teddy 6 900 Opublikowano 17 października 2014 Opublikowano 17 października 2014 Dodatkowo są całkiem wymagające bo bossowie często mają cię na 1-2 strzały, a że kamera nie pomaga to czasami robi się dosyć intensywnie podczas walk Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 17 października 2014 Opublikowano 17 października 2014 No co tu duzo gadac, czuc ducha re4 w tej grze bardziej niz w RE5 ) Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 17 października 2014 Opublikowano 17 października 2014 opinie są podzielone, to w końcu gra straszy jak stare RE i SH czy tylko jest klimatycznie jak w RE4 ? Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 17 października 2014 Opublikowano 17 października 2014 To taki mix jest. Masz momenty gdzie chodzisz w akompaniamencie niepokojących dźwięków czekając aż coś się stanie i masz momenty gdzie latasz z 10 zombiakami na smyczy rzucając im pod nogi granaty. Jak dla mnie jest to fajnie zbalansowane, ale gierka bardziej trzyma w napięciu po prostu niż konkretnie straszy. Do tej pory miałem z 3-4 sytuacje gdzie spociły mi się ręce na padzie ze strachu, a np. w takim P.T dostałem paraliżu w pewnym momencie Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 17 października 2014 Opublikowano 17 października 2014 Porównałbym to do Dead Space 3. Jest tam moze mniej jump scenek co w ds, ale suspens podobny. trza miec oczy otwarte i byc ostroznym. Natomiast dizajn miejscówek jest momentami cięzki i chory i to nadaje dodatkowo mroczny klimat:) Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 października 2014 Opublikowano 17 października 2014 Porównanie do trzeciej, kompletnie pozbawionej klimatu poprzedniczek części, to akurat mało zachęcająca rekomendacja. 2 1 Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 17 października 2014 Opublikowano 17 października 2014 DS3 10/10. Nie wiem, o co Ci chodzi. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 17 października 2014 Opublikowano 17 października 2014 (edytowane) Od dawien dawna, tak dobrze mi sie nie gralo. Zadnych podpowiedzi, czy ciagania za raczke. Stara szkola, gdzie wszystko rozwiazujesz sam np. haslo do sejfu z dwoma pokretlami Tego mi brakowalo. Edytowane 17 października 2014 przez MEVEK 1 Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 17 października 2014 Opublikowano 17 października 2014 (edytowane) Porównanie do trzeciej, kompletnie pozbawionej klimatu poprzedniczek części, to akurat mało zachęcająca rekomendacja. wybacz! miało bic dead space DWA ! mea culpa zeby opisac napiecie, jakie tam panuje, moze podam przyklad re4 i ostatniego spotkan z regeneratorami, zwlaszczs w tym wiezieniu, zaraz przed finalnym bosem. Kto pamieta? w ew jest taki klimat przez wiekszosc gry. Edytowane 17 października 2014 przez Andżej Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 17 października 2014 Opublikowano 17 października 2014 Dobra jak kogoś to interesuje trochę dramat, że na ps4 spada framerate do 20 fpsów czasem, ale rodziałka wyższa jest. Dla mnie jedyny minus bo framerate to duży komfort grania a tutaj mamy prawie poziom pastgenowego rock solid 25 fps. Niemniej czuje się bardzo podniecony tym tytułem. Tak oglądam i stwierdzam, że DF powinni przestać lamić i zacząć robić wyliczenia średniego FPS, bo takie pisanie, że spada do 20 FPS bez adnotacji, że są to np. 2-3% czasu gry wprowadza w błąd jeśli nie obejrzy się analizy od początku do końca. Na tym filmiku jest praktycznie cały czas 28-30 FPS, większe spadki są incydentalne. DF są po prostu bardzo szczegółowi i dlatego te ich analizy często sugerują, że niby gra ma spore problemy z płynnością ale właśnie nie do końca tak jest. Mimo wszystko lubię czytać ich testy wydajności. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 października 2014 Opublikowano 17 października 2014 Mają dobre analizy, ale powinni się jednak po tylu latach trochę bardziej postarać bo nieraz swoimi tekstami wprowadzają w błąd. Lamerskie Lens of truth fajnie to robiło. Z nagranych klipów w każdym liczyli średnią i wtedy wszystko było jasne, gdy np. była nagrana 2 minutowa rozgrywka i obok średnia FPS np. 28,6FPS. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 października 2014 Opublikowano 17 października 2014 (edytowane) W Ultimie można kupić TEW I Aliena w pakiecie za 400 zeta. Bez kosztów wysyłki. Edycja Nostromo + DLC do TEW. Edytowane 17 października 2014 przez nobodylikeyou Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 18 października 2014 Opublikowano 18 października 2014 (edytowane) Pograłem chwilę i jestem zachwycony! Ależ dobra i trudna gierka! Tu się ginie, tu trzeba mieć strategię jak przejść przez miejscówkę. Taki mix TLOU (bez widzenia przez ściany) z Residentem i Silentem. Podoba mi się strzelanie i ulepszanie chłopka. Celowanie nie jest złe, złe są te pie.przone czarne pasy. Kierva! To przeszkadza w grze. Do tego kamera jest za blisko chłopka i w ciasnych pomieszczeniach podczas walki tworzy się chaos. Zresztą bieganie po lesie też nie jest komfortowe i można się pogubić (lol). Ten aspekt gry jest niestety zje.bany. Gram na PS3 - graficznie jest kupa, ale spodziewałem się dużo gorszej, więc w sumie jest całkiem okej Dla mnie zawsze ważniejszy był art style, a ten stoi tutaj na bardzo dobrym poziomie. Jest obleśnie, mrocznie, jest bardzo fajnie. Przypominają się najlepsze horrory z PS2. Wersje oldgenowe są mroczniejsze, mniej świecą i bardziej mi się podobają. Oczywiście PS4/XO ma lepsze tekstury i w ogólnym rozrachunku wypada lepiej. Zaś obleśne tekstury i pixele wielkości pięści widziałem nawet w wersji na PC. Ludzie z Tango raczej nie są mistrzami kodu Framerate na razie całkiem okej, spada tylko przy dużych zadymach, da się grać. Bardzo mi się podobają przeciwnicy, jakieś wbite kołki, druty, maski itd. Fajnie że gra wymusza skradanie i stealth kille. A te smaczki dla fanów Resident Evil, coś pięknego! Pierwsze spotkanie z zombiakiem z RE1 odtworzono idealnie. Piękne to było! A od 2 chaptera mamy wiochę z RE4, hehe. Ludzie tak chwalili pierwszą połowę RE4 że nie dziwię się iż Mikami wrócił do tych klimatów Jeżeli myślisz o grze w ciągu dnia i chcesz wszystko rzucić by pograć, to wiedz że coś jest na rzeczy. Edytowane 18 października 2014 przez aux 4 Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 18 października 2014 Opublikowano 18 października 2014 Ale te paaaaaasy nie przeboleję tego gówna. 1 Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 18 października 2014 Opublikowano 18 października 2014 Przebolej bo warto. Gierka potrafi dostarczyć takich emocji że nie będziesz zwracał uwagi na pasy czy inne bzdety Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 18 października 2014 Opublikowano 18 października 2014 Przestancie sikac o tych pasach, ja na to ani razu nie zwrocilem uwagi. 1 Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 18 października 2014 Opublikowano 18 października 2014 Kupię jak wydadzą patcha naprawiającego celowanie. Cytuj
MichAelis 5 625 Opublikowano 18 października 2014 Opublikowano 18 października 2014 Nie wiem czemu sie czepiacie tego celowania. Jest lekki zoom, ale co z tego? Mi to nie przeszkadza. Pasy troche bola, ale tylko przez to psioczenie na necie inaczej pewnie bym tego nie zauwazyl. BTW Ja sie zgubilem w lesie i to bylo zaj.ebiste! 4 Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 19 października 2014 Opublikowano 19 października 2014 Jasne, da się przyzwyczaić do tych pasów, ale gdyby była opcja ich wyłączenia, to chyba każdy by wyłączył Grałem dzisiaj w nocy i muszę powiedzieć że miałem stracha. Tak, ta gra na prawdę straszy! 33 letni koń miał ciary na plecach, hi hi. Nie mogłem potem usnąć, miałem wrażenie że ktoś jest w przedpokoju Ważne jest by mieć w opcjach wyłączoną opcję informowania o przeciwnikach w pobliżu (ikonka oka). Chodzi mi konkretnie o etap w szpitalu, zanim spotkamy Josepha. Idąc po kartę natykamy się na niewidzialnych. Przygrywa wtedy niepokojący muzyka. Genialny etap! Ktoś zapaskudził ścianę milordzie 2 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 19 października 2014 Opublikowano 19 października 2014 Cieszy, że tych niewidzialnych wrogów, zrobili w całości niewidzialnymi a nie w pół, jak w FEAR. Podnosi to napięcie. Wszyscy jadą po grze, jeżeli idzie o technologie ale prawda jest taka, że mało która gra ma taki przyjemny system rozczłonkowania rywali na pomocą ładunków wybuchowych. Raz rozwaliłem trzech oponentów za pomocą granatu, ręka jednego zawisła na parapecie po czym spadła realistycznie po 5 sekundach. A flaki latają wszędzie, siła wybuchu jest tu ogromna. 1 6 Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 19 października 2014 Opublikowano 19 października 2014 (edytowane) Kolego, ale daj to w spoiler o tych niewidzialnych bo psujesz jedno z lepszych pier.dolnięć po emocjach w grze. Mogles jeszcze lokacje zdradzic O_o myk na niewidzialnych - wyciągacie kusze i celujecie, az ta linia trajektorii lotu pocisku sie "ucina" i wtedy walicie w ryj w to miejsce atakiem meelee. dodatkowo jak są w poblizu drzwi to sie chowamy za nie i czekamy az zacznie sie dobijac - wtedy z buta i znowu w ryj. meele na tych skurczybykow jest najlepszy. Ja dwoch zlikwidowalem, waląć pięścią na ślepo Edytowane 19 października 2014 przez Andżej Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 19 października 2014 Opublikowano 19 października 2014 moja strategia to byla czajka przy kałuży - dokładnie widać skąd idzie i pif-paf .. 1 1 Cytuj
KOŁD 1 101 Opublikowano 19 października 2014 Opublikowano 19 października 2014 No dzieki nim etap w szpitalu był kozacki dobrze ze zbalansowali pózniej lekką rozpierduchą bo od takiego cieżkiego klimatu trzeba czasem gierke wyłaczyc na chwile Ale z nimi to chyba jedyny moment w którym mozna sie wystraczyć no może jeszcze pózniej jak jest ta typiara co przypomina pająka i tez cisnienie rosnie. Cytuj
Gość Opublikowano 19 października 2014 Opublikowano 19 października 2014 (edytowane) A ja byłem napalony, jechałem wczoraj specjalnie wieczorem kawałek drogi, żeby dorwać gierkę i kupa. Tzn pierwsze wrażenie słabe, jak to ktoś wcześniej pisał - gore w dużym nadmiarze, a jak to ja wcześniej pisałem - jakiś dziwny filtr narzucony na obraz a'la Shadows of the Damned. Do tego słaba grafa, debilne dialogi (fakt, miało to swój klimat ale jak miałem 10 lat i grałem w Residenta 2), no i do tego te pasy cinematic experience. Tak wiem, że warto niby dać drugą szansę etc., ale w sumie to po co się zmuszać, a przejście zostawię sobie na jak stanieje i opycham i wracam do platynowania GoTG The Last of Us. Ogólnie rozczarowanko. Może tak jak z oldskulem - nie wszyscy, którzy z łezką w oku wspominają dawne gierki i rozwiązania tak naprawdę chcą do nich wracać w 2014? ja tak chyba mam i z tego co czytam widzę, że nie tylko ja. Edytowane 19 października 2014 przez Gość Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 20 października 2014 Opublikowano 20 października 2014 No szkoda, dla mnie to kandydat na GOTY. Ale nic na siłę. Koniecznie wróć kiedyś do tej gry. Dalsze etapy wymiatają, np. 7 i walka z Metalboxem, o mamo jakie to było mocne! Ucieszyłem się że kolo dość szybko padł, a tu niespodzianka. Prawdziwy strach prosto z domowej konsoli. Teraz siedzę w 9, piękna rezydencja, a w niej... niespodzianki, muahahahaha 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.