzal bledy po jakims czasie przestaly mnie irytowac... W NG3 tez Online chodzi kiepsko Ciekawi mnie co Tecmo zrobi z tym fantem... Zero nowych wiadomosci kiedy pojawi sie Patch...... Czasami Wywala mnie z Triala to sadze po tym ze Online NG3 jest tak samo zrobiony jak Ngs2 bo tez byly takie sytuacje wywalania do menu gry... Wiec wiadomo skad sa te lagi.... Moim zdanie Tecmo nie uczy sie na swoich bledach wrecz je powiela:D Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 dzialkowiec, nie od konca zgadzam sie z Twoja argumentacja powyzej. to tak jakby pozwolic, zeby w Maybachu psula sie klima, bo tylko nieliczni beda jezdzic tym autem co do ng3 to znalazlem pierwszy element, ktory wywoluje u mnie ku*wizne do granic mozliwosci: system podnoszenia postaci... NGS2 - partner pada, idzie dzwiek informujacy o tym, a truchelko ladnie podswietla sie czewona luna. slepy zobaczy, gluchy uslyszy. NG3 - partner pada, nie ma sygnalu dzwiekowego, truchlo kolegi czesto praktycznie niewidoczne a jedyne co mozemy zobaczyc to mlutki napis zawierajacy nick kumpla; przy solidnym zamieszaniu w zasadzie niemozliwe jest znalezc partnera na czas by go podniesc. jak dla mnie na ten moment dwie rzeczy wymagajace w stopniu krytycznym zmian to wlasine recover system i likwidacja spadku frameratu na master ninja. jak to jest z tymi freezujacymi trialami? w jednym miejscu czytam, ze sa nie do zrobienia, w innym, ze wystarczy przeinstalowac gre by wszystko dzialalo... Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 leader 5 - dwie fale przeciwnikow, po nich wielki robot z miotaczem pomine moze fakt, ze mamy tu do czynienia ze spamem rakiet, ustawicznym blokowaniem sie postaci pomiedzy dino-botem a brzegiem mapy, oraz tak tragiczna praca kamery, ze czasem mozna obrocic ja o dokladnie 360 stopni i nie zobaczymy nawet przeciwnika, bo kamera przez niego przeniknie (chyba nawet na filmie ponizej to widac). ja w pewnym momencie bylem juz bezradny, co mysle widac, jednak zapomne na chwile o wstydzie za to lamerstwo, ktore tam uskotecznialem, zeby pokazac jakie sympatyczne bugi mozna znalezc w tej grze. poczatek w zasadzie nudny, najwazniejsze sie dzieje zdaje od 2.15; nagrane i uploadowane z komorki, badzcie wyrozumiali. aha - gdyby ktos mial watpliwosci: trial zostal uznany za zaliczony. Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 3 kwietnia 2012 Opublikowano 3 kwietnia 2012 no i proszę - mamy nowy patch 1.01 185MB Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 3 kwietnia 2012 Opublikowano 3 kwietnia 2012 w pracy jestem, to proszę o komentarze: naprawia kampanię na MN? Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 3 kwietnia 2012 Opublikowano 3 kwietnia 2012 nie wiem, ale pazury są olać kampanie, triale sa najważniejsze Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 3 kwietnia 2012 Opublikowano 3 kwietnia 2012 no ja dziś rano zrobiłem leader 4 (mam już wszystkie lidery...) i PRAWIE mastera 1, ale mój partner, który w pięknym stylu przetrwał wszystko na początku w bardzo efektowny sposób dał się wypie*dolić 3 razy, jak na mapie został tylko fiend a ja go tak pięknie haratałem (tu po raz kolejny wychodzi "fantastyczna" przypadłość i największa choroba online'u: ludzie myślący, że są mada-faka-katana-master-miyagi-san i walący przed siebie na ślepo i mashujący [] lub /\ - gdyby ćwok odpuścił i zostawił go mi, to mielibyśmy to zaliczone...) Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 3 kwietnia 2012 Opublikowano 3 kwietnia 2012 ten patch (pipi) dał. Tzn są pazury w kampanii, ale laguje nadal jak wcześniej. W trialach polepszono, że sa one grywalne w coopie, ale tam gdzie lagowały to lagują nadal, partner pada ty go wskrzeszasz i znow pada i znow go trzeba podnieść. Zawiodłem się, bo niektóre triale są przez te lagi dla mnie mocno w(pipi)iające. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 3 kwietnia 2012 Opublikowano 3 kwietnia 2012 czyli żaden patch, a jedynie wrzucili broń za free, żeby ładniej wyglądał fakt, że za kolejne będą kazali sobie płacić... Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 3 kwietnia 2012 Opublikowano 3 kwietnia 2012 (edytowane) tego raczej można było się spodziewać, że w tym patchu są też triale zablokowane pod DLC jak sie wejdzie w rankingi to pięknie widać nowe triale jakie nas czekają, osobiście bardzo na nie czekam, bo tam będa bossowie z Sigmy1 Będzie 12 dodatkowych triali na wszystkie poziomy, prócz Ultimate Obejrzeć obrazki można, jak się wejdzie w leaderboards Edytowane 3 kwietnia 2012 przez dzialkowiec Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 rzeczywiście widać bossów z jedynki; ciekaw jestem bardzo potyczek z nimi; nowa mapa do clan battle średnio atrakcyjna; triale na master ninja sponiewierały mnie konkretnie (Działkowiec był świadkiem ); o ile walka z Ryu jest w sumie easy, tak genshin to już po prostu tragedia - spam ninpo z jego strony; można dostać kulę nawet będąc w locie; a to, że w ciągu minuty potrafi 3 razy zrobić skutecznie izunę, każdorazowo kończącą się śmiercią, to już wg mnie przegięcie f ch00y; na ten moment nie wiem komu udaje się przechodzić UN1, ale oglądając te filmy stwierdzam, że to cyborgi; Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 kwietnia 2012 Tecmo da chyba nowy poziom do story Ultimate:D 24 kwietnia za Free tylko pytam sie po co jak Stroy od Poziomu Masten Ninja jest niegrywalny.. I tak ja mowilem dzialkowcowi na dzien dzisiejszy nie kupie zadnego Dlc do NG 3 dlatego ze gra W story na poziomie Master Ninja to jakas kpina gra jest tak wolna ze glowa boli na nizszych poziomach tez mozna to odczuc.. Sory to ma byc slash a nie jakis matrix... Online znowu to wielkie (pipi) tu chyba nic nie zmienia... Seria boryka sie z tymi samymi bledami od czesc pierwszej do dzis tylko ze w trojce doszly nowe i stare czesciej daja o sobie znac:P Przestancie sie podniecac tym wybrakowany produktem zabranie broni na rzecz Dlc:P W gre gram ale tylko Solo Triale.. Teraz wiem dlaczego nie bylo Dema Ninja Gaiden 3 bo jak bym je ogral to bym pewnie podziekowal Tecmo.... Cytuj
Gość Soul Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Mi na X na MN nic nie chrupie jestem już w 8 dniu. Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 tu macie cały plan wydawniczy co będzie kiedy i za ile http://teamninja-studio.com/ng3/us/dlc/ Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Mi na X na MN nic nie chrupie jestem już w 8 dniu. i to mnie własnie wkurza... losowość występowania błędu; jednym triale freezują, innym nie; jedni nagrywają piekne filmiki na MN, inni nie są w stanie zrobić tam nawet jednej izuny przez framedrop... Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 (edytowane) eee tam przesadzacie z tym freezowanie na MN, że sie nie da nic grać - owszem trochę zwalnia, ale nie ma tragedii, jak wybije się kilku przeciwników oraz tych z rakietami, to framerate wraca do normy taa triale w dlc fajne na MN, 2 ryu, 3 genshinow w czwartej formie i na konciec by nie bylo nudy 2 Doku lol - pazury trzeba zupgradować Edytowane 4 kwietnia 2012 przez Square Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 kwietnia 2012 Sorki ale prosze Cie Dzialkowiec przestan ten syf bronic ta gra to ten sam przypadek co Bayonetta na Ps3 tylko w przypadku Ng jest jeszcze gorzej:P Na Xboksie gra normalnie chodzi a na ps3 zwalnia jak cholera:P Haha jaki jest adres Tecmo odesle im gre lol i napisze ze chce spowrotem kaske bo czuje sie oszukany:P To ma byc slashe gra musi byc szybka a nie zeby mi cancelowala np. izune i robi cos innego albo nic, juz bylo widac w Ngs2 ze Tecmo ma problem i uzyskaniem plynnosci na Ps3 ale to co sie dzieje w NG3 moge tylko powiedziec masakra:P Tecmo chce byc cool i daje darmowe Dlc zeby zamydlic wam oczy od tego syfu... Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 pokazac Ci jak u mnie "nie ma tragedii"? Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 kwietnia 2012 mr_pepeush zapytaj sie go lepeiej na jakim jest etapie w Singlu z poziomu Master ninja... Bo ja nadal jestem w londynie i za zadne skarby nie idzie Przejsc wiec dalem na luz... Mam Takiego framedrop ze glowa boli dzis probowalem przejsc londyn poraz ety ale gra pokazala mi znowu Srodkowy palec:P Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Opublikowano 5 kwietnia 2012 ja wczoraj też probowalem. za chiny ludowe nie szło nic zrobić. planuje eksperyment. ustawie kamerę przy tv i nagram to co sie dzieje w czasie rzeczywistym. bedzie to zawierac framedrop itp. zapisze też film w ninja cinematics, które ma to do siebie, że na nim nie widać lagow ani spadku ilości fps i porownam czasy trwania obu filmów. na oko mam wrażenie, że może być to różnica około 30%. Daniel, zapominasz o jednej ważnej rzeczy, niektórzy nie mają tego problemu. u dzialkowca może to smigac. Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 kwietnia 2012 Extreme Framerate Drops poziom Master Ninja http://www.youtube.com/watch?v=L-re24oMGoo Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Ale żeście mnie pojechali Przecież nie bronie gry że jest idealna, patrzę na wszystko z pewnym przymrożeniem oka, która gra nie ma błędów? Czy to jest syf? hmm - gdyby dla mnie był to syf, to bym w niego nie grał - a Wy jedziecie w Ninje codziennie Sprzedajcie swoje kopie i idźcie na Sigme1, tam nie doznacie ani klateczki spadku animacji. Co do filmu wszystko się zgadza, pod koniec filmu też mam takie same lagi ja ty - Nie myśl, że chce cie jakoś pouczać, ale wg mnie końcówkę źle rozegrałeś, pchasz się w tłum, a to droga do RIP na Master Ninja Dodatkowo, zbyt długo eliminujesz uzbrojonych żołnierzy - sprawdź może combo takie = 360+T (rozbijasz zbroje) i od razu wejdź mu w izune - koleś bez szans, padnie momentalnie bez specjalnego zmiękczania, zyskujesz czas, by nie dopali cie komandosi. Tyle zaobserwowałem, a ty się z nimi macasz jak z jakąś laską Dla tych co by chcieli analize frameratu x360/ps3 link (analiza ma 2 strony i na końcu jest film http://www.lensoftruth.com/head2head-ninja-gaiden-3-analysis/ Myślałem, że gra chodzi w 60fps - oj myliłem się Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.