Opublikowano 11 października 20204 l Właśnie skończyłem TEWa po raz pierwszy. Ciężka ta nasza relacja z gierką była, dopóki nie nauczyłem się traktować jej trochę bardziej jak exploration-stealth horror to była strasznie niewdzięczna, ale jak już zażarło to łopanie Wszystko zostało już powiedziane, ale ten schizowy klimat połączony z dobrym gore bardzo mi podszedł. Dwójka już się instaluje, liczę na równie dobrą giereczkę.
Opublikowano 11 października 20204 l Imo dwojka słabsza co nie znaczy że gra slaba bo choć klimat inny to też poyebany.
Opublikowano 11 października 20204 l Dla mnie dwójka lepsza pod praktycznie każdym względem, oprócz gore i walk z bossami - fabularnie lepiej, bardziej "straight-forward", ogólnie więcej sensu, podobaja mi się te większe huby, sekrety, opcjonalne pomieszczenia, ale trochę za sterylnie i z nieco słabszym klimatem (nie żeby jedynka była jakoś przerażająca, ale gore trochę nadrabiało, a w dwójce tego brakuje). Ogólnie rzecz biorąc - świetny sequel i moje top 3 gierek 2017.
Opublikowano 11 października 20204 l @Wredny Jak z poziomem trudności w sequelu? W jedynce były momenty, że się nawkurzałem mocno.
Opublikowano 11 października 20204 l 2 jest wg mnie łatwiejsza.W ogóle 1 wydaje się teraz taka drewniana oldschoolowa nie przystępna?2 jest w wielu aspektach przystępniejszą, nie pamiętam żebym miał jakieś problemy, stealth bardzo przyjemny.Ogólnie ja mam z 1 mega wspomnienia, akumu zrobione, platyna wbita.Kupiłem po latach ponownie 1 na ps4( pierwotnie ogrywałem na ps3,) i coś mi już nie pyklo.Na tyle ze przeszedłem ze 4 chaptery i odpuściłem.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 11 października 20204 l @pawelgr5 Dla mnie dużo łatwiej, bo i sterowanie bardziej "dzisiejsze" - Seba nie jest już takim klockiem z drewna ciosanym. Nie jest to poziom płynności z The Last of Us (choć dwójka sporo czerpie z gry ND), ale też nie jest to ten sam kaleka, co w części poprzedniej No i mamy do dyspozycji cały ekran, bez tych pasów (w jedynce niby już też, ale nadal to tylko rozciągnięty obraz po patchu), co też nie jest bez znaczenia. Oczywiście jak w każdym survival horrorze, polecam zacząć od razu od najwyższego możliwego poziomu trudności - tylko taki manewr gwarantuje najlepsze doznania w tym gatunku Poniżej fotka z pierwszego przejścia:
Opublikowano 12 października 20204 l Ja czekam z granirm na 60 klateczek. Mam nadzirje, ze bedzie na XSX tym bardziej, ze maja Bethesde.
Opublikowano 12 października 20204 l Powinna trafić do GP jak cała biblioteka Bethesdy. Jedynkę uwielbiam, kupiłem nawet w dwóch egzemplarzach . Dwójka jakoś mnie ominęła, więc też czekam.
Opublikowano 12 października 20204 l Godzinę temu, Nyu napisał: Ja czekam z granirm na 60 klateczek. Mam nadzirje, ze bedzie na XSX tym bardziej, ze maja Bethesde. Gralem na PC, więc problem z głowy Może to dlatego nie wiem, na czym polega rzekome drewno jedynki.
Opublikowano 13 października 20204 l A padem czy myszkiem? Seba w jedynce był strasznym kaleką, dopiero żel sprawił że dało się w miarę normalnie celować, drugim problemem była kamera. Roździały z wymianą ognia na wyższym poziomie trudności potrafiły dać w kość. Wersja na PS4 amator i ten początek bleh.
Opublikowano 13 października 20204 l 4 godziny temu, Dr.Czekolada napisał: A padem czy myszkiem? Seba w jedynce był strasznym kaleką, dopiero żel sprawił że dało się w miarę normalnie celować, drugim problemem była kamera. Roździały z wymianą ognia na wyższym poziomie trudności potrafiły dać w kość. Wersja na PS4 amator i ten początek bleh. Padem, w konsolowe gierki zawsze padem.
Opublikowano 13 października 20204 l Fascynuje mnie jak dużo osób, w tym ja, jako pierwsze słowo by opisać jedynkę używa słowa "drewno"
Opublikowano 13 października 20204 l Drewno, ale z serduchem Uwielbiam tę gierkę i wprost nie mogłem uwierzyć, że wreszcie ktoś dał mi "dobrego residenta" w czasach, gdy Capcom miał serię w dupie.
Opublikowano 13 października 20204 l Ano, to wyglądało jak RE4, ale jakby residenty były w tamtym czasie zainteresowane byciem horrorem, a nie strzelanką w klimatach grozy. Najbardziej zapamiętam te schizy i przejścia niczym w SH - klasa gorzej, ale miód dla oczu i klimat lejący się z ekranu
Opublikowano 14 października 20204 l Jak walczyłem z Laurą to byłem nieźle obsrany ale to jeden z tych bossów, których zapamiętam do końca życia.
Opublikowano 24 lipca 20213 l Nie wiem czy coś pominąłem, a w tutkach nie widzę. Do czego służą te narzędzia co się zbiera, np z rozbrajania pułapek?
Opublikowano 25 lipca 20213 l Co by nie powiedzieć to design tej gry jest w pytę. Pamiętam że dość trudna była.
Opublikowano 26 lipca 20213 l Kurde w 2015 roku tą grę kończyłem bez większych problemów, nawet speedrunowałem, ale teraz gram ponownie i straszna męczarnia. Jedna z trudniejszych gier w jakie grałem, prawdziwy survival.
Opublikowano 26 lipca 20213 l Ja się wymęczylem przeokrutnie na PS4 jakos w 2019r. Pamiętam tę grę jako bardzo trudną i szczerze to mam nadzieje ze TEW 2 jest mimo wszystko odrobinę łatwiejsze.
Opublikowano 26 lipca 20213 l A ja gram po raz pierwszy i kurde, po Resident Evil 2 (2019), to po polowie gierki moge powiedziec, ze mnie nie urzekla. Fajny klimat, ale nie jest specjalnie straszna, cechuje sie ostra liniowoscia, a sterowanie postacia jest bardzo nieprzyjemne. Dla mnie sredniak na plytke do dorzucenia do CD Action.
Opublikowano 26 lipca 20213 l 18 minut temu, Mejm napisał: A c0r zrobil platyne i Akumu na ps3 No pisał że chciał pogryźć pada nie raz.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.