Skocz do zawartości

Monk / Mnich - Strategie


Gość Orzeszek87

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam prawie identyczny build na inferno, niestety, z niczym innym nie da się grać skutecznie, szkoda tylko że potencjał postaci w walce cierpi, ponieważ zamiast mieć fajne skille do ataku, to muszę mieć cztery przeżywajki. Robię tak solo cały pierwszy akt, generalnie bez większego problemu chyba że jakieś przewalone elitki się trafią, ale bo kilka obok, co na inferno się dość często zdarza. Mam tylko mniej dpsu od Ciebie, ale więcej resów.

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Ale to na pierwszy akt czy jak ? Bo w drugim i później to ally pojawia się i znika.

Edytowane przez hay
Opublikowano

Chyba napisałem, że pierwszy akt. Drugi właśnie zaczynam, zaraz się przekonam.

Opublikowano

IMO jest, lepszy heal z breath of heaven o jakieś1550 hp za użycie sweeping wind'a 4550 hp wraca każdy spam skill'a równa się jakiś tam dodatkowy heal to zawsze coś.

Opublikowano (edytowane)

Z Transcendence jest taki problem, że nie skaluje się dobrze ze sprzętem na inferno. Żeby w miarę normalnie przeżyc od drugiego aktu w górę, trzeba nazbierać taki sprzet, który juz bedzie sprawiał, ze wszelkie 'skalujące' się passives (Sieze the Initiative, Resolve i One With Everything chyba najważniejsze) wypadają dużo lepiej niż "jakistam dodatkowy heal po 4550", nawet przy jego spamowaniu.

Edytowane przez ghost.
Opublikowano (edytowane)

Tylko że jedno Wam umyka. Konwersje Spirita na życie można osiągnąć nie tylko z transcendence, ale jest też na broniach i czapkach. Na jednej ręce można mieć ponad 60 konwersji, na drugiej następne, na czapce można mieć 30-40. Można sobie w ten sposób wyciągnąć ponad 200 życia za 1 punkt Spirita, co daje 5k życia za użycie dasha za 25, albo 10k za włączenie mantry. Do tego dps żeby odrabiać Spirita i można sobie grać na spokojnie mając heala w każdym skillu.

Jedyny problem w tym, że itemki do takiego setu kosztują dużo $$$, co czyni monka bardzo kosztownym. Ale na duelach zapier.dole każdego mając ponad 65% na unik, resy po 500 i 6k pancerza.

 

ps. przy czym generalnie to spodziewam się, że tą konwersje znerfią, tak jak znerfili kradzież życia, bo przywracanie 10k życia każdym skillem to raczej nie był zamiar blizzarda.

Edytowane przez Gość
Opublikowano

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#abXYgh!ZXU!acbcYa

 

Co rusz to nowy bulid z tym gra mi się kapitalnie, soluje cały pierwszy akty na inferno bez problemu, calutki czas myślę nad pasywem czy jest coś lepszego od determinacji ?!

 

14k

30k z buffami

5k pancerza

6,5k z buffem

450 Resów

1500 zręczność

45k życia

 

i co z tego ja kdrugi akt dalej jest nietykalny..........

Opublikowano

Na pierwszym akcie to se możesz mantre spokojnie zamienić na Conviction i będziesz jeszcze szybciej czesał.

 

Gram w pierwszym akcie praktycznie identycznie, tylko zamiast Fist of Thunder trzymam sobie Air Ally + Mantre of Conviction z Intimidation, którą to cały czas spamuje bo spirit się nie kończy, no i Serenity z healem zamiast wydłużenia.

Opublikowano (edytowane)

Ciężki def. Akurat na akcie I to ja już sobie robię ofensywny build, bo robi się za łatwo. II akt to zależy co i jak, elitki pół na pół, w zależności od typu i kombinacji, jedne bez problemu, inne nie do za(pipi)ania solo. No ale generalnie coraz mniej kombinacji daje mi się we znaki.

FoT weź sobie z runą do uników, nie wiem po co Ci ten teleport. Też nie widzę sensu w braniu dwóch podstawowych ataków, już lepiej weź sobie pod PPM dasha z 20% uniku jeśli chodzi Ci o jakieś pokonywanie dystansu.

Ja ogólnie kombinuje jak tu zejść do jednego tylko skilla defensywnego, ale póki co jest to nierealne, tzn. zależne od drogiego wyposażenia. Jak będę miał broń z +1k wykradania na hicie i podobne amu/pierścienie + konwersje Spirit-życie w okolicach 100, to wtedy będę miał poważną rozkminę, czy zostawić Serenity z leczeniem, czy leczenie z 15% dmg, a resztę zrobię czysty offence z runami utility.

No i jeszcze rozkima tarcza, czy dual wielding. Tutaj dylemat polega na tym, że mogę brać drugą broń z konwersją Spirita, która się stackuje, więc dostaje więcej życie za spamowania skilli, no i mam wyższy dps/as, więc i regeneracje Spirita.

Jednego tylko nie wiem, może mi podpowiecie jak to jest - jak mam życie za trafienie na jednej broni, to wiadomo że dostaje z tej jednej broni. A co się dzieje jak mam drugą broń? Czy wykradanie/LifeOnHit się kumulują, czy każda broń ma swoją własną wartość (wiadomo przecież, że każdą bronią uderza się na zmianę)? W statystykach szczegółowych procentowe wykradanie wiem że się kumuluje, ale czy w praktyce wykrada skumulowaną wartość tego już nie wiem i w tej chwili nie mam jak sprawdzić, bo nie mam takich broni.

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Life steal to co to niby jest?

Masz LS, czyli %, LoH, czyli konkretna wartość, no i jeszcze za zabicie.

Opublikowano

Z tego co wiem to:

 

Jak używasz duala to każda broń jest liczona osobno. Jeżeli prawa broń ma +100 LoH, a lewa nic to bijąc lewą bronią nie będziesz dostawał nic HP.

Jeżeli taki barb używa Cleave z bronią +100 LoH i walnie 4 cele to dostanie 100 HP a nie 400 HP. Bo to się liczy nie per target, a per skill used. Zakładając więc, że mówisz o Monku i jego "main" skillach co biją 3 combo to w zależności od ręki z jakiej zaczniesz dostałbyś 100 lub 200 HP za całe combo.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

NIEOFICJALNE ZMIANY

 

 

Mnich

 

Niezrównana dusza - Zwiększa maksymalną wartość punktów siły duchowej o 100, oraz zwiększa Regeneracje Ducha o 1 na sekundę.

 

Droga strażnika - Trzymając broń w każdej ręce, masz 15% szansy na unikanie ataków. Używając broni dwuręcznej generowanie siły duchowej jest zwiększone o 35% (zamiast 25%).

 

 

Grzmiące Pięści


    • Wzbudzenie - Trafienia krytyczne generują dodatkowo 15 pkt. siły duchowej za każdego trafionego przeciwnika

Zabójczy zasięg


    • Atak z zaświatów - Trafienia krytyczne generują dodatkowo 10 pkt. siły duchowej, za każdego trafionego przeciwnika

Przełamująca fala - Generuje: 7 (zamiast 6) pkt. siły duchowej przy każdym ataku. Wykonujesz serię zamaszystych ataków, które zadają 110% pkt. obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się przed tobą. Każdy co trzeci cios zadaje obrażenia wszystkim wrogom wokół ciebie i oszałamia ich, zmniejszając ich szybkość ruchu o 30%, a szybkość ataku o 20% na 3 sek.


    • Trafienia krytyczne generują dodatkowe 5 pkt. siły duchowej, za każdego trafionego przeciwnika

Droga stu pięści - Generuje: 8 (zamiast 6 pkt.) siły duchowej przy każdym ataku. Wyprowadzasz serię szybkich uderzeń, które zadają 140% obrażeń od broni.


    • Pięści furii - Zadajesz dodatkowe obrażenia od mocy świętej równe 100% (zamiast 10%) obrażeń od broni przez 5 sek. wszystkim przeciwnikom, którzy znajdują się pod wpływem tej umiejętności. Dodatkowo, przed wykonaniem pierwszego uderzenia, możesz doskoczyć szybko do wroga.

Śmiałe uderzenie - Koszt: 25 pkt. siły duchowej. Doskakujesz szybko do wybranego przeciwnika lub w wybrane miejsce, zadając 160% (zamiast 100%) obrażeń od broni i unieruchamiając cel na 1 sek.

 

Powalający podmuch


    • Władca wichrów - Wydłuża czas trwania wiru do 20 (zamiast 10) sek.

Eksplodująca dłoń - Koszt: 40 pkt. siły duchowej. Powodujesz krwawienie celu, zadając mu obrażenia fizyczne równe 745% (zamiast 220%) obrażeń od broni przez 9 (zamiast 3) sek. Jeśli wróg umrze podczas krwawienia, wybuchnie zadając 30% maksymalnej wartości punktów życia jako obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim przeciwnikom.


    • Nieuchronna zguba - Wydłuża czas działania efektu krwawienia, które powoduje obrażenia fizyczne równe 745% obrażeń od broni przez 15 (zamiast 6) sek.


    • Pełznąca agonia - Dodatkowo zmniejsza także szybkość ruchu celu o 80%, przez 3 sekundy
    • Kruchość ciała - Sprawiasz, że wróg otrzymuje 12% dodatkowych obrażeń przez 9 (zamiast 3) sek.
    • Esencja ognia - Zamiast krwawić, cel zapala się i otrzymuje obrażenia od ognia równe 745% (zamiast 250%) obrażeń od broni co sekundę przez 9 (zamiast 3) sek. Jeśli cel zginie płonąc, eksploduje zapalając pobliskich wrogów i zadając im obrażenia od ognia równe 60% obrażeń od broni przez 3 sek. Efekt może się kumulować.

Siedmiostronne uderzenie - Koszt: 50 pkt. siły duchowej. Czas odnowienia: 30 sek. Szybko wskakujesz między pobliskich wrogów, zadając im 1777% (zamiast 777%) obrażeń od broni w 7 ciosach.


    • Nagłe uderzenie - Teleportujesz się do celu i zadajesz obrażenia zwiększone do 2310%(zamiast 1007%) obrażeń od broni przy kolejnych uderzeniach (7).
    • Boski szturm - Każde uderzenie powoduje wybuch, który zadaje obrażenia od mocy świętej równe 254% (zamiast 111%) obrażeń od broni w promieniu 7 metrów wokół celu.

Fala światła - Koszt: 75 pkt. siły duchowej. Skupiasz falę światła, która miażdży wrogów, zadając im obrażenia od mocy świętej równe 390% (zamiast 215%) obrażeń od broni, oraz kolejne obrażenia od mocy świętej równe 45% obrażeń od broni wszystkim wrogom w szeregu.


    • Ściana światła - Zwiększa obrażenia od mocy świętej zadawane przez pierwsze uderzenie do 566% (zamiast 312%) obrażeń od broni.
    • Eksplozja światła - Tworzysz wyładowanie energii, które zadaje obrażenia od mocy świętej równe 430% (zamiast 285%) obrażeń od broni wszystkim wrogom w pobliżu.
    • Filar starożytnych - Przywołujesz starożytny filar, zadający 280% (zamiast 210%) obrażeń od broni oraz dodatkowe 280% (zamiast 210%) obrażeń od broni po 2 sek.

Kopnięcie z półobrotu - Koszt: 30 pkt. siły duchowej. Wykonujesz potężne kopnięcie z półobrotu, które odrzuca wrogów i zadaje 235% ( zamiast 200%) obrażeń od broni.


    • Sępi Szpon - Tworzy nawałnicę ognia, która zadaje znajdującym się w pobliżu wrogom obrażenia od ogniarówne 259% (zamiast 220%) obrażeń od broni i odrzuca ich.
    • Ogniste kopnięcie z półobrotu - Rzucasz kolumną ognia, która pali wrogów i zadaje obrażenia od ognia równe 294% (zamiast 240%) obrażeń od broni.

Porywista szarża - Koszt: 15 pkt. siły duchowej plus dodatkowe 10pkt. siły duchowej podczas przygotowania. Szarżujesz bezpośrednio na wrogów, odrzucając i zmniejszając szybkość ich ruchu o 60% na 2 sek. Podczas biegu zadajesz również 85% (zamiast 50%) obrażeń od broni.

Gość Orzeszek87
Opublikowano

chyba 7stronne uderzenie wróci do mojego buildu jak to sie sprawdzi. cieszy szybsza regeneracja punktów ducha, ogólnie może w końcu monk przestanie zasysać.

  • 2 tygodnie później...
Gość Orzeszek87
Opublikowano (edytowane)

pokazcie swoich monków to mój:

http://eu.battle.net...295/hero/547808 zbroja, kamień na głowe i broń do wymiany ale akty 1-2 inferno bezproblemowo. runy w skillach tylko musze pozmieniać :P ogólnie założenie jest: dużo uników i odporności na uderzenia, szybka regeneracja ducha, i redukcja czasu cooldownów.

Edytowane przez Orzeszek87
Opublikowano

http://eu.battle.net/d3/pl/profile/Ader-2359/hero/20274

Praktycznie nie do ruszenia w party jestem.Szukam teraz itemow z lohem,by później zmienić build i dać grzmiące pięści z rozgromieniem,wywalić sojusznika i dać zamiast niego podmuch z runą cyklon oraz mantre uzdrawiania zamienić na mantrę pewności runką onieśmielenie.Ale do tego potrzeba dużo kryta i loha.

Opublikowano (edytowane)

http://eu.battle.net...50/hero/1948245

 

DPS 50K bez bufa jak się uleczę to stałego mam 57k :D

Szansa na kryt 33%

Kryt DMG 365

Resy 740

Armor 5900

LOH 900 chce to trochę jeszcze podnieść ale potrzebny gold :f

Zręczność 2122

HP 37k z fioletowym 43

 

Bronie do wymiany ale na to potrzebuje sporo kasy :D

Jestem w stanie farmić całe inferno, ale sens jest biegać tylko po a3.

Edytowane przez Soul

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...