mr_pepeush 96 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Opublikowano 5 kwietnia 2012 (edytowane) nie no, przecież po wuju dynamiczny gameplay, czasami ma się wrażenie, że krawędzie modeli zanikają, bo się tak szybko poruszają... mam wrażenie, że czasem widywałem większe zwolnienia "obrotów", ale już się upierać nie będę, bo inaczej się to odbieraj grając, a inaczej będąc biernym widzem; w każdym razie - niegrywalne to jest i tyle... [EDIT:] mi nie chodziło o pojechanie po Tobie, a pokazanie, że nie jest tak różowo; w ogóle nas trzech stworzyło niezły front: Ty jest najbardziej za i jesteś zachwycony grą ja się w(pipi)iam na bugi, ale gra mi się bardzo podoba i nie mogę się doczekać, aż "spaczują" kampanię MN Daniel rzuca mięsem, ale kiedy konsoli nie włączę to ciśnie Gaidena dzięki za combosa, dziś przetestuje; ja tez się z nimi macam (a Sigma1 wczoraj do mnie wyjechała ) Edytowane 5 kwietnia 2012 przez mr_pepeush Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 kwietnia 2012 Mecze ten moment z filmiku ktory nagralem ta bawie sie z tymi dupkami tu moge sie przyznac bez bicia:D Co do twojego linku to jest jedno male ale ten filmik nie jest nagrany z poziomu Master Ninja gdzie gra najbardziej dostaje Extreme Framerate Drops wiec pewnie bylo by jeszcze gorzej:D przestaje jechac Ninja Gaiden wszyscy widza ci Co maja gre na ps3 jak jest spierdzielona:D Cytuj
Gość Soul Opublikowano 5 kwietnia 2012 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Jest kapitalny myk na alchemików tych w kapturach niestety działa dopiero od początku 5 tego dnia, dzięki niemu walczy się z nimi jak z dzieciakami, mianowicie podczas biegu XXXXXY/Kw,Kw,Kw,Kw,Kw,Trój łykają 100/100 oczywiście najpierw jeżeli jest taka potrzeba rozbić ich gardę. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 wczoraj zrozumiałem, co chcieli ugrać developerzy wydając szpony, które uważałem za crap i nie zmieniający wiele element rozgrywki; chwila gry na kampanii pokazała, że walka nimi nie różni się specjalnie od walki mieczem; ale to co widzę na multi, to już po prostu diametralna odmiana; szpon, to taka broń, kóra pozwala złapać przeciwnika i szatkować go tak długo, aż ten padnie; jeśli ktoś kto gra szponami złapie Was w meczu, to 8/10 przypadków kończy się to dla Was śmiercią; szybkość ataków tej broni jest tak ogromna, że nie ma możliwości wprowadzenia bloku, zrobienia uniku lub skoku, a o wyprowadzeniu ataku nawet można zapomnieć; wczoraj miałem wątpliwą przyjemność grać z gościem, który robił flaing swallaw, a po nim płynnie przechodził do cięć; facet w niecałą minutę potrafił wyciąć w pień całą moją drużynę (która składała się z czterech graczy, wszyscy powyżej 30lvlu); jeśli wpadł w kotłujący się tłum, to po chwili zostawał tam tylko jego team, a my biegliśmy równo gęsiego od respawnu; konkluzja oczywista, ale i tak napiszę: jeśli chcesz z powodzeniem grać na clan battle MUSISZ zapłacić za szpony; odkładam NG3 na półkę; wrócę, jak będą sygnały o likwidacji framerate drop - wczoraj grając z działkowcem mieliśmy takie slow motion w MN4, że wchodziła mi jedna izuna na pięć; (a co dzień, to nowe błędy odnajdowane... ja mam dość...) Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 trzeba mieć nieźle narypane we łbie, by zaprojektować planszę MN4 z niewidzialną ścianą i zrobić ją w 100% przezroczystą a za nią postawić prawdziwą ścianę widoczną i dać graczowi złudzenie, że w tamtym kierunku może uciec. Szponki the best, za(pipi)iście sprawdzają się na trialu, bo można się teleportować. Maga można tak zaspamować, że nie odda żadnego ciosu - problem w tym, że eliminacja wroga trwa dużo dłużej Wg mnie Ryu z tą bronią nie jest tak zbugowany jak z mieczem. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 (edytowane) Wczoraj skończyłem MN dawać mi ten ultimate coś tam. Edytowane 6 kwietnia 2012 przez Soul Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Wg mnie Ryu z tą bronią nie jest tak zbugowany jak z mieczem. cholera, dałeś mi tym do myślenia... może kampania byłaby bardziej grywalna dzięki nim; na szczęście w kampanii szpony są za free... Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Autor Opublikowano 6 kwietnia 2012 (edytowane) Dobre combo na alchemikow to: bieg+Kwadrat,Kwadrat,Kwadrat pozniej -->Trojkat,Kwadrat,Kwadrat,Trojkat. Drugie to skok strzal z luku i pozniej 360+Tringle wchodza ciosy w alchemikow jak maslo:D Edytowane 6 kwietnia 2012 przez DaniDevil Cytuj
Gość Soul Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 No to samo napisałem parę postów wcześniej, bieg X,X,X/Kw.Kw,Kw i co tam dalej chcesz. Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 dawać mi ten ultimate coś tam. Dostaniesz triale UN, o kampanii możesz zapomnieć. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 dawać mi ten ultimate coś tam. Dostaniesz triale UN, o kampanii możesz zapomnieć. no przecież kampania UN już dawno była zapowidana, sam o tym kilka razy pisałem, a nawet było o tym w planie wydawniczym, który podlinkowałeś... Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 aa faktycznie, umknęło mi - ciekawe jak w kampanii UN będzie lagować - ale ja wciąż wierzę, że oni to naprawią przecież ktoś to musi przetestować i przejść zanim wyjdzie do ludzi Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 przecież ktoś to musi przetestować i przejść zanim wyjdzie do ludzi jak widać po jakości całościowej produktu zwanego Ninja :ph34r: Gaiden 3 - wcale nie musi Cytuj
Stinkmeaner 12 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 (edytowane) Nie łudziłbym się, że to naprawia. Tak samo jak w pierwszej wersji NG2 dropów nie poprawili ("schody" na X360... - kto grał, ten wie). Dopiero w Sigmie 2 coś z tym zrobili, ale sprowadzało się to głownie do ograniczenia liczby przeciwników jednocześnie na ekranie. Słabe jest to, że ja grając już na normalu (PS3) czuję spory dyskomfort miejscami przez te zwolnienia, a Soul na MN (X360) dropów nie ma. Szkopuł tkwi w sprzęcie/kodzie. Może do czasu wydania ewentualnej Sigmy 3 coś wymyślą. Sama gra jest spoko. Na pewno nie zasługuje na 3/10. Gameplay rożni się od tego z Sigmy 2 i dobrze. 2ka też się od pierwszej części różniła. Niefajne jest tylko to, że content który powinien się znaleźć na płycie, będą nam sprzedawać oddzielnie w formie DLC. Bo sorry, już pominę triale etc. Ale tylko 3 bronie (z czego narazie dostępne są 2)? Ninpo też będą sellować? Bitch, please.... [Edit]Odnoszę wrażenie, że Ryu nie zawsze prawidłowo reaguje na komendy. Czasem wogóle... Tylko nie jestem pewien czy to winna przeoranego pada czy samej gry. Ktoś ma podobne odczucia? Edytowane 6 kwietnia 2012 przez Stinkmeaner Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 odczucia masz dobre i pada tez masz dobrego; przeczytaj watek a znajdziesz tu to, co powinno team ninja umiescic w swoim rachunku sumienia, mi opoznione dzialanie ryu. Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Autor Opublikowano 7 kwietnia 2012 (edytowane) Kurde wczoraj dzialkowiec podpowiedzial mi jaki filmik sciagnac Kolesia gdzie lata Izuna Alchemikow:D tak Mozna ich zlapac do Izuny rozgryzlem z dzialkowcem te combo w 90%.. Poczatek do podbicia Alchemika robie tak samo jak on tylko pozniej ja inaczej robie koncowke comba wiec jak spadne z Alchemikiem na ziemie musze go pozniej dobic bo skubaniec jeszcze zyje.. A ten koles podbija Alchemika i lapie do Izuny i po spadnieciu na ziemie Alchemik jest zalatwiony na amen.. Moze Soul tobie uda sie wstawic Izune ja probowalem ale brak mi pomyslu jeszcze pod podbiciu myslalem o wyskoku z katana do gory i wtedy Izune moze zrobic:) Podaje combo:D bieg,Kwadrat,Kwadrat,Pauza,Kwadrat,Kwadrat,Kwadrat,Kwadrat,Trojkat na ( pauzie) musisz miec dobry Timing ktory musi byc zachowany w okreslonym czasie wiec za szybko nie mozna wykonac nastepnego kwadratu ani sie spoznic.. Te combo jest bardzo proste tylko trzeba zalapac a W piekny sposob podgryza Alchemikow.. Wiec Moze Soul tobie uda sie wstawic Izune bieg,Kwadrat,Kwadrat,pauza,Kwadrat, i tu pytanie jak wstawic Izune.. Bez tego Ciezko bedzie zmeczyc Un2 ale moim sposobem tez chyba da rade szybko i sprawnie zabic Alchemikow.. Dzis nagram filmik jak eleminuje Alchemikow tym combem i wstawie na forum... Edytowane 11 kwietnia 2012 przez DaniDevil Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Opublikowano 7 kwietnia 2012 (edytowane) ja już wiem jak wstawić izune alchemikowi w inny sposób, niż napisał Daniel wlasnie ich rypie ostro 1. skok na łeb 2. dwa slashe - bieg K+K 3.wybicie w góre maga K 4.pauza (konieczna, by nie wejść w izune w poście wyżej Daniela) 5.Izuna drop KTKKKT Punkt 5 wymaga timingu, mag nie moze spasc na ziemie bo izuny nie bedzie wtedy, oraz wokół maga nie może być innych przeciwników, bo ryu poleci zrobić izune przeciwnikowi stojącemu na ziemi. Proste, tylko wymaga treningu. Jaką izune nie zrobicie, czy tą pierwszą czy tą co ja napisałem to i tak będzie dobrze - druga izuna wykonana prawidłowo zabija maga. Aha, mag nie może być z tarczą, więc przed combosem trzeba ją rozbić Edytowane 7 kwietnia 2012 przez dzialkowiec Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Opublikowano 7 kwietnia 2012 ja chyba ograniczony jestem, bo nie mogę załapać o co kaman w tych waszych kombo ;P generalnie wczoraj, w czasie grania ngs2 ze znajomym uświadomiłem sobie, jak sie dajemy dupcyć... dopiero człowiek, który nie grał jeszcze, był mi w stanie to wyłożyć, a przecież nie widział nawet połowy bugów, które my mamy już we krwi Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Opublikowano 7 kwietnia 2012 (edytowane) nie mam sprzetu, takiego jak Daniel, bo bym nagrał Edytowane 7 kwietnia 2012 przez dzialkowiec Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 7 kwietnia 2012 Autor Opublikowano 7 kwietnia 2012 (edytowane) Nagralem te combo co pisalem.. Pozniej nagram z Izuna bo mam juz ogarniete:D To bedzie te combo jak bede walczyl z Alchemikami... bieg,Kwadrat,Kwadrat,Pauza,Kwadrat,Kwadrat,Kwadrat,Kwadrat,Trojkat http://youtu.be/hP43trjoj4M Edytowane 7 kwietnia 2012 przez DaniDevil 1 Cytuj
Zakkusu 0 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Opublikowano 8 kwietnia 2012 (edytowane) To jest dobre combo ale przy wyższych poziomach nie polecam go używać bo jest zbyt duży delay po zakończeniu ataku. Combo od użytkownika dzialkowca jest najlepsze na nich Nie jest trudne ale czasem kamera potrafi się zakręcić i źle skierujemy atak na izune drop Szukam kogoś do pomocy przy Ultimate Ninja 02, mogę pomóc przy UN 01 lub 03 Edytowane 8 kwietnia 2012 przez Zakkusu Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Autor Opublikowano 8 kwietnia 2012 Wiem te combo z Izuna jest lepsze bo nie musisz brac alchemika na dwa razy:D Chcialem tylko pokazac jak wyglada combo na alchemikow. Dzisaj wieczoram nagram jak wyglada to z Izuna i wstawie na forum:D Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Opublikowano 8 kwietnia 2012 soul, jak Ci się udało zrobić kampanię MN? grałeś z tym slow motion, czy jesteś szczęśliwcem, któremu gra działała w miarę płynnie? Cytuj
Zakkusu 0 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Spoko rozumiem, te comba i tak sa upierdliwe szczególnie na UN 02. Spieszysz się żeby wszystkich alchemists zabić a on Ci nie daje się podnieść w góre == Cytuj
Stinkmeaner 12 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Opublikowano 8 kwietnia 2012 soul, jak Ci się udało zrobić kampanię MN? grałeś z tym slow motion, czy jesteś szczęśliwcem, któremu gra działała w miarę płynnie? Soul gra na X360. Tam nie ma takich spadków fps jak na PS3; Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.