Gość Vesper Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 (edytowane) Nie przecze że gram w 11 online bo szkoda mi kasy na 12. Zdaję też sobie sprawę że lada chwila (zapewne do końca roku) wyłączą serwery 11. Po prostu nie stać mnie na kolejną edycje co roku za 200zł; a i demo 12 nie było dla mnie jakieś mega rewolucyjne względem 11:) Liczę natomiast ze demo 13 da mi takiego kopa że zrozumiem że czas przejść z fifa to "teraźniejszości" A to stwierdzę dzisiaj po kilkunastu zagranych meczach w demo A sobie i Wam życzę żeby ta fifa 13 rzeczywiście okazała się rewolucją na miarę 2013 roku Skoro demo 12 Cię nie ruszyło, demo 13 też nie zaskoczy. Jeśli nie zależy Ci na na całkowicie zaktualizowanych składach i aktualnych strojach, to radzę wybrać 12. Mi się przejadła, ale je grałem w nią do bólu. Przynajmniej sporo zaoszczędzisz. Jeśli ktoś zwraca uwagę na wizualne odwzorowanie zawodników i ciekawi go, dlaczego wielu klasowych piłkarzy ma fake'owe facjaty: Proszę. W 3 minuty, za pomocą sieciowej aplikacji EA GameFace (tworzenie twarzy dla VirtualPro), udało mi się stworzyć lepszą twarz Girouda, niż EA przez cały proces tworzenia FIFY 12, która była po prostu "generic"(cały czas szukam właściwego polskiego słowa na określenie tego zwrotu)/generowana suwakami. Jesli komuś, facjata wydaje się trochę za pulchna, to można się jeszcze bawić suwakami - ja tylko chciałem pokazać, jak szybko można coś takiego zrobić. Wystarczyłaby teraz tylko opcja w CreationCentre, pozwalająca na przypisywanie twarzy konkretnym zawodnikom. Lepsza taka facjata niż te "nieprawdziwki" od EA. Prowadzę twitterowy atak na kilku producentów o te zmiany od ponad miesiąca - nic nie odpisali, nie wiem czy coś zmienią w tym żałosnym CreationCentre. Edit: I odpowiedź community menagera z EA Sports Edytowane 11 września 2012 przez Vesper Cytuj
BartIrlandia 2 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 w ustawieniu guzikow w defensywie sa dwie opcje, Teammate Pressing i Pressing :> czy mi sie wydaje czy zwyklego presingu nie bylo w 12 i trzeba bylo samemu biegac? Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Rozegrałem parę meczy. To będzie najlepsza FIFA w historii. Prawdopodobnie pierwsza, w której nie trzeba już nic zmieniać w rozgrywce. Aha, random nie istnieje. Cytuj
adam16505 5 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 (edytowane) A na PS3 już jest? Edytowane 11 września 2012 przez adam16505 Cytuj
ted360 17 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Rozegrałem parę meczy. To będzie najlepsza FIFA w historii. Prawdopodobnie pierwsza, w której nie trzeba już nic zmieniać w rozgrywce. Aha, random nie istnieje. To źle bo wlasnie na nieprzewidywalnosc, ktorej kompletny brak strasznie mnie w FIFIE wkurzal, liczylem najbardziej... Cytuj
Gość ragus Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 W internetach czytam opinie, że przyjęcia piłki potrafią być bardzo nieprzewidywalne. Cytuj
chm[u]ra 0 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Nieprzewidywalność będzie w UT . Cytuj
Tigro 1 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Czy tylko ja mam wrażenie, że nowy system dryblingu (milion stopni, wzorowany na Messim, dokładny jak nigdy) to medialna bujda? O ile pozostałe z najważniejszych ficzerów są (bardziej lub mniej) wyraźne, o tyle drybling to dla mnie bardzo nieznacznie ruszona copypasta tego z dwunastki. Raz zalożyłem komuś siatę przy normalnym dryblingu gałką, kilka nowych animacji i... Tyle? Srsly? Cytuj
Figlarz 1 272 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Rozegrałem parę meczy. To będzie najlepsza FIFA w historii. Prawdopodobnie pierwsza, w której nie trzeba już nic zmieniać w rozgrywce. Aha, random nie istnieje. hahahahahahahaa zagrałeś parę meczów w demku i już wiesz wszystko na temat gry, ktora bedzie tak zajebista, ze mozg rozjebany. brawo 3 Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 (edytowane) Rozegrałem parę meczy. To będzie najlepsza FIFA w historii. Prawdopodobnie pierwsza, w której nie trzeba już nic zmieniać w rozgrywce. Aha, random nie istnieje. hahahahahahahaa zagrałeś parę meczów w demku i już wiesz wszystko na temat gry, ktora bedzie tak zajebista, ze mozg rozjebany. brawo W czym jak w czym ale w FIFIE idzie to poznać po paru meczach. Oczywiście to też był trochę spazm z mojej strony, początkowy zachwyt. Plus, demo popieram dobrymi kilkoma godzinami wcześniej obejrzanych gameplay'ów. To samo tyczy się komentarzy pro graczy. Ale im dłużej gram tym bardziej mi się podoba. Zero randomu, czuć ciężar zawodników, czuć siłę i szybkość każdego gracza. Piłkę przyjmuje się mega realistycznie (powrzucam trochę powtórek jak zaczną działać), drybling jest jeszcze lepszy. Impact Engine został utemperowany i poprawiony. Mimo tego niektóre przepychanki potrafią trwać przez pół boiska, ale wygląda to tak zaje.biście i ma tak świetny feeling, że nie mam żadnych zastrzeżeń. Co do randomowości - nie ma już bzdurnych zachowań obrońców i taki random już nie istnieje dzięki temu. Jeśli zaś chodzi o przyjęcie piłki to występuje jak się nie wie o co chodzi. Gała potrafi odskoczyć na kilka dobrych metrów jeżeli nonstop wciskamy sprint, ale też dzięki opanowaniu prawego triggera możemy podbić ją tak, że stworzymy sobie jednym dotknięciem sytuację sam na sam. Po opanowaniu system działa to już tylko na korzyść gracza. Jeśli zaś chodzi o drybling to wreszcie czuć te 360 stopni i wkręcanie obrońców w ziemię jeszcze nigdy nie było takie rajcujące. Tego aspektu obawiałem się najbardziej po pierwszych zapowiedziach. Okazuje się, że zdecydowanie niepotrzebnie. O, widzę, że działają powtórki: First Touch w wykonaniu Chambo: http://www.ea.com/so...s/ugc/134775970 Ramsey z linii: http://www.ea.com/so...s/ugc/134777690 Impact Engine <3 i Arteta: http://www.ea.com/so...s/ugc/134776544 btw. ciekawe czy będą faule bez piłki tak liczone. e: aha i gra ogólnie jest zdecydowanie wolniejsza niż dwunastka. Edytowane 11 września 2012 przez qb3k Cytuj
BartIrlandia 2 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 na Fifa Polonia jest już pierwszy tweaker do dema na PC Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Komuś to działa? Pograłbym Cazorlą... Cytuj
grzybu87 2 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Rozegrałem parę meczy. To będzie najlepsza FIFA w historii. Prawdopodobnie pierwsza, w której nie trzeba już nic zmieniać w rozgrywce. Aha, random nie istnieje. hahahahahahahaa zagrałeś parę meczów w demku i już wiesz wszystko na temat gry, ktora bedzie tak zajebista, ze mozg rozjebany. brawo W czym jak w czym ale w FIFIE idzie to poznać po paru meczach. Oczywiście to też był trochę spazm z mojej strony, początkowy zachwyt. Plus, demo popieram dobrymi kilkoma godzinami wcześniej obejrzanych gameplay'ów. To samo tyczy się komentarzy pro graczy. Ale im dłużej gram tym bardziej mi się podoba. Zero randomu, czuć ciężar zawodników, czuć siłę i szybkość każdego gracza. Piłkę przyjmuje się mega realistycznie (powrzucam trochę powtórek jak zaczną działać), drybling jest jeszcze lepszy. Impact Engine został utemperowany i poprawiony. Mimo tego niektóre przepychanki potrafią trwać przez pół boiska, ale wygląda to tak zaje.biście i ma tak świetny feeling, że nie mam żadnych zastrzeżeń. Co do randomowości - nie ma już bzdurnych zachowań obrońców i taki random już nie istnieje dzięki temu. Jeśli zaś chodzi o przyjęcie piłki to występuje jak się nie wie o co chodzi. Gała potrafi odskoczyć na kilka dobrych metrów jeżeli nonstop wciskamy sprint, ale też dzięki opanowaniu prawego triggera możemy podbić ją tak, że stworzymy sobie jednym dotknięciem sytuację sam na sam. Po opanowaniu system działa to już tylko na korzyść gracza. Jeśli zaś chodzi o drybling to wreszcie czuć te 360 stopni i wkręcanie obrońców w ziemię jeszcze nigdy nie było takie rajcujące. Tego aspektu obawiałem się najbardziej po pierwszych zapowiedziach. Okazuje się, że zdecydowanie niepotrzebnie. O, widzę, że działają powtórki: First Touch w wykonaniu Chambo: http://www.ea.com/so...s/ugc/134775970 Ramsey z linii: http://www.ea.com/so...s/ugc/134777690 Impact Engine <3 i Arteta: http://www.ea.com/so...s/ugc/134776544 btw. ciekawe czy będą faule bez piłki tak liczone. e: aha i gra ogólnie jest zdecydowanie wolniejsza niż dwunastka. Dzisiaj zamówiłem preorder i nie moze byc inaczej ta gra musi miazdzyc, a po Twoim poscie wydaje mi sie, ze ta po prostu jest .... niestety ja na demko jeszcze musze troche poczekac- ps3 Cytuj
falcon87pl 123 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 (edytowane) Jest już demo na US Store Niecałe 1,5 Gb. Edytowane 11 września 2012 przez falcon87pl Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Dla wszystkich fanów Arsenalu: EA właśnie ogłosiło na Twitterze, że Cazorla powinien pojawić się w składzie do końca tego tygodnia. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 dla mnie najlepsze demo Fify w jakie dane mi bylo grac...z kumplem nie mozemy sie oderwac xD zaskoczyly mnie strzaly z daleka...od razu sie przypominaja czasy PeSa i Adriano Cytuj
Gość Wściekły Pies Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 zagrałem 2 mecze i jest dobrze, fajnie że utrudnili przyjęcie piłki, minimalnie za silne podanie/podskakująca piłka i robią się problemy Od 3 lat kiedy to wróciłem do FIFY co roku powtarzam sobie "nie, nie kupię na premierę, przecież to bez sensu na święta będzie już kosztować 100zł" i tym razem znowu ten plan się nie uda Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Hihi: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/134804359 Cytuj
walek 96 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Przez 3 ostatnie lata nie kupowalem PES ani FIFE, jedynie karmilem si e demkami. PES razil archaizmami, a fifa blyszczala dryblingiem 360 stopni. Dzis zagralem w demko FIFE 2013 majac duze nadzieje... No i co? Dzieki demowce Pro Evolution Soccer 2013, japonsk gala niczym fenix z popiolow odrodzila sie, i znokautowala FIFE. Lepsze animacje, i lepszy fun z rozgrywania galy. Jak ktos ogladal mecze na zywo (chociazby MU lub Arsenalu) to doceni kunszt Konami. Brawa dla Konami. Fun z ery PSX i PS2 powrocil z wielkim hukiem. Napisalbym to w dzialePES , ale nie moge go znalezc. 1 Cytuj
michalus22 0 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Polecam sprawdzić nowy system przyjęć na ustawieniach ręcznych, bo z tego co zauważyłem na automatycznych ustawieniach bardzo rzadko zdarzają się kiksy. Ogólnie nie ma się do czego przyczepić, najlepsza fifa do tej pory, nie spotkałem się z jakimiś bugami jeszcze. Ale jedyne co mnie irytuje to murawa, czy Wam też wydaje się że gracie nie na trawie, ale na plastikowej atrapie? Murawa wg mnie jest tragiczna, mogli by w końcu tez coś z tym zrobić. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 Jeżeli demo sprawia tyle frajdy, to pełna wersja będzie przemiodna ! System first touch sprawdza się rewelacyjnie. Wszytsko jest plyniejsze, AI zawodnikow zostal znacznie poprawiony, przez co pieknie rozgrywa sie akcje pozycyjne. Kontry sa jeszcze bardziej zabojcze. Zawodnicy mega zroznicowani, zarowno w umiejetnosciach, jak i samych postorach. Mozliwosc zabioru sie z pilka w pelnym biegu daje pole do popisu. Nowe animacje, zagrania, podcinki pilki robia niesamowite wrazenie. Strzelajac na Arenie Messim loba z mega ostrego konta, odprowadzal pilke caly czas wzrokiem, lekko przechylony (wraz z glowa) przesuwał sie od lini koncowej, czy jego pilka wejdzie w swialtlo bramki. Strzaly z RB oslabione znacznie – zza pola karnego w ogole ciezko jest trafic za to wpadaja czesciej bomby i normalne uderzenia. Taki Vucinic ma takie kopyto, ze w sytuacjach sam na sam zamiast strzalu technicznego, lepiej lutnoc petarde z 20 metrow! Najlepsza czesc serii, ktora pokazuje, jak EA bardzo rozwinelo swoj produkt w ciagu paru ostatnich lat. TEMAT PES'a mozna juz zamknac Czy tylko ja mam wrażenie, że nowy system dryblingu (milion stopni, wzorowany na Messim, dokładny jak nigdy) to medialna bujda? O ile pozostałe z najważniejszych ficzerów są (bardziej lub mniej) wyraźne, o tyle drybling to dla mnie bardzo nieznacznie ruszona copypasta tego z dwunastki. Raz zalożyłem komuś siatę przy normalnym dryblingu gałką, kilka nowych animacji i... Tyle? Srsly? Niby dodali dokladny drybling, gdy trzymasz RB, ale masz racje, to po prostu za wolno dziala (nasz zawodnik prawie drepcze w miejscu), ale moze trzeba sie nauczyc, z odpowiednia kontrola tempa, stajac przyspieszajac, zmieniajac pozycje moze cos z tego bedzie, bardziej mi to przypomina styl Iniesty. 4h spedzilem wczoraj z Czezkym testujac ta gre i biorac pod uwage, ze FULL zawsze byl nieco lepszy, FIFA znowu jest najlepsza symulacja obecnie na rynku! PIEKNA GRA ! 1 1 Cytuj
chm[u]ra 0 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 Super informacja dot. faktu oslabienia curly shota. Wkurzalo mnie jak z ukosa z prawie 30m wrzucali mi brameczke za brameczka. Ogolnie gra jest szybsza niz 12 czy wolniejsza? Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 12 września 2012 Opublikowano 12 września 2012 dla mnie ciut wolniejsza, topowymi druzynami, tempo mezu przypomina te z 12tki. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.