Skocz do zawartości

Ninja Gaiden 3


DaniDevil

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chyba ktos Cie nie lubi:D Hehe kurde tna twoje posty omg:D Gra sie cieko sprzedaje wiec z patchem bedzie ciezko, teraz szkoda jest

pieniedzy wydawac na cos co juz sie nie zwrocilo lol Obawiam sie tego:D najgorszego ze oleja poprawianie gry:P Jeszcze niech zrypia Dmc i bedzie zarypiascie:P obawiam sie ze ten gatunek gier doczeka sie zgonu:D

 

Poczekaj jak dojdziesz do Komandosow w 3 dniu chyba odechce ci sie gry tak zmula"D to co ja zrobilem to wylaczylem te (pipi):D

Edytowane przez DaniDevil
Opublikowano

ja tam nie dojde, bo olałem tytuł :) bedzie latch to wrócę. bez tego raczej wątpię...

a teoria: gra sie nie sprzedaje, patcha nie bedzie - to chyba niezbyt sensowna. raczej jest odwrotnie - sporo osób słyszało o bugach i czekają na łaty żeby kupić i grać bez stresu.

Opublikowano (edytowane)

Ale nic Ci nikt za darmo nie zrobi, nie ma kasy - nie ma patcha xD

Ja gram bo mi sie z tej calej gry tylko ten co op podoba xD W NGS2 tez mi sie bardzo podobal :) Lubie takie wyzwania, tak samo jak w batmanie. Fabula byla bardzo fajna ale najlepsze byly challenge :) Przynajmniej te z biciem.

Edytowane przez Zakkusu
Opublikowano

Jak tam Ultimate Pack? Szansy na odpalenie poziomu UN w kampanii nie mam, bo MN nie przeszedłem i raczej nie przejdę bez poprawek (wole grać coopowe misje, bo niektóre nie są z(pipi)ane) - trochę sobie poczytałem no i fajnie, jeszcze więcej przeciwników i jeszcze więcej lagów :) Developer się nie wysilił, zmiana to zwiększenie liczby przeciwników i jak złapie, to trochę większy damage :)

 

Z UN4 też pojechali :)

http://www.youtube.com/watch?v=w_AFCBdrb3w

Opublikowano (edytowane)

Kurde Tecmo jest zalosne stwierdzam ze tam siedza sami imbecyle do tego nawet Ng3 nie byl Testowany gra to jeden wielki zbugowany produkt, a Tecmo nalezy sie tylko pozew do sadu za to (pipi) co sprzedali ludzia na ps3, nie mam pojecia jak to jest w przypadku X360..

 

To byla ostatnia gra ktora od nich kupilem Modle sie zeby DmC bylo dobre i nie spindolone i przerzucam sie na Devila May Cry. Bo jak czworka ma wygladac tak jak NG3 i tez z takim s(pipi)onym online to ja im dziekuje...

Nawet frajerstwo gry nie chce poprawic zeby online smigal i bugi zostaly usuniete:D

W Clan Battle nie zaplanujesz zadnego ataku jesli masz troche slabsze lacze i Tylko patrzysz jak Nooby Cie napierdalaja Co to (pipi) ma Byc Tecmo..

8/8 walczy oponentow i zeby byly takie lagi (pipi) w innych grach ludzie graja po 36 i zero lagow maja a tu nawet przy 1vs1 ma sie lagi tak S(pipi)ony jest Online

splatynuje to (pipi) o ile starczy mi nerwow i czekam na DmC...

 

Powiem Tylko tyle jesli chcesz kupic gre wez daj na luz zastanow sie przemysl to dobrze zanim popelnisz blad i poczekaj az stanieje ten syf do 40zl tyle za to (pipi) mozna wylozyc kasy nie wiecej.

 

 

Hahaha rozwalilo mnie teraz Tecmo dali demo na psn czyli sa zdesperowani:D Dlc Ultimate sciagam i demo zeby porownac ja z gra:D

Patcha nie ma wiec Ultimate w Singlu to pewnie jeszcze wiekszy matrix i opoznanie przycisku o 2 sekundy pewnie a Ryu na Autopilocie bedzie caly czas teraz zeby skoczyc w to miejsce gdzie bedzie atak na nas albo lapanka...

Edytowane przez DaniDevil
Opublikowano (edytowane)

Pograłem trochę dłużej w demko. Z racji tego, że katuję teraz Sigmę 2 ((pipi)a, już Mentor mi sprawia problemy) sam zobaczyłem różnice pomiędzy dwójką a trzecią częścią. Faktycznie, gameplay jest jednak trochę zmieniony, nie wiem czemu Ryu wykonuje niektóre combosy jakby automatycznie, poza tym jak na rasowego ninję jest zbyt przyjebany, w poprzednich odsłonach jego budowa była bardziej adekwatna do tego kim jest.

 

Team Ninja postawiło na fabułę, to dobry krok, choć grając teraz w Sigmę II nie zwaracam na to zbytnio uwagi, bo tutaj liczy się gameplay i choć dwójka też miewa czasem dropy animacji, to Trójka wydaje się zwyczajnie wolna. Ale main theme przyprawia o dreszcze, soundtrack im wyszedł, nie ma co.

 

Mimo wszystko chętnie ogram NG3, bo może to i jest lekki spadek formy w serii ale wciąż gra mi się przyjemnie. Założę się, że przy kolejnej części Team Ninja wróci do dwóch pierwszych odsłon.

Edytowane przez Nemesis US
Opublikowano

Ich triale nie sa w ogole przemyslane. Ten kto je robil, robil je na (pipi) sie - "Zrobimy traile, w tym wsadzimy takich przeciwnikow, potem damy...a takiego bossa, to dolaczymy do niego nastepnych przeciwnikow. Niee to jeszcze za malo - wsadzimy kolejnego bossa ale zeby nie byl sam to nastepnego bossa. A na koncu aby dodac element zaskoczenia damy nastepnego bossa." Jestem pewien ze Tecmo nawet nie sprawdzilo czy triale sa wykonalne.

Wczoraj gralem na UN04 i juz przezp ierwsza fale ciezko przejsc, potem jest 2 theodorow a nastepnie jest 2 robo samurajow (ten z 1 nie wiem jak sie nazywa) i co potem? kolejnych 2 robo samurajow. Teraz patrze na trailer a tam jeszcze czeka latajaca pipa z 1 + Marbus. A juz nie wspomne ze marbus jest strasznie zbugowany a kamera w tej grze to czysta poezja. UN05 nie bedzie wg. mnie wykonalne. Eli + Alexei na Ultimate Ninja? Z tym system gry?WTF? Z Alexei nie da sie poprostu walczyc, mogli sobie przynajmniej odpuscic jego berserk jak zdejmiesz 3/4 HP ale Tecmo stwierdzilo ze jednak ze lepiej bedzie jak damy jego pelna forme. Eli? Haha.

Opublikowano (edytowane)

Teraz jest tylko jeden boss z ktorym walczysz normalnie. Alexei to jakis joke Gralem Na Mster ninja w trialu i tylko sie teleportowal i uciekal od walki, jak jestesmy blisko niego to spindala i jego ataki sa teraz z daleka czyli kulki i lapanka:D \o/ Gratuluje Tecmo pomyslow wrypanie po 2 bossow takich samych na plansze:D

Te master ninja triale to 50 przeciwnikow 1 boss, 2 bosssow i 2 bossow i (pipi) 1 boss:D Tak wygladaja teraz Triale:D

Edytowane przez DaniDevil
Opublikowano

No wreszcie pogralem troche DAY 1 na MN.

Moje prywatna opinia jest taka , ze trzymam mocno kciuki zeby im sie nie zwrocil koszt produkcji tej gry , co jest raczej nieprawdopodobne.

Tecmo uznalo chyba ze kamera do dupy to i tak za male utrudnienie, wiec gratis bez doplaty dorzucili slow motion.

Opublikowano (edytowane)

Kamera jest nawet ok ale sadze ze jest za blisko Ryu przez co czasami nie widzimy polowy napastnikow. Taki sam myk jest w Ngs2 i w piekny sposob Tecmo wykorzystywalo np. w Team mission dlatego ze jak ratowales kolege boss albo przeciwnicy uciekali ci z pola widzenia kamery:D

Napisalem post Dzisiaj na forum Tecmo z Zapytaniem kiedy maja zamiar poprawic gre od bugow i tych kolocych po oczach oszustwa zapomnialem jeszcze o online zapytac ale pewnie bedzie jeszcze okazja do napisania nowego:)

Edytowane przez DaniDevil
Opublikowano

Tak grajac Mn zastanawiam sie w czym moze byc problem z tymi dropami.

Nie znam sie na technikaljach , ale mam wrazenie ze to wina silnika gry.

Mam dziwne przeczucie ze ewentualne poprawki moga sie okazac zbyt drogie , aby zostale wprowadzone.

 

Zastanawia mnie rowniez jedna rzecz.Mianowicie jeden z trofikow DLC , jest za przejscie singla na ULTIMATE.

DLC zadnego nie kupowalem a mam mozliwosc grania w ten poziom trudnosci, ciekawi mnie czy przejscie odblokuje to trofeum bez kupna DLC.

Opublikowano

Darkknight Ultimate pack miales za free wiec dlatego masz mozliwosc wbicia trofka za Przejscie Ultimate story:D

Tez mozesz grac w Un4 i Un5 nagroda za te misje jest stroj Ryu Hayabusy.

 

Bonus Item : Hayabusa Armor for clearing Ultimate Ninja Trial 04

 Bonus Item : Hayabusa Headgear for clearing Ultimate Ninja Trial 05

 

Co do animacji to powiem Ci tyle ze na X360 nie wystepuje motion slow:D

Opublikowano (edytowane)

Radzilbym Ci zainwestowac kaske w cos innego niz Dlc do Ninja Gaiden 3 dlatego ze te plansze sa tak zbugowane oraz tak zamulone ze szkoda twoich nerwow.

Mn15 dwie osoby zaliczyly ta misje.

Mn8 tam kamera jest the Best jak walczysz z Marbus...

Mn14 Haha to jest najbardzie zabugowana misja.. ( Tu nerwy ze stali bo przez bugi bedziesz restartowal ta misje ze 20 razy zanim Ci sie raz Uda zaliczyc )

 

A jesli chcesz kupic Dlc to musisz wykupic Bundle pack 1 i 2 bedziesz mial dostep do wszystkich trofikow i triali oraz strojow;D

 

Ps.. Przemysl to zanim kupisz Dlc.. Bo to sa wywalone pieniadze w bloto....

Edytowane przez DaniDevil
Opublikowano

Teraz wiem co zrobie jak wyjdzie Ng4 kupie ale jak drastycznie stanieje dlatego ze stracilem zaufanie do Tecmo bo pojechali po bandzie z NG3.. Przez to co sprzedali ludzia. Ta gra powinna jeszcze z rok byc dopieszczana bo ma tyle bledow i problemu ze glowa boli a najbardziej boli mnie to Ze skosno okie maja w (pipi)e klijentow i fanow. Mysle ze nic nie poprawia.;D Ryu to nie Ryu teraz to stary dziadek a nie rasowy Ninja..

 

Ta gra to crap i tyle a oceny ktore dostala 3/10 to byly idealne do tego co nam zaoferowalo Tecmo w NG3.

 

Minusy gry.

 

Online odstaje znaczaco od innych gier... ( tecmo robilo online ze schematow ktore byly 15 lat temu aktualne:D )

Piekny Motion Slow.. ( animacja drastycznie spada ze gra robi sie irytujaca )

Sterowanie ktore czasami nas oszukuje ( Ryu skacze w te miejsca gdzie cos go ma zlapac albo kieruje nas w strone przeciwnikow a my dalismy w inna strone kierunek lub skok wykonalismy )

Czasami Ryu jest na Autopilocie i dodaje sobie comba albo robi inne niz mu wcisnelismy.

Piorytet dla gry ktora canceluje wszystko co jej sie chce zeby tylko nam liznac zycia albo zabic...

Zwalnianie Ryu jak nas cos chce zlapac albo walnac bardzo ladnie mozna to odczuc na bossach.

2x razy wieksze przestoje Ryu i czekanie az ktos podbiegnie do nas i nas zlapie albo walnie ( Ryu Wtedy kompletnie nie Reaguje na wykonywane przez nas komendy )

Gra stracila na tepie juz nie ma tak szybkiego siekania katana ninjasow:(

Bardzo powalone walki z bossami ktore teraz wygladaja na zadaniu 2x ciosow i uciekaniu..

Triale naszpikowane duza iloscia bossow..

Ogolny spam lapania kazdy chce zlapac Ryu w tej grze Co to Kurde ma byc...

Ryu jest bardzo wolny ( przez co blok jest opozniony do tego bardzo wolno sie zbiera od zadanego ciosu albo shurikena zbyt dlugo to trwa...)

 

Plusy ( Przykro mi ale brak ich )

Opublikowano

Daniel, wiesz że piszesz TO SAMO po raz setny? stary... daj już spokój...

na tyle, na ile się orientuję, bo podobne problemy jak tutaj na MN już, bywały w innych grach, to slow motion ma swoje źródło w źle skompilowanym kodzie na samym ps3; jest to jeden z elementarnych problemów produkcji multiplatformowych i świadczy tylko o tym, że w tecmo zabrakło prawdziwego specjalisty od programowania na czarnulę; frazes taki, ale jeśli na xklocku nawet UN chodzi ladnie, to widać, że nie sama gra jest zyebana, tylko etap adaptowania tytułu do ps3 został skopany;

pewnie znów gra powstawała z myślą o Xie, a ps3 została na premierę dorzucona na siłę... teraz tylko czekać na NG3 Black, albo NGS3 - tecmo jest mistrzem w sprzedawaniu tego samego po kilka razy; przestalem wierzyc w patch - nie po takim czasie po premierze...

Opublikowano

Ty nie poraz setny tylko wszystko w jeden post zebralem przestan sie czepiac Chapsie:D

Wiec po co wydali NG3 na Ps3 jak o jej programowaniu nie maja zielonego pojecia:D

W Ngs2 bylo widac ze maja problemy wycieli troche z gry przeciwnikow i detali bylo mniej na ekranie..

Opublikowano

ja tu tylko dyskretnie sugeruje, ze spamujesz ;)

no właśnie sam sie zastanawiam nad tym wydaniem gry na ps. niby cholera miło, ze tym razem xbox nie był wyróżniony exclusivem, ale jak teraz na to patrzę, to wolałbym obejść sie smakiem i za rok skosztować pelnoprawnego produktu. szkoda, ze to na co czekala dużą część graczy (MN&UN) jest po prostu niegrywalne.

 

zaczynam rozumieć dlaczego CD Project Red nie wydali Wiedźmaka II na PS3 i po raz pierwszy nie jestem na nich wściekły za to olanie naszej platformy: dac 100% albo nic. tecmo dało nam grę, która sie kończy zanim dobrze sie zacznie (bo umowny sie: ogranie kampanii na mentorze to nie był nasz szczyt marzeń...)

Opublikowano (edytowane)

Dla malkontentów i haterów Tecmo podało wyniki finansowe :) Jakby nie patrzeć, to z roku na rok mają wzrost zysków :) a NG3 sprzedała się już w nakładzie 630tyś kopii :) Jest to wzrost w stosunku do poprzednich części i to wcale nie jest mało.

 

Przypomnę, że NinjaGaidenSigma2 w ciągu roku od premiery w nakładzie 480tyś kopii

Patrząc jeszcze wcześniej w przeszłość, to NinjaGaidenSigma1 ogólnie sprzedała sie w 500tyś kopii na całym świecie od daty premiery do 2008r (2 lata)

 

 

Oznacza to wzrost, więc gra się sprzedała lepiej, niż poprzednie sigmy. Musimy poczekać jeszcze by móc to porównać do wyników sprzedaży Ninja Gaiden (xbox ex) = 1,5 mil kopii

 

 

http://www.vg247.com...nits-worldwide/

Edytowane przez dzialkowiec
Opublikowano

A więc to dość kiepski wynik. Szkoda, bo taka Sigma 2 to świetna giera i choć może jest ciut łatwiejsza od pierwszej Simgy to na wyższych poziomach jest to prawdziwa szkoła przetrwania.

 

Generalnie liczyłem na poziom ok. 1 miliona sztuk bilansu sprzedaży. Ciekawe czy taki rezultat będzie rzutował na przyszłość serii.

Opublikowano (edytowane)

Niestety Tecmo zapracowalo sobie na to samo przy Ngs2 dlatego ze ludzie prosili o poprawienie Online w tej grze ale jak to bywa z Tecmo olalo sprawe. Duzo moich znajomych pisalo ze daja sobie z Ng3 na wstrzymanie zalozyli z gory ze online bedzie zrypany na maxa i sie nie mylili. Szkoda podejscia Tecmo bo gre zjadaja bugi i inne ustrojstwa oczywiscie Tecmo milczy jak zwykle. Ciekawi mnie kto z sony zatwierdzil gre ze Tecmo moze ja sprzedawac przeciez gra ma tyle bugow i piekny motion slow. Pewnie przy nastepnej czesci jeszcze mniej bedzie sprzedanych kopji po tym co Tecmo nam dodalo w bonusie:D w NG3 sam dam na luz z nastepna czescia gry.

Edytowane przez DaniDevil

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...