Skocz do zawartości

FIFA 13


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie przecze że gram w 11 online bo szkoda mi kasy na 12. Zdaję też sobie sprawę że lada chwila (zapewne do końca roku) wyłączą serwery 11. Po prostu nie stać mnie na kolejną edycje co roku za 200zł; a i demo 12 nie było dla mnie jakieś mega rewolucyjne względem 11:) Liczę natomiast ze demo 13 da mi takiego kopa że zrozumiem że czas przejść z fifa to "teraźniejszości" :) A to stwierdzę dzisiaj po kilkunastu zagranych meczach w demo :) A sobie i Wam życzę żeby ta fifa 13 rzeczywiście okazała się rewolucją na miarę 2013 roku ;)

Skoro demo 12 Cię nie ruszyło, demo 13 też nie zaskoczy. Jeśli nie zależy Ci na na całkowicie zaktualizowanych składach i aktualnych strojach, to radzę wybrać 12. Mi się przejadła, ale je grałem w nią do bólu. Przynajmniej sporo zaoszczędzisz. ;)

 

 

Jeśli ktoś zwraca uwagę na wizualne odwzorowanie zawodników i ciekawi go, dlaczego wielu klasowych piłkarzy ma fake'owe facjaty:

 

Proszę. W 3 minuty, za pomocą sieciowej aplikacji EA GameFace (tworzenie twarzy dla VirtualPro), udało mi się stworzyć lepszą twarz Girouda, niż EA przez cały proces tworzenia FIFY 12, która była po prostu "generic"(cały czas szukam właściwego polskiego słowa na określenie tego zwrotu)/generowana suwakami.

 

Jesli komuś, facjata wydaje się trochę za pulchna, to można się jeszcze bawić suwakami - ja tylko chciałem pokazać, jak szybko można coś takiego zrobić. Wystarczyłaby teraz tylko opcja w CreationCentre, pozwalająca na przypisywanie twarzy konkretnym zawodnikom. Lepsza taka facjata niż te "nieprawdziwki" od EA. Prowadzę twitterowy atak na kilku producentów o te zmiany od ponad miesiąca - nic nie odpisali, nie wiem czy coś zmienią w tym żałosnym CreationCentre.

giroud.jpg

 

Edit: I odpowiedź community menagera z EA Sports

fdssy.jpg

Edytowane przez Vesper
Opublikowano

Rozegrałem parę meczy. To będzie najlepsza FIFA w historii. Prawdopodobnie pierwsza, w której nie trzeba już nic zmieniać w rozgrywce.

 

Aha, random nie istnieje.

Opublikowano

Rozegrałem parę meczy. To będzie najlepsza FIFA w historii. Prawdopodobnie pierwsza, w której nie trzeba już nic zmieniać w rozgrywce.

 

Aha, random nie istnieje.

 

To źle bo wlasnie na nieprzewidywalnosc, ktorej kompletny brak strasznie mnie w FIFIE wkurzal, liczylem najbardziej...

Opublikowano

W internetach czytam opinie, że przyjęcia piłki potrafią być bardzo nieprzewidywalne.

Opublikowano

Czy tylko ja mam wrażenie, że nowy system dryblingu (milion stopni, wzorowany na Messim, dokładny jak nigdy) to medialna bujda? O ile pozostałe z najważniejszych ficzerów są (bardziej lub mniej) wyraźne, o tyle drybling to dla mnie bardzo nieznacznie ruszona copypasta tego z dwunastki. Raz zalożyłem komuś siatę przy normalnym dryblingu gałką, kilka nowych animacji i... Tyle? Srsly?

Opublikowano

Rozegrałem parę meczy. To będzie najlepsza FIFA w historii. Prawdopodobnie pierwsza, w której nie trzeba już nic zmieniać w rozgrywce.

 

Aha, random nie istnieje.

hahahahahahahaa zagrałeś parę meczów w demku i już wiesz wszystko na temat gry, ktora bedzie tak zajebista, ze mozg rozjebany. brawo

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)

Rozegrałem parę meczy. To będzie najlepsza FIFA w historii. Prawdopodobnie pierwsza, w której nie trzeba już nic zmieniać w rozgrywce.

 

Aha, random nie istnieje.

hahahahahahahaa zagrałeś parę meczów w demku i już wiesz wszystko na temat gry, ktora bedzie tak zajebista, ze mozg rozjebany. brawo

 

W czym jak w czym ale w FIFIE idzie to poznać po paru meczach. Oczywiście to też był trochę spazm z mojej strony, początkowy zachwyt. Plus, demo popieram dobrymi kilkoma godzinami wcześniej obejrzanych gameplay'ów. To samo tyczy się komentarzy pro graczy.

 

Ale im dłużej gram tym bardziej mi się podoba. Zero randomu, czuć ciężar zawodników, czuć siłę i szybkość każdego gracza. Piłkę przyjmuje się mega realistycznie (powrzucam trochę powtórek jak zaczną działać), drybling jest jeszcze lepszy. Impact Engine został utemperowany i poprawiony. Mimo tego niektóre przepychanki potrafią trwać przez pół boiska, ale wygląda to tak zaje.biście i ma tak świetny feeling, że nie mam żadnych zastrzeżeń.

 

Co do randomowości - nie ma już bzdurnych zachowań obrońców i taki random już nie istnieje dzięki temu. Jeśli zaś chodzi o przyjęcie piłki to występuje jak się nie wie o co chodzi. Gała potrafi odskoczyć na kilka dobrych metrów jeżeli nonstop wciskamy sprint, ale też dzięki opanowaniu prawego triggera możemy podbić ją tak, że stworzymy sobie jednym dotknięciem sytuację sam na sam. Po opanowaniu system działa to już tylko na korzyść gracza.

 

Jeśli zaś chodzi o drybling to wreszcie czuć te 360 stopni i wkręcanie obrońców w ziemię jeszcze nigdy nie było takie rajcujące. Tego aspektu obawiałem się najbardziej po pierwszych zapowiedziach. Okazuje się, że zdecydowanie niepotrzebnie.

 

O, widzę, że działają powtórki:

 

First Touch w wykonaniu Chambo: http://www.ea.com/so...s/ugc/134775970

 

Ramsey z linii: http://www.ea.com/so...s/ugc/134777690

 

Impact Engine <3 i Arteta: http://www.ea.com/so...s/ugc/134776544 btw. ciekawe czy będą faule bez piłki tak liczone.

 

e: aha i gra ogólnie jest zdecydowanie wolniejsza niż dwunastka.

Edytowane przez qb3k
Opublikowano

Rozegrałem parę meczy. To będzie najlepsza FIFA w historii. Prawdopodobnie pierwsza, w której nie trzeba już nic zmieniać w rozgrywce.

 

Aha, random nie istnieje.

hahahahahahahaa zagrałeś parę meczów w demku i już wiesz wszystko na temat gry, ktora bedzie tak zajebista, ze mozg rozjebany. brawo

 

W czym jak w czym ale w FIFIE idzie to poznać po paru meczach. Oczywiście to też był trochę spazm z mojej strony, początkowy zachwyt. Plus, demo popieram dobrymi kilkoma godzinami wcześniej obejrzanych gameplay'ów. To samo tyczy się komentarzy pro graczy.

 

Ale im dłużej gram tym bardziej mi się podoba. Zero randomu, czuć ciężar zawodników, czuć siłę i szybkość każdego gracza. Piłkę przyjmuje się mega realistycznie (powrzucam trochę powtórek jak zaczną działać), drybling jest jeszcze lepszy. Impact Engine został utemperowany i poprawiony. Mimo tego niektóre przepychanki potrafią trwać przez pół boiska, ale wygląda to tak zaje.biście i ma tak świetny feeling, że nie mam żadnych zastrzeżeń.

 

Co do randomowości - nie ma już bzdurnych zachowań obrońców i taki random już nie istnieje dzięki temu. Jeśli zaś chodzi o przyjęcie piłki to występuje jak się nie wie o co chodzi. Gała potrafi odskoczyć na kilka dobrych metrów jeżeli nonstop wciskamy sprint, ale też dzięki opanowaniu prawego triggera możemy podbić ją tak, że stworzymy sobie jednym dotknięciem sytuację sam na sam. Po opanowaniu system działa to już tylko na korzyść gracza.

 

Jeśli zaś chodzi o drybling to wreszcie czuć te 360 stopni i wkręcanie obrońców w ziemię jeszcze nigdy nie było takie rajcujące. Tego aspektu obawiałem się najbardziej po pierwszych zapowiedziach. Okazuje się, że zdecydowanie niepotrzebnie.

 

O, widzę, że działają powtórki:

 

First Touch w wykonaniu Chambo: http://www.ea.com/so...s/ugc/134775970

 

Ramsey z linii: http://www.ea.com/so...s/ugc/134777690

 

Impact Engine <3 i Arteta: http://www.ea.com/so...s/ugc/134776544 btw. ciekawe czy będą faule bez piłki tak liczone.

 

e: aha i gra ogólnie jest zdecydowanie wolniejsza niż dwunastka.

 

Dzisiaj zamówiłem preorder i nie moze byc inaczej ;) ta gra musi miazdzyc, a po Twoim poscie wydaje mi sie, ze ta po prostu jest :D .... niestety ja na demko jeszcze musze troche poczekac- ps3 :/

Gość Wściekły Pies
Opublikowano

zagrałem 2 mecze i jest dobrze, fajnie że utrudnili przyjęcie piłki, minimalnie za silne podanie/podskakująca piłka i robią się problemy :D Od 3 lat kiedy to wróciłem do FIFY co roku powtarzam sobie "nie, nie kupię na premierę, przecież to bez sensu na święta będzie już kosztować 100zł" i tym razem znowu ten plan się nie uda :)

Opublikowano

Przez 3 ostatnie lata nie kupowalem PES ani FIFE, jedynie karmilem si e demkami. PES razil archaizmami, a fifa blyszczala dryblingiem 360 stopni. Dzis zagralem w demko FIFE 2013 majac duze nadzieje... No i co? Dzieki demowce Pro Evolution Soccer 2013, japonsk gala niczym fenix z popiolow odrodzila sie, i znokautowala FIFE. Lepsze animacje, i lepszy fun z rozgrywania galy. Jak ktos ogladal mecze na zywo (chociazby MU lub Arsenalu) to doceni kunszt Konami. Brawa dla Konami. Fun z ery PSX i PS2 powrocil z wielkim hukiem. Napisalbym to w dzialePES , ale nie moge go znalezc. :)

  • Plusik 1
Opublikowano

Polecam sprawdzić nowy system przyjęć na ustawieniach ręcznych, bo z tego co zauważyłem na automatycznych ustawieniach bardzo rzadko zdarzają się kiksy. Ogólnie nie ma się do czego przyczepić, najlepsza fifa do tej pory, nie spotkałem się z jakimiś bugami jeszcze.

Ale jedyne co mnie irytuje to murawa, czy Wam też wydaje się że gracie nie na trawie, ale na plastikowej atrapie? Murawa wg mnie jest tragiczna, mogli by w końcu tez coś z tym zrobić.

Opublikowano

Jeżeli demo sprawia tyle frajdy, to pełna wersja będzie przemiodna !

System first touch sprawdza się rewelacyjnie. Wszytsko jest plyniejsze, AI zawodnikow zostal znacznie poprawiony, przez co pieknie rozgrywa sie akcje pozycyjne. Kontry sa jeszcze bardziej zabojcze. Zawodnicy mega zroznicowani, zarowno w umiejetnosciach, jak i samych postorach.

Mozliwosc zabioru sie z pilka w pelnym biegu daje pole do popisu.

Nowe animacje, zagrania, podcinki pilki robia niesamowite wrazenie. Strzelajac na Arenie Messim loba z mega ostrego konta, odprowadzal pilke caly czas wzrokiem, lekko przechylony (wraz z glowa) przesuwał sie od lini koncowej, czy jego pilka wejdzie w swialtlo bramki.

Strzaly z RB oslabione znacznie – zza pola karnego w ogole ciezko jest trafic za to wpadaja czesciej bomby i normalne uderzenia.

Taki Vucinic ma takie kopyto, ze w sytuacjach sam na sam zamiast strzalu technicznego, lepiej lutnoc petarde z 20 metrow!

Najlepsza czesc serii, ktora pokazuje, jak EA bardzo rozwinelo swoj produkt w ciagu paru ostatnich lat.

TEMAT PES'a mozna juz zamknac :sorcerer:

Czy tylko ja mam wrażenie, że nowy system dryblingu (milion stopni, wzorowany na Messim, dokładny jak nigdy) to medialna bujda? O ile pozostałe z najważniejszych ficzerów są (bardziej lub mniej) wyraźne, o tyle drybling to dla mnie bardzo nieznacznie ruszona copypasta tego z dwunastki. Raz zalożyłem komuś siatę przy normalnym dryblingu gałką, kilka nowych animacji i... Tyle? Srsly?

Niby dodali dokladny drybling, gdy trzymasz RB, ale masz racje, to po prostu za wolno dziala (nasz zawodnik prawie drepcze w miejscu), ale moze trzeba sie nauczyc, z odpowiednia kontrola tempa, stajac przyspieszajac, zmieniajac pozycje moze cos z tego bedzie, bardziej mi to przypomina styl Iniesty.

 

4h spedzilem wczoraj z Czezkym testujac ta gre i biorac pod uwage, ze FULL zawsze byl nieco lepszy, FIFA znowu jest najlepsza symulacja obecnie na rynku! PIEKNA GRA ! :thumbsup:

  • Plusik 1
  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...