Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 3 września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 września 2013 Początek gry, krótki fragment. http://vimeo.com/73553619 Cytuj Odnośnik do komentarza
dawdi17 57 Opublikowano 5 września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 września 2013 Panowie to w końcu będzie survival horror czy shooter horror? Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 203 Opublikowano 5 września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 września 2013 Survival horror shooter. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 9 września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 września 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza
Il Brutto 1 624 Opublikowano 9 września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 września 2013 Jakaś tajemnicza zakapturzona postać może pociągnie grę na +, w stylu niezabijalnego na początku bossa przed którym można tylko uciekać, bez głupiej wyrzynki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Karas 433 Opublikowano 17 września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 września 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 27 września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 września 2013 http://gematsu.com/2013/09/20-minutes-of-the-evil-within-gameplay moim zdaniem gra na 7/10, za duzop elementów bylejakich, grafika, głowny bohater, przeciwnicy, inteligencja przeciwników, doczytywane tekstury i ogolnie jakos to wszystko ledwo sie rusza. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 27 września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 września 2013 Sam gameplay, w lepszej jakości niż ten wyżej. Prolog to taka mieszanka Hostel i The Suffering, potem jest bardziej Residentowo, zwłaszcza oblężenie chatki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 6 października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 października 2013 http://gematsu.com/2013/09/20-minutes-of-the-evil-within-gameplay moim zdaniem gra na 7/10, za duzop elementów bylejakich, grafika, głowny bohater, przeciwnicy, inteligencja przeciwników, doczytywane tekstury i ogolnie jakos to wszystko ledwo sie rusza. To może nie mówimy o tej samej grze? Po obejrzeniu ostatniego gameplayu jest duża nadzieja na wyczekiwany od lat powrót wymarłego gatunku na konsolowe salony. Graficznie jest bardzo szczegółowo, jest jakaś tam interakcja z otoczeniem a design po prostu mnie rozpjerdala. Wystarczy zerknąć na tym filmiku moment, w ktorym bohater udaje się do tej starej chaty - zupełnie jakbym oglądał RE Remake a te demony prezentują się bardzo podobnie do tych, których można zobaczyć na filmikach z RE 3,5. Możliwe, że Mikami chciałby częściowo powrócić do tego konceptu. Do tego grą zainteresowała się sama Bethesda, która chvjowych gier nie wydaje. Teraz widać co byłoby gdyby Mikami dalej pracował nad RE. Evil Within to na pewno duchowy następca. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kasias Opublikowano 4 stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2014 Japończycy podrzucili garść szkiców koncepcyjnych, bardzo szczegółowych: http://www.allgamesbeta.com/2014/01/the-evil-within-concept-art-spoilers.html Zaglądacie na własną odpowiedzialność, bo kilka szkiców zdradza, że prawdopodbnie pośmigamy z gunem po miejscówkach, które mocniej kojarzą się z jedną z ostatnich gier Naughty Dog niż z kolejnym horrorem Mikamiego. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 5 stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2014 Jak ja bym chciał taką strukturę otwartego świata z misjami głównymi i pobocznymi. Na mapie byłby jakiś system nawigacji między lokacjami a same misje na wzór typowo-survivalowo-horrorowych. Mikami, (pipi)a nie zawiedź nas. Cytuj Odnośnik do komentarza
Karas 433 Opublikowano 10 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2014 Czas ożywić trochę temat : http://www.youtube.com/watch?v=vfJ7u_izDOQ Cytuj Odnośnik do komentarza
Sibian 154 Opublikowano 10 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2014 (edytowane) Strasznie biedny ten system strzelania. Nie ma czegoś własnego, charakterystycznego , ciekawego patentu a sztampę w najgorszym wydaniu. Pułapki już lepiej, ale jeśli 90% czasu gry będzie strzelanina to kiepsko, chociaż gimbaza zapewne będzie zadowolona. Edytowane 10 lutego 2014 przez Sibian 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
smallv86 857 Opublikowano 10 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2014 Biore na premiere, kopii RE4 nigdy nie za wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza
.:marioo:. 104 Opublikowano 11 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 lutego 2014 Ta gra będzie tym czym miał być na tej generacji Resident. Mikami nie zawiedzie, oby tylko długość gry była satysfakcjonująca. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 11 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 lutego 2014 jest podjara. Zacny klonik RE4, a w zasadzie jego najlepszych miejscówek i motywów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair Opublikowano 14 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2014 The Evil Within, the latest survival horror game from Resident Evil creator Shinji Mikami, will be available Aug. 26 in North America and Aug. 29 in Europe, publisher Bethesda Softworks announced today. http://www.polygon.com/2014/2/14/5411324/the-evil-within-release-date-ps4-ps3-xbox-one-360-pc Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kasias Opublikowano 14 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2014 (edytowane) Miłe zaskoczenie, bo spodziewałem się premiery późną jesienią. Zakup na sierpniową premierę to rzecz jasna święty obowiązek. Edytowane 14 lutego 2014 przez Kasias Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 15 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2014 Wreszcie mam powód aby zacząć kombinować na kupno PS4. Mikami wie, że nie może schrzanić tego ambitnego projektu. To zbyt duża odpowiedzialność xD. Cytuj Odnośnik do komentarza
Karas 433 Opublikowano 15 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2014 Wreszcie mam powód aby zacząć kombinować na kupno PS4. Mikami wie, że nie może schrzanić tego ambitnego projektu. To zbyt duża odpowiedzialność xD. Niby co jest tym powodem by specjalnie kupować dla niej PS4 skoro wychodzi też na PS3/X360 a graficznie szału nie robi ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 203 Opublikowano 15 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2014 Może na next genach będzie więcej klatek? Tak czy inaczej czekam, fajnie że tak wcześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 16 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2014 No ok. Ale skoro już mam na lato brać PS4 to po chvj miałbym brać się za wersję na PS3? Poza tym nie wierzę żeby po tylu miesiącach od premiery next-genów nie było różnicy. Na pewno jak wspomniał Figaro - czyli 60 fps + full hd to niezbędne minimum. Przynajmniej dla PS4 chociaż nie wierzę aby X1 sobie z tym nie poradził jak w przypadku nowego/starego Tomb Raidera. Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 9 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 kwietnia 2014 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 9 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 kwietnia 2014 Graficznie to jest ewidentnie poziom PS3/X360 ale i tak wygląda ok. Na taką grę czekałem od wielu lat. Na materiale widać lokacje rodem z RE4, RE Remake - po prostu miód. Mikami chyba przestał się interesować tematem zombie ale to nie szkodzi bo one już dziś tak nie straszą jak dawniej. Evil Within nie może się nie udać pod skrzydłami Bethesdy. Kupię jeszcze chyba na PS3. Nie sądzę aby były duże różnice między generacjami. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 203 Opublikowano 9 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 kwietnia 2014 Niesamowity trailer. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.